Auteur Topic: RedLightHeaven, Bornebroeksestraat 28, Sonja  (gelezen 28756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
RedLightHeaven, Bornebroeksestraat 28, Sonja
« Gepost op: 14 november 2013, 11:51:30 »
Sonja is al heel wat jaartjes actief als dvp Sonja is in jaar begin jaren begonnen bij Renate privé in Arnhem Daarna is ze verhuist na de roerstraat 19 in Doetinchem  ook wel bekend als de escape  :039: ze is werkzaam geweest in Nijmegen op de nieuwe markt 40 .

deze dvp is niet voor de heren die kwa leeftijd een meisje van 18 willen neuken

sonja ik kwam haar op een vrijdag tegen op de borne broekse straat dat is de dag dat ze meestal is .ook nog haar enige dag dat ze werkzaam is voor open ontvangst .{met open ontvangst bedoel ik te bezoeken zonder afspraak  :017: ) sonja ken ik ook al jaren bij Renate zag ik haar in 2001 al is voorbij zien schuiven in de escap waar ik een huis verbod heb  :17: in nijmegen en op de marktstraat 13 te almelo.

zo ouwe rot in het vak als zij zij weet de klappen van de zweep .sonja is een dvp van tussen de 35-40 jaar een Hollands product. een dvp die leker met je zoen tongen is geen probleem bij haar althans als je een fris gebit heb . ze help je bij het uitkleden (dus wandelaars een tip van de enige echte vulkaanspesjalist ga niet met een trainingspak aan na de bornebroekse straat ma zorg dat ze veel knoopjes los kan maken :cheer: sonja breng je in hogere sweeren op de manier hoe ze je behandel na dat ze je uitgekleed heb was ze je gereedschap goed ze hou nu eenmaal van hygiëne  :kissass .

nadat ze je Leker gewassen heb kom ze bij je op bed liggen en begin Leker met haar hand je jonge heer te verwennen ze bijt leker in je tepels  :-\ .langzaam zak ze af richting je kruis lik Leker in ze liezen pak dan je lul beet leg hem na links zodat ze je rechter lies kan likken. komt dan omhoog en bied haar getjoende borsten aan sonja heeft helle gevoelige tepels . die zo hardt als een spelde knop worden tijdens deze handeling .wed ze zelf zo nat als een hoentje  :sign0065: waar  ze afzakte na mijn geslachts-deel er een robbertje om heen deed met haar mond sonja.hou nu eenmaal van een harde lul en zou nooit om een slap geval een condoom plaatsen .en hem daarna op sterkte maken . :clap: het oraale gedeelte is top  :xrated :. over het intieme gedeelte dat is van een hoog niveau. ze doet in iedere standje goed mee en laat in de couegul goet zien hoe zij je lul op eet . in de dogy gooit ze Leker haar kontje de lucht .in en uit eindelijk de misjonaris en in dit standje me kruit verschoten
« Laatst bewerkt op: 30 september 2014, 23:41:20 door Rolly »