Auteur Topic: SWEET THAI MASSAGE - BERCHEM  (gelezen 56113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SWEET THAI MASSAGE - BERCHEM
« Gepost op: 14 september 2013, 22:17:00 »

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
SWEET THAI MASSAGE (BERCHEM)
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2013, 22:17:58 »
Een bezoekje naar didi sanee stond al lang op mijn verlanglijstje.
Je wordt er netjes ontvangen en er wordt gedoucht.
Ik had een afspraakje gemaakt met Joy een mooie thaise dame.
Na het voorstellen moest ik op bed gaan liggen en werd gemasseerd.
De massage duurde niet lang of er werd al snel overgegaan tot een erotich spel.
Joy ging tot het uiterste tongzoenen PZC alles zat in het pakket van haar.
Ik ben lekker op de borsten klaargekomen van deze geile meid.
Een uurtje op de kamer met Joy is een waar feest en mij zien ze terug.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SWEET THAI MASSAGE - BERCHEM
« Reactie #2 Gepost op: 27 april 2015, 20:38:07 »
Afgelopen donderdag bracht ik omstreeks de middag een bezoekje aan dit massagesalon.  Het moment was vrij bewust gekozen.  Hoewel ik geen ervaring (of bijna niet) met (Thaise) massagesalons heb, leek het telkens tussen de regels door bij verslagen goed mogelijk om ook seks te hebben.  Omdat ik de drie volgende dagen een 3-daagse saunaclubtoer gepland had, mocht de boog wel wat minder gespannen staan om mij te kunnen weren tussen al die saunaclubdames.

Vanmiddag dus een keer dicht bij huis weg.  Dankzij een vrijkaartje van dit forum, waarvoor hartelijk dank!

Bij aankomst werd ik binnengelaten door Nina.  Nina was vriendelijk en leidde mij direct naar de kamer beneden, links van de gang.  Alles zag er netjes uit.  Ik mocht op bed gaan zitten en zou wou beginnen doornemen wat ik verlangde, met de prijslijst in aanslag.  Toen kwam ik op de proppen met mijn vrijbrief.  Nina spreekt niet al te best Engels en kon van mijn uitleg en het papier maar weinig maken.  Ze geraakte er dus niet wijs uit.  Dat was geen probleem voor mij want ze ging direct iemand erbij halen.  Ploy kwam naar beneden met Nina.  Ploy wist van de vrijkaartjes af en het kaartje werd dan ook onmiddellijk aanvaard.  Ik kon kiezen tussen een vierhandenmassage en een Nuru-massage.  Vermits ik zei dat ik wel eens wou weten wat een Nuru-massage was, mocht ik naar de andere kamer gaan waar een bed stond met een rode plastiek over, wat toch wel nodig is met een Nuru-massage.  Er was ook een bad in die kamer.  De kamer zag er eenvoudig maar zeer netjes en romantisch uit.  Nina vertelde me dat Ploy massage geeft en zij Nuru.  Een voorstelling van de andere dames die op de site staan, kwam er niet.  Alles gaf er de schijn van weg dat er op dat moment maar twee dames aanwezig waren en dus maar één die Nuru gaf.  Omdat ik een vrijkaartje bij me had, stelde ik mij tevreden met Nina en dacht ik daarbij dat het uiterlijk (ook al is het niet je "ding") wel automatisch minder zal gaan spelen tijdens een (erotische) Nuru-massage.  Dat bleek echter niet het geval te zijn.  Ik vind het jammer dat er niet even gezegd werd dat er maar twee dames aanwezig waren.  Erger wordt het als er toch meer zouden aanwezig geweest zijn en men rekening gehouden heeft bij de voorstelling met de verdiensten de afgelopen dagen van de dames in kwestie.  Ik had bijvoorbeeld Kim voor ogen.  Misschien brengt een uurrooster ook een uitkomst want als op een gewone weekdag de kans reëel is dat er van de vijf dames op de site maar twee aanwezig zijn....  Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat de foto van Ploy al van enkele jaartjes geleden is maar da's onder voorbehoud omdat het gezicht op de site niet zichtbaar is. 

Ik ging met Nina aan de slag (of zij met mij).  Dat verslagje lees je onder haar item.  Het lukte me niet om een stijve te krijgen.  Dat Nina niet mijn type is, speelt hierbij een doorslaggevende rol.  Toch wel, meen ik.  Zelf had ik het leuker gevonden natuurlijk om met Kim ook de erotische toer te zijn kunnen opgegaan en geld toe te leggen bij de vrijkaart.  Helaas.  Over de inzet en attitude van Nina kan ik niet negatief becommentariëren.  De beloofde gratis cola kwam niet meer mee naar beneden maar dat zal wel gewoon een vergetelheidje geweest zijn en niets met de gratis Nuru-massagewaardebon te maken gehad hebben  :douchen.   



Een Nuru-massage is eigenlijk een gel die aangelengd wordt met lauw-warm water en met de handen wordt dit glibberige ding dan op jouw gedrupt.  Vergelijk het een beetje met een bechamelsaus die je uitgiet vanop een kleine hoogte.  Dit glibberige ding is warm als het op je lichaam komt maar nadien krijg je het toch een beetje fris omdat de gel in je lichaam trekt (gedeeltelijk) en de waterdruppels dus de warmte onttrekken van je lichaam.  Ik vond het een vervelend neveneffect en vond de Nuru te veel weghebben van het gevoel van de groene snotglibber waar ik tijdens mijn kinderjaren de meiden de stuipen mee op het lijf joeg.  Het glibberige doet het erotisch gevoel afnemen.  Mijn menig maar.
« Laatst bewerkt op: 27 april 2015, 20:46:40 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man