Auteur Topic: ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)  (gelezen 136440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Gepost op: 27 september 2013, 00:29:06 »

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:39:16 door Taylor »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (D)
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2015, 11:19:50 »
Anni is 1 van de dames die zeker in mijn top 10 voor komt.  :whipbeer

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:39:59 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
ANNI
« Reactie #2 Gepost op: 30 juni 2015, 23:18:12 »
ANNI is de volgende in het rijtje, toch makkelijk foto's bij recensies, kan ik een voor een de dames plaatsen en mag ik zelf kiezen welke eerst, geweldig, en deze trok ook mijn aandacht kwa looks .....  ;)



« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:40:43 door Taylor »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2017, 17:41:15 »
Broeder Lovemachine stond enigszins beteuterd onder de douche. Lange rit achter de rug en nog een hele rit te gaan. Hetgeen hij aan vrouwelijk schoon had waargenomen, viel niet tegen, maar er was ook niet helemaal tip-top. Diverse meisjes die me niet direct konden overtuigen. Laatste dag mooi weer, de geilheid tot grote hoogte opstuwende...... Dan maar koud douchen.  :douchen

Onder de douche sprak een Germaan me aan. Mijn Germaans is niet geweldig, maar het lukte me om iets van zijn verhaal te maken. De taal der liefde is internationaal en de taal die beren onder elkaar spreken is dat eveneens. Deze Germaanse strijder had een aanzienlijk betere kamergang achter de rug dan die kaaskop aus die Niederlande. Een half uur vol gas, bonken, bonken, bonken en het meisje dat van geen ophouden wist. Echt een loedertje dat de kunstjes beheerste op een positieve manier. Ik vroeg haar naam, bedankte de man hartelijk (nadat ik nog even gepolst had of hij met de fiets was en waar die stond, ter mogelijke compensatie als hij zou liegen en/of gebeuren in de geschiedenis welke nog altijd zeer doet: ja, de WK-finale uit 1974).

In de bar keek ik naar het scherm en wachtte tot de foto`s van ene Anni voorbij kwamen. De handdoek viel spontaan van mijn lijfje, nu de lovemachine de kop spontaan opstak en ook met veel plezier naar Anni keek. Een echt  O:-)
Prima dienstverleningspakket volgens het andere TV-scherm en een prijs die het toeliet om een volgende misser te ervaren. Voor 30 euri val je een niet al te grote buil. Daarbij was er het goede bericht van mijn Deutsche Freund en een Anni die niet in de bar te spotten viel. "Druk kamerende meisjes zijn de goede meisjes." Toen ze tussendoor even in de rokersruimte ging zitten, dook ik op de bank naast haar. We raakten aan de klets (in het Engels, pluspunten!) en ik was onder de indruk van de fysieke verschijning. Gewoon een lekker ding dat op de lovemachine moest zitten! Ik toonde mijn juwelen en ze sprak over een "anaconda". Dat is niet zo, het is eerder een cobra, want ik kan er niet mee wurgen, hij spuit wel (gezien het feit dat ik in het normale leven vriendinnetjes heb gehad die het rubberloos genomen hebben en zij nog allemaal leven, neem ik aan dat het niet giftig is). Ik zou wel nog even moeten wachten, want Anni werkte een afsprakenlijstje af. Dus anderhalf uur te doden voordat ik met deze Vestaalse maagd naar de kamer zou mogen.

