Auteur Topic: Vic  (gelezen 27195 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vic
« Gepost op: 22 november 2013, 15:01:54 »
haarkleur/-lengte: donker/lang (meestal loshangend, beetje golvend, soms - vooral op kamer haar eerste werk normaal - in paardenstaart)
ogen: schitterende hertenogen (lichtbruin)
lengte dame: 1,52 (zeker geen 1,60 zoals op de site gemeld)
postuur/cupmaat: slank (lolita)/natuurlijke A (site vermeld graag B)
nationaliteit/taal: Bulgaars/Engels
leeftijd: pas 19 geworden
tatoeages/piercings: strik onder rechterpoepsbil/navel
service: zoenen, tongzoenen (beide beter dan gemiddeld), PZC (geweldig!), NMC (fantastisch), beffen, droogneuken (pfoeh!)
voordelen: combineert schoonheid met liefheid
nadelen: ordinair bij momenten, trekt zich (nog*) niets aan van een tijdseenheid en de prijs die daarvoor staat (€ 50 = 30'), gebruikt steevast (erg) (veel) crème
opmerkingen: verdraagt geen alcohol, zeer nauw, gezicht met hoge jukbeenderen, volle lippen, sexy hoge zwarte laarzen draagt ze vaak, qua service evenaart ze met gemak Sonja van PSR (ex-Leni LR) hoewel ik sterk vermoed dat de set card iets beperkter is, werkt in Sakura nog maar 1 maand, foto's doen haar onrecht aan, 43 kilootjes licht

* wordt in principe niet getolereerd in Sakura




[attachimg=1]


[attachimg=2]


[attachimg=3]


[attachimg=4]


[attachimg=5]


[attachimg=6]


[attachimg=7]


[attachimg=8]



 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mooie lolitaverschijning maar orinair.
« Reactie #1 Gepost op: 22 november 2013, 16:34:43 »
Vic is een dame met een "geile kop".

In de vroege namiddag, vlak na het eten met een kop cappuccino, zag ik Vic ineens verschijnen.  Wat een geweldige mooi jongedame!  Je zou meteen bevreesd worden voor haar service, zo mooi!  Ze ging langs bij een man aan de bar.  Ik zag haar bezig en dat zag er allemaal dik o.k. uit.  Ze was niet alleen heel erg mooi maar ook nog eens heel gewoon.  Geen kapsones en heel lief; aanhankelijk, spontaan....  Ze combineerde op het eerste gezicht duidelijk schoonheid met liefheid zonder uit de hoogte te doen. 

Tot daar.  Vlak na het eten heb ik nog geen zin om er al meteen in te vliegen, ik kende haar ook nog niet (eerste keer dat ik haar zag) en ze was die andere man aan het verleiden, bovendien.  Ook was mijn hoofd al helemaal door het dolle heen in afwachting van de verschijning van Lexy (vermoedelijk rond een uur of drie-vier).  Lexy was vrijdagavond nog aanwezig, vandaag zou ze echter niet komen opdagen.  Wat is het leven zwaar.  Ik ken geen enkele dame, voor de vuist weg, die aan lexy kan tippen.  Zou Vic het kunnen?

Ondertussen was het al avond geworden.  Het was bijna weeral etenstijd.  Ik zat weer met een drankje in een sofa om me heen te kijken.  Zoveel mooie dames, zoveel plezier voor mij!  Aan de bar stond Vic.  Een eind van mij vandaag, schuin over mij.  Ze was een glaasje wijn aan het drinken en stond bij een man.  Ik kon het absoluut niet laten om haar aan te staren.  Vaak kijken de dames dan weg, als ze bij een klant staan die hen drank trakteert.  Zij keek ook en reageerde (lachte en keek ook heel de tijd naar mij).  Ik maakte mij verder niet veel illusies.  Ze zit aan de drank en zal dus wel zo goed als de rest van de avond bij die man gekluisterd blijven.  Laat ik mijn drankje maar voort opdrinken en dan wat gaan eten.  Daarna zien we wel weer.

Niet zo heel veel later ploft ze ineens (van achter mijn rug om) naast me op de sofa.  Ik was wat in het rond aan het kijken en had nog niet eens gemerkt dat ze niet meer met die man aan de bar stond.  Die man was daar trouwens ook verdwenen, zag ik.  In elk geval een dame die signalen opvangt.  De meesten doen daar niets mee.  Proficiat! 
Ze legt haar benen over mijn benen en pakt me innig vast.  Meteen ontstond er een leuke babbel.  Ze was een losbol en spontaan.  Ik pak haar ook innig vast en het tongzoenen bleef écht niet lang uit.  Het was het tongzoenen dat mij deed vergeten dat ik op die paar minuten tijd in haar wat tegenstrijdigheid ontdekte.  Ze was dus heel lief en spontaan maar tegelijkertijd merkte ik iets raars in haar doen (haar karakter).  Ik rook precies als het ware iets dat ik niet wil rieken (figuurlijk dan).  Het tongzoenen was fenomenaal.  Het deed me denken aan mijn jonge tijd toen ik met mijn nieuw liefje in het park op een bankje in het zonnetje zat.  Ze deed dat zo goed als (ex)-Serena PSR, ex-Serena Babylon in haar beginperiode.  Ik hoop dus maar dat het bij Vic ook niet gaat minderen maar ik vrees er een beetje voor eigenlijk (als ik de sessieverloop even afga).
Het voorspel duurde amper vijf minuten maar ik zat daar niet mee.  Ik wilde op dat moment dolgraag zo snel mogelijk met haar naar kamer gaan.

Op weg naar kamer dat betekent in Sakura dat je een grote brede statige trap op moet, altijd.  Terwijl we de eerste treden betraden, keek Vic achterom en ze maakte "een" teken en lachte.  Ik was zo naar haar (kontje en...) aan het loeren en met haar bezig en aan het fantaseren en weg van haar en... dat ik niet eens (niet mijn gewoonte) gekeken heb naar wie ze knikte en lachte.  Ik stond er verder ook niet bij stil, trok het me niet aan.  Toch moest dit al een teken aan de wand geweest zijn.  En ja, normaal gezien doe je zulke dingen niet (of achterbaks; hoewel ik achterbaks gedoe haat). 

Boven aan de trap in de trapgang moet je bij een dame de sleutel ophalen voor een kamer.  We moesten ongeveer vijf minuten wachten op een sleutel.  Tijdens die vijf minuten hadden we dolle pret.  Iedereen keek naar ons (de sleuteldame en de andere wachtenden paren) alsof we niet normaal waren.  We wreven tegen mekaar, ik pakte haar op en deed alsof ik haar over de balustrade zou zwieren, we kusten, we tongzoenden (een beetje), tieten likken, tepels proeven....  Belangrijke kanttekening: ik hield de boel in gang.  Het initiatief van haar kant was hier minder.  Ik voelde zelfs een klein beetje terughoudendheid.  Het bleven voor mij echter details en kon me nauwelijks voorstellen dat het op kamer een flop zou kunnen worden.  In elk geval was onze wachttijd stukken en stukken beter dan de wachttijd van die andere "koppeltjes" (die maar wat stil naast mekaar stonden). 

Op kamer dan.

Het eerste wat ze doet is mij de weg wijzen naar de kamer en zelf weer weglopen.  Da's gevaarlijk bij mij want als dat lang duurt, loop ik ook gewoon weg (= geen geld).  Ze vertelde me verder niets.  Wat ging ze doen?  Ze kwam gelukkig snel terug en was handdoeken gaan halen om op het bed te leggen.  Mijn lul stond stijf van beneden in de sofa totdat we op kamer aankwamen maar door de geringe wachttijd was hij weer half gaan slapen.
Er wordt niet veel gepraat.  Niet dat dat moet tijdens de seks.  Ze gaat op haar rug op bed liggen.  Het zou nogal gek zijn om ook met mijn rug op het bed naast of op haar te gaan liggen.  Een sensuele start wou ik ook niet geven aan deze sessie.  Daarvoor was het buitenkamers te onstuimig geweest.  Ik kom dan maar met mijn buik op haar liggen (missio).  Terwijl er gedroogneukt wordt, wordt er ook gezoend en getongzoend.  Het zoenen én vooral het tongzoenen was nog steeds beter dan de gemiddelde DVP maar was een stuk minder dan tijdens de pre sales.  Een beetje link en daarom vermoed ik dat het tongzoenen dat nu nog erg goed is, in de toekomst weleens doorsnee zou kunnen worden.  Zo verging het ook ex-Serena PSR.  Het droogneuken daarentegen was zo explosief, zo intiem, zo fel dat ik (ik die dat nooit eerder deed maar liet doen) het afremde.
Ze ging dan over tot de blow job.  Het ging snel maar ik snakte op dat moment niet naar GFE-tafereeltjes.  Het ging erg goed zo.  Ook het pijpen was verbluffend!  Ongelooflijk hoe ze dat werkje klaarde.  Diepe halen, hete likjes, spuugsel, de eikel op de tong kloppen (zalig!)....  Gelukkig (op dat moment eventjes) moest alles bij haar in zesde versnelling gebeuren en vroeg ze of ze er een condoom mocht omdoen om te gaan neuken.  Ik had op dat moment ook heel even een kleine onderbreking nodig of ze had het sperma in haar mondje gekregen (en ik betwijfel of ze dat zo leuk zou gevonden hebben).  Het condoom doet ze er met de mond heel behendig over.  Ze mag dan nog maar pas 19 geworden zijn maar op alle vlakken versta je makkelijk dat ze al minimaal 1 jaar in deze branche actief is.  Bwaaahhh!!!... Ze neemt de tube gel.  Ze smeert mijn condoom ruimschoots in.  Tot daar maar... ze duwt opnieuw flink op de tube en smeert haar kut overweldigend in met dat spul.  Ze komt op me zitten.  Ik waande mij in een kliniek net voor er een kijkoperatie met z'on scanding moet gebeuren.  Alles plakte van onder tot boven.  De eerste seconden voelde ik niets.  Ik versta het nog niet maar dan toch wel.  Ze nam zelfs keukenpapier om de gel op te slorpen.  Dat keukenpapier lag dan op mijn buik.  Kan je je voorstellen!  De rodeo drive gebeurt met volle overgave en overtuiging.  Ze verwent eerst de eikel wat en laat zich daarna heel erg diep zakken.  Daarna een paart in galop.  Al snel kon ik het niet meer houden en liet mijn orgasme de vrije loop.  Nog maar 19 jaar maar waar sommige dames dat niet merken, wist zij het maar al te goed (met al die crème dan nog).  Ze vroeg ook of ik klaargekomen was en ik zei nee.  Ik was nog aan het naschokken.  Toen het volledige orgasme over was, staat ze ineens op en wijst mij er doodleuk op dat het niet haar eerste dag is en ze wist dat ik was klaargekomen.  Alles was dus over in amper tien minuten.  Ik had mijn orgasme wel wat meer kunnen controleren maar had daar geen zin in.  Ik wou wel opnieuw beginnen (dat zou een makkie zijn bij haar, dat dacht ik ten minste toch) maar dan die crème weg.  Ze pakt alles bij mekaar en zegt dat we weg zijn.  Ik zei dat ik nog niet weg wou maar zei dacht maar aan één ding.  Zo snel mogelijk wegwezen.  Klaar = klaar en wegwezen bij haar (vernam ik van andere heren).  Ze merkte dat ik niet zo gauw opgaf maar toen ik haar twee keer had gevraagd om gewoon terug op bed te komen liggen, vroeg ze me enkel of ik haar nog wat moest zeggen.  Ze bracht het ook nog aan mijn verstand dat alle mannen maar vijf à tien minuten nodig hebben bij haar.  Ze opende zelfs de deur.  Kan mij worst wezen maar in feite voor vele mannen vernederend, denk ik.  Ze ging ook plassen, zei ze.  Ze komt terug en (vanuit haar opzicht dan), waarschijnlijk uit armoe, komt ze bij me liggen.  In het inspelen op welke situatie dan ook ben ik nogal goed dus kon ik toch nog tien minuten bij haar zijn, hoewel ze zeker moet gedacht hebben dat ik niet echt normaal was.  Ik kreeg ook nog gewoon te horen dat ze "boys" haat.  De onnozele ik dan weer moest opmerken dat ik een "man" was.  Daarop liet ze weten dat het haar weinig uitmaakt, vanaf dat het een "ding" is met een "ding" aan, haat ze het.  Blijkbaar heeft ze dit ook al aan andere mannen laten weten.  Ik concludeer daaruit enkel dat ze zeker niet vrijwillig en ook al niet onder lichte dwang in de job is gesukkeld, zonder daar verder het fijne van te willen weten.  Het is niet echt normaal dat je zoiets tegen je klanten zegt.  Andere heren zeggen dan dat ze nog jong is.  Allé volia.  In elk geval past dit niet in het concept Sakura.  Ik heb daar nog nooit een onopgevoede dame zonder respect ontmoet.  In andere saunaclubs kom je wel eens meer dames tegen die niet zo veel opvoeding genoten hebben.  Wat ik ook deed, het hielp niet.  Ik probeerde nog wat te zoenen, tongzoenen, knuffelen, aan te zetten en te laten blijken dat ik graag weer een orgasme zou willen krijgen bij haar (ze is zeker in staat om mij twee keer te laten komen); van haar kant geen reactie.  Ze liet me wat begaan, dat was alles.  Na twintig minuten dan toch maar gestopt.
Gedeeltelijk wou ik de eer ook aan mezelf houden.  Ik herinnerde me ineens dat ze bij het naar boven gaan geknikt en wat gelachen had naar iemand.  Naar collega's of vriendinnen of naar die man waarmee ze wat gedronken had?  Was die man verliefd op haar?  Had ze een weddenschap afgesloten dat ze mij effe snel zou kunnen versieren en afwerken?   
       
Conclusie:

Service:
- niet (of nauwelijks) knuffelen en strelen
- zoenen en tongzoenen is beter dan gemiddeld op kamer maar een stuk minder nog dan bij de verleidingspogingen buiten de kamer (dan is het tongzoenen effectief gelijk bij je nieuwe vriendinnetjes in de real world)
service die ze actief beoefend op kamer:
- droogneuken, PZC, NMC (verbluffend, anders was ik niet zo snel gekomen, ondanks al die gel), zoenen en tongzoenen (nog steeds dik o.k. maar kort en neemt er zelf niet zo direct het initiatief meer toe)

TIP: op kamer gaat alles super maar in zesde versnelling dus neem haar als vierde of vijfde beurt (ze zal
lachen)

Herhalingsgevaar?   Pas als ze lessen respect en communicatie is gaan volgen in de Sakura-school.

Met vakantie tot begin januari.  :douchen.
   
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 18:31:34 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man