Auteur Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)  (gelezen 215154 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #15 Gepost op: 19 december 2016, 23:50:56 »
Werkt ze deze week nog?
Wil haar morgen nog eens diep rimmen of haar dominantie ondergaan :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #16 Gepost op: 20 december 2016, 11:24:42 »
Aangezien ze vorige week dag-en nachtshift heeft gecombineerd, en gisteren niet meer aanwezig was, is de kans groot dat ze met verlof is ! Ik zal alleszins eens goed rondkijken straks.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #17 Gepost op: 20 december 2016, 15:05:17 »
Op maandag werkt ze nooit bedweter :-)
Kijk je eens vanavond, zou haar woensdagavond graag bezoeken en hoop dat ze er is.
Dag/nacht combinatie is idd het teken dat ze bijna op vakantie vertrekt :-)
Fingers crossed
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #18 Gepost op: 20 december 2016, 17:36:35 »
Vanmiddag stond ze op VT3. Of ik er vanavond zal passeren, weet ik nog niet !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #19 Gepost op: 21 december 2016, 03:02:52 »
En?
Morgenavond iemand zin om haar op mijn kosten te bezoeken, enige voorwaarde is dat ik mag toekijken :-)
PM
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #20 Gepost op: 21 december 2016, 13:06:42 »
En?
Morgenavond iemand zin om haar op mijn kosten te bezoeken, enige voorwaarde is dat ik mag toekijken :-)
PM
Ik wil haar gerust neuken in de gang vand e Villa Tinto, als jou dat opwindt, zolang de flikken maar niet opgewonden raken, want die "vrouwelijke gendarmen" daar, daar wil ik niet op  :lol ;D
Ik ben vanavond in Antwerpen ..... moet daar iets regelen, en blijf er wel een tijdje

En neen, ik wil ze niet gratis neuken, ik betaal graag een schadevergoeding .... maar enkel als ik haar in de wandelgangen mag neuken, mag in 't geniep zijn ha ha       ;D :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #21 Gepost op: 21 december 2016, 16:41:35 »
OK
How spreken we af? Ik ben er vanavond na 20u
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #22 Gepost op: 21 december 2016, 17:40:31 »
OK
How spreken we af? Ik ben er vanavond na 20u
Ben met sexmachine afgesproken in Skipper 20 u à 20u15.
« Laatst bewerkt op: 21 december 2016, 17:56:23 door bema »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #23 Gepost op: 21 december 2016, 18:01:39 »
Gaan jullie haar beide nemen? Voor 21u lukt zeker.
PM makkelijker?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #24 Gepost op: 21 december 2016, 23:45:02 »
Dát noem ik nu eens community service :lol

Komt er een verslagje, heren?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #25 Gepost op: 26 december 2016, 13:43:12 »
Woensdag Severine maar nog eens bezocht.
Afspreken met een medewandelaar was jammer genoeg niet gelukt. Mezelf wat moed in gedronken en aan Severine gevraagd of ze me dan vandaag maar eens goed kon vernederen.
Ze vroeg of ze er twee dames mocht bij halen om me eens goed belachelijk te maken. Dat was voor mij geen probleem (paar euros extra betaald) en ze haalde de bevallige Ella (overkant) en een ander blondje naar binnen.
En ik kreeg wat ik vroeg....
Severine dwong me op mijn knieeen en liet met eerst haar laarzen en de schoenen van haar collega's likken, en met likken bedoel ik ook de onderkant. Terwijl lachten ze me uit en Ella deed haar duit in het zakje door nu en dan eens goed in mijn gezicht en mond te spuwen (zeg maar rochelen).
Vervolgens moest ik op het bed gaan liggen en bond ze me vast aan de handen en mijn benen omhoog.
Terwijl haar collega's mij bleven uitlachen (spuwen, wat kletsen, ...) stak ze de hiel van haar laars in mijn kont en penetreerde ze me lang op deze manier. Ella stak iets later een vibrator in mijn mond en de blonde collega bleef intussen spuwen en kletsen.
Na de laars volgden enkel vingers en bleef ze me neuken in mijn kont. Ik hoorde de drie in het Roemeens babbelen, ze waren duidelijk aan het overleggen wat ze zouden doen. Uiteindelijk haalde een Ella een condoom van een vorige klant, en onder walgende blik van de collega's moest ik deze .... jawel...
Het slot bestond er uit dat Severine mijn benen optilde en dat ik, drie lachende dames boven mij, door Ella werd klaargetrokken tot wanneer ik mijn zaad in mijn eigen mond spoot.
Tot zover het kort verslag van deze heerlijk vernederende sessie.....

Tot laters
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #26 Gepost op: 26 december 2016, 13:51:42 »
Mijn excuses, barti, maar:
- de Skipper was gesloten toen wij toekwamen
- en tot overmaat van ramp is mijn dochter er vandoor met mijn powerbank, dus geen telefoon voorhanden

Ik ben wel enkele keren door de straat (in de kletsende regen) gelopen, maar Severine was nooit vrij

Anders had ik haar wel eens lekker gepakt waar je bij was  :lol

Komt nog wel een volgende keer, dan spreken we wat beter af en wat langer op voorhand

gr

sexmachine

En bedankt voor je recensie
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #27 Gepost op: 26 december 2016, 15:32:20 »
Dan moeten we dringend eens afspreken hé. :-)
En ja, ik weet waarom ze bezet was hé, ben lang binnen geweest :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #28 Gepost op: 27 februari 2017, 23:14:09 »
Ben benieuwd.
Binnenkort keert deze moordgriet terug met een (beetje) grotere cupmaat......
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #29 Gepost op: 22 maart 2017, 23:36:27 »
Is mijn favoriete sletje al terug? Met een dikke c-cup? Kwestie dat ik dringend haar kontje nog eens wil gaan uitlikken...
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....