Auteur Topic: Schippersstraat 47/3, Stefanie  (gelezen 124493 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Gepost op: 3 november 2013, 11:06:52 »
Stefanie, hoe kan ik haar het best omschrijven?
Velen zijn op zoek naar haar, zonder te weten wie ze echt is...
Dat is de perfecte omschrijving van deze exotische lekkere stoot...


Meer info en zelfs een fotoke of twee volgen  :111: ;D :dance2
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2017, 03:09:27 door bet(d)weter »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2013, 13:27:41 »
Schreef ik 41/3?  :lol_hitting:
Uiteraard is het 41/2, tweede raam links....


[attachimg=1]


[attachimg=2]


Dit zijn de foto's van een look-a-like, Carola of Carolina, die in Pauschalclub Bochum werkt, maar het zou ze zo maar kunnen zijn. Ik zou zelfs zweren dat het ze was, indien ik niet wist dat het ze niet was....  :017: :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #2 Gepost op: 9 februari 2015, 14:01:59 »
Dito voor deze lekkere speelse griet, pijpt je terug de hemel in op 19 februari, en nogmaals, SEF, ze is ook erg goed in fetish spelletjes.
Deze stoot toch ook al meer bezocht dan de portefeuille het eigenlijk toelaat, ze is dan ook lekker en gezellig.


Ook hier dezelfde opmerking: indien bet(d)weter er naartoe wil, doen voor half maart, dan staat ze nog vet van de winter (en scheelt toch al snel 5 tot 8 kilo) en dus perfect voor bet(d)weter.


Daar kruisen trouwens onze smaken, dat is bet(d)weters ondergrens van kilotjes, en mijn bovengrens .... iedereen gelukkig  :lol_hitting: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2015, 03:09:51 »
Dito voor deze lekkere speelse griet, pijpt je terug de hemel in op 19 februari, en nogmaals, SEF, ze is ook erg goed in fetish spelletjes.
Deze stoot toch ook al meer bezocht dan de portefeuille het eigenlijk toelaat, ze is dan ook lekker en gezellig.


Ook hier dezelfde opmerking: indien bet(d)weter er naartoe wil, doen voor half maart, dan staat ze nog vet van de winter (en scheelt toch al snel 5 tot 8 kilo) en dus perfect voor bet(d)weter.


Daar kruisen trouwens onze smaken, dat is bet(d)weters ondergrens van kilotjes, en mijn bovengrens .... iedereen gelukkig  :lol_hitting: :cheer:
Maar mijn beste sexmachine toch, wat moet ik hierop nu antwoorden ? Ik vind jouw Dominicaanse "liefjes" alle drie mooi, maar ik begrijp alleen niet dat jij ze ook mooi- lees: niet te dik- vindt, ook VOOR die winterkilo's ... Zo zie je maar, soms kunnen we toch echt goed met mekaar opschieten ! :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2015, 13:57:37 »
Ik zal mijn definitie van "dik" eens geven, dan snap je me misschien, want je hebt klaarblijkelijk een speciale bril, die jouw favokes 20 kilo slanker maken dan ze in werkelijkheid zijn .....
Dan worden knappe stoten uiteraard snel "kindvrouwtjes" genoemd  :lol_hitting: :cheer:


Ik reken erg simpel, lengte - 10 = kilotjes, dat is ideaal voor me.
Zodra lengte= kilotjes - 10  of zelfs lengte= kilotjes   noem ik ze dik  ;D


De dame op de foto hieronder is dus naar mijn normen "veel te dik"



De foto hieronder geeft een beeld over mijn beeld van lekkere kontjes en dito onderstel, die vind ik errug lekker ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2015, 17:43:06 »
Ik ben uiteraard geen wiskundige zoals jij, sexmachine, en ga enkel voort op wat ik (volgens jou niet goed) "waarneem": dus geen formuletjes voor mij maar gewoon intuïtie zeg maar...Overigens heb ik nog nooit sex gehad met een vrouw zoals die van jouw foto !' t Ergste is dat je dat blijkbaar zelf  allemaal niet beseft ! Wie zei er ook weer "Zalig de armen van geest want..." ? Jij mag dus 100 % zeker zijn dat je in de hemel zal komen waar je je ongetwijfeld zal kunnen botvieren op je ideale maten, of was het "maagden" ? :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #6 Gepost op: 10 februari 2015, 18:44:12 »
Overigens heb ik nog nooit sex gehad met een vrouw zoals die van jouw foto !


Kijk, hiermee lever je het bewijs, dat is "Lorena" die destijds in Living Room werkte (look-a-like, de echte was m.i. knapper, en lees de commentaar van foots, die bevestigt dat mijn avatar erg veel op de echte lijkt), nu alweer bijna 5 jaar geleden.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=23.0
Je kan mijn verhalen ermee hier lezen, daarmee beleef ik het ook nog eens terug en besef ik het weer ....
[/size]

' t Ergste is dat je dat blijkbaar zelf  allemaal niet beseft ! Wie zei er ook weer "Zalig de armen van geest want..." ? Jij mag dus 100 % zeker zijn dat je in de hemel zal komen waar je je ongetwijfeld zal kunnen botvieren op je ideale maten, of was het "maagden" ? :lol_hitting:
Wat besef ik niet, bet(d)weter?   :017: ;)
Ik hoef niet naar de hemel om me bot te kunnen vieren op mijn ideale maten, de Duitse saunaclubs en de ramenbuurten zitten er vol mee, en ze doen het allemaal voor een briefje van 50.
Ik ga heus nog niet naar de hel, als ik mag kiezen wacht ik daar nog enkele decennia mee  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2015, 19:55:21 »
Overigens heb ik nog nooit sex gehad met een vrouw zoals die van jouw foto !


Kijk, hiermee lever je het bewijs, dat is "Lorena" die destijds in Living Room werkte (look-a-like, de echte was m.i. knapper, en lees de commentaar van foots, die bevestigt dat mijn avatar erg veel op de echte lijkt), nu alweer bijna 5 jaar geleden.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=23.0
Je kan mijn verhalen ermee hier lezen, daarmee beleef ik het ook nog eens terug en besef ik het weer ....
[/size]

' t Ergste is dat je dat blijkbaar zelf  allemaal niet beseft ! Wie zei er ook weer "Zalig de armen van geest want..." ? Jij mag dus 100 % zeker zijn dat je in de hemel zal komen waar je je ongetwijfeld zal kunnen botvieren op je ideale maten, of was het "maagden" ? :lol_hitting:
Wat besef ik niet, bet(d)weter?   :017: ;)
Ik hoef niet naar de hemel om me bot te kunnen vieren op mijn ideale maten, de Duitse saunaclubs en de ramenbuurten zitten er vol mee, en ze doen het allemaal voor een briefje van 50.
Ik ga heus nog niet naar de hel, als ik mag kiezen wacht ik daar nog enkele decennia mee  ;D ;)
Nu kan ik echt niet meer volgen: ik bedoel niet de foto onder jouw naam maar wel die hieronder met de naar mijn normen veel te dikke, zwartharige dame ! Overigens heb ik toch nooit geïnsinueerd dat je in de hel zou terecht komen ! Wat scheelt er verdorie, ben je dan toch helemaal in vervoering geraakt en heb ik je dan toch (eindelijk) eens in de war kunnen brengen ? :17: :steeringwheel:
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2015, 20:17:38 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #8 Gepost op: 10 februari 2015, 20:35:48 »



Je brengt me echt niet in de war, dat doet Rosita met jou duidelijk wel ......   
I did not had sexxx with that woman .... den Bill, en gelijk had ie  ;D ;)


Wacht, we hangen in Stefanietjes topic te lullen over veel te dikke vrouwen, dat moet NU stoppen  :dance2 :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #9 Gepost op: 7 maart 2015, 00:28:20 »
Sexmachine en alle andere ongeduldigen kunnen gerust zijn: Stefanie zit terug te stralen in haar vitrine ! :039:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #10 Gepost op: 7 maart 2015, 19:27:28 »
Sexmachine en alle andere ongeduldigen kunnen gerust zijn: Stefanie zit terug te stralen in haar vitrine ! :039:
Ik ga aan jou niet vragen hoeveel kilotjes ze deze winter heeft "gepakt", jij ziet zoiets namelijk niet  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2015, 00:28:30 »
Voor zover ik haar bekeken heb, lijkt ze mij niet "aangekomen", maar ja, ik ken natuurlijk niet elk plekje van haar lichaam zo goed als jij :censored, ik heb haar nl. nog nooit van "heel dichtbij" gezien ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2015, 18:39:47 »
Wel, bet(d)weter, nog geen spoor van Stefania aka Stefanie ?  ;D :cheer:
Maria terug, Lisa terug, en dan weet je welke vraag er dan nog gaat komen ......  :happy
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #13 Gepost op: 2 september 2015, 07:23:11 »
Sexmachine, wat word jij verdorie toch verwend !? Het Dominicaanse deel van je harem is nu helemaal kompleet: ook Stefanie is terug !  :cheer:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 47/3, Stefanie
« Reactie #14 Gepost op: 8 oktober 2015, 00:30:59 »
Nee, ik heb haar niet bezocht: dat zal iets voor volgend jaar zijn !
'k Heb alleen gemerkt, sexmachine, dat er tot dusver twee topics bestonden over deze Stefanie, allebei door jou geopend: één onder de naam "Stefanie" zonder meer en één met de toevoeging "Dominicaanse Republiek/Curaçao". Ik was uiteraard zeker dat het wel degelijk om diezelfde schoonheid ging die ik daarstraks nog even heb mogen "aanschouwen",  en heb de topics derhalve samengevoegd !
Overigens moet ik toegeven dat ik wel effen geschrokken ben nu gebleken is dat ook jij soms verward kan zijn !! :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 8 oktober 2015, 00:47:58 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...