Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

MELANY (ex ROSA in veel clubs oa LR Oceans VG)

(1/4) > >>

sexmachine:











Sjeufke:
Na eerder op de dag Heaven7 te hebben bezocht ben ik uitgeweken naar Haus Panthera. Eerste bezoek. Na eerste de inkom formaliteiten te hebben vervuld was het tijd om de club te verkennen. Een van de dames wees mij de weg naar de sauna. Het was er niet zo druk, dus eerst maar een kwartiertje bakken. Op een gegeven moment kwam een dame in de sauna genaamd Rosa. Een goed uitziende dame (dat zijn ze bij panthera overigens allemaal) van 24 volgens de website, maar zelf zegt ze 19 te zijn. Leuk gesprek en we spraken af na de sauna in de relaxruimte te gaan liggen. Ze haalde zelfs een drankje voor me. Uiteindelijk belandden we in een kamer. Aan de gang. Ik had geen afspraak gemaakt over hoe en wat. Op een gegeven moment begon ze over anaal. Och dacht ik laten we dat maar eens doen. Doe ik eigenlijk nooit. Wel €50 extra . Oké, het was toch al een dure dag door mijn bezoekje aan Heaven7. Maar dat anaal lukte niet zo. Zal er ook mee hebben te maken dat ik bij Heaven7 al goed bezig ben geweest. Dus de tijd liep maar door, want ze deed ontzettend haar best. Op een gegeven moment kwam kleine Jean toch uit de veren en het lukte. Toen vroeg ze of ik klaar wilde komen in mond. Och ja doe ook maar: €25. Alles bij elkaar een fantastische sessie. Zelden meegemaakt. Maar toen moest ik afrekenen. 3x een half uur €120 + anaal €50 en KIM €25. tot €195. Ik heb maar €200 gegeven. Best wel een stevig bedrag, volgende keer toch maar vooraf afspraken maken. Ik vond het niet erg en had er ook spijt van!
Deze dame doet aan TZ, Anaal, PZC, TZ en geeft een prima GFE!

Rosa:
Herkomst: Roemenië
Taal: Engels en Duits
Leeftijd: 19 jaar
Postuur: Slank, ca 1,65 - 1,70
Borsten: B, niet strak;
Haar: Donker, kort tot in de nek
Vriendelijkheid: Uitstekend:
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Tongzoenen, beffen, aftrekken, pijpen (zc), neuken (mc), deepthroat, Anaal

Sjeufke:
Gisteren vrijdag, weer eens in Panthera geweest. Het was Nikolausparty. Ik had me een koffie besteld. En daar stond Rosa al voor me. Met Rosa vorige keer een prima sessie gehad, doch haar kunsten in het tijdtrekken zijn eveneens prima . Ik moest er voor zorgdragen dat ik voldoende bloed in mijn hersens had om helder te kunnen denken . Aan de bar deed ze haar presales weer prima. Stevig zoenend en met haar hand wist ze alles in stelling te krijgen. Ze was mijn eerste date van deze dag, dus zo moeilijk was dat nou ook weer niet. De bodem van mij kop koffie heb ik niet meer gezien. Het werd zimmer 6! Nog niet wetende dat ik het echt nodig zou hebben, heb ik de stopwatch van mijn iPhone gestart. Over de service van Rosa valt absoluut niet te klagen. Deze dame heeft geen beperkingen in de service. Voor een GFE zeker een goed adres. Ik heb er al eerder over geschreven.
Ik had mij voorgenomen niet langer dan een uur met haar te kameren. De trukendoos van Rosa werd al aan het begin van de sessie opengetrokken. Familiefoto's bekijken. Met een kwinkslag heb ik haar bewogen zich toch met andere dingen bezig te houden. Een andere trucje is zonder te vragen anaal te gaan (€€€€€). Tijdrekken bij het beffen is er ook zo een.
Enfin, een prima sessie gehad die in mijn beleving binnen het uur was beëindigd. Ik rekende af en Rosa bracht de sleutel terug. Plots stond ze weer in de kleedkamer met de mededeling dat ze nog €20 moest hebben, want de kamergang had een uur en vijftien minuten geduurd. Ik zei dat we om 15:07 de kamer binnen gingen en om 16:04 weer buiten stonden. Tevens liet ik haar de stopwatch op mijn iPhone zien, die bij het verlaten van de kamer op 58 minuten stond. Tja......! In concreto: Rosa geeft een prima service, maar let op uw tijd!

seksenfun:
Ik had er zelfs geen tweede keer mee gegaan maar zo ben ik nu eenmaal.  Moest ik die tweede keer toch gedaan hebben, kon ze zeker dada zeggen.  Er zijn zat dames in clubs die perfecte service geven zonder je te willen bedriegen  :douchen.

sexmachine:

--- Citaat van: seksenfun op 27 december 2013, 19:43:54 ---Ik had er zelfs geen tweede keer mee gegaan maar zo ben ik nu eenmaal.  Moest ik die tweede keer toch gedaan hebben, kon ze zeker dada zeggen.  Er zijn zat dames in clubs die perfecte service geven zonder je te willen bedriegen  :douchen .

--- Einde van citaat ---


Waarom ga je dan een tweede keer met een sm-dame die de tijd rekt en je veel te veel afrekent en je gewoon zo erg bedot dat dat bedotten de sm was van de sessie?  :111:
Die Diana of hoe ze ook noemt, dat ging toch ook over het tijdrekken na het half uur, en toch ging je er een tweede keer mee????

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie