Auteur Topic: ALEXANDRA  (gelezen 73250 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Gepost op: 10 september 2013, 19:13:25 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #1 Gepost op: 29 december 2015, 23:56:11 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]

[attachimg=20]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #2 Gepost op: 4 juni 2016, 23:28:50 »
Werkt Alexandra nu ook in Mc-Sex, onder de naam Andrea???

[attachimg=1]
[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #3 Gepost op: 27 juni 2016, 20:50:10 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
[attachimg=7]
[attachimg=8]
[attachimg=9]
[attachimg=10]
[attachimg=11]
[attachimg=12]
[attachimg=13]
[attachimg=14]
[attachimg=15]
[attachimg=16]
[attachimg=17]
[attachimg=18]
[attachimg=19]
[attachimg=20]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #4 Gepost op: 2 juli 2016, 09:47:38 »
Alexandra werkt nu in Pauschalclub Dortmund.

[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #5 Gepost op: 21 juli 2016, 22:04:59 »
Zondag 3 juli

Als eerste wilde ik kennis maken met Alexandra. Toen ik mijn koffie op had, ben ik naast haar gaan opzoeken. Ze had net een koffie besteld en wilde buiten samen met haar vriendin Cosmina gaan roken. Ik vergezelde de beide dames en we hadden buiten een leuk gesprek met ons drieën. Ik vertelde Cosmina dat ik haar nog kende van Osnabrück, maar ze kende mij helaas niet meer. Op zich kan ik me dat wel voorstellen, omdat we destijds geen worrd konden wisselen met elkaar en ik ben toen met haar alleen naar boven geweest tijdens de gangbang, welke nogal hectisch was. Gelukkig kon Cosmina nu wel een aardig woordje Duits, maar dat mag ook wel als je meer dan 3 jaar in Duitsland bent. Nadat de dames hun koffie ophadden, ben ik met Alexandra naar een kamer gegaan. Op de kamer heb ik haar eerst even een beetje opgewarmd, omdat ze het erg koud had. Daarna heeft ze geprobeerd me een blowjob te geven. Dit deed ze op zich niet onaardig, hoewel ze het erg voorzichtig deed. Ik houd er meer van als het wat steviger is, maar op de een of andere manier voelde ik dat het er nog niet in zat. Later bleek overigens dat ik niet helemaal mijn dag had. Normaal heb ik in een Pauschalclub zo'n 3 á 4 orgasmes zonder moeite, maar vandaag kwam ik niet verder dan 2... Toen ik voelde dat het nog niet zou lukken, heb ik voorgesteld om Alexandra te verwennen. Ik merkte dat ze hier behoorlijk opgewonden van werd. Ik wist haar gevoelige plekje snel te vinden en heb haar zeker 10 minuten gelikt. Daarna kwam ze klaar en gebaarde me haar even niet meer te likken. Sommige dames hebben dat, wanneer ze klaarkomen hun poesje over gevoelig wordt. Daarna nog even uitgerust op het bed met Alexandra en wat nagepraat. Ik had plannen om later met haar nog een kamer te gaan doen, maar dat is er helaas niet van gekomen.

Naam: Alexandra
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits
Leeftijd : 25
Haarkleur/-lengte : Blond
Lengte dame : 1,67 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 54Kg, maat 36/ B-cup
Service: PZC, NMC, 69
Presales: 8/10
Aftersales: 8/10
Cijfer: 7
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2016, 10:43:20 »
Foto's uit haar periode bij Partytreff Xanten

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #7 Gepost op: 23 augustus 2016, 18:04:01 »
Alexandra is een OK meid. We hadden een introductie gesprek op de bank vooraleer de kamer werdt opgezocht.
Op de kamer verdwijnt ze even en komt terug binnen met haar kleedje opgerold rond de buik. Dus een beetje naar boven en een beetje naar beneden. In ieder geval hebben we nu zicht op wat borsten en deze kunnen er wel mee door.
Ze wacht tot ik me naast haar leg om aan een blowjob te beginnen maar ik zet me achter haar en laat mijn handen rollen over haar rug. Ze ontspand een beetje maar even later roept ze me tot de orde want ze moet haar werk doen.
Ze neemt piemelmans zacht beet en begint aan een blowjob zonder. Niet onaardig om dit blonde kopje op en neer te zien bewegen. Ze krijgt piemelmans prima op sterkte.
Missio of doggy vraagt ze en ze blaast er een condoom om, ik kies missio opnieuw. Ze begeleidt me naar binnen waar het lekker nauw aanvoelt.
Ze ziet er goed uit en mijn eerste orgasme van de dag moet nog komen. Ze laat het werk aan mij over maar ze is lekker dus spuit even later het zakje lekker vol.
Nog een klein praatje en we verdwijnen samen van de kamer.
Normaal zou ik dit als een matige sessie omschrijven maar na de voorgaande was dit pure luxe.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Casmina (ex Dorsten en Pauschalclub Alexandra)
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2016, 22:37:07 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXANDRA
« Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2017, 21:49:52 »
Alexandra is weer terug op het oude nest in Dorsten, samen met haar vriendin Cosmina

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.