Auteur Topic: TINKA  (gelezen 39914 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
TINKA
« Gepost op: 25 september 2013, 13:52:18 »
foto's verwijderd op vraag van haar "lief"
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2013, 14:12:02 »
Lieve meid geeft  goede service

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2014, 20:01:17 »
Lieve meid vele sessies meegehad bij een klik een geile top dame. Ik heb die klik met haar
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2014, 20:10:14 door william »

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #3 Gepost op: 15 april 2014, 15:24:48 »
Zondag 13april. 4maal mee gekamert wat een topper spetteren

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #4 Gepost op: 6 mei 2014, 15:18:56 »
5mei nog in pte geweest en Tinka is weg. Ik weet de reden maar heb belooft niets te schrijven. Maar terug komen zit er niet in

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #5 Gepost op: 6 mei 2014, 19:58:09 »
5mei nog in pte geweest en Tinka is weg. Ik weet de reden maar heb belooft niets te schrijven. Maar terug komen zit er niet in
Ze is zwanger van een surrogaat-neger met de looks van een filmster?  :017: ;D
Van Brad poot?  :lol_hitting: :sex :cheer:


Of haar broer is voor de achttiende keer zijn twee benen kwijt gespeeld  :happy :laughingchick
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #6 Gepost op: 6 mei 2014, 20:34:09 »
Als ze zwanger is dan niet van een surrogaat neger maar van mij.  :kissass

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #7 Gepost op: 15 november 2014, 15:28:28 »
Vrijdag 14november om 7uur naar partytref emmerich  line up tinka cidy mimi josefhine jasmina. Werd meegetornt door tinka naar de bank en wat zitten praten en naar de kamer was weer geweldig zoals gewoonlijk. Toen ik aankwam was er maar een medebeer maar dat veranderde snel        rond 9uur kwamen de eerste sudlanders en ja hoor onze cindy kroop er bij een op schoot en nergens ander meer tijd voor ik ben om 12uur gegaan en ze heeft de hele avond maar 3maal gekamert. Er kwamen wat meer sudlanders op het laatst alles bijelkaar een man of 11 .      Jasmina had er ook geen zin in en zat ook de meeste tijd bij zo,n sudlander en kamerde ook niet veel meer.       Josefhine nam ook der tijd met de klanten kamerde wel regelmatig maar in verhouding met tinka ook niet veel. Tinka zat er op een gegeven ogenblik helemaal doorheen, toen ik er mee naar de kamer ging vertelde ze dat ze zondag16november voor 3 maanden terug ging naar bulgarije en dat ze de buik vol had in emmerich heb wel der telefoonnummer gekregen.     Ik liep op een moment naar de bar om wat te drinken te halen en de eigenaar vroeg wat ik er van vond en toen heb ik hem even de waarheid vertelt was ie niet blij mee.  Heb me nog even zitten ergeren en toen afscheid genomen van tinka,en omgekleedt en naar huis gegaan. Mijn conclusie mijden op de vrijdag en zaterdag veel te weinig meiden waarvan de helft te lui is om te werken leiding die niet ingrijpt en ben blij dat tinka rust krijgt in bulgarije (maar of ze terug komt?) etje af voor tinka die meid heeft war turken afgewerkt omdat twee van die meiden te lui en te beroert waren om te werken. Dus mijden die tent op de vrijdag en zaterdag en als ze zo doorgaan op de rest van de dagen ook

Offline william

  • willeke
  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
  • willeke
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #8 Gepost op: 15 november 2014, 16:10:22 »
Dus op de topic van tinka kan er een slot op m.i.v. zondag 16nov en zal de kwalitiet van ptemmerrich zakken naar en bedenkelijk nivo (doe er je voordeel mee ). Zeker als er dames werken als cindy die te lui en beroert zijn om te werken (niet met een turk) zo een meid postzegel erop

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
TINKA
« Reactie #9 Gepost op: 4 januari 2015, 18:50:10 »
Ik laat het topic nog even open staan. Misschien komt dame nog terug of spot iemand haar elders.


Groet,  Rolly  8)
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.