Auteur Topic: MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN  (gelezen 98884 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2016, 02:11:38 »
De tamtam had mij al ingefluisterd dat Melody was neergestreken in Sixsens.
Tijdens mijn vorige bezoeken was het nog niet tot een kamer gekomen.

Op de 'Sweet Hot Party' van 11 mei had Melody zich extra uitgedost. Met bijenvleugels, een plaktattoo in het gezicht en bijbehorende 'bijenlingerie' zou je haar zo opvreten. Het feit wil dat ik Melody al heel lang ken, er diverse keren de lakens mee heb gedeeld en bekend ben met haar uitstekende service. Ze ziet er stukken beter uit dan in AG voorheen, minder opgemaakt en een fris voorkomen. De boot hield ik lang af. We hebben toch zeker drie kwartier tot een uur zitten quatschen. Doch, Melody lulde me toch de koffer in met haar gevatte humor en handjes die op plaatsen komen waar ze eigenlijk helemaal niet moeten zitten....... :-P
Moest nog mijn naam op haar bil tatoeëren, zo gek als een deur (en dan word ik het ook). Nadat we samen een bel wijn hadden gedronken naar de kamer!
Ik was voornemens een uurtje te kameren, maar dat liep toch weer uit. TZ kan je het niet noemen, nee eerder huigswaffelen. Geen gevoelig plekje blijft onbenut. Voor mij nieuw deze keer was haar geraffineerde wijze van pussysliding. Langdurig Blasen als een Königin. Ik had ook niet anders verwacht op basis van eerdere ervaringen. GOSP=0,9M. Daarom liep onze kamer qua tijd ook zo uit de hand. Maar ook vanwege de hilariteit op kamer. Ja, het is een feestje met Melody. Een ontzettende goede klik. Of het nu aan de bar is of op de kamer. Anderhalf uur sport met een daverende FT als afsluiting. Het kost wat, maar dan heb je ook je wat! Samen gedoucht op de kamer en aansluitend afrekenen in de kleedruimte.
HHG 100%.
Neemt niet weg dat de prijsstelling fors verschilt met AG. 1,5 uur + FT in AG: 3x40+25=€145. In SS: 3x50+50=€200. Je moet er wat voor over hebben.........
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #16 Gepost op: 27 mei 2016, 22:11:08 »
Vrijdag 27 mei, eindelijk nog eens in ss.   
Het was er aangenaam vertoeven, de zon op het terras lokt veel meiden vanuit de kelder naar de zon.
Binnen was het dan ook niet zoveel aktie.     
Melody kon mij verleiden tot een aangename kamergang van een uur.   Diep TZ, likken , strelen, ....  pzc tot en met !!
Daarna heb ik zoals de meeste bezoekers de tijd op het terras doorgebracht.   Er waren nogal wat nieuwe meiden aanwezig.    Echter geen Nikita opgemerkt , spijtig ....

Na een heerlijke maaltijd was ik opnieuw op weg met Melody voor een halfuurtje deze keer.    Een bisnummer met dezelfde meid gebeurd zelden, het  herhalingsgevaar is dus zeer hoog.

Net voor de onweders  heb ik  de Limburg verlaten.


Offline aachen61

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #17 Gepost op: 2 juli 2016, 08:21:11 »
Melody ist nun im Babylon in Elssorf!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #18 Gepost op: 2 juli 2016, 12:18:34 »
Melody ist nun im Babylon in Elssorf!

Bedankt voor de info. Topic verplaatst 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #19 Gepost op: 3 juli 2016, 02:42:38 »
Ruim 2 jaar heeft er tussen de hernieuwde kennismaking gezeten. Behalve dat zij nu wat meer houvast heeft, is Melody niets veranderd. Nog altijd de enthousiaste en geile donder die er honderd procent voor gaat.
 
Zoals ik vanavond in de club al zei: als deepthroat een naam zou hebben..dan heette ze Melody!!

Na Melody twijfelde ik nog over een volgende kamergang met één van de andere dames (toppers meer dan voldoende aanwezig), maar het leek mij beter het hierbij te laten.
1,5 uur met Melody en de andere dames zouden eigenlijk alleen maar tegen kunnen vallen en dat zou zowel voor die andere dame als voor mij alleen maar teleurstellend zijn.
Babylon wordt steeds gevaarlijker voor mij...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #20 Gepost op: 7 juli 2016, 13:03:36 »
Babylon fotookes:

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sphinx

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Melodieuze overpeinzingen
« Reactie #21 Gepost op: 18 juli 2016, 19:19:42 »
"Zoo time is she and you time
The mammals are your favourite type, and you want her tonight
Heartbeat, increasing heartbeat
You hear the thunder of stampeding rhinos, elephants and tacky tigers
This town ain't big enough for the both of us
And it ain't me who's gonna leave."

Geknipt uit mn bericht


Eigenlijk dacht ik na de afsluiter met Claudia: "nou dit is het dan." Prima dag gehad, twee steengoede sessies, een goede sessie, klaar. Echter, een akkefietje bij de douche doet me anders besluiten. Ten eerste krijg ik eindelijk Melody een keer te zien (ken haar wel van gezicht uit Pantera/ACAG, maar ja ze is altijd zó snel weggekaapt dat het niet normaal meer is). Helaas waren het niet de meest gelukkige omstandigheden, een klant met financiële moeilijkheden blijkbaar. Deze racebeer beseft dat ik even teveel ben en in een 'gevechtspauze' merk ik op dat als ze hierna nog zin had, ik aan de bar zat.

Ik sta even met een ander NL'er te praten (vermaak je je een beetje in je eentje?), zou zomaar kunnen natuurlijk ;) Maar gelukkig is deze racebeer niet lang alleen want Melody is inderdaad omgeschakeld en komt naast me zitten. Ik begrijp al heel snel hoezo sommige beren monopoliserende neigingen van dit meisje krijgen: slim, lief, niet op haar mondje gevallen en zelfs na een tegenslag schakelt ze weer snel om. Ze geeft me op een gegeven moment zo'n enthousiaste zoen dat ik haar tong ergens ter hoogte van mn nek voel kriebelen en haar lipstick uitloopt zodat ik ineens sterk op Joker lijk, maar niets dat een zakdoekje niet kan oplossen, mwhuhahahaha!

Deze racebeer denkt erover speciaal voor "dagafsluiters" nog maar eens een award te gaan verzinnen, want dit is in drie clubbezoeken opnieuw een schoolvoorbeeld van een topsessie op het einde. Ik maak Melody half schertsend half serieus duidelijk dat ik nog maar honderd euro over heb, dus dat wordt een uur en evt. een tipp. Ze pakt de uitdaging meteen op "Moet ik er nog moeite voor doen ook." En hoe ze dat deed, alsof ik had gezegd dat ze tien uur had ipv één uur, zo langzaam ligt ze me vervolgens gek te maken en op te geilen. Laatste keer dat ik zo erg naar adem heb liggen happen tijdens een pijpbeurt moet nota bene in Panthera zijn geweest, want Marina beheerste die trucjes ook als de beste.

Als ze in 69 op me komt liggen kan ik iets terugdoen, al wordt ze wel zo fanatiek dat ik me gekke muziekjes van F.F.S. voor de geest moet halen, een project van mn favoriete britpopband Franz Ferdinand en mn favoriete alternatievelingen Sparks. Pff, is dit echt de vierde keer, is niet stiekem de tijd teruggedraaid na Claudia en zijn we niet ineens weer vooraan in de dag? Helaas is dat alleen maar inbeelding, maar Melody zelfs is zeker geen inbeelding. Ook zij trekt je gewoon mee in haar eigen flow, forceert nergens, en dat werkt heel stimulerend  op dit moment "Heartbeat increasing heartbeat, as lots of cannibals get hold of you, they need their protein just like you do. This town ain't big enough for the both of us... and it's aint me who's gonna leave!" Na die langzaam opgeilende klim komen we nu in een verduiveld snelle afdaling, waarbij na een paar flinke tempowisselingen nota bene de vierde motorplof. "Godnondeju, weet je wat dat kost!" flap ik er uit. Oh, ja dat weet ze, haha! We liggen nog wat over onze muziekvoorkeuren na te kletsen, waarbij ik ook mn enthousiasme voor synthesizermuziek er weer uitflap en zo gaandeweg snap ik ook hoe ze aan die artiestennaam komt. Past goed bij haar. WGSA-rating: TILT en een nominatie voor zowel de Vangelis Award (beste totalerlebnis) als de Nova-award voor beste dagafsluiter


Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #22 Gepost op: 21 augustus 2016, 17:53:05 »
Melody
20 Augustus 2016
Bij deze recensie

 
Na het zien van een lichtjes gedesoriënteerde Sphinx na zijn kamer met Melody, werd mijn interesse voor deze dame nog meer aangewakkerd. Die moet goed zijn! Op het moment dat ik ze ergens alleen zag zitten, heb ik ze aangeklampt en mee gepraat. we gingen wat verder op de plaats zitten waar ze me vorige maand nog verbouwereerd liet zitten door haar aandacht plots naar een andere klant te verplaatsen. Gelukkig gebeurde dat nu niet en het kwam tot fantastische presales...mijn god, wat kan die tongzoenen! Het is weer van Sakura geleden dat ik zo'n ervaren zoenster mocht ontmoeten. Er was een klik en we verplaatsten ons naar een kamertje beneden helemaal achteraan waar we erg veel vrijend en tongzoenend in elkaar verstrengeld ons spel vervolgden. Dat is een zoenkanon pur sang en de TZ was behoorlijk diep. Dit echt een sterk punt van Melody! Jammer is misschien dat je wel duidelijk merkt dat ze graag gebruik maakt van de make-up potjes.
 
Seks, standje met zij boven me uiteraard, was geweldig waarbij ritme werd afgewisseld en zij of ik actiever waren. Ook nu weer veel TZ.
 
Na het klaarkomen naast elkaar gelegen...maar gauw weer op elkaar, tongzoenend terwijl ik van mijn favoriete nummers speelde op mijn smartphone. Deze Bulgaarse houdt van Trance. Ik ook en terwijl we verder vreeën tot het half uur vol was, legde ik dit romantisch nummertje op:
 
http://www.youtube.com/watch?v=vT_zkD83sgw
 


Ze genoot er ook van en bleef maar zeggen dat ze de sessie geweldig vond. Ego-booster natuurlijk, maar dat zegt ze vast tegen al haar klanten.
::) ;D
 
Er was later niet veel tijd voor aftersales tot de tijd van mijn vertrek waar ze me nog trakteerde op een kus...met veel lippenstift...waarvoor dank aan Roberta om dat mee te delen toen ik me aan het omkleden was.

:lol_hitting:

:o  Veel Make-up
:)) TZ 2 the Max
:)) Pre- en aftersales schitterend.


Score: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2016, 17:58:55 door Vazkor »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #23 Gepost op: 20 november 2016, 08:10:26 »
Ondertussen al een tijdje werkzaam te GT 8).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #24 Gepost op: 26 augustus 2017, 07:53:46 »
Een Melody die in je hoofd blijft hangen

Het is zaterdagavond rond half tien als ik besluit even te gaan liggen in de Kino. Iets wat ik eigenlijk nog nooit heb gedaan in GT. Na een kleine tien minuten staat er plotseling een dame voor me en vraagt in het Duits of ik wil knuffelen. Hoewel ik perfect Duits spreek vraag ik haar of ze ook het Engels machtig is. Ze geeft aan dat dit moeilijker voor haar is, maar het wel wil proberen. Ik zeg haar dat we wel in het Duits verder kunnen gaan. Het levert een Babylonische spraakverwarring op waarbij we van taal blijven wisselen. We stellen ons voor en ik gooi er wat Bulgaars tegenaan en zij wat Nederlands.

Ze komt bij me liggen en ons gesprekje gaat vlotjes. Dan opeens heb ik haar tong in mijn mond. Niks geen tiptongetje, niks geen halfslachtig werk, maar volledig. Uiterst sensueel laten we ze met elkaar spelen. Tot mijn verrassing blijft ze doorgaan en er verstrijken enkele minuten. Ik zeg haar met een knipoog dat als ze niet wilt dat ik praat ze dit ook gewoon had kunnen zeggen. Ze zegt dat dit niet het geval is, maar dat ze de behoefte voelde om me te kussen. De volle overgave waarmee ze kuste kon niets anders betekenen dan dat dit wel eens een topsessie kon worden en ik zei haar dat ze als ze wilde voor een sleutel kon gaan kijken.

Beiden hadden we verwacht dat er wel een wachttijd zou zijn op dit tijdstip op een zaterdagavond, maar ze was binnen een minuut terug met de sleutel.

Vanaf de eerste tot de laatste minuut van dit concert des levens klopte alles. Telkens raakten we de juiste snaar bij de ander en langzaam maar zeker werd duidelijk dat hier iets unieks aan het gebeuren was. Een perfecte eerste symfonie zonder ook maar een wanklank of valse noot. Alles liep naadloos in elkaar over. Het was een samensmelting van twee zielen met één gedachte.

Na bijna twee uur bereikten we het slotakkoord. Moe maar voldaan bleven we in elkaar verstrengeld liggen. Ze vroeg zich hardop af of we dit ooit nog zouden kunnen overtreffen en mocht ik in de toekomst met haar willen herhalen was ze bang dat het alleen maar kon tegenvallen. In 99% van de gevallen zou ik haar waarschijnlijk gelijk gegeven hebben, maar in dit geval niet. Ik heb het gevoel dat we onze beste symfonie nog moeten componeren. De enigste gedachte die er door mijn hoofd speelde was encore, encore.

We rookten nog een sigaret en in de kleedkamer eindigde het zoals het begon. Waar je normaal afscheid neemt met drie bescheiden kusjes stonden we als twee pubers nog minutenlang te tongzoenen en knuffelen. Dit melodietje zal me niet snel gaan vervelen.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #25 Gepost op: 6 april 2018, 12:50:38 »
Sie ist wieder zurück, nach ca. 3/4 Wochen "Urlaub".
Aber beschäftigt wie eh und jeh.....ohweh!!

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #26 Gepost op: 23 april 2018, 18:11:33 »

Nadat het buiten te koud was om te vertoeven en de bar werkelijk de natte droom van Geer en Goor was geworden en het eerder een Steward Party was besloot ik even de rust op te zoeken voor de Kino. Er liepen wat dames voorbij maar zij konden me niet echt bekoren. Plots zag ik Melody voorbij lopen en ze dook de Kino in. Ik stond op en ging bij de ingang een kijkje nemen. Alsof ze aanvoelde dat ik haar als beoogd object voor ogen had draaide ze zich om en kwam op me af. Toen ze voor mijn neus stond zag ik de radertjes in haar hoofd draaien. Hoewel het tot op heden bij een éénmalige ontmoeting en sessie zo'n 8 maanden geleden is gebleven werd het snel duidelijk dat ze zich het herinnerde. Ze noemde een aantal zaken op waaruit dat bleek.

Ze wilde een knuffel en de gebruikelijke drie zoenen werden uitgewisseld. Ze vroeg of ik even wilde bijpraten en we namen plaats voor de Kino. Na een minuut of tien haar gezegd dat ik graag met haar wilde kameren. Het was inmiddels 21.15 uur en ze gaf aan dat ze om 22.50 een afspraak had. Haar meteen laten kijken voor een sleutel en ze kwam terug met de mededeling dat de wachttijd ongeveer 20 minuten zou zijn en vroeg of ik daar een probleem me had. Ik zei dat we dan toch nog een uur zouden hebben en dit voor mij beter als geen sessie at all was. Rustig werd er bijgepraat en ze wilde ook weten hoe het oa met bepaalde dames in SS was. Ze ging na 20 minuten kijken hoe het ervoor stond en zei dat het nog 5 minuten was.

Terwijl we aan het wachten waren zag je de nodige beren voorbijlopen die poogde haar aandacht te trekken. Op dergelijke momenten streelde ze even mijn arm of been of ze greep mijn hand vast als teken dat ze bezet was. Het wachten bleek toch langer te duren. We spraken af dat als we in tijdnood zouden komen de sessie in de Kino te laten plaatsvinden. Ze ging nogmaals voor de sleutel kijken en enkele minuten later kwam ze ermee terug. Het was inmiddels 22.18 en het zou dus een quickie moeten worden.

Onderweg naar de blokhut zei ze dat ze het jammer vond dat we ditmaal niet zoals de eerste keer meer tijd hadden. Op de kamer verspeelden we weinig tijd en haar tong zat al tegen mijn huig voor ik boeh of bah kon zeggen. Waar je zou denken dat ze zich er snel vanaf zou willen maken nam ze toch de tijd om het rustig op te bouwen. Mijn bovenlijf kreeg een extra wasbeurt en toen ze de middelste regionen had bereikt werd ook daar elke centimeter benut. Er volgde een heerlijke slow sloppy DT BJ. Na een kleine 25 minuten vroeg ze of ze in cowgirl op me moest komen of dat ik wilde dat ze door moest gaan. Geen zin om snel snel te neuken om het neuken haar verder laten blasen. Beetje bij beetje voerde ze het tempo op en na enkele minuten was het kwaad geschied. Hoewel er al 29 minuten waren verstreken en de volgende klant al aan het wachten was nam ze rustig de tijd.

Onderweg richting kleedkamers verontschuldigde ze zich dat ze zich meer had moeten haasten dan ze gewild had. Haar gezegd dat ik zeer blij was dat we tenminste nog een half uurtje hadden gehad ipv niets en dat we de volgende keer de schade ruimschoots zouden inhalen met een lange sessie. Haar gezien het lange wachten een bonus gegeven. De schat vroeg zelfs nog of ik het teveel betaalde terugwilde.

Ergens is het maar goed dat dames als Melody een speld in de hooiberg zijn. GT is absoluut mijn clubje niet, maar voor haar neem ik het op de koop toe. Ditmaal zal het zeker niet weer 8 maanden duren voordat ik mezelf overgeef aan het beste Bulgaars melodietje dat ik ken.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
MELODY (Bulgarian) ex AG en ex Laura BN
« Reactie #27 Gepost op: 16 oktober 2021, 09:37:13 »
Topic kan verplaatst worden naar Club Venus alwaar ze sinds gisteren haar uitmuntende service loslaat op de mannen. Ik heb het proefondervindelijk met liefde ondergaan.

Thanks, topic verplaatst. Giacasa.