Forum > ENQUETES

Verkiezingen DVP van 2010

(1/4) > >>

foots:
Relaxxxe rakkers,
 
Bij deze wil ik graag de verkiezingen voor dvp van 2010 openen. Er zijn nog 3 maanden te gaan en zeker is er dit jaar nog veel te onderzoeken en te keuren.
Ik nodig graag ALLE leden uit een top 5 samen te stellen, ik zal handmatig de puntentelling ter hand nemen.
 
Mocht je nu al je top 5 weten, chroom niet deze te posten, dan kan andere weer helpen een goede dame te kiezen. In mijn top 5 zal Vicky niet ontbreken, dat is onmogelijk, maar er zal zeker ook 1 verrassing inzitten.
 
Dus doe je DVP, denk erover na en post je top 5 de komende weken.
 
Groet, Foots  8) ;D :P

sexmachine:
We gaan het Foots nog wat moeilijker maken, nu hij toch de telling voor zijn rekening gaat nemen... .
Ieder lid mag 10 meiden kiezen. Nummer 1 krijgt tien punten, en zo tellen we op en af, om bij nummer 10 bij 1 punt te eindigen.
6 december (ja, de sintendag) stoppen we de boel, en worden de 10 meiden met de hoogste scores bekend gemaakt.
Dan openen we een poll met de 10 meiden met de meeste punten, waarbij iedereen op 3 meiden kan stemmen, en die met het meeste stemmen wint.


Dus stemmen maar... .


Ik ga van start, op basis van seksuele prestaties:
1. Nicky (GT, ex LR) (die is dus al goed voor 10 punten Foots  :D )
2. Felica (spoorloos, ex LR)
3. Jasmine (ACA)
4. Jacky (PHG, ex LR, ex ACA)
5. Sharon (STOP Pistol)
6. Lorena (LR)
7. Constantz (PSR)
8. Joy (LR)
9. Dunya (LR)
10. Vanessa (LR)


Voila, dat gezegd zijnde, kan Foots aan zijn lijstje beginnen  ;)


sexmachine

dupke:
Een geheel subjectief lijstje:

1. Ramona (YY)
2. Vicky ( LR)
3. Anna (Psr)
4. Sylvia ( YY)
5. Adina (LR)
6. Sabrina (GT)
7. Tanja (LR)
8. Constanz (PSR)
9. Meggie (YY)
10. Vanessa (LR)

foots:
Relaxxxe rakkers,
 
Ik heb een spreadsheet aangelegd voor een top 10, zoals gevraagd. Zelf moet ik dan nog wel 10 dames kunnen herinneren, dat zal niet meevallen, haha.
Aan kop gaan Nicky en Ramona, GT versus YY, maar ongetwijfeld gaat deze koppositie overgenomen worden door een ander, want iedereen wil iets anders. Het meest opmerkelijk is dat Constanz over wel heel gevarieerde serviceprogramma's moet beschikken, gezien de top 10 keuze van beide erg verschillende rakkers.
 
Laat me hard werken, niets wat ik liever doe dan dames scores noteren en mijn gratis Calc van open office analyse erop loslaten !
 
Groet, Foots  8) ;D

foots:
Rakkers,
 
Ik begrijp dat jullie nog druk aan het testen zijn wie de beste zijn en welke dame waar in de top 10 zou moeten komen.
Moeilijk, ik besef het maar al te goed, want ik herinner me niet eens meer wi ik allemaal heb gehad.
 
Toch wil ik graag meer boekhouden laat die top 10 maar los en mocht je nog willen wijzigen, ik pas het graag aan in mijn gratis excelvariant van open office.
 
Groet, Foots  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie