Forum > PENELOPE

CLUBINFO

<< < (2/9) > >>

seksenfun:
Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht.  De eerste keer na de heropening.  Het was op een zondag.  Een kalme dag dus.  Dat was er ook aan te merken.  Ik schat dat er ongeveer 15 dames aanwezig waren en ongeveer evenveel mannen.  Op zich niets mis mee.  Voor ieders wat wils.  Ook enkele lolita-typetjes, mijn typetjes dus.  Ik liet mijn oog op enkele van hen vallen maar ging op een moment naast een blonde lolita zitten op de schommelstoel.  Ik ben haar naam echter vergeten.  Na een kort praatje bleek dat alles wat bij GFE behoort ook tot haar servicepakket behoorde.  We gingen naar kamer en ik was behoorlijk tevreden in het algemeen over haar geboden service.  Enkel het tongzoenen had iets meer mogen zijn.  Het pijp, lik en neukwerk was bij de betere.  Bovendien was zij toch uitgerekend het mooiste" poppemieke" dat er rondliep.  Da's ook mooi meegenomen natuurlijk.  Dat je voor € 40 nog zo'n complete service mag beleven, mag al een wonder heten.  Ze maakte het halfuur ook mooi rond. 
Ik had overigens niet zo direct het gevoel dat alle andere dames allemaal raamservice leverden.  Dat is natuurlijk maar een aanvoelen.  Ik heb de andere dames niet uitgetest.  Ook van horen zeggen. 

De club is helemaal veranderd.  Alles steekt nu in een Oosters kleedje.  Heel erg mooi.  Je hoeft voor het interieur nu niet meer naar Stuttgart te rijden.  De negatieve punten na de verandering vind ik dat ze geen HWP meer hebben en ik begrijp ook niet waarom ze die kleine oude sauna hebben laten staan en niet vervangen hebben door een dampbad.  Verder zijn ook de twee VIP-ruimtes verdwenen.  Daar staan nu onder andere automaten.  Een hele verbetering want hoe dikwijls werden die VIP-kamers gebruikt?  De club oogt nu veel ruimer.  De weekendbar is ook verdwenen en maakt nu gewoon mee deel uit van de loungeruimte.  Ook de anaconda is er niet meer en zijn glazen huis is ook afgebroken.  De nieuwe binnensauna is lekker, de nieuwe buitensauna (panoramasauna over de tuin, inclusief de dames die in het warme zonnetje in hun blootje liggen te genieten, paraderen) is ook lekker heet.  Wel was er al een houten lat losgekomen.  Hopelijk toeval en niet oorzaak van het gebruik van super goedkope materialen want dan gaat de club er snel afgeleefd uitzien natuurlijk of staan ze steeds voor reparatiekosten.  Het buitenzwembad is gebleven, nog steeds niet verwarmd.  De buitendouche staat er ook nog.  De buitenbar ook. 

Vermits het mooi weer was, werd er gegrild.  Je kon zoveel nemen als je wou, voor dat luttele inkombedrag van € 25.  De gril was uitstekend, zeer lekker.  Daarin begrepen ook een brunch, handdoeken zoveel je wil (wel even vragen aan de theke), slippers, niet-alcoholische dranken, badjas, zelfs bier was inbegrepen in de prijs (al weet ik niet meer of dat niet vanaf een bepaald uur in de avond wel te betalen was).  Je hebt keuze uit verschillende fruitsappen (ananas, appel, banaan, appelsien, kers...) en ze mixen ze nog voor jou ook als je wil.  Ook inbegrepen in de inkomprijs.

Het ontbijt was voldoende uitgebreid maar gemiddeld.  Beter dan in sommige clubs, minder dan in de clubs met de betere (eet)faciliteiten.

De sfeer was eerder rustig op zo'n zondag maar dat heb ik graag.  Het hoeft geen disco te zijn, hoewel er in het weekend schijnbaar meer partysfeer is.

Alle kamers zijn voldoende ruim en uitgerust en net.  Boven is eigenlijk weinig veranderd.  De openhaardruimte is er nog steeds.

Geen te luide muziek.  Mooi zo!

Het personeel was erg vriendelijk en attent.

De dames jagen niet zo heel erg.  Sommige dan weer wel natuurlijk.  Geen enkele joeg storend.  De meeste dames wachten eerder af of proberen je met een glimlach of knipoog te lokken.  Gelukkig niet zo van dat "wohin", "schatzieeeeee".
Sommige dames nemen in de lounge uitgebreid de tijd om al wat te flirten.  Eén dame deed de gehele sessie op een van de banken (achteraan) in de lounge.  Het kan er dus allemaal.

Mijn algemene indruk van Great Palace is dat het inderdaad een groot paleis is waar het heerlijk is om te toeven.  Rustig op rustige dagen/momenten voor wie daarvan houdt, meer partystemming op vrijdag- en zaterdagavond (schijnbaar).  De lounge is écht een plezier om te verpozen en dames uit te zoeken, contact te leggen. 
Ik heb lekker gegeten, met lekkere sapjes mijn dorst gelest, heerlijk gewelnesst, de gehele dag mooie vrouwen om me heen gehad en een zeer goede sessie gehad.  Een hele dag pret voor € 65.  Herhalingsgevaar: groot  :douchen!       

sexmachine:
Ik ben aan de eerste zin, hier klopt iets niet ..... "onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht" ....  :017: ;D
En nu ga ik tussen de lijntjes lezen, want dit belooft weer leuk te worden ....  :cheer: :dance2 :douchen

ZuidPoolBeer:
Lijkt me duidelijk SM: Sexenfun is ooit wel eens in die club geweest, dus zijn volgende bezoek is dus "de eerste keer dat hij die club nog eens bezoekt"  :lol_hitting:

sexmachine:

--- Citaat van: ZuidPoolBeer op 21 juni 2015, 19:58:37 ---Lijkt me duidelijk SM: Sexenfun is ooit wel eens in die club geweest, dus zijn volgende bezoek is dus "de eerste keer dat hij die club nog eens bezoekt"  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---
"Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht" ..... dat is de zin waar ik op doel ... hier klopt iets niet aan die zin ...doe nog eens een poging ZuidPoolBeer  :lol_hitting:
Ik zal je helpen .....
Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht
Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht


 sm  ;D

ZuidPoolBeer:

--- Citaat van: sexmachine op 21 juni 2015, 20:22:33 ---
--- Citaat van: ZuidPoolBeer op 21 juni 2015, 19:58:37 ---Lijkt me duidelijk SM: Sexenfun is ooit wel eens in die club geweest, dus zijn volgende bezoek is dus "de eerste keer dat hij die club nog eens bezoekt"  :lol_hitting:

--- Einde van citaat ---
"Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht" ..... dat is de zin waar ik op doel ... hier klopt iets niet aan die zin ...doe nog eens een poging ZuidPoolBeer  :lol_hitting:


Ik zal je helpen .....
Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht
Onlangs voor het eerst deze club nog eens bezocht


 sm  ;D

--- Einde van citaat ---

Tjonge jonge wat een hersenspinsel deze zondag  :017: En dat allemaal na een zware zaterdag avond  :banghead: Waarschijnlijk heb ik last van geheugen verlies, want is elk volgende bezoek dan niet de eerste keer  :lol_hitting:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie