Auteur Topic: HET EI VAN VJ  (gelezen 42409 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #15 Gepost op: 22 oktober 2013, 23:53:41 »
Grappig en ik vind de vergelijking met de tekst gebasseerde MS DOS treffend.


Ok wil ik er nog heel even heel fijntjes op wijzen dat sommige fora die 8 of 10 jaar bestan, meer teksten bevatten, maar dat ook heel veel oude koek is want ik ken niet veel dames die zo lang al ergens werken. Loredana is bv een uitzondering, maar er zijn er veel meer die veel korter werken en aan oude data heb je net zo veel als aan oude fotoselectoren, alleen dan zie ik nog liever een foto, dan een paspoortje. De info hier is max 3 jaar oud.


Maar we gaan geen dialoog opstarten SM van wat wij vinden, ieder mag zelf leuk vinden wat hij zelf wil. Zo heb ik net een recensie van Club Mondial gemaakt en deze keer eens geen plaatje toegevoegd. Zo krijg ik misschien eindelijk eens een nominatie.


Ik vind trouwens dat Mechelen en VJ zeker een punt hadden met dat je van alle fora informatie kunt halen en je daarmee kunt verrijken als lid. En ik kijk zelf ook wel eens bij de buren uit nieuwsgierigheid. Ook ben ik niet bang om eens een voor mijn nieuwe club aan te doen en dan weet je ook zelf uit eigen ervaring wat je aanspreekt of wat je minder bevalt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
nog een ei van VJ
« Reactie #16 Gepost op: 10 november 2013, 20:05:56 »
Aan de basis ligt gewoon een trol, die we niet meer voeden  ;D

Tja... moet je nog gaan antwoorden of niet. Ik heb zo het gevoel dat je hier niet naar SEF verwijst, hoewel ik in mijn bericht toch min of meer (voornamelijk meer) hetzelfde schrijf als SS. Ook de vergelijking met PSR heb ik niet verzonnen... maar komt uit een ander bericht. Ik ben immers niet degene die hier dit draadje 'gestart' is.

Voor de rest valt nog op te merken dat het leuk is om te merken dat twee 'throw away lines' en een enkel bericht met uitleg (na daarnaar door het modcorps te zijn gevraagd) kennelijk zijn blijven hangen en de overige 200+ berichten die ik hier heb gepost niet zijn opgemerkt. Ik durf te stellen dat ik wat informatie verschaffing de pepsi test met het gehele modcorps aan durf... al zou een forum toch over 'delen' moeten gaan en geen 'wedstrijdje' moeten zijn. Daarom hebben 'we' inmiddels alleen positieve smilies ::) (kijk toch een gevonden!).

Dat jullie met jullie forum mogen doen wat je wilt lijkt me duidelijk (en dat dit de correcte interpretatie is lijkt me inmiddels ook overduidelijk), maar toch jammer dat je als simpel lid geen afwijkende mening mag hebben... sterker nog, als je wat achterdochtiger bent zou je bijna denken dat de powers that be hun best hebben gedaan het forum zo onaantrekkelijk mogelijk te maken voor dit onbeduidende lidje...

Nog even op het onderwerp van dit onnodige draadje terugkomen:

Verschil tussen vrijblijfende setcards en door de club opgelegde verplichte service, lijkt me toch niet moeilijk te begrijpen. Dit is de kern simpel zat, als het verschil niet duidelijk is (zie voorbeeld)... kan ik je ook niet verder helpen. Dat je het niet netjes vindt dat de setcards niet kloppen, best, maar dat is een andere kwestie.

Een voorbeeld, in de RTC's worden meisjes de club uitgegooid als ze zich niet aan de service eisen houden. Er wordt gevraagd naar hoe het was en als er geklaagd wordt omdat (bv) er geen FT werd gedaan... dan is het ophoepelen (niet na een klacht hoop ik). Dit geldt kennelijk voor meerdere clubs (PSR en naar ik verwacht ook Lulo).

Laten we het er over eens zijn dat dit niet de situatie in Samya is, anders speelden al die meiden die niet zoenden met vuur afgelopen vrijdag. Zoals SS zegt, net als bij praktisch alle andere clubs die setcards aanhouden (Babylon, HP en DV bv).

Nou dat was hem weer... wat zijn trouwens de forum etiquette over het kopiƫren van andere plekken? Meh.. laat ook maar. :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #17 Gepost op: 10 november 2013, 20:23:41 »
Ik zal kort zijn....


Wij respecteren IEDERE mening, als die niet steeds ernstig vervuild wordt door onderwatersteekjes ....


Wij kiezen voor fotoselectoren, en wij kiezen voor discussies waar mensen hun gedacht mogen en kunnen zeggen, zonder laagdunkende opmerkingen te plaatsen. Simpel en efficient, we zijn allen hoerenlopers met dezelfde hobby, en ruziefora zijn er meer dan genoeg.


Over de forumetikette kunnen we kort zijn.
Dit is een forum van, door en voor leden. In tegenstelling tot andere fora mogen andere hier gerust bij  naam genoemd worden.
De bijdragen van onze leden zijn niet van ons, maar van de leden, en iedereen is vrij te schrijven waar hij wil. Als een bericht op hookers, ijsberenforum, youppie en op relaxxxboard staat, is dat fijn voor ons. De leden kiezen zelf waar ze lezen en schrijven toch.


Ook dat is een groot goed, VRIJHEID, en onze mods schrijven ook voluit op ijsberenforum, youppie, hookers. Wij hebben daar GEEN probleem mee  ;D :111:


Verder dank ik je voor je meer dan 200 nuttige bijdragen.


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #18 Gepost op: 10 november 2013, 21:31:04 »
Oei VJ,


Ik begreep lang niet alle antwoorden die je gaf, maar ik proefde iets van dat we jouw berichten niet zouden respecteren. Nou dan is het niet goed uitgelegd. Het betoog was dat wij hier proberen om voor iedereen een leuk forum te maken en dat de ene graag recensie leest en de ander graag fotoselectoren kijkt of een spelletje speelt of graag op de "thanks knop drukt" of wat dan ook. Dat mag iedereen zelf weten en ook kun je topic die je niet graag wil lezen zelf "skippen". Ook navigeren kun je hier op vele manieren in tegenstelling tot vele andere fora.


Zo heb ik geprobeerd het uit te leggen. Dat je veel recensies schrijft was mij en vele andere (waaronder ook mods) al jaren geleden opgevallen en de nominaties en vrijkaarten tonen dat mijns inziens ook ruimschoots aan.


Daarom vind ik het ondanks de uitgebreide uitleg ook een beetje vreemd dat je denkt dat jou mening hier niet telt, maar vooral dat iedereen hier telt, dat was de bedoeling van de toelichting. En nee, we maken niet alleen een recensies forum a la hookers en de rest in geoudezijk. We proberen net vele meningen hier te respecteren ook degene die andere dingen hier weer leuk vind.


"Ons" board is daarom vooral "jullie" forum, niet van 1 lid, mod of admin maar van, voor en door alle leden ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #19 Gepost op: 10 november 2013, 22:18:11 »
Ik zal het proberen te vertellen an de hand van plaatjes, is voor mij veel makkelijker en overzichtelijker. Ja ik weet ik ben fotoselector georienteerd.

[attachimg=1]

Ofwel als je van witte chocolade houd, kies je die en als je een fundamentalistische pure chocolade wil, dan pak je die.

Ofwel lees wat je graag wil lezen en de rest laat je voor wat het is.

[attachimg=2]

Tja en als je niets over betaalde sex wil lezen dan zit je op RB verkeerd. Maar gelukkig voor Forest Gump hebben we ook nog chocolade voor diabetici, een groeiende groep helaas voor degene die het treft.

Dus ja we hebben ook GFE recensies met tongzoenen en over allerlei clubs in het grensgebied, de ramen tot heel ver weg. Ieder doet zijn ding en kiest wat bij hem past.

[attachimg=3]

Laten we het daarom houden dat het een paasei was, ook daar kies ik altijd weer de verkeerde want aan de verpakking kun je ook nooit zien wat erin zit.

Groet Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #20 Gepost op: 10 november 2013, 22:45:40 »
In wat wederom niet een draadje is dat ik heb aangemaakt (en zelfs mijn naam draagt).

Het maakt me ook niet veel uit en inderdaad ben ik regelmatig met een vrij kaartje beloond. Deze reactie is gekoppeld aan een trol genoemd te worden en de noot van SM in mijn bericht aan het begin van het andere draadje:

Citaat
note sm: bericht aangepast, communicatie met mij kan via IM en topics negeren doe je via de knop "nieuw", en SEF klaagt over zoenende meiden, maar schrijft wel fantastische verhalen, VJ. Van jou lees ik enkel geklaag over te veel fototopics 


Maakt me niet veel uit allemaal, maar ik 'reageerde' wel degelijk ergens op. Het interesseert me ook niet zo veel. Veel plezier met de foto topics, en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden (zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar :pica).

Nou heb ik wel een beetje gezegd wat ik wilde zeggen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #21 Gepost op: 10 november 2013, 23:08:18 »

 en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar
topics negeren doe je via de knop "nieuw", de topics vinden die jou interesseren ook, ik ben diegene die de fotoselectoren maakt, als je dus mijn berichten niet aanklikt heb je er ook geen last van :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
HET EI VAN VJ
« Reactie #22 Gepost op: 10 november 2013, 23:36:27 »

 en af en toe heb ik nog geluk om een aantal inhoudelijke teksten te vinden zoals laatst van kanariepiet, Rivera, SS, Venduzz... en allemaal vlak bij elkaar
topics negeren doe je via de knop "nieuw", de topics vinden die jou interesseren ook, ik ben diegene die de fotoselectoren maakt, als je dus mijn berichten niet aanklikt heb je er ook geen last van :111:


Ehh zie het als een technische uitleg van mogelijkheden van SM, niet als een persoonlijke aanval, want zo is het zeker niet bedoeld. Ook als een topic zoals het ei uit een club wordt gehaald een normale mod actie is, wat wij overigens maar heel weinig doen.


Ook kun je sommige leden (of admins) op de negeerlijst plaatsen, dan hoef je hun topics ook niet meer te zien. Uiteraard allen technisch bedoeld. Ieder leest wat hij maar graag wil lezen en daar zijn wat technische gereedschappen om te zien wat je graag leest.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.