Auteur Topic: ALICE  (gelezen 164328 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Gepost op: 22 september 2013, 17:46:03 »
Alice, Alice, er is vast ergens een romantisch liedje over een schone met die naam…  :035:
 
Haar hele persoonlijkheid maakte bij mij quasi verliefdheidsgevoelens los, zo van: ik laat je niet meer los maar neem je gewoon mee naar huis…  :happy

Voor de verliefde beren onder ons: let goed op dat woordje “quasi”.. de droom spat weliswaar niet uiteen bij het verlaten van de club maar lost wel vanzelf langzaam op in de werkelijkheid van het alledaagse leven, althans bij mij. Maar het fijne gevoel ter plaatse en het na-ebbende gevoel daarna is toch wel iets waarvan ik kan genieten… mooi dat je slechts de tijd hoeft te betalen welke je met je dame op kamer bent en dat je daarna nog lang gratis mag nagenieten… zucht…

Goed, ik ben een romanticus maar kan gelukkig door wat jaartjes ervaring ook het onderscheid maken tussen de illusie in een club en de werkelijkheid daarbuiten. Des te meer kan ik genieten van een dame als deze, waarmee ik in slechts één avond een band heb opgebouwd als was het een liefhebbende vriendin. De combinatie van zowel lichamelijk contact alsook de gesprekken die ik met haar voerde, maakte dat ze langzaam maar zeker uit haar schulp kroop en steeds opener werd, met als resultaat een tweede kamersessie die zo intiem werd dat we moeilijk afscheid van elkaar konden nemen.  :039:

Goed, voor de nuchteren onder ons: Laat het van haar kant gespeeld zijn, dat maakt niet uit, want ik heb er in ieder geval van genoten! Een volgend bezoek aan Babylon zal aantonen of haar affectie een vervolg krijgt of niet; ik verwacht zelf van wel.. maar wacht gerust op mijn eerlijke recensie…  ;D

Alice werkt nog maar twee weekjes in Babylon dus veel is er over haar nog niet geschreven. De feitjes op een rij:
 Naam : Alice
 Nationaliteit / taal : Roemeense / zeer goed Duits, Engels, beetje Italiaans
 Leeftijd : 24
 Haarkleur/lengte : half lang zwart haar
 Ogen: groen-bruin
 Lengte/gewicht : 1m72 / 57kg
 Postuur / Cupmaat : Slank / 75-B
 Tatoeage : ja
 Service : TZ, PZC, deep throat, NMC en FT .
 
Ze doet geweldig (en ongevraagd!) deep throat, ze zoent ontzettend lekker en ze is zeer actief bij het neuken… wat wil je nog meer? Ja, ik weet het, maar dat kan nu eenmaal niet... ;-)
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2013, 17:47:44 »
Fotootje van deze lieverd...



Meer foto's volgen hopelijk snel...
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #2 Gepost op: 22 september 2013, 17:49:28 »
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #3 Gepost op: 22 september 2013, 18:00:59 »
"Licky Alice" was sneller dan ikzelf   ;D :dance2
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #4 Gepost op: 23 september 2013, 20:54:41 »
Oei, Aliceke heeft een paardenstaart. ;D :lol_hitting:

Maar zo ligt ze al wel ideaal voor de schilpadstand. :040:
  
  
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #5 Gepost op: 23 september 2013, 20:59:43 »
Oei, Aliceke heeft een paardenstaart. ;D :lol_hitting:

Maar zo ligt ze al wel ideaal voor de schilpadstand. :040:
Maar dan is ze niet GFE-proved voor seksenfun  ;D :111: :dance2 :douchen
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #6 Gepost op: 23 september 2013, 21:02:13 »
Mijn favoriete dvp draagt haar haar in een staartje en is voor mij het ultieme gfe meisje
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #7 Gepost op: 23 september 2013, 21:05:37 »
Mijn favoriete dvp draagt haar haar in een staartje en is voor mij het ultieme gfe meisje
Dat kan niet  ;D :douchen
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #8 Gepost op: 23 september 2013, 21:06:39 »
Alles kan ;)

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

  
  

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #9 Gepost op: 23 september 2013, 23:06:19 »
Leuke discussie, maar snap er geen hol van...
Wat is er mis met een paardestaart?

