Auteur Topic: Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 105, Jessy  (gelezen 49808 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 105, Jessy
« Gepost op: 2 november 2013, 19:03:55 »
Haarkleur/-lengte : brunette, tot net over de schouders
Lengte dame : 160-165
Postuur/Cupmaat : slank, grote puur natuur borsten maten heb ik geen verstand van
Nationaliteit/Taal : meerdere nationaliteiten en talen. Spreekt goed duits, ook italiaans
Leeftijd : geen idee, schat zo 24-25 jaar
Tatoeages/Piercings : beide
Service: pmc nmc
Voordelen: zeer direct qua karakter
Nadelen: staan in de recensie
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : €50
Extra’s bij het bezoek: -

Jessy, voor mij was ze de verrassing van het jaar 2012. Ook zij was toendertijd verrast. Na een zoveelste praatje van een paar minuten nam ze aan dat ik weer door zou lopen (net zoals al die keren daarvoor). Deze keer niet, ze stond er zo relaxed bij die avond, kon niet misgaan voor mijn gevoel.

Jessy is zo'n meid waar ik al maanden lang langs gelopen ben. Zo nu en dan een praatje mee maak, maar altijd een "k'weet niet" gevoel bij had. De wisselende beoordelingen in andere fora maakten het er niet gemakkelijker op, en ook de meningen van collega wandelaars waar ik wel eens een rondje mee loop zijn verdeeld als het over deze dame gaat.

Laat ik eens beginnen met het feit dat ik haar altijd bovengemiddeld aantrekkelijk vond (en vind). Een slanke dame met de juiste rondingen. Ik hoorde de afgelopen twee jaar van verschillende mensen dat Jessy de mooiste borsten zou hebben van Duisburg. Persoonlijk ben ik geen borsten man, maar wil wel kwijt dat ze er zeer zeker mogen zijn. De indruk die gewekt word als ze bedekt zijn met kleding blijft moeiteloos overeind als de bustehouder uit gaat. Heel wat anders dan de hangertjes van sommige andere dames.

Eenmaal ontdaan van alle kleding lekker naast haar plaats genomen op bed. We waren zo leuk aan de praat dat er nog zeker een 10 tal minuten verstreken voordat we overgingen naar enige vorm van sexueel handelen. Al terug lezend in eerdere recensies verbaasd me dat achter af gezien een beetje. Maar op het moment zelf, gezellig dicht tegen elkaar aan voelde het als of we elkaar al jaren kennen. Op geen enkele wijze werd ik belemmerd tijdens mijn verkenningstocht over haar heerlijk lichaam. Zonder afspraken gemaakt te hebben over de te verrichten handelingen ontpopte deze sessie zich voor mij persoonlijk tot één van betere probe fahrtjes van de afgelopen maanden. Breed uitweiden over de diverse standjes, pijptechniek en ander handelingen zitten er niet in als ik zo enthousiast ben over een dame. Dat houd ik lekker voor me zelf.

Ik ken Jessy als een zeer hartelijke meid. Hart op de goede plek maar ook op de tong. En daar handelt ze ook naar. Ik noem het een voordeel dat ze zeer direct is qua karakter, maar ik kan me heel goed inbeelden dat een aantal beren daar moeite mee zullen hebben en het als nadeel beschouwen. Voor mij is ze echter verslavend. Ik loop regelmatig een stukje om of mijd plekken waar je haar zou kunnen treffen. Gewoon omdat ik weet dat ik weer voor de bijl zal gaan…

Groet,

BB
« Laatst bewerkt op: 12 augustus 2017, 09:49:39 door de vulkaan spesjalist »

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Jessy, vulkanstraße 26 kamer nr is 404
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2013, 18:58:56 »
Deze dame heb ik afgelopen weekend ook bezocht.
Ze zit ergens in die grote loods. Ik meen rechts achterin in één van die mooiere luxe kamers.
Inderdaad. Een lichaam om van te dromen en een mooie glimlach bij het eerste kontakt. Eénmaal op de kamer draaide ze om als een blad aan de boom in hevige storm.
Deze mevrouw was tijdens de sex zo passief als een dood vogeltje en praatgraag was ze al helemaal niet. Zodra ze mijn geld had ontvangen had ze plotseling nergens geen zin meer aan.
Het leek wel of ze me zo snel mogelijk weer kwijt wilde. Waarom? Ik heb haar daar echt geen aanleiding toe gegeven.
Ik heb getracht er nog iets van te maken door netjes voor haar te zijn. Vroeg waarom ze zich zo  gedroeg....maar daar antwoorde ze niet ééns op. Kan natuurlijk zijn dat ze haar dag niet had. Maar waarom dan zo doen tegen je klanten? ::)
Bij deze dame ga ik niet weerkomen. Die 50 euro was weggegooid geld.
Jammer.  :banghead:
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 12:19:48 door de vulkaan spesjalist »

Offline BrianBoitano

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Jessy, vulkanstraße 17-19 nieuwe kamer nr 706
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2013, 17:55:21 »
Jessy is naar eigen zeggen zondag avond voorlopig voor het laatst. Ze gaat er een tijd tussen uit. Wanneer ze terug komt is onbekend.
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2014, 11:40:41 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Jessy, vulkanstraße 26 (eros 26 ) kamer 404
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2014, 11:42:46 »
ja jessy is er weer eros 26 kamer 404 ze blijven verhuizen ma mijn krijgen ze niet gek  ;D
« Laatst bewerkt op: 1 mei 2014, 17:54:40 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 401, JESSY
« Reactie #4 Gepost op: 23 oktober 2014, 17:47:34 »
deze dame verandert snelle van kamer als van  :showtits1 nu op kamer 401 van eros 26

guest7191

  • Gast
Erospark 26 K 401, JESSY
« Reactie #5 Gepost op: 23 oktober 2014, 23:48:22 »
Hart op de goede plek maar ook op de tong. En daar handelt ze ook naar. Ik noem het een voordeel dat ze zeer direct is qua karakter, maar ik kan me heel goed inbeelden dat een aantal beren daar moeite mee zullen hebben en het als nadeel beschouwen.
Ken haar sinds 2011 toen ik nog bijna wekelijks in Duisburg kwam. Haar directe karakter was voor mij een nadeel. Ik kan prima overweg met directe meiden en veel beter dan een afstandelijk karakter, maar ik vond altijd het karakter van deze Jessy te direct. Kwam haar toen in 2011/2012 bijna wekelijks tegen en af en toe mee gepraat, maar nooit bezocht, omdat haar zeer directe karakter mij te overheersend overkwam en dacht niet het type sessie bij haar te krijgen wat ik zoek
Bezoek regelmatig dominante dvp's, maar die zijn vaak dominant in de sessie, maar buiten de sessie poeslief. Deze Jessy kwam op mij al dominant over in het gesprek aan het raam en dat vindt ik minder.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 213, JESSY
« Reactie #6 Gepost op: 18 april 2015, 17:31:06 »
nog steeds werkzaam ma dan in een andere kamer van hetzelfde huis  :039:
« Laatst bewerkt op: 8 november 2015, 14:15:06 door de vulkaan spesjalist »

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
vulkaanstrasse 26 (eros) kamer nr 213, JESSY
« Reactie #7 Gepost op: 12 november 2015, 18:06:22 »
en weer aanwezig in eros 26 kamer nr 213  :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 501, Jessy
« Reactie #8 Gepost op: 23 november 2016, 18:41:17 »
jessy is al weer ruim een maand aanwezig en heeft een onderkomen gezocht in het nieuwe vulkaanhuis kamer nr 501

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse 17-19 kamer nr 105, Jessy
« Reactie #9 Gepost op: 12 augustus 2017, 09:50:38 »
en weer aanwezig dit keer op kamer 105 oude vulkaan huis