Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700697 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #30 Gepost op: 23 augustus 2011, 13:23:42 »
Wederom een uiterst informatieve en nuttige uiteenzetting van Tellme! :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #31 Gepost op: 3 september 2011, 18:11:33 »
Met het goede weer nog eens tijd genomen om de Gentse fauna en flora te bewonderen.
Door tijdsgebrek, uur van aankomst 12:15 uur voorbij, ben ik wel nergens naar binnen geweest.
Mij idee is natuurlijk dat met dit goeie weer de Gentse wandelbuurt net een levende lingerie catalogus zou zijn.
Meer dan het bekijken waard dus.
En inderdaad er was wat te zien.
Alleen in het overdekte deel van de Pieter Vanderdonckt doorgang was er weinig te beleven.
Eigenlijk waren alleen Kim en Bonnie/Bonnyaanwezig.
Deze laatste stond wel haar leven te vertellen aan Anna uit de bar Betty BOOB (Dat waren vroeger nog overburen).

Van mijn favoerite dames waren enkel Agnes en Peggy aanwezig.
Met deze laatste heb ik een leuke babbel gehad.
Ze vroeg wel of ik geen zin had binnen te komen maar ik antwoorde haar dat ik geen tijd meer had. Geen probleem voor haar en we maakten ons gesprekje af.
Even later keerde ik op mijn stappen terug en reed huiswaarts.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #32 Gepost op: 5 september 2011, 16:18:56 »
Ik ben met verlof en het is geen goed weer om in de tuin te vertoeven.
Ideaal dus om een uitstapje te maken in Gent.
Wat laat vertrokken en arriveerde er rond de klok van 12:00 uur.
In de Brabantdamstraat vond ik snel plaats en dus kon ik snel beginnen aan mijn wandeling.
In het algemaan noch niet veel meisjes.
Er kwamen er een aantal pas toe toen ik al op punt stond van huiswaarts te rijden.
In de Schepenenvijverstraat 19 was licht en Angela (de vriendin van Carolien) stond met haar rug naar de straat gekeerd gebaren te doen tegen een andere dame.
Zonder twijfel was dat Carolien, maar je kent haar wel, die neemt ruimschoots de tijd om zich voor te bereieden op de komende werkdag.
Dus had ik nogwel tijd genoeg over om verder te wandelen.
In het open deel van de Vanderdoncktdoorgang was de bezetting redelijk te noemen. Ook Anna was aanwezig.
Peggy was er niet, doch Estelle was er wel.
Nu speelde ik al een tijdje met het idee om deze dame een bezoekje te brengen.
Zoals altijd droeg ze een sexy setje lingerie, ditmaal zwarte.
Eerst mijn tocht verder gezet en via het overdekte deel van de Vanderdoncktdoorgang en de Brabantdam naar de Belgradostraat gegaan.
Over het laatste deel kan ik kort zijn, het was niet de moeite om er heen te gaan.
Lang geleden dat ik Cathy (Belgradostraat 24A) nog zag, maar de laatste 3 keer was ze steeds aanwezig.
Steeds als ik voorbij kom probeert deze een gesprekje aan te knopen.
Doch om de gekende reden ga ik er niet meer binnen.
Ook Sofie was aanwezig. In het begin in de Belgradostraat 02 (bar : Cupido) kwam juist Lilly aan, Carolina was al ter plekken en deed heftig teken om me binnen te lokken.
Ik ging er niet op in en keerde terug naar de Schepenenvijverstraat. Hier hing het A4tje van Carolien nu op de deur maar zijzelf was nog steeds niet te bespeuren.

In bar Crystal stonden 3 blonde dames op een rij (en wat voor een mooie rij was dat) de eerste, Maya, ben ik al bij geweest.
De andere niet, de laatste in de rij een rijzige blonde dame met een C-cup zou me wel kunnen bekoren maar dat is misschien stof voor later.
Op het einde van de Schepenenvijverstraat niet veel volk aanwezig.
Zowel in bar Crazy als in bar Le Pink als er rechttegenover (huisnummer 23) was er geen mens aanwezig.
Gezien de situatie intussen nog niet veranderd was (geen Peggy en noch geen Carolien) stapte ik dus richting Estelle.
Helaas voor mij deed ze net de gordijnen dicht voor een klant die me net voor was.
Dus nog maar wat rond gekeken.
Hier en daar kwamen er meer dames toe en andere verlieten hun stek om wat te gaan eten.
Uiteindelijk kon ik dan toch naar binnen.
Hoe dat afliep lees je maar in de topic van Estelle.
Na zo'n dikke 20 minuten stond ik terug op straat.
Gelukkig was het dan al opgehouden met regenen en kon ik droog huiswaarts keren.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #33 Gepost op: 2 oktober 2011, 13:33:06 »
Het was al een maand geleden dat ik nog tot in Gent geraakt ben.
Nu is/was het excellent weer en het is openbedrijvendag.
Alles bij elkaar de ideale omstandigheden om de bedrijvigheid in het Gentse kwartier nog eens te gaan bekijken.
Omdat ik zondagnamiddag verplichtingen had was ik wat vroegfer vertrokken dan gewoonlijk en kwam er voor de klok van 11:00 uur aan.
Maar het is niet omdat ik vroeger ter plaatse ben, dat de dames dat ook zijn.
Bijgevolg een "stilaan ontwakende wandelbuurt", hier en daar werd er nog duchtig gekuist.
Van mijn  favoerite dames was bij aankomst, alleen Agnes aanwezig.
Maar zoals tegenwoordig de regel is, was Agnes druk bezig en het gordijntje dus ook dicht.
Meer zelfs er stonden al 2 klanten aan te schuiven.
Eentje had recht tegenover de bar post gevat de andere stond gewoon naast de deur te wachten.
Er zat dus niks anders op dan wat verder te wandelen.
In de Schepenenvijverstraat 02, 19, 21 en de nieuwe bar Crystal waren helemaal geen meisjes te zien toen ik aankwam.
Alleen in nummer 06 (bar : La Seduction) waren 2 nederlandse dames aanwezig (Luna en Nathalie).
In de Vanderdoncktdoorgang was het iets (maar niet veel) beter.
Naarmate de tijd echter vorderde kwamen er wel wat meer meisjes aan.

Ik zag Peggy aankomen, maar zij neemt ruim de tijd om zich klaar te maken voor de werkdag.
Teon zij dan eindelijk ten tonele verscheen was mijn tijd bijna op en kon ik alleen nog een gesprekje met haar voeren.
In de Vanderdoncktdoorgang 15 merkte ik dan ook Elvira op.
Ze lachtte vriendelijk naar mij maar er was geen kans om ook bij haar binnen te geraken, ook Elvira leek het vandaag razend druk te hebben.

Op nummer 01 in de Vanderdoncktdoorgang (het rechtse raam) zat er een meisje die ik eerder nog niet had opgemerkt. Zij had een "bodusuit" aan en naar ik schat een C cup.
Echter kreeg ik een vrij norse (op het randje af van boos) blik toen ik wat langer bleef staan om haar verschijning in mij op te nemen.
Als deze dame dit met iedere potentiele klant doet, dan zal ze niet veel te doen hebben.
Uiteindelijk dan nog eens naar de Belgradostraat gegaan om te kijken of Agnes al vrij was.
Tevergeefs echter haar gordijntje was nog steeds dicht.
Toen was het te laat voor iedere actie.
Onverichterzake ben ik dan maar terug naar huis gereden.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #34 Gepost op: 22 oktober 2011, 17:58:56 »
Gewoon even zeggen.
Op dit ogenblik ben ik banned op het forum van Hookers.nl
Op zich geen ramp, ik kan nog steeds mijn ervaringen hier kwijt.
Wel spijtig voor de andere wandelaars, alles bij elkaar wordt daar buitren mijn bijdrages en die van Poli65, die eveneens banned is, in de sectie van Gent niet veel meer geschreven.
Ik ga er wel eens over nadenken of ik daar nog iets ga neerpennen.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #35 Gepost op: 5 november 2011, 14:44:58 »
Goede moment om nog eens naar Gent te gaan.
Ik was iets vroeger dan gewoonlijk en was al rond de klok van 11:30 ter plaatse.
Niet veel volk in de straten en dus vond ik vlug plaats.
Ik parkeerde de wagen in de Belgradostraat recht tegenover de bar Tapas.
Vlug wat geld in de automaat en dus konden we gerust de wandeling aanvatten.
Nu ik er toch was, eerst de Belgradostraat eens op en neer gewandeld.
Niet veel meisjes te bespeuren, in de bar Cupido stond er eentje op dat moment.
Alleen in de Belgradostraat 35 (bar The VIP) branden alle lichten.
Agnes was er wel maar zoals gewoonlijk was ze aan het werk.
Ook haar buurvrouwen waren niet te zien.
Dus dan maar snel via de Brabantdam naar de Vanderdoncktdoorgang gewandeld.
Daar waren er wel enkele aanwezig, maar ze stonden bijna allemaal per 2 in de vitrine.
Zo zag ik Sarah (de Maltese) samen met haar overbuurvrouw Roxanne ook Bonny/Bonnie had bezoek van Anna (Vanderdoncktdoorgang 19 (bar : Betty BOOB).
In het niet overdekte deel zag ik Vanessa praten met haar buurvrouw.
Ook nu zag ik Elvira zitten in de Vanderdoncktdoorgang 15, dit maal geflankeerd door een afrikaanse dame.
Hier en daar zaten nog wat drukdoende afrikaanse dames maar daar ga ik uit princiepe niet meer binnen (een paar mindere ervaringen doen dat met een mens) dus liep ik hen gewoon voorbij.
In de Schepenenvijverstraat 06 (bar : La Seduction) stond de muziek redelijk hard.
Luna en Nathalie stonden rustig (nou ja rustig) tegen elkaar te praten.
In de Vogue zaten 2 meisjes die ik niet bij naam ken.
In bar Crystal was er slechts 1 blonde dame aanwezig (een Poolse naar ik mij meen te herinneren).
Ik stond dus al vlug weer op de Brabantdam en richte mijn passen opnieuw naar de Belgradostraat.
OP de hoek zat er nu een langharige (zwarte haarkleur) dame met een grotere boezem.
Zij stelde zich later voor als Mira.
Hoe dat verliep, de voorstelling en het vervolg, kunnen jullie lezen in haar topic.
Toen ik bij deze dame buitenstapte was het rond de klok van 13:00 en dus tijd om huiswaarts te keren.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #36 Gepost op: 6 november 2011, 00:22:36 »
Tellme,

Hoe is de sfeer momenteel in de nacht in Gent want ik was daar nog maar 1 keer in de nacht.
Ik maak plannen om daar tussen Kerst en Nieuw eens te gaan kijken of ga ik toch beter in de dag?

Zijn daar grote (1 m 75), blonde dames met een natuurlijke C - cup en lange benen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #37 Gepost op: 6 november 2011, 02:00:37 »
Als dat je smaak is vrees ik dat je in vele saunaclubs niet aan je trekken gaat komen. In GT zijn deze type dames wel aanwezig, in andere clubs zul je voornamelijk Roemeense dames aantreffen; de meeste zijn zwartharig en wat kleiner en slanker dan wat jij zoekt. De optick ficks zitten in GT, helaas de drukte en de homo's ook.

Zijn daar grote (1 m 75), blonde dames met een natuurlijke C - cup en lange benen...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #38 Gepost op: 6 november 2011, 02:03:53 »
Uiteraad Picasso heb ik een ruime seksuele belangstelling. ;)

Toch hou ik enorm van Russisch, Lets, Oekraïns, uitziende dames met blond haar, al dan niet geverfd, lange en SLANKE benen, een C - cup, ietsje breder op de heupen zonder dik of mollig te zijn en een meter 70 tot 75. ^-^

In welke club zitten die? Straks krijg ik toch nog mijn goesting en moet SM met mij naar Freude! ;D
« Laatst bewerkt op: 6 november 2011, 02:06:18 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #39 Gepost op: 6 november 2011, 02:21:50 »
Vroeger waren dat soort types ruimschoots aanwezig in Oase, dat is nu echter verleden tijd. In deze ultra geroemeeniseerde tijdperk vindt je er verschillende in GT (veel duitse dames tegenwoordig en enkele poolse) en in iets mindere mate YY. Freude ben ik al 2 jaar niet geweest; ik kan me herinneren dat daar wat meer latina's waren, alsook wat oudere dames en ook wel enkelen conform je smaak.

Overigens Freude is meer een club voor overdag doordeweeks. Living Room is meer een avond en nachtclub. Je kan ze dus wel combineren op 1 dag maar voor dat bedrag ben je in het SKW al 2 keer afgewerkt en bespaar je je de rit  ;D

Uiteraad Picasso heb ik een ruime seksuele belangstelling. ;)

Toch hou ik enorm van Russisch, Lets, Oekraïns, uitziende dames met blond haar, al dan niet geverfd, lange en SLANKE benen, een C - cup, ietsje breder op de heupen zonder dik of mollig te zijn en een meter 70 tot 75. ^-^

In welke club zitten die? Straks krijg ik toch nog mijn goesting en moet SM met mij naar Freude! ;D
« Laatst bewerkt op: 6 november 2011, 02:26:09 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #40 Gepost op: 6 november 2011, 02:50:20 »
Overigens Freude is meer een club voor overdag doordeweeks. Living Room is meer een avond en nachtclub. Je kan ze dus wel combineren op 1 dag maar voor dat bedrag ben je in het SKW al 2 keer afgewerkt en bespaar je je de rit  ;D

SM wou me er dus weer bijlappen. Die man is nog onbetrouwbaarder dan een Roemeense hoer! ;D Ik blijf bij de ramen daar zie ik wat ik krijg zonder inkom te betalen. ;)

Trouwens wat vond je van Freude Pica en ik praat dan over de dames, faciliteiten interesseren me geen moer...
« Laatst bewerkt op: 6 november 2011, 02:52:15 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #41 Gepost op: 6 november 2011, 03:07:24 »
Ik ben er dus al twee jaar niet geweest. De situatie in saunaclubland is de laatste paar jaar veel veranderd. Maar goed, dames vond ik ouder dan in andere clubs maar velen nog goed uitziend (verschillende russische, enkele poolse en duitse en wat meer latina's). Qua service kan ik me daar geen enkele slechte sessie herinneren. Het was er wel erg stil, dames zitten passief op hun sofa en proberen je met hun blik te lokken. Als je naast ze gaat zitten dan wordt vaak daar al gekust en gepijpt als voorbereiding op de kamergang.

Overigens Freude is meer een club voor overdag doordeweeks. Living Room is meer een avond en nachtclub. Je kan ze dus wel combineren op 1 dag maar voor dat bedrag ben je in het SKW al 2 keer afgewerkt en bespaar je je de rit  ;D

SM wou me er dus weer bijlappen. Die man is nog onbetrouwbaarder dan een Roemeense hoer! ;D Ik blijf bij de ramen daar zie ik wat ik krijg zonder inkom te betalen. ;)

Trouwens wat vond je van Freude Pica en ik praat dan over de dames, faciliteiten interesseren me geen moer...
« Laatst bewerkt op: 6 november 2011, 03:08:55 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #42 Gepost op: 6 november 2011, 03:08:54 »
Daar moeten we zijn SM, dat kot zit daar vol milfs! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #43 Gepost op: 6 november 2011, 03:13:02 »
Verder ga ik daar geen last hebben van jaagsters en kan ik op mijn gemak de dame uitpikken. Het LIJKT helemaal mijn ding...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #44 Gepost op: 6 november 2011, 09:11:31 »
Tellme,
Hoe is de sfeer momenteel in de nacht in Gent want ik was daar nog maar 1 keer in de nacht.

Geen idee roberto, geen idee
Ik ben nog nooit s'nachts naar Gent geweest.
De dame Mira zat er gisteren uitzonderlijk tijdens de namiddag, maar doet gewoonlijk wel de nacht shift zo vertelde ze mij.
Groeten,

Tellme