Die draagt ze overigens alleen als ze niet wil dat haar haren in de weg zitten bij het ... nou ja je weet wel... In de bar en zo heeft ze haar haren meestal los... da's nog mooier... zucht...

Ik was er vandaag bijna weer geweest...
Maar ik ben sterk!
Toch?
Of niet soms?
Zucht...


Alles kan ;)

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #10 Gepost op: 23 september 2013, 23:50:49 »
Leuke discussie, maar snap er geen hol van...
Wat is er mis met een paardestaart?
Lees : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12102.msg36963#msg36963   ;D :douchen
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #11 Gepost op: 23 september 2013, 23:57:19 »
Leuke discussie, maar snap er geen hol van...
Wat is er mis met een paardestaart?
Lees : http://relaxxxboard.com/index.php?topic=12102.msg36963#msg36963   ;D :douchen

Ik snap het al weer...

Maar zoals ik al zei, ze doet haar haar pas in een staart als ze met pijpen begint (en daarna weer los, zo heb ik mee mogen maken).

Ze is duidelijk niet van de onderstaande "regel" op de hoogte anders had ze de foto laten nemen met losse haren... vergeef het haar want ik weet wel beter...

Citaat
Welke kenmerken wijzen er 8/10 op dat ze net geen GFE-service zal geven?
1) Haar haar in een paardenstaart.
De meeste dames vinden het verschrikkelijk vervelend als ze een flinke blow job moeten geven en hun lange haar hangt steeds in de weg.  Als je iemand zo snel mogelijk wil afwerken, bespaar je dus best maar al de tijd om je haar op kamer nog bijeen te moeten binden.  Nu kan ze meteen beginnen met het afwerk.  Geen poespas zoals tongzoenen vooraf erbij.
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vice-leroy

  • forever king
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • I am the Vice le Roy of the kingdom of s.e.x.
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #12 Gepost op: 6 december 2013, 23:35:01 »
She needs to get back up ;)

She is a delicious young lady, full of life and full of fun. And she is really sweet. I went with her a few time ago, but circonstances didn't let me appreciate this moment at his fullest (suffice to say my mind was elsewhere, another girl had enthralled me that day)

But, i remember a sexy Alice giving me all that she can give - i/e an excellent service, deep and erotic blowjob, with some DT action. And a body to dance the dance of the sex, a heated rumba, and chachacha...

I'll be back to her one day soon, because she is great in the zimmer, and she is great as a person. Rien d'autre à ajouter. Punt.

  
  
"come to my kingdom, thou who are free of mind"

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #13 Gepost op: 18 december 2013, 18:06:02 »
Deze dame was me al opgevallen daar ze toch wel speciaals over haar had.

Zeer aardig in omgang , wat speels en goede Pre-Sales.

Op de kamer alles dik in orde. Een goede stevige neukbeurt. De juiste verhouding tussen GFE en PSE.

Na de sessie heeft ze nog oog en aandacht voor jou.

Voor mij mag deze dame bij de Babylon toppers geplaatst worden.

Herhalingsgevaar : zeer zeker !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
ALICE
« Reactie #14 Gepost op: 12 februari 2014, 01:34:25 »
Ik knipoogde op Alice en wat later draaide ze me binnen. Daarna zakte ze af en begon me te pijpen aan de bar. De cheffe genoot hiervan met een glas witte wijn in de hand , ha, ha...

Even later de kamer opgezocht. Als een geoliede machine ging ze tekeer. Een absolute geile top-sessie volgde.

Meer van dat in de toekomst !
  
  
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.