Wachten duurt lang, zeker als je eigenlijk al weet dat het de moeite meer dan waard zal zijn. Daar kwam de brave non aan. Eerst even roken en dan zouden we samen gaan bidden op de kamer. Helemaal prima, want missionaris kan mijn waardering dragen. Samen de trap op, waarbij Anni liep op schoenen die haar een centimeter of twintig groter maakten dan ze in werkelijkheid is. Ik had vooraf al aangegeven dat ik een uur wou met haar. Normaal begin ik met een half uur als ik een meisje niet ken, maar bij haar durfde ik het wel aan. Zou het tegenvallen, zou ik direct naar huis gaan had ik me voorgenomen. Anni had aangegeven dat ze (helaas, helaas) niet zou tongzoenen. Balen, maar ik kan eerlijkheid waarderen. Nou, ik heb het tongzoenen niet gemist. Anni nam braaf op haar knietjes plaats en dat was niet om een schietgebedje te doen. Vanaf dat moment zweefde ik. Ze is Roemeens, maar zou zomaar Scandinavisch kunnen zijn en de achternaam Nilfisk kunnen hebben. Wat een orale vaardigheden! Een vroege spritz zat er in, dus moest ik haar onderbreken. De normale handelingen volgden. Mevrouws labia werd verkend door vingers en tong, haar hele lijf grondig geïnspecteerd van heel dicht bij en vervolgens begon ik aan mijn zendelingenwerk. De ontmaagding van Anni was een absoluut genot. Zowel voor haar als voor mij. Diverse posities werden uitgevoerd. Een tikkie op haar lekkere kont, een likje over haar achterste sterretje tijdens de befsessie, Anni maakte met haar gekreun duidelijk dat ze in was voor het ruigere werk. Wil je onderontwikkeld gebied bekeren, zal je hard van leer moeten trekken. We keken elkaar diep in de ogen en toen was het hek van de dam. Details? Laat ik het zo zeggen, ik kon enkele dagen niet functioneren door de sloopbeurt die mevrouw me gaf. In plaats van dat ik haar bekeerde, bekeerde ze mij! Een GFE met een PFE, lief afgewisseld met stout, onderdanig werd dominant en Anni nam de overhand.  :mistress Ze liet me alle hoeken van de kamer zien, daar waar ik haar mijn slavinnetje had willen maken, draaide ze de rollen om. De details zijn te ranzig om op te schrijven, maar haar servicepakket is ruimer dan ruim. Er is weinig wat volgens mij niet kan met deze megaslet. Na afloop een half uur moeten douchen zo smerig. I`m a dirty old man!

Ik mocht het condoompje in haar buikje vullen (op commando). Daarna deed mevrouw een sigaretje. De tijd was nog niet om, dus zou ze me nog even kunnen pijnigen. Ik werd op mijn rug gegooid, kreeg haar achterwerk op mijn gezicht gepland en de opdracht om haar te likken. Ademhalen was er niet meer bij. Gezien het vocht dat ik te verwerken had, leek het er op dat ik de mooiste verdrinkingsdood allertijden zou ondergaan. Er werd op gruwelijk lekkere wijze met mijn lovemachinge gespeeld door Anni en het verraste haar dat er voor een tweede keer gespoten werd binnen het uur. Dat kan ik alleen als ik heel geil ben en dan moet het meisje zeer bijzonder zijn én ik niet al enkele keren eerder gepiekt hebben op die dag. Anni is het type dat mij drie keer in een uur kan laten komen kwa verschijning, persoonlijkheid en dienstverlening.  :dance2

Gesloopt lag ik vervolgens in de bar en het bubbelbad bij te komen. Ga ik naar huis? Nee, ik moet afschakelen voordat ik in de auto stap. Mijn zinnen gezet op een meisje, maar die ging bubbelen en gaf geen blijk van nadere activiteit. Anni was niet meer mogelijk voor een herhaling had ze gezegd, want ze had afspraken af te werken. Maar wat zit daar plots als de zon al lang aan de horizon verdwenen is? Anni in een tuinstoel aan het roken? Mijn lovemachine is gesloopt, maar ondanks alles richt hij zich maar wat graag op bij het zien van Anni. Zou het dan toch mogelijk zijn? En jawel, we belandden later op de avond weer op de kamer met zijn tweeën. Dit keer gaan we voor een rustige sessie van een half uur. De orale vaardigheden van mevrouw zijn dermate goed, dat ik na een kwartiertje pijpen het plafond wit. Anni baalt er van, want ze had juist extra rustig aangedaan, omdat dit loeder me een half uur gek had willen maken. Heerlijk vanuit de toppen van mijn tenen gespoten, waarna we nog gepraat en geknuffeld hebben. Moe maar voldaan en helemaal leeg terug naar huis.

Anni is een reden om een lange reis voor af te leggen. Ik heb nog heel wat kinky fantasietjes die ik eens wil beleven en zij kan en wil ze waar maken. Herhaling? Anni zeker.

Herhaling Freudenhaus? Ja, vanwege Anni en enkele ander meiden die er leuk uitzien op de foto`s op de website.

Plan? Terug naar Freudenhaus, bij opening van de club naar binnen, me op Anni storten en meteen diverse afspraken van een uur vastleggen voor die dag. En dan rustig kijken of er nog een ander toppertje te bestijgen valt.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #4 Gepost op: 24 september 2017, 19:57:44 »
Mijn eerste dame van de dag zou Anni worden. Ook Anni ken ik al zeer lang en al vaak met haar gekamerd. Ze bleek vandaag alleen erg veel last van haar nek en rug te hebben. Tijdens het gesprek voordat we op kamer gingen, heb ik haar een beetje gemasseerd. Met Anni een tijdje bijgepraat, want Anni heb ik al meer dan een jaar niet meer gezien. De keren dat ik in Dortmund was, was zij er steeds niet. Nu gelukkig wel weer. Op de kamer had ik weer een sessie, zoals ik die van haar gewend ben, gewoon erg goed. En dat niet alleen, maar dit keer een uur met haar op kamer geweest. De eerste keer een uur met haar. Aan het eind van de sessie heb ik nog even goed gemasseerd. Ik denk dat ze eigenlijk even een pauze moet in lassen en een paar weken rust moet nemen, maar ja, wie ben ik.

Naam: Anni
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 28
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup

« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:21:09 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2018, 19:36:19 »
« Laatst bewerkt op: 20 juni 2018, 21:30:07 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #6 Gepost op: 19 juni 2018, 19:48:39 »
In tegenstelling tot mijn vorige bezoek, was Anni nu wel aanwezig. Ik kwam haar gelijk al bij de ingang tegen. Even een heel kort gesprekje met haar gehad en haar gezegd dat ik haar later zou opzoeken. Eerst wilde ik wat gaan eten en daarna een saunaatje pakken, wat dus helaas niet ging. Na het eten haar maar gelijk opgezocht en na een leuke babbel een kamer opgezocht. Daar heb ik met haar misschien wel de beste sessie met haar ooit gehad. Vele zaken passeerden de revue met een kinky twist en ik kon aan haar merken dat ze er zelf ook lol aan had. Vandaag overtrof ze zichzelf. Na de tijd nog even wat nagepraat met haar. Wat me opviel is dat haar Duits nu erg goed is en dat ze nu liever Duits praat ipv Engels, dat ook erg goed is. Te bedenken dat ze een jaar of 4 á 5 geleden geen woord Duits sprak.

Naam: Anni
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 29
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat : normaal, 52Kg, maat 36/ B-cup

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #7 Gepost op: 14 augustus 2018, 08:22:36 »
Enig idee wat er aan de hand is met Anni?
Ze staat helaas niet meer op de lijst van dames die werkzaam zijn in Freudenhaus Dortmund.
En dat nu ik op het punt stond mezelf weer een dagje ontspannen te gunnen én te genieten van de über geile Anni.

Wie weet waar dit toppertje gebleven is en wil die wetenschap met me delen?
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #8 Gepost op: 14 augustus 2018, 21:15:50 »
Ik liep afgelopen weekend over de Vulkaan in Duisburg en zag een dame die op haar leek, maar dacht ook gelijk dat ik me wellicht vergistte. Nu begin ik toch lichtelijk te twijfelen. De dame in kwestie was op dat moment bezig met haar telefoon, waardoor we geen (oog)contact hadden. Het was volgens mij in Haus 25-27 op de eerste of tweede verdieping. Maar of ze het ook echt was, durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Anni was voor mij de enige reden om Freudenhaus Dortmund af en toe nog eens te bezoeken. In het verleden vaak in deze club geweest, met name toen het nog een Pauschalclub was. Destijds liepen er veel leuke meiden zoals Lidja, Annamaria (Nu in H7), Cora, Kami (Nu in Freudenhaus Münster), Flori, Isabell, Aline (Nu in Freudenhaus Münster), Daniela (een paar maanden geleden nog gezien in Sixsens), om er een paar te noemen en natuurlijk Anni zelf. Allemaal dames die het destijds ook goed zouden kunnen doen in een club als Babylon, Sixsens, Heaven Seven, etc.

Anni ken ik dus al uit de Pauschalperiode, zo'n vijf jaar gelden en heb haar bijna vanaf het begin meegemaakt toen ze er net werkte. In het begin had ik wel interesse in deze mooie dame, maar hoorde van menig beer dat haar service te wensen overliet. De eerste keer dat ik met haar naar een kamer ging, was niet zozeer dat ik een erg goede kamer verwachte, maar om meer informatie te kunnen krijgen van haar over Lidja, die een paar weken daarvoor de club plotseling verlaten had. Zij en Lidja waren erg close. Helaas kon ze mij geen info geven, maar het positieve was, dat de kamer mij goed bevallen was en ik daardoor vaker met haar ging. Ze heeft in het begin een beetje een valse start gemaakt, maar groeide later uit tot 1 van de favoriete dames.

Toen de meeste van mijn favoriete dames de club verlieten, bezocht ik Pauschalclub Dortmund steeds minder, vooral toen het een saunaclub werd. Reden was dat ik andere leuke dames had gevonden in andere saubaclubs, maar ook omdat er verder weinig interessante dames voor mij aanwezig waren in Dortmund.

Freudenhaus Dortmund is op zich een erg mooie club. Alles zit er netjes en schoon uit. De wellness is erg goed, met een sauna, jucuzzi en verwarmd buitenzwembad (mits deze allemaal werken, want bij mijn laatste bezoek was zowel de jacuzzi als de sauna buitengebruik. Verwacht wel dat het nu weer gerepareerd is, de club kennende). Wat niet goed is aan de club is het eten. Te basic (Pauschalclub niveau), zeker als je €40,-- betaald. Daarnaast is er überhaupt geen bier of andere alcoholische dranken te verkrijgen. Over de service van de nieuwe dames die er nu lopen, kan ik weinig over zeggen. Er lopen nog steeds een aantal oud Pauschalclubdames rond. Met de meeste dames heb ik in het verleden mee gekamerd. Sommigen waren goed en sommigen matig, maar geen van allen waren speciaal voor mij. Anni was de laatste...
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #9 Gepost op: 15 augustus 2018, 09:58:33 »
Anni was voor mij meer dan speciaal. Ze wist precies hoe ze me helemaal gek kon krijgen met haar wulpse lichaam. Bijzondere dienstverlening waardoor we na afloop het plafond moesten kuisen.  :lol

Jammer dat ze er niet meer is, ze was voor mij altijd de afsluiter van een dagje relaxen.

Als ik nu naar Dortmund rij, zal ik voor Ruby gaan met wie ik al een geil uurtje heb mogen beleven.
En ook Ines zal dan een optie zijn om aan de lovemachine te rijgen.
Net zoals het kontje van Anelia dan waarschijnlijk niet veilig zal zijn.

Maar nu Anni er niet meer is, wordt de kans op een lange rit naar onze Oosterburen kleiner.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #10 Gepost op: 27 augustus 2018, 11:13:52 »
Anni staat weer op de website van Freudenhaus Dortmund. Wanneer ze daadwerkelijk weer aanwezig is, staat er nog niet.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #11 Gepost op: 28 augustus 2018, 09:25:23 »
Volgende week is Anni weer present in Freudenhaus Dortmund
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #12 Gepost op: 30 augustus 2018, 10:53:50 »
Een goede zaak! Het toppertje is weer in huis en daar zal ik dan binnenkort weer eens een bezoekje af gaan leggen.
Niets zo lekker dan Anni die mijn geilheid weet te temmen op haar eigen, zeer speciale wijzen.  :mistress :lol_hitting:
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #13 Gepost op: 8 oktober 2018, 19:13:12 »







Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline lovemachine

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 114
    • Bekijk profiel
ANNI (SAUNACLUB FREUDENHAUS DORTMUND)
« Reactie #14 Gepost op: 13 oktober 2018, 20:16:18 »
Wat een lekkertje is en blijft ze toch! Absoluut een van mijn all time toppers.

Voor wie het iets zegt:
- Demi aan de Hofstraat in Eindhoven
- Carmen aan de Mecklenburgstraat in Eindhoven

In dat rijtje past de geile Anni voor mij helemaal.
"Een dag niet geneukt, is een dag niet geleefd"