Auteur Topic: Klara  (gelezen 35328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Klara
« Gepost op: 13 september 2013, 21:14:51 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (wat golvend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,50
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Bulgaarse/Bulgaars en noties Engels en Duits
leeftijd: 19
tatoeages/piercings: ik dacht van niet/ik dacht van niet
service: PZC (verbluffend), NMC, knuffelen, strelen, anaal, FT, vingeren, beffen, aarsverwennerij (passief), droogneuken, zoenen, 69, alle posities mogelijk
voordelen: (of nadeel) duidelijk nog niet lang in de branche
nadelen: tongzoent uitzonderlijk (volhouden om niet te gaan anders)
opmerkingen: lichtgewichtje (alle moeilijke posities mogelijk: 42 kg), nog maar enkele weekjes in de job

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Klara
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2013, 21:22:00 »
Tot vier keer toe kwam ze bij mij.  Na de tweede of derde keer maakte ik haar duidelijk dat tongzoenen een must voor me is.  De vierde keer draaide ze me dan ook flink binnen op de matrassen aan de HWP.  Tijd om met haar naar kamer te vertrekken.

Op kamer hebben we een halfuur actief seks beleefd.  Praten met haar was overigens niet mogelijk.  Ze spreekt geen Engels of Duits (of zo goed als niet).  Een groot deel van de tijd stak ik haar mondje dan ook maar vol.  Pijpen zonder condoom doet ze overigens verbluffend goed, voor zo'n jonge dame!!  Verder liet ze alles gebeuren (zie services bij topic start) maar voel je wel dat ze het maar onwennig vindt, zo hoer spelen.  Dat gaat natuurlijk wegebben.  Hopelijk krimpt ze gelijktijdig haar service niet in. 

Nog een anekdote.  Het Duitse woord "blasen" kende ze.  Dat had ze al geleerd.  Het is alleen heel erg grappig als ze dan op kamer ineens vraagt om "haar" te "blasen".  Ik ben haar dan maar beginnen "lecken"  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man