Auteur Topic: LINDA  (gelezen 48767 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Gepost op: 11 november 2013, 23:30:03 »












"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #1 Gepost op: 1 juli 2014, 19:11:24 »
Vandaag dit salon bezocht. Enkele dames werden voorgeteld en uiteindelijk viel men keuze op Linda een mooi Thais poppetje.

Over het salon zelf : een heel verzorgde en knappe zaak. De kamer was kraaknet en voorzien van een douche. Ook goede achtergrond muziek en gepaste verlichting in combinatie met decoratie zorgde voor de juiste sfeer.

Na afrekening ( 80€/u ) en douche ging ik op men buik liggen op het bed. Massage van de achterkant ging van start. Nek , rug , schouders en benen. Geen slap gedoe , maar juist goed. Dan werd er meer olie in het spel gehaald en kwam de body to body eraan. Met veel variatie gleed Linda over men achterkant.

Nu volgde de magische woorden : turn around please ! Snel werd men penis voorzien van een oliebeurt. Hij verdween tussen de borstjes en wat schijnneuken kwam er ook aan te pas. Toen slurpte ze aan men balzak en een lekkere diepe pijpbeurt volgde. Even later nam ze over met de hand tot ik klaarkwam. De boel werd snel even opgeruimd en toen volgde als afsluiter nog een massage van de voorkant. Vooral schouders , armen en handen kwamen aan bod. Dan terug douchen en tevreden afscheid genomen.

Besluit : Linda mag als top beschouwd worden.

Extra : tweemaal klaarkomen kan , maar op voorhand melden.

Parking : er is een afgeschermde parking links naast het salon gelegen op huisnummer 55. Voor het salon zijn er twee plaatsen.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #2 Gepost op: 11 september 2014, 10:28:24 »








"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #3 Gepost op: 3 februari 2015, 20:02:44 »






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #4 Gepost op: 3 februari 2015, 20:08:22 »
Van deze foto word ik dus zo geil als een pakje goede boter ... damned ... die kont ... priceless .... en Lustman heeft er al mee gespeeld, uiteraard  ;D :cheer:


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foefel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #5 Gepost op: 6 maart 2015, 16:41:47 »
Veel fotos maar weinig verslagen over Linda de kleine mooie Thaise.
Het was ver rijden maar je moet er maar wat voorover hebben.
Afspraak om 13 uur en werd netjes ontvangen door de gastvrouw die Linda liet komen.
80 euro betaald voor een uurtje en een douche gepakt op de kamer.
Moest op mijn buik gaan liggen en kreeg een rug en been massage die niet veel voorstelde.
Daarna extra olie op mijn rug en kreeg een heerlijke body massage.
Na een klein half uurtje moest ik me omdraaien en het feest kon beginnen ze ging lekker
door met de body massage aan de voorkant en het werd afgewisseld met een pijpbeurt.
Er konden enkele kleine kusjes vanaf maar daar was ze zuinig mee, maar ze liet zich wel uitgebreid beffen.
We maakte er een standje 69 van, wat ze heerlijk vond en we kwamen allebei tegelijk klaar.
Deze lieve kleine meid heeft me een geil uurtje bezorgd en ben tevreden naar huis gegaan.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #6 Gepost op: 9 maart 2015, 15:25:07 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #7 Gepost op: 9 maart 2015, 15:26:58 »
Foefel, jij weet waar je naartoe gaat, wat een goddelijk lijf heeft deze stoot, gadsammajee, daar wil ik ook wel eens voor gaan liggen  ;D



Ik weet het niet, maar iets zegt me dat dit een erg knappe stoot is, of bet(d)weter moest komen aandraven met kindvrouwtjes enz     :pica22 :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline pattaya2016

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #8 Gepost op: 20 januari 2016, 06:28:25 »
Indien je van deze stoot nog wil genieten, moet je wel naar Thailand gaan. :cry

Offline pattaya2016

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
LINDA
« Reactie #9 Gepost op: 19 mei 2016, 03:15:58 »
Indien je van deze stoot nog wil genieten, moet je wel naar Thailand gaan. :cry
Linda heeft nu een eigen massagesalon geopend in Pattaya. Ik heb afgelopen zondag heerlijk van haar genoten