Auteur Topic: Puerta Galera  (gelezen 38766 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Puerta Galera
« Gepost op: 11 september 2013, 13:26:51 »
De volgende ochtend met de bus naar Batangas, twee uurtjes rijden. Dan nog een uur met een veerbootje naar Sabang. Klein plaatsje, hotels genoeg. Even de straatjes doorgelopen, waarop ik al begon te twijfelen of ik er wel goed had gedaan om die meid uit Angeles niet mee te nemen. Maar ’s avonds zag het er heel anders uit. Een paar goed gevulde bars/gogo’s. Veel meisjes, weinig gasten. Om zeven uur, eigenlijk veel te vroeg naar mijn idee, bij Coco Lips binnengestapt en meteen zes meiden bij me. Das wel wat veel hè, twee is genoeg. Shelly en Ria bleven over. Met hun wat gedronken. Shelly zag het wel zitten, duwde de hele tijd een stevige C cup tegen me aan. Inmiddels wetende dat Philippijnse beha’s standaard een dikke schuimlaag hebben ging ik er van uit dat er wel een aardige B over zou blijven, wat later ook bleek te kloppen. Ze had er ook geen probleem mee om in een volle bar een paar lekkere tongzoenen uit te wisselen. Ik liet nog wat bier aanrukken zodat haar vriendinnen zich ook even konden laven. Ze begon zelf om acht uur ’s avonds al over een longtime, ik wist niet wat ik hoorde, want meestal hebben ze daar voor middernacht geen oren naar. Maar op een of andere manier viel ik zeker in de smaak. Zodoende lagen we om negen uur al met elkaar te stoeien en vielen we een uur later uitgeput in elkaars armen in slaap. ’s Morgens stelde ze voor om naar White Beach te gaan. Ik vond het prima, Shelly was een lekkere lieve meid, die wilde ik wel een dagje bij me houden. Met de trike naar White Beach, waar het strand veel beter is dan in Sabang en je goed kunt zwemmen. Alleen geen wandelmogelijkheden. We zwommen en stoeiden een uurtje in het water, dronken nog wat en gingen terug naar Sabang.
 
Ze was even naar haar kamer gegaan en klopte een uurtje later aan de deur. Kom erin meid, ik heb wat voor je. In Thailand koop ik altijd wat leuke kleine dingetjes die je in elke damestas aan kunt treffen, en ze was er verrukt over. De bedankzoenen liepen totaal uit de hand en het eindigde weer met een gebruikt condoom op de grond en twee hijgende lichamen op een omgewoeld bed. Daarna gingen we dineren aan het strand en terug naar haar club. Poosje zitten drinken en dollen. Papasan kwam erbij, aardige vent, weliswaar zo gay als de pest, maar wel iemand die goed is voor zijn meiden. Dat kan ik wel waarderen in een clubmanager. Hij stelde voor de volgende dag een boottochtje te maken neer een strandje in de Lagune. Prima, dan gaan we nu terug naar het hotel. Shelly weer gebarfined, see you tomorrow. En weer een uur lang heftige sex met die geile griet. De volgende ochtend met zeven meiden van de bar plus de chef naar dat strandje. Heerlijk gezwommen met Sherry en de anderen, en ’s middags gebbqd op het strand. De laatste avond hier was Shelly een beetje sad, en ik eigenlijk ook wel, maar aan al het goede komt een eind, that’s life. We beleefden onze laatste nacht samen en namen de volgende ochtend afscheid op het strand.

De terugreis naar Manilla verliep volgens plan. En de vriendelijke juffrouw van de bus legde uit hoe je in Subic komt. De bus van het hotel kwam toch langs de Victory terminal, ik kon gewoon blijven zitten. Aldaar stond de bus naar Olongapo al klaar. Was wel een lange rit, heb onderweg heel wat sloppenwijken gezien. En nieuwe kerken, echt een wrang contrast tussen arm en rijk hier. Van Olongapo nog een klein stukje naar Barrio Baretto, het deel van Subic waar ik vorig jaar geweest ben. En waar ik nog in contact gebleven ben met de knapste van de meiden die daar toen mijn bed gedeeld hebben. Maar daarover meer in de volgende aflevering.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Puerta Galera
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2013, 14:13:22 »
en ik wil alle gegevens over die meid uit subic... bar, ervaring, prijs, foto, tel nr... maak al maar een afspraak.. ik kom er aan eind oktober....

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Puerta Galera
« Reactie #2 Gepost op: 13 september 2013, 14:28:28 »
en ik wil alle gegevens over die meid uit subic... bar, ervaring, prijs, foto, tel nr... maak al maar een afspraak.. ik kom er aan eind oktober....


Misschien ook eens naar Puerto Galera / Sabang Dupke, een beetje afwisseling van spijs doet eten.


Groet, Foots  O0

Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
Puerta Galera
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2013, 19:00:08 »
Sabang is erg klein en voor een goed strand moet je een stukje met de trike of de boot. Wel voldoende dames, maar is ook afhankelijk van het aantal aanwezige gasten, kan nogal verschillen denk ik. Reis is een beetje omslagtig en plan een uitstapje naar PG beter niet aan het eind van je vakantie, want die veerbootjes zijn niet heel erg zeewaardig. Als het stormt kun je wel eens vast komen te zitten. Lullig als je daardoor je vlucht mist. Dupke de gegevens van die meid stuur ik je.
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Puerta Galera
« Reactie #4 Gepost op: 14 september 2013, 14:33:02 »
Sabang is erg klein en voor een goed strand moet je een stukje met de trike of de boot. Wel voldoende dames, maar is ook afhankelijk van het aantal aanwezige gasten, kan nogal verschillen denk ik. Reis is een beetje omslagtig en plan een uitstapje naar PG beter niet aan het eind van je vakantie, want die veerbootjes zijn niet heel erg zeewaardig. Als het stormt kun je wel eens vast komen te zitten. Lullig als je daardoor je vlucht mist. Dupke de gegevens van die meid stuur ik je.


Je kunt ook van Sabang naar small lalaguna wandelen of big lalaguna, leuke wandeling en onderweg kun je nog schelpen of andere prullen kopen. Maar ook loopt er wel eens een dame die haar diensten aanbied, ik zou het niet gauw doen en degene die mij achtervolgde al zeker niet.


De reis gaat vlotjes naar Manila, AC of Subic is het inderdaad altijd met een overstap in Manila. Kan ook vlot gaan, soms niet. Veerboten uit Sabang zijn grotere banka's outrigger boten en ja die hebben op zee nogal eens dat je niet droog blijft en zeker als het weer wat ruwer is. Weet dat je in Puerto Galera waar je met de jeepney heen kunt gaan in 15 minuten en een paar peso, daar komt een veel grotere veerboot naar Batangas en da's een aanrader bij ruwer weer.


Het is inderdaad verstandig om een nacht reserve te nemen, bij vertrek vanaf Manila. Kun je nog wat goedkope kleren inslaan bij SM mall, mega mall, Ayala of als je wil asia mall. Asia mall is het grootste van Azie, je hebt zoiets in nl of b nog nooit gezien. Ook lopen er in elke mall dames rond en jij bent de lekkerste vent waarvan ze al jaren dromen, dus..... Zeker gaan shoppen !
Wel kijken want Dupke ziet ze nooit. :017:


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.