Auteur Topic: CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)  (gelezen 45568 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)
« Gepost op: 19 september 2013, 17:13:46 »

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2014, 19:10:32 »
Deze thaimassage is in een nieuw rijhuis gelegen,ben er 3x geweest.
Goede service,proper,niet prive gelegen,binnenkort nog eens bezoeken.
Een naam kan ik niet geven daar het meisje er niet meer werkt. :-P
you only live once

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)
« Reactie #2 Gepost op: 30 december 2014, 20:00:16 »
Maar we kunnen wel voor jullie een fotoselector maken van de meiden die er momenteel werken....


sexmachine, aan het werk (soms praat ik gewoon tegen mezelf, niet op letten)  :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline oudebelg

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 314
    • Bekijk profiel
CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2016, 19:12:11 »
Mijn auto moest vandaag ook eens een beurt krijgen,iets drinken of een massageke tijdens de werkzaamheden?
Mijn sleutels afgegeven,koffie meneer,no thx ik moet nog een boodschap doen zei ik tegen de dame.Direct
bij het buitenkomen(salon op amper paar honderd meter)maar gefoont,bezet,nogmaals bezet,pech,nu wist
ik niet wie er aanwezig zou zijn.Toch maar vijf minuten gewandeld en geklingeld,deur werd geopend en een
mooie meid nodigde me uit,wauw die zag er goed uit.Ze zei ik ga mijn collega halen,stop zei ik,met u lijkt me
wel ok,sorry meneer maar ik heb een afspraak binnen 5 minuten,shit pech.Een nogal gezette dame stond plots
voor me,kusje,tja ik was daar nu toch,dan maar spelen met de kaarten die ge hebt.Mijn gsm begon ook alarm
te slaan,weeral pech,gezegd ik ben in de garage,ik bel u straks terug,foon uit.Tot helemaal in nok van het huis
moeten gaan,dame voor laten gaan,altijd wel leuk nu iets minder,pech.Haar het geld overhandigd en mijn kleren
uit,dame komt terug zonder drankje,pech,maar zo gelaten.Op het bed begon ze me te wassen,afdrogen en toen
aan de slag,met haar handdoek aan,pech,nog ff afgewacht.Eerst de achtermassage en toen vloog de handdoek
af en begon ze een borstmassage.Ik probeerde een gesprek op gang te brengen en dat verliep vlot met Som,
keurig Engels en ze won stilaan aan punten.Omgedraaid en zowaar kwam ze me kussen,meermaals zelfs,tot ik
het erop waagde of TZ er ook zou mogelijk zijn,wat ze handig ontweek,pech.Ze masseerde de voorkant ook dan
met haar voorgevel,af en toe een kusje gevend en ze bood me haar c-cup aan,echte gelukkig.Toen ze nogmaals
tussen mijn benen begon te wriemelen,was ik gauw in de mood,haar poes beroerde ik niet,geen zin om daar te
verdwalen.Toen ze aan de finale begon liet ik haar stoppen en vroeg of ze wel een extratje wilde,is plus zei ze,
weet ik ook wel meid,ok ze wilde wel PZC voor 30€ en plus.Ok zei ik als het iets is anders stop,ze pijpte heel erg
goed en diep,37 jaar dus ervaring zeker,geen hand moeten weghalen,niets bijsturen,top.Geen FT in de aanbieding,
dus maar afgemaakt met de hand,erg dicht bij de finish.Ze cleande het boeltje en checkte het grote uurwerk,ik keek
mee,maar geen haast ik had nog recht op een gezichtsmassage.Ze posteerde zich achter mij,met handdoek om,die
ik verwijderde,ik zei zulke mooie dingen moet ge niet verstoppen,beetje slijmen zeg maar en ik kreeg terstond enkele
kussen.Het uur was om,maar ze gaf me nog een rugmassage,ze had het warm zei ze en friemelde tussen mijn benen.
Ik twijfelde maar ik stapte uit het bed,ze begon niet op te ruimen ,maar een knuffel en een kus en nog ff voelen,er zit
nog wel wat in zei ze,voorwaar ze ging er ook in lukken,maar ik hield de boot af.Kleertjes aan,30€ afgedokt,de 80€ had
ik al gegeven vooraf,samen naar beneden,nog een paar kussen aan de deur,volgende keer belt ge vooraf voor mij zei
ze nog,tuurlijk zei ik,who cares?

Zeer goede service,optisch(heel)wat minder,voor mij toch,lief(€)meisje,die duidelijk op zoek was naar een verlenging.

In de garage vroeg de dame of ik al mijn boodschap had gedaan,ja alles in orde,thx.  ;D  ;)
« Laatst bewerkt op: 8 januari 2016, 19:17:24 door oudebelg »
you only live once

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
CHAT THAI MASSAGE (KORTRIJK)
« Reactie #4 Gepost op: 8 januari 2016, 19:50:38 »
In de garage vroeg de dame of ik al mijn boodschap had gedaan,ja alles in orde,thx.  ;D  ;)
Shit ik heb een lease auto  :lol_hitting:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke