Auteur Topic: GEORGIANA  (gelezen 87764 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Gepost op: 13 november 2013, 20:07:56 »
haarkleur/-lengte: zwart/heel lang (tot onderrug; loshangend)
ogen: bruin
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Roemeens/Engels
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: ?/?

 :douchen
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2013, 13:41:10 »
Zeer aangename ontmoeting met DENISA deze donderdag 21.11. Het beeldschone meisje nodigt mij uit om in de Kino te gaan knuffelen. En natuurlijk begint het vlug "hot" te worden. PZC doet ze heel goed, seks in alle posities... in de Kino! Bovendien is ze erg GFE. Op het ogenblik van mijn afkomst is zij gekomen om mij deep tongzoenen te geven. Ik had het gevoel met mijn vriendin te zijn. Herhalingsgevaar: 200%. :pica
  
  

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
beeldmooi
« Reactie #2 Gepost op: 23 februari 2015, 21:42:10 »
We zijn nu zowat 1,5 jaar later.  De kino is nog steeds haar favoriete werkplek.  De GFE* is grotendeels verdwenen.  Ik kom later met nog meer over haar  :douchen.

* haar haar hangt niet meer los maar in een paardenstaart: verklaart dat veel?
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
beeldmooi
« Reactie #3 Gepost op: 24 februari 2015, 00:18:22 »
haar haar hangt niet meer los maar in een paardenstaart: verklaart dat veel?

Dat verklaart bijna alles...  ;) ;D
  
  
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Ik heb me laten afwerken. Ja je leest het goed. 'n Mens moet al eens gek doen.
« Reactie #4 Gepost op: 25 februari 2015, 21:34:01 »
Regelmatig komt Denisa eens bij me (polsen), op haar typische heftige manier: lap dance.  Denisa doet dat lang niet elke keer als ik er ben.  Vandaag toch weer.  Ze komt dus op schoot gesprongen! en begint me te berijden (nog niet te bereiden).  Ik krijg wat kusjes in mijn nek en kusjes op de mond.  Ik vroeg haar wat ze daarnet in de lounge aan het eten was.  Denisa kon niet op de naam komen.  Zo van die dingen... ja... die dingen met looksaus.  Ja, tja....  Misschien het moment om tongzoenen eens over te slaan en.  En wat dan?  We doen wat zot maar tijdens haar zottigheid weet ze me wel geil te krijgen.  Ze vraagt of we wat verder gaan spelen in de kino.  Ik heb het nog even getrokken maar dan zijn we vertrokken. 

In de kino begon ook net een ander koppeltje.  Zij hadden de grote ronde poef ingenomen dus waren wij aangewezen op gespeel in de sofa.  Geen probleem.  We zien wel.  Een volledige sessie doorlopen in de kino?  Het moet al gek doen als ik dat doe. 
Denisa kruipt weer bij mij op schoot, nadat ze zich ontdaan had van haar weinige kledij en een mini-mini showtje gegeven had aan mij.  Mooi om te zien!  Mooi om te zien.  Véél véél beter dan 10 om te zien.  Hoewel 10 Denisa's, da' dan weer iets heel anders. 
Het begint met weer wat kuswerk maar al snel zet ze zich op haar knieën naast mij en begint ze me te pijpen.  De blow job was fantastisch maar erg kort.  Ze nam al erg snel een condoom en dat betekent dan natuurlijk dat ze wil beginnen neuken.  Wat een tempo en als je dan niet temporiseert, is het al gedaan voor je het weet (bij manier van spreken).  Ik ben héél onderdanig geweest en heb Denisa maar gewoon laten doen.  Vaak is dat nog het beste maar doorsnee genomen rem ik zulke konijntjes toch wel flink af.  Denisa voelde zich allicht erg vereert dat ze zo'n ervaren rot in het vak zomaar kon afwerken.  Ik liet haar ook maar doen omdat ik al lang door had dat GFE, laat staan GFE+++, er niet in zat.  Een beetje basic seks maar dan met flinke knowhow.  Bovendien geilde ik ook op haar schoonheid en de ervaring leert dat dat vrij snel stilletjes aan wegebt.  Ook wilde ik absoluut nog eens een neuk-lap dance krijgen en dat was ze duidelijk van plan.  Ik heb het hier weer wat getrokken totdat ik zag dat ze flink moe aan het worden was in die houding.  Toen dat het geval was, liet ik me volledig gaan.  Tijdens een gewilde afwerksessie ga ik niet werken.  Dat hoort er dan niet bij.  Ik heb van het pijpen super genoten.  Ik heb van het neuken ook super genoten.  Zelden komt het er van dat ik dit standje doe omdat de meeste bedden in de meeste clubs te laag tegen de grond staan en omdat zo goed als geen enkele club over een kamer beschikt waar een doodgewone stoel in staat, zonder armleuningen. 
Nog eens kino-seks dus.  Dat was weeral erg lang geleden.  Wij waren zelfs nog klaar voor het andere koppeltje, wat ook aan een hoog tempo er tegenaan ging. 
Een TOP-afwerksessie gehad dus.  Ik gun het haar (en mij).

En toch....  Na zo'n afwerksessie komt bij mij toch snel het gevoel naar boven van dat ik toch wel wat tekort ben gekomen voor mijn zuurverdiende centjes.  Meteen ook de reden dat ik normaal gezien niet ga voor zo'n sessies en me er ook niet toe laat verleiden.  Misschien ook de reden dat ik wel verliefd had kunnen worden op Lilly.  (Af en toe principes opzij zetten moet kunnen.)

Na het orgasme was het snel wegwezen.

De na service?  Ze kneep wat later eens in mijn kont aan de bar.  Later op de avond speelde het zelfde scenario in de lounge in een sofa zich weer af.  Net zoals daarstraks dus.  Ze daagde me zelfs nog wat meer uit en ging nog wat verder én wou weer met mij in de kino duiken (of eventueel op een kamer omdat ik niet toehapte).  Ja hallo... er staat niet zot op mijn voorhoofd geschreven.  Eigenlijk zou het me trouwens zeer sterk verbazen dat Denisa ook nog maar even moest gedacht hebben dat ik een tweede keer met haar zou gaan, laat staan een tweede snel-snel sessie.  Ik rekende het dus onder de noemer na service en kan zo dan wel stellen dat haar na service dik o.k. is. 

Bij het verlaten van de club heb ik nog een dikke kus op de mond gekregen terwijl ze aan het friemelen was met een andere man.  Denisa moet vast en zeker gedacht hebben dat ze mij vandaag "flink gepakt" heeft.  We kennen mekaar namelijk al jaren.  Ze weet dat ik een GFE-man van het eerste uur ben, in feite  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2015, 21:41:43 door seksenfun »
  
  
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #5 Gepost op: 26 november 2016, 17:37:00 »
-> Babylon as Georgina
  
  

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Denisa
« Reactie #6 Gepost op: 26 november 2016, 17:46:39 »
-> Babylon as Georgina

Bedankt. Verplaatst!
  
  
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Pitouille

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 99
    • Bekijk profiel
Georgina
« Reactie #7 Gepost op: 3 december 2016, 22:27:27 »
I've met Georgina in Babylon, on 24 Nov.

I knew her face (from somewhere), later one confirms she's Denisa who worked in Planet Eden before, good to know.
As in her old club, she tries to « shark » the clients to convince them for further moments.

She's the first girl I've met in Babylon, and that time, I didn't wait long to decide myself to follow her : nice face, slim format, natural Cup-C, everything matches to convince me.
After a short talk at sofa, we went to room, and I understood it would be quite sportive or PSE mode.  :showtits1

This slim format helped me to manipulate her body, immediately opening her legs, I kissed and licked her pussy (what a beautiful landscape with this setup).

A sensual and energetic blowjob was offered to me, and while she promised deep kisses, I've received, like a battle of tongues !
Multipositions later (missionary, from east side, doggy, cowgirl), she pretended I was quite too long, so I suggested a « reverse cowgirl », which finished me.  :039:

Final tough : unique session, and nice experience for a pretty girl !  :dance2
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #8 Gepost op: 21 december 2016, 23:02:47 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline ikke1974

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 132
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #9 Gepost op: 5 februari 2017, 14:14:09 »
Ze stond niet op mijn shortlist die ik op basis van de AWL gemaakt had. Oneerbiedig gezegd was ze dus eigenlijk een beetje tweede keus, maar dat komt ook omdat ze zo’n beetje een typische inwisselbare Roemeense is: lange zwarte haren, een mooi gezichtje, slank, stevige niet al te grote borstjes…

Op een bepaald moment, toen het onmogelijk bleek een afspraak met mijn uitverkorene te maken, liet ik het lot maar een beetje beslissen wie het zou worden van enkele alternatieven.

Georgiana lag verleidelijk te wezen naast mij op de ronde bank en van het een kwam het ander.

Eigenlijk kan ik er kort over wezen. Het was gewoonweg een degelijke sessie zonder uitschieters. Noch in positieve noch in negatieve zin.

Georgiana heeft een mooi figuurtje en dat alleen al maakt het de moeite waard. Er waren overigens gisteren heel veel meiden met een mooi figuurtje. Ik zie nu nog altijd bv. dat zestal paar lekkere kleine billetjes dat naar mij toegewend stond toen de deurbel weer eens klingelde.

Pijpen zonder, tongzoenen (maar niet erg lang), vingeren, beffen… Het kwam allemaal aan bod, weliswaar naar mijn aanvoelen als onderdelen van een standaardprogramma. De enige keer dat ze daar van leek af te wijken was toen ze met wulpse bewegingen haar kutje en kontje wellustig in mijn gezicht duwde en bleef duwen. Blasen vond ik erg goed, met gevoel, niet te ruw en neigend naar deepthroat. Tussendoor gaf ze nog even aan dat ze (tegen betaling) een FT leuk vond.

De finish was in reversed cowgirl. Aangezien ze een erg lekker kontje heeft en ik intussen zowel met haar kontgaatje als met haar tieten kon spelen kwam ik al héél snel klaar.

Wiederholungsgefahr?

Beperkt. Zoals gezegd was de sessie OK, maar geen highlight, en er lopen in Bab meerdere meiden rond die qua uiterlijk zusjes of nichtjes zouden kunnen zijn. Maar het is zeker niet zo dat je teleurgesteld de kamer zult verlaten.
  
  
Jede sexuelle Handlung hat stattgefunden mit Respekt vor dem deutschen Recht

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #10 Gepost op: 18 februari 2017, 18:38:09 »
Zie ook clubverslag van Babylon

Ik kan voor een groot deel meegaan met 'ikke1974'.
Georgiana stond ook niet op mijn to do list. Voor een deel komt dat omdat stapmaten de gangbare toppers aanbevelen en natuurlijk de recensies op het forum. Het gezicht + lijf van Georgiana al vaker langs zien huppelen. Qua body.....alles op de juiste plaats. Haar attitude daarentegen nodigt niet echt uit.

Inmiddels wat nader kennis gemaakt met Georgiana, maar een tweetal keren afgewimpeld. Het blijkt een volhoudertje te zijn. Dat gefriemel onder de handdoek.....laat ik daar nou zo'n hekel aan hebben.... ;D! Voor haar killerbody inclusief prachtige naturelle borsten hoef je een kamer niet te laten met Georgiana. Enfin, dat gefriemel ging maar door, regelmatig een tong tegen mijn huig. Gloeiende....de temperatuur liep flink op. Sjeuf bezweek uiteindelijk voor haar 'charmes'. Weer een kamer met een onbekende Imp! Georgiana maakt de Bab-standaard meer dan waar. Uitstekende service. GFE met een redelijke vleugje PSE en de finishing touch met een FT  :xrated
« Laatst bewerkt op: 18 februari 2017, 18:44:48 door Sjeufke »
  
  
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline tym

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2017, 03:42:21 »
Ik ben 3 keer naar de kamer met haar gegaan omdat ze is zeer aantrekkelijk : de eerste en de derde keer haar dienst was niet zo goed : haar sex is breed en ze gebruikt gel en vermijdt te kussen. Maar de tweede keer, het was zeer goed.
  
  

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #12 Gepost op: 12 juni 2017, 02:50:18 »
Na al haar moeite vrijdag de 9e, heeft deze dame wel een recensie verdiend.

Tja, waar zal ik beginnen. Vanaf de eerste minuut was ik Georgiana's doelwit. Van het "voeren" van fruit tot aan friemelen toe, ze trok elke vrije minuut uit om mij te overtuigen mee te gaan. Ik was er soms verlegen van. Overigens kon ik het wel erg waarderen.Tot hilariteit van de mede gasten waar ik mee was, ik was immers de newbee.
Ondanks alle moeite de eerste kamer gehad met Daria, het beste voor het laats dacht ik nog.

Na de goede kamer met Daria kwam Georgiana mij even op mij plaats zetten, hoe durfde ik haha! :040:
Afijn, ze bleef haar uiterste best doen en ik ben later meegegaan.
De deur was nog niet dicht of ze besprong mij in mijn armen en begon me hevig te zoenen. Heerlijk. Ik heb haar met mij op bed laten vallen en het zoenen ging door. Georgiana had er zin in en ik anders ook wel. Ik ging steeds lager en klierde haar net telkens voor haar vagina te stoppen met kussen. Ojee, dat vond ze niet zo leuk en ze drukte mijn hoofd tussen haar benen. :pompe  Na enig likwerk kreeg zij haar welverdiende plezier. Ze greep me en draaide me om en pasde dezelfde manieren toe als ik bij haar.
Er volgde een blowjob waar je U tegen zegt... na deze nog heerlijk gezoend en gestreelt waarna ze bovenop mij kroop en een heerlijke cowgirl volgde. Normaal hou ik nog wel lang vol, met name na de nodige borrels, maar dit was zó goed! Ik hield het na 5 tot 10 minuten niet meer en de fontein was getriggerd.
Na de sessie knuffelen en kletsen. Ook na de kamer veel met elkaar geweest en gekletst.
Kortom, een bijzonder hoog GFE gehalte met een beetje PSE.
10/10
Herhaalgevaar is ongetwijfeld.
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2017, 03:22:25 door PoarNeemn »
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #13 Gepost op: 23 juli 2017, 09:39:50 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
GEORGIANA
« Reactie #14 Gepost op: 24 juli 2017, 03:04:02 »
Bij onderstaande foto's moet wel even gezegd worden. Dame heeft haar haar weer in haar "normale" zwarte kleur.

Onlangs 3 maal mee gekamerd, blijft een toppertje. Helemaal als de klik goed is, heb je een erg goede kamer te pakken.