Auteur Topic: JOMTIEN (RAVELS)  (gelezen 51543 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
JOMTIEN (RAVELS)
« Gepost op: 19 september 2013, 16:47:28 »

eros

  • Gast
JOMTIEN (RAVELS)
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2017, 16:56:12 »
beste allemaal,
ben gisteren naar Jomtien geweest in Ravels, dicht bij de Aldi. Zulk een slechte massage heb ik nog nooit gehad, ondanks dat ik een verzorgd en volgens anderen een goed uitziende man ben. Dus Perla was haar naam, begon me eerst op de rug te masseren en daarna voorkant. Normaal gezien bij een erotische massage, al is het maar een half uurtje, dan verwacht je toch een body to body massage waarbij zei je erotische toch ook een beetje laat opwinden, en dat je de dame ook kan aanraken. Maar daar was hier geen sprake van. Ik zei dat ik ooit Julia had gehad en dat die echt wel goed massage kon geven en dat je haar tieten en kontje kon aanraken. Ja maar als je wil mag je iemand anders. Vermoedelijk was de klik er niet maar uiteindelijk heb ik wel die 50 euro betaald. Dus Perla, van Spaanse afkomt is een dikke nul ! Eerst de rug wat masseren, daarna de voorkant, dan heeft ze me afgetrokken. Maar mijn zin was echt over. Uiteindelijk ben ik na veel moeite toch klaar gekomen. Zonde van mijn zaad !!!
Hopelijk leest Perla dat ook ! Wabt ze hebben natuurlijk geen email. Ik heb dat moment niets gezegd om dat het dan misschien nog slechter zou worden maar had het beter gedaan want ze is een dikke nul waard.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
JOMTIEN (RAVELS)
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2017, 19:43:59 »
beste allemaal,
ben gisteren naar Jomtien geweest in Ravels, dicht bij de Aldi. Zulk een slechte massage heb ik nog nooit gehad, ondanks dat ik een verzorgd en volgens anderen een goed uitziende man ben. Dus Perla was haar naam, begon me eerst op de rug te masseren en daarna voorkant. Normaal gezien bij een erotische massage, al is het maar een half uurtje, dan verwacht je toch een body to body massage waarbij zei je erotische toch ook een beetje laat opwinden, en dat je de dame ook kan aanraken. Maar daar was hier geen sprake van. Ik zei dat ik ooit Julia had gehad en dat die echt wel goed massage kon geven en dat je haar tieten en kontje kon aanraken. Ja maar als je wil mag je iemand anders. Vermoedelijk was de klik er niet maar uiteindelijk heb ik wel die 50 euro betaald. Dus Perla, van Spaanse afkomt is een dikke nul ! Eerst de rug wat masseren, daarna de voorkant, dan heeft ze me afgetrokken. Maar mijn zin was echt over. Uiteindelijk ben ik na veel moeite toch klaar gekomen. Zonde van mijn zaad !!!
Hopelijk leest Perla dat ook ! Wabt ze hebben natuurlijk geen email. Ik heb dat moment niets gezegd om dat het dan misschien nog slechter zou worden maar had het beter gedaan want ze is een dikke nul waard.
Allereerst .... welkom op RelaxxxBoard ......

Dan ..... je kan gerust een mindere ervaring delen .... geen enkel probleem mee ....
Had je echter beter niet even met de dame in kwestie een praatje gemaakt, haalt volgens mij veel meer uit dan je frustratie uit te schreeuwen hier  .....

Soms vallen ervaringen tegen, soms vallen ervaringen mee ...
Je bent klaarblijkelijk al eens langsgeweest bij Julia daar .... het zou jezelf helpen indien je die leuke en goede ervaring ook neerpoot, dat stemt jezelf waarschijnlijk wat beter gezind ...

En nooit geschoten is nooit raak ... volgende keer beter .....

Ik kan best begrijpen dat in je frustratie het moeilijk is, maar het kan je wel helpen je mindere sessie te doen vergeten, of tenminste terug te denken aan je goede ....


Wij kijken allen uit naar recensies over leuke en minder leuke ervaringen van je

gr


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal