Forum > MIJN EI

HET EI VAN VJ

(1/5) > >>

mechelen:

--- Citaat van: VJ op 20 oktober 2013, 22:40:51 ---

... misschien een leuke aanvulling bij de foto spelletjes/weer een lijst fotos/mods die meer op andere forums letten.


--- Einde van citaat ---

Hum, wij proberen ons forum zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en ja, wij hebben verhoudingsgewijs veel meer fotoselectors dan andere fora.

En wat die andere fora betreft : ikzelf (en ook de andere mods) lezen en schrijven ook bij de concurrentie jazeker. Kwestie van niet wereldvreemd te worden...

VJ:

--- Citaat van: mechelen op 20 oktober 2013, 23:58:40 ---
--- Citaat van: VJ op 20 oktober 2013, 22:40:51 ---

... misschien een leuke aanvulling bij de foto spelletjes/weer een lijst fotos/mods die meer op andere forums letten.


--- Einde van citaat ---

Hum, wij proberen ons forum zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en ja, wij hebben verhoudingsgewijs veel meer fotoselectors dan andere fora.

En wat die andere fora betreft : ikzelf (en ook de andere mods) lezen en schrijven ook bij de concurrentie jazeker. Kwestie van niet wereldvreemd te worden...

--- Einde van citaat ---

Inderdaad jullie forum... ik kan het alleen niet helpen op te merken dat recensies nogal op de achtergrond zijn geraakt de laatste tijd. Ik lees altijd via recente berichten (ook omdat ik het anders niet lekker vind navigeren) en als ik dan na een weekendje de 10 pagina's bekijk, is nu zo een 80% over bijzaken. Dan 10% over raambuurten (relevant dus, maar niet waar ik in geinteresserd ben) en met de laatste 10% moeten we het doen (wel goed voor mijn talen overigens ;)). Niet zo lang geleden nog, waren er wat minder posts... maar kwa informatie voorziening vaak interessanter dan sommige concurenten.

Foto selectoren zijn leuk voor sponsors als Babylon en Samya... maar om het te doen bij clubs waar alleen SEF eens in het jaar komt (en waar dus geen enkele controle op is; heb meerdere fotos langs zien komen van dames die al verdwenen zijn) lijkt me wat overbodig. Laten we wel zijn, als je die fotos echt zo graag wilt zien, ga je wel naar de site.

Bij de verwijzingen naar de concurentie bedoel ik meer het YBF en provla bashen dat hier hardnekkig blijft plaatsvinden. Lid zijn van meerdere forums lijkt me alleen maar goed.

Hoe dan ook, een afwijkende mening moet kunnen niet?

mechelen:

--- Citaat van: VJ op 21 oktober 2013, 10:50:08 ---
--- Citaat van: mechelen op 20 oktober 2013, 23:58:40 ---
--- Citaat van: VJ op 20 oktober 2013, 22:40:51 ---

... misschien een leuke aanvulling bij de foto spelletjes/weer een lijst fotos/mods die meer op andere forums letten.


--- Einde van citaat ---

Hum, wij proberen ons forum zo aantrekkelijk mogelijk te maken, en ja, wij hebben verhoudingsgewijs veel meer fotoselectors dan andere fora.

En wat die andere fora betreft : ikzelf (en ook de andere mods) lezen en schrijven ook bij de concurrentie jazeker. Kwestie van niet wereldvreemd te worden...

--- Einde van citaat ---

Inderdaad jullie forum... ik kan het alleen niet helpen op te merken dat recensies nogal op de achtergrond zijn geraakt de laatste tijd. Ik lees altijd via recente berichten (ook omdat ik het anders niet lekker vind navigeren) en als ik dan na een weekendje de 10 pagina's bekijk, is nu zo een 80% over bijzaken. Dan 10% over raambuurten (relevant dus, maar niet waar ik in geinteresserd ben) en met de laatste 10% moeten we het doen (wel goed voor mijn talen overigens ;)). Niet zo lang geleden nog, waren er wat minder posts... maar kwa informatie voorziening vaak interessanter dan sommige concurenten.

Foto selectoren zijn leuk voor sponsors als Babylon en Samya... maar om het te doen bij clubs waar alleen SEF eens in het jaar komt (en waar dus geen enkele controle op is; heb meerdere fotos langs zien komen van dames die al verdwenen zijn) lijkt me wat overbodig. Laten we wel zijn, als je die fotos echt zo graag wilt zien, ga je wel naar de site.

Bij de verwijzingen naar de concurentie bedoel ik meer het YBF en provla bashen dat hier hardnekkig blijft plaatsvinden. Lid zijn van meerdere forums lijkt me alleen maar goed.

Hoe dan ook, een afwijkende mening moet kunnen niet?

--- Einde van citaat ---

Een afwijkende mening moet zeker kunnen, en dan vind ik dat jouw mening niet eens afwijkend is... En met 'ons' forum bedoel ik duidelijk alle schrijvende leden..., misschien had je dat verkeerd begrepen, ik wil geenszins onderscheid maken.

Lid van meerdere fora? Ikzelf ben lid van ik weet niet meer welke fora allemaal, dus jawel hoe meer fora hoe beter.

En dan dat bashen... dat is in hoofdzaak een reactie op de wijze waarop enkele leden in het verleden behandeld geweest zijn; zoiets komt als een boemerang terug.  8)

sexmachine:

--- Citaat van: VJ op 21 oktober 2013, 10:50:08 ---Inderdaad jullie forum... ik kan het alleen niet helpen op te merken dat recensies nogal op de achtergrond zijn geraakt de laatste tijd. Ik lees altijd via recente berichten (ook omdat ik het anders niet lekker vind navigeren) en als ik dan na een weekendje de 10 pagina's bekijk, is nu zo een 80% over bijzaken. Dan 10% over raambuurten (relevant dus, maar niet waar ik in geinteresserd ben) en met de laatste 10% moeten we het doen (wel goed voor mijn talen overigens ;) ). Niet zo lang geleden nog, waren er wat minder posts... maar kwa informatie voorziening vaak interessanter dan sommige concurenten.

Foto selectoren zijn leuk voor sponsors als Babylon en Samya... maar om het te doen bij clubs waar alleen SEF eens in het jaar komt (en waar dus geen enkele controle op is; heb meerdere fotos langs zien komen van dames die al verdwenen zijn) lijkt me wat overbodig. Laten we wel zijn, als je die fotos echt zo graag wilt zien, ga je wel naar de site.

Bij de verwijzingen naar de concurentie bedoel ik meer het YBF en provla bashen dat hier hardnekkig blijft plaatsvinden. Lid zijn van meerdere forums lijkt me alleen maar goed.

Hoe dan ook, een afwijkende mening moet kunnen niet?

--- Einde van citaat ---
Ik ben VOOR opbouwende kritiek. DUIDELIJK VOOR...
Jij schrijft hier " JULLIE forum", VJ, daar ben ik niet mee akkoord..
Wij zijn een forum VAN en DOOR leden. Dat mechelen ONS forum schrijft, daar bedoelt hij dan duidelijk mee dat hij zich hier thuis voelt. Zoals in Belgiƫ vele mannen "die van ons" zeggen als ze hun lief of vrouw bedoelen.
Ons forum dus, VAN ONZE leden en VOOR ONZE leden en DOOR ONZE leden. Dus, niet JULLIE forum maar ONS forum  :111:

Wat zijn bijzaken, VJ?
En wat lees je niet graag?
En wat vind je daarvan op die andere fora? Waar je door een hoop meer gezever onder mekaar moet scrollen als je de dagelijkse recente berichten gaat bekijken?  :111:


Geef me eens duidelijk weer wat 80 percent over bijzaken zijn, zodat ik kan volgen  :dance2


Raambuurten is een deel van dit forum, je kan ook berichten NIET lezen als ze je storen of als je niet geinteresseerd bent....


Fotoselectoren zijn NIET leuk voor de clubs, fotoselectoren zijn een pak werk...
Fotoselectoren zijn leuk voor de leden, tenzij je natuurlijk NIET wil weten met welke meid SEF een uur heeft gepresaled. dat het nu in verweggistan is of naast je deur, ik ben van mening dat het ALTIJD leuk is onmiddellijk te zien waar onze leden over schrijven. Een plaatje zegt meer dan duizend woorden.
Jij gaat misschien naar de site surfen voor de foto's, er zijn er genoeg die het gewoon leuk vinden dat er in de topics foto's staan in plaats van alleen maar tekst.


Als je foto's ziet voorbijkomen van dames die al lang verdwenen zijn, tja, dan heb je dat zelfde probleem als je naar die website gaat kijken, want ik neem die gewoon over van daar. Dusse ....


Jij bent vrij te gaan en te staan waar je wil, net zoals iedereen. en wij houden van opbouwende kritiek.
Ik had gisteren je frustratie wel gelezen in dat eerste bericht, maar wou niet eens reageren.


Bashen is een groot woord.
Kijk, het is beter onze mening te verkondigen over bepaalde dingen (malware en wanpraktijken) dan het dood te zwijgen, want dat is wat jouw geliefde ybf net met ons doet.... angstvallig alles wissen wat er over ons verschijnt, leden met alle mogelijke manieren overtuigen niet hier te schrijven, er zijn zelfs leden waar ze met een ban hebben gedreigd als ze hier zouden schrijven.


Maar die doen het achterbaks en per IM, en wij zeggen openlijk onze mening.


Dan heb ik het veel liever op onze manier, recht door zee, zonder een blad voor de mond.


En VOORAL met fotoselectoren voor IEDEREEN van zo veel mogelijk clubs.


Als je de berichten bij ybf bekijkt soms, zie je 30 percent van "admin", die aankondigingen en tombolauitreikingen doet.
Dan nog eens 30 percent van inschrijvingen in diverse tombola's.
30 percent algemeen gezever.
En DAN de 10 percent nuttige berichten.
Waar zit hem het verschil?


Ik verplaatst dit naar 'mijn ei'; gewoon omdat er anders veel te veel mensen die de recente berichten bekijken over bijzaken moeten lezen in een topic van Babylon  :111:

seksenfun:
(Vroeger) in katholieke scholen leerden ze de leerlingen de dingen steeds op de moeilijkste manier.  De moeilijkste manier van de twee manieren.  De stond elitair.  Misschien is VJ altijd naar een katholieke school geweest en is die manier van opvoeden wat blijven hangen?  Dat mag natuurlijk.  Misschien daarom dat hij niet graag op een selector klikt en dan meteen de recensie leest over die prachtige dame en hij liever een recensie leest en dan op een andere site gaat zoeken hoe die dame eruit ziet.  Misschien verveelt VJ zich af en toe?  Dan heeft ie voor zichzelf een goed compromis gevonden  ;)  :douchen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie