Auteur Topic: Louisa  (gelezen 27037 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Louisa
« Gepost op: 23 november 2013, 16:41:15 »
haarkleur/-lengte: donkerder blond/lang (wat gekruld)
lengte dame: 1,67
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke mooie B
nationaliteit/taal: Roemeens/Duits
leeftijd: 21
tatoeages/piercings: geen/geen
service: PMC, PZC (erg goed), NMC (erg zwak)
voordelen: optisch niet ver verwijderd van een topmodel
nadelen: afwerkertje, ramenservice
opmerkingen: doet uitsluitend sessies van 30' (of veel minder), mooie lange benen

onderstaande foto is geen look-a-like qua gezicht, qua figuur wel

[attachimg=1]

Je kan wel begrijpen dat ik niet meer zo veel vragen stelde over de service, vooraf.

 :douchen

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat een schoonheid, heerlijk om bij weg te dromen.
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2013, 17:44:32 »
Ik was nog niet lang in de club binnen en ze kwam al eens even polsen of ik met haar naar kamer wou gaan.  Ze deed dat heel direct.  Bijgevolg botste ze eerst op een neen.  De schoonheid kan me worst wezen als het zo direct moet gaan.  Ik wil ook wat servicegarantie.  Voor ramenservice hoef ik écht niet naar Duitsland af te zakken.

Wat later gaan we mekaar passeren in de wandelgang van Safari.  Ze gunt me geen blik meer.  Toen ik ze wegstuurde was ze niet zo gelukkig overigens.  Ik begrijp er geen bal meer van.  Zij zo jong en mooi ontevreden dat ze geen oude zak mag bevredigen.

Nog wat later komen we mekaar weer tegen.  Ik kan dat ook, doen of ze lucht voor me is (niet dat het haar wat interesseerde, denk ik).

Zo nu en dan moest ik toch geniepig wat naar haar kunnen gluren.  Of zeg gewoon dat ik mijn ogen niet van haar af kon houden.  Dat had natuurlijk met haar schoonheid op zich te maken maar ook met het feit dat er geen andere modellen rondliepen.  Wou ik een schoonheidskoningin zien, moest ik wel naar haar kijken.  Verontschuldig mij dus.

Ineens zit ik op een weer.  Ik moet er mee op kamer.  Wat de service dan ook mag zijn.  Gewoon niks vragen en er mee weggaan.  God... wat ga ik nu toch doen.  Hou me tegen! 

Ik zie ze maar ze is druk in de weer.  Ik ga ondertussen op een strategische plek in de bar zitten zodat ik goed zicht heb op haar doen en laten.  Ze loop de damesruimte in.  Ze loopt de damestoiletten in.  Ze loopt....  Oeps, richting wellness.  Ik achteraan.  Niet te zien.  Rondje rond de kamers gelopen.  Nergens te zien.  Op de terugweg zie ik dat ze net uit weer een andere damesruimte komt.  Wat spookt die toch allemaal uit???  (Ha ja, zich opmaken voor wat komen gaat, voor mij dus.)  Ze loopt naar de automaten.  Ook dat nog.  Dan laat je de dames in regel maar beter gerust.  Gelukkig zat ze ook op een weer en stond weer snel recht.  Ze had niet eens gespeeld op de automaat.  Tegen beter weten in was dit de moment voor mij om ook recht te staan.  Mijn kruk stond niet ver van haar kruk.  Ik zet een stapje rapper.  (Waar begon ik toch aan?  Hoe kan het dat zo'n "poppetje" zo lang onbezet was overdag?)  Ik zeg hallo tegen haar en we wandelen gewoon door.  Rechtstreeks richting...?  Ik had nog de illusie dat we in de wellnessarea even zouden gaan neerzitten om te pre salen maar we liepen gewoon voorbij de wellness en bij een bepaalde kamer stopte ze en heette ze me welkom.

We liepen de kamer binnen en al snel zei ze dat ik het me gemakkelijk mocht maken en op het bed op mijn rug mocht gaan liggen.  Ha zo gaat dat hier.  Ze mag dan wel super knap zijn....   Ze vroeg of ze met of zonder condoom moest pijpen.  (Zijn alle mannen hier dan zo snel tevreden?  Dan kan het nog wat worden met die club.)  Ik was een beetje verbaasd van de vraag op zich maar antwoordde al snel dat ze zonder condoom mocht pijpen.  Lang dacht ik er niet over na maar het gebeurt wel eens meer dan eens dat als je bij zo'n vraag kiest voor pijpen zonder condoom dat ze dan wat bangetjes zijn van je naakte lul en minder goed pijpen, waardoor het met condoom veel leuker zou zijn.

Goed... maar zoals ik al zei, ze mag dan wel zooooooooooooooo mooi zijn....  Ik vraag haar nog voor ze begint te pijpen of ze dan niet graag zoent.  Ze bekijkt me zo eens van wat vraag jij nu.  Hierop verbeter ik mezelf maar meteen en vraag of ze graag tongzoent.  Ik zeg dat ik dat graag doe.  Daarop antwoordt ze me dat ze me eerst wat gaat pijpen en dat we dan wat kunnen gaan zoenen.  Dan weet je natuurlijk al wel hoe laat het is. 
Eigenlijk vroeg ik dat direct op kamer om bij een neen nog te kunnen gaan lopen.  Ze voelde dat ook aankomen, heel duidelijk.  Stel je voor!  Niets zo verschrikkelijk als je prooi weer verliezen. 
 https://www.youtube.com/watch?v=7X2a9nt6aPE
Ze begint me dus maar "sofort" te pijpen.  (Ik dacht, ach... het kussen "kan" nog komen.)  Ze pijpt verdorie erg goed.  Zo "hij" al niet wat stijf stond van haar schoonheid alleen kon ze er een kanon van zuigen.  Voor haar was het tijd om te gaan neuken wanneer ze mij een vijftal minuutjes erg goed had gepijpt.  Ik had zoiets van laten we de rollen dan maar eens omkeren, het spelletje eens auto reverse spelen.  Eerst neuken en dan GFE-en.  Ik had al lang door dat een lange sessie met haar geen zin had.  Ze doet het condoom om en komt op me gekropen.  Ze komt wat naar voor hangen (zoenen???) maar dat was enkel maar om haar ellenboog op bed te kunnen laten rusten en haar hand onder haar hoofd.  Daarbij trok ze een gezicht waarop je in geuren en kleuren kon aflezen dat ze erg graag zou hebben dat ik na drie bewegingen van haar zou zijn klaargekomen.  Alsof dit al niet genoeg is als tegengif voor een afrodisiacum kwam er nog bij dat ze stilviel.  Je moet het een keer meegemaakt hebben, je lul die in haar poes weer kleiner wordt.  Ik dacht dat ik alles al had meegemaakt. 

O.k., klein kwartiertje voorbij, geen probleem.  We gingen nog kussen ook, nietwaar.  Wat had je gedacht?  Nee hoor.  Ik wil wat knuffelen, strelen, lief en dicht tegen deze schoonheid kruipen, van haar genieten... alles wat met GFE te maken heeft is zoveel leuker met zo'n prachtige vrouw naast je.  Dat liet ze gelaten gebeuren.  Dan heb ik er ook niet veel aan.  Ze wou precies wel dat ik een orgasme zou krijgen.  Daarom begon ze mij af te trekken.  Ik heb onmiddellijk gezegd dat ik dat beter zelf kan en ze daar mag mee ophouden en terug mag beginnen pijpen.  Dat deed ze heel goed.  Daarna zou ik haar ofwel op haar rug kwakken of in doggy style.  Kan ze zoveel gezichten trekken (die op niks trekken) als ze wil. 
Echter, ik kreeg als antwoord dat in 1 sessie maar 1 x pijpen en neuken begrepen zit.  Was het niet dat ze zo mooi was zou ze al lang op mijn seskens* zijn beginnen werken.  Uiteraard kon ik daar niet mee leven.  Ik kreeg ze dan toch snel terug aan het zuigen.  Pech!  De zak van de stofzuiger was bijna vol. 
In zo'n geval blijft er niet veel over dan wegwezen of de tijd vullen.  In dit geval wou ik absoluut de tijd vullen en nog wat bij haar zijn.  We gingen dan maar terug op het bed liggen, dicht tegen mekaar.  Ik genoot in alle opzichten van haar mooie lichaam.  Ik keek ernaar, ik rook eraan, ik kuste haar body overal,....  Dit keer onderging ze het niet.  Ze leek het wel leuk te vinden.  Ik begon (echt waar) te smelten.  Nog even en ik zou verliefd worden.  We zoenden zelfs op de mond, heel even, lichtjes, kort. 
Ach,... leuk vond ze het niet.  Ze wist er niet mee om te gaan.  Ik dacht ineens niet meer aan neuken (in eerste plaats).  Ondertussen was het halfuur om en begon ze ineens over opkrassen.  Ik heb geloof ik wel tot drie keer toe gevraagd om langer te blijven.  Ik kreeg geen ja te horen.  Ze verzekerde me dat ze nooit langere sessies doet dan dertig minuten.  Later zou deze detective vernemen dat dat nog waar is ook.  Ik dacht eerst dat de reden net lag aan het feit dat ze geen weg wist met mijn GFE+++ (en lees die plusjes nu niet als niet GFE-dingentjes die bij mijn GFE komen maar als plusjes in de striktste betekenis van GFE).

Eigenlijk is ze dus niet goