Auteur Topic: Valentina  (gelezen 33246 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Valentina
« Gepost op: 28 september 2013, 22:50:40 »
Omdat zij eigenlijk de enige knappe dame in de club was, ben ik met haar op kamer geweest.  Ik had evengoed de club kunnen verlaten zonder te kameren.

Ik zag haar terugkomen van onder de douche na een kamertje gedaan te hebben.  Op dat moment ging ik zitten op de plek waar zij de gehele dag al regelmatig te vinden was.  Een beetje verder lagen enkele dames languit op de grote ligpoefen in de bar.  Ze riepen mij om bij hen te gaan liggen en om seks te hebben.  Ik liep weg, Valentina achterna.  Ze was naar het restaurantgedeelte gelopen en ik vroeg of ze net wou gaan eten.  Dat was niet het geval en ik leidde haar naar haar vaste plekje.  Zo wisten de andere dames ook meteen waarom ik daar ging zitten.  Ze vroeg al snel om op kamer te gaan.  Een echte klik was er zeker niet.  Ik vroeg dan om boven even wat rustiger en meer alleen te gaan zitten in één van de vele rode sofa's.  Ze had daar geen probleem mee.  Ook hier geen echte klik en toch weer snel de vraag om enkele meters verder een kamer in te duiken.

Bij het binnenkomen van de kamer, opende ze het veluxraam wat.  Ik dacht dat dat een goed teken zou zijn.  Een hete gezelschapsdame, meer moet dat niet zijn.  Ik maakte van de gelegenheid gebruik om haar mooie kontje lekker te verwennen.  Ze liet me begaan en bleef rechtstaand op het bed met haar handen leunend op het veluxraam, zo wat staan.  Zo kon ik heerlijk genieten van haar kontje, kontgaatje en foefje.  Daarna belandden we beiden zittend op het bed en begon ze mijn tepels te kussen.  Al snel nam ze een condoom en werd ik gepijpt met condoom.  Het pijpen was verbazend goed.  Gelukkig heb ik zo geen probleem met pijpen met condoom.  Ik zeg altijd: ze pijpen goed of pijpen niet goed.  Zij pijpte erg goed.  Het neuken was ook bovengemiddeld.  Na mijn orgasme wou ze de kamer meteen verlaten.  Toen ik liet blijken dat ik daar niet akkoord mee was, begon ze zichzelf te vingeren en weer te zoenen.  Direct de vraag of het o.k. was om te verlengen.  Ik wees er haar op dat het halfuur nog niet eens om was maar als ik niet wou verlengen naar een uur, was ze met geen stokken meer op kamer te houden.

Fasit: club en dame niet echt goed te noemen.  Ook dat nog  :douchen. 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man