Auteur Topic: MONICA  (gelezen 37809 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
MONICA
« Gepost op: 7 september 2013, 14:34:21 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
MONICA
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2013, 22:12:29 »
Ik val niet snel voor blonde dames.  Ik ga niet snel zomaar pardoes naast een dame zitten die ik niet eerst observeerde.  Bij haar deed ik het wel.  Ik liep voorbij haar en moest geen twee keer denken.  Het was een snelle sessie met een gruwelijk mooie "griet" die niet tongzoent maar door haar schoonheid niet veel service nodig heeft om je spul groter en dikker te laten worden  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
MONICA
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2013, 22:23:07 »
Ik liep voorbij haar en moest geen twee keer denken.  Het was een snelle sessie met een gruwelijk mooie "griet" die niet tongzoent maar door haar schoonheid niet veel service nodig heeft om je spul groter en dikker te laten worden  :douchen.

Jij moet dringend GT een bezoekje brengen :lol_hitting:
Daar loopt het vol van deze kleppers :pica

Grtz,Dolfie

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
MONICA
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2013, 22:33:20 »
Nee, zeker niet.  Soms zo eens een klepper met service navenant is o.k. voor mij.  Ik wil (nog niet in de verste verte) 80 % van deze dames rond mij waar ik geen deftige seks mee kan hebben die PSE en GFE mengt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man