Auteur Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)  (gelezen 215072 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
« Gepost op: 8 september 2013, 00:23:12 »

 
[box title=SEVERINE]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ENGELS, ROEMEENS
Leeftijd:         20-25
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,70m
Model:            Normaal
BH:                 B cup, echt
Kontje:           Normaal
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC
[/box]

[box title=extra info]
Avondshift/Nachtshift op VT4.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 15 december 2018, 17:27:52 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 51, Severine
« Reactie #1 Gepost op: 24 juli 2015, 17:35:05 »
Deze mooie Severine, naar 't schijnt de zus van Ella (nu op VT14, vroeger op VT48, altijd gedurende de avond/nachtshift) staat tegenwoordig op VT51, nog steeds in dezelfde shift.

Adres aangepast. 
« Laatst bewerkt op: 24 juli 2015, 17:41:19 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48, Severine
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2015, 11:34:27 »
Severine is verhuisd naar VT48; adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 35, Severine
« Reactie #3 Gepost op: 3 september 2015, 23:43:32 »
Severine maakt thans deel uit van de dagploeg; ze heeft blijkbaar nog geen nieuwe vaste stek gevonden: aangezien ze vandaag op VT35 stond, adres aldus aangepast.
We volgen deze (begeerlijke) dame van dichtbij en zullen dus wel zien als ze terug verhuist.. :-\
« Laatst bewerkt op: 3 september 2015, 23:48:57 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 39, Severine
« Reactie #4 Gepost op: 8 september 2015, 22:38:20 »
Severine nu gespot op VT39 !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 48, Severine
« Reactie #5 Gepost op: 24 september 2015, 00:42:45 »
Blijkbaar kon Severine toch niet wennen aan die daguren :-\, ze maakt immers terug deel uit van de avond/nachtploeg...nu op VT48.
Hoe meer ik haar zie hoe meer ze mijn hoofd  (en wat nog allemaal ?) :17: op hol jaagt...
Spijtig dat ik die niet gekend heb in mijn "glorietijd"... ( degenen die mij kennen, weten ongetwijfeld wat daarmee bedoeld wordt...)
« Laatst bewerkt op: 24 september 2015, 00:47:54 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2015, 11:47:47 »
Mooie Severine is verhuisd naar VT4; ze werkt nog altijd in de avond/nachtshift.
« Laatst bewerkt op: 19 december 2015, 02:05:02 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 en Villa Tinto 35, Severine
« Reactie #7 Gepost op: 19 december 2015, 02:14:43 »
Severine heeft in het verleden al eens getwijfeld :017: i.v.m. de shift die het best bij haar zou passen, met als gevolg dat ze eerst de avond/nachtshift gedaan heeft om daarna over te stappen naar de dagploeg, om vervolgens opnieuw deel uit te maken van eerstgenoemde shift.
Maar tijd brengt raad, zo ook bij haar: ze heeft nu blijkbaar een compromis gevonden; ze combineert gewoon de beide shiften: 's avonds/'s nachts blijft ze op VT5, overdag staat ze op VT35. ;)
Tweede adres dan maar toegevoegd.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #8 Gepost op: 21 januari 2016, 09:38:46 »
Severine is terug uit vakantie en staat nog enkel gedurende de avond/nachtshift op VT4.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #9 Gepost op: 6 mei 2016, 00:33:19 »
Mooie Severine werkt tegenwoordig in "twee halve shiften", d.w.z. van 13 tot 1 u. ongeveer...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #10 Gepost op: 30 mei 2016, 09:37:47 »
Momenteel werkt deze schoonheid nog enkel in de avond/nachtshift. Zus Ella (VT48) daarentegen is op dit moment spoorloos...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #11 Gepost op: 20 juli 2016, 15:54:35 »
Dit geweldige stootkussen, wiens kontgaatje ik nooit zal nalaten uit te lepelen werkt tot zondag dubbele shiften (10 tot 03 zelfs). Dan doet zonnig een weekje de nacht en vervolgens gaat ze een maandje op verlof.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #12 Gepost op: 5 augustus 2016, 12:14:58 »
Een weekje geleden, net voor haar maandje verlof dus heb ik dit heerlijk kopje (en lijf) weer eens bezocht. Het was vrij vroeg en was haar eerste klant.
Golden shower ging nog niet, dus voor de klassieke aanpak gekozen. Met enkel haar laarzen aan ging ze op haar knieën zitten zodat ik haar sterretje goed kon uitlikken. Man, wat een zicht, wat een poes, wat een kont met kontgaatje.  Handjes op haar taille en borstjes en likken maar, hoe dieper hoe liever. Zeer lang bezig geweest maar na nog een snuifje toch maar op doggy overgestapt. Amper een tiental stoten hield ik het vol in dat zalige vlees en ik spoot het condoom extreem vol. Uitgeteld ging ik op haar liggen (zij intussen op buik dus) en kwam ik stilaan terug op adem, ik genoot nog van mijn lid dat tergend traag uit haar poes gleed en met een klap op haar billen verliet ik de bedstee.
Aankleden, nog wat praten op het bed (zij nog steeds naakt op laarzen na), en dan huiswaarts.
Toppertje? Nee, dé topper onder de toppers, samen met Michel uiteraard :-)
« Laatst bewerkt op: 15 augustus 2016, 12:37:56 door bet(d)weter »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #13 Gepost op: 31 augustus 2016, 22:44:24 »
Severine staat, na haar vakantie, opnieuw mooi te wezen :pica; ze werkt terug, zoals vroeger, nog enkel in de avond/nachtshift !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #14 Gepost op: 1 september 2016, 00:44:49 »
Inderdaad,
Ben net haar kontje nog eens gaan uitlikken en vervolgens heeft ze me bereden tot ik klaarkwam, was vrij snel, ook al had ik net Michelle nog genomen.....
Man, wat heb ik dat prachtlijf/prachtwijf gemist.... bestaan er knappere???
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....