Auteur Topic: Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)  (gelezen 215159 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #30 Gepost op: 24 maart 2017, 00:34:49 »
Ja barti, ze is terug  :welcome: ! En alhoewel ik geen echte borstenkenner ben, heb ik toch de indruk dat haar bovenkant :movingtits serieus is bijgewerkt, in die mate zelfs dat ik me afvraag of ze haar evenwicht nog wel kan bewaren.
Dat kan voor jou echter geen probleem zijn, ze zal wellicht nog gemakkelijker jouw favoriete houding kunnen aannemen...   :shakekontje
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2017, 00:44:59 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #31 Gepost op: 25 maart 2017, 13:21:39 »
Oei, ze ha nochtans gezegd dat ze niet zou overdrijven qua cupmaat. Zal haar toch snel zelf weer eens moeten gaan aanschouwen....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #32 Gepost op: 27 mei 2017, 23:14:52 »
Problemen op het werk maakten dat ik lang niet kon wandelen. En er zijn weinig zekerheden. In het leven, maar zeker is dat ik zaterdagnacht 3 juni Severine nog eens ga vragen mij goed te vernederen, Ella mag toekijken. Sponsors of meedoeners zijn welkom (mannen, zoals ik er veel in mijn inbox heb, die volledig op mijn kosten willen meegaan mogen zich onthouden!)
Kan niet wachten tot zaterdag, man wat heb ik mijn kinky meesteres gemist
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04 , Severine
« Reactie #33 Gepost op: 2 juni 2017, 17:36:11 »
Ik ga in alle geval morgen nacht Severine stevig doorneuken, man wat heb ik dat geil lijf gemist. Hoop dat ze al stevig veel genomen is als ik om 3u toekom......
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 47, Severine
« Reactie #34 Gepost op: 11 juli 2017, 17:52:45 »
De mooie Severine combineert de laatste dagen beide shiften, een teken dat ze met vakantie wil... :039: Alhoewel ze nog altijd in VT staat, is dat niet steeds op dezelfde locatie: gisteren b.v. zag ik haar (dag en avond/nacht, weliswaar met een ingelaste pauze) op VT47. Alhoewel dit waarschijnlijk niet haar nieuwe vaste stek wordt, heb ik adres toch maar aangepast...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 47, Severine
« Reactie #35 Gepost op: 24 juli 2017, 17:00:42 »
Severine blijkt, net als zus Ella (VT48), inderdaad met vakantie te zijn !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #36 Gepost op: 23 augustus 2017, 23:34:31 »
Barti én alle andere wandelaars-zuigers-beffers-neukers, en/of andere condoomdrinkers:Severine is terug uit vakantie ! Ze verwacht jullie op de gebruikelijke locatie (VT4) in de avond/nachshift ! :xrated :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #37 Gepost op: 3 september 2017, 23:26:09 »
Top!
Tijd om nog eens te gaan dan :-)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #38 Gepost op: 22 december 2017, 14:00:57 »
Start van het verlof. Einde van het jaar.
Vannacht laat nog eens naar daar om me eens te laten vernederen door haar. Als een neuker haar wil komen beuken terwijl ik vastgeketend hang (of andere suggesties).... steeds welkom

PM mag
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #39 Gepost op: 3 maart 2018, 20:40:58 »
Voor de (60ste?) keer Severine (werknaam) bezocht gisteren. War een meid, wat een lijf, hoe open.
Zalig kontje en poesje gelikt en stevig geneukt. Op zijn gewoontjes dus. De enige meid waar ik al jaren verliefd op ben (ik zou het niet kunnen op een andere verliefd worden in dat beroep :-) ) anders zou ik er vaker gaan. If you know what i mean
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #40 Gepost op: 4 maart 2018, 15:44:45 »
Barti, heb je Severine gedurende de dag- of tijdens de avond/nachtshift bezocht ? Ik haar haar de afgelopen week immers gezien in eerstgenoemde shift op VT42; 't kan ook zijn dat ze, zoals nogal gebeurd is, beide shiften weer combineert...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine
« Reactie #41 Gepost op: 4 maart 2018, 16:42:12 »
Bet(d)weter,
Nachtshift
En inderdaad. Pasen komt er aan en dan gaat ze altijd een paar weken naar Roemenië. Voor ze vertrekt combineert ze shiften. Zo kost de reis haar niks t.o.v. haar reguliere inkomsten :-)
Groetjes.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Severine (avond/nachtshift)
« Reactie #42 Gepost op: 4 maart 2018, 18:46:28 »
jaja, toen ik haar gedurende de dag gezien heb, had ik ook al een sterk vermoeden dat haar verlof nakende was :laydown   !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
« Reactie #43 Gepost op: 15 december 2018, 17:30:37 »
Van een medewandelaar vernomen dat deze mooie dame al een tijdje "Sabrina" heet; om verwarring ::) te voorkomen, zullen we haar oorspronkelijke naam ook maar behouden !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 04, Sabrina/Severine (avond/nachtshift)
« Reactie #44 Gepost op: 19 december 2018, 17:34:11 »
Deze schoonheid staat ook te trappelen om op vakantie te vertrekken: ze combineert momenteel haar gebruikelijke avond/nachtshift op VT04 met de dagshift op VT05, wat waarschijnlijk geen vaste stek zal zijn.
Die "gulzigheid"  (naar centen...) was in het verleden ook altijd al een teken dat ze aan het aftellen was....
« Laatst bewerkt op: 19 december 2018, 17:45:51 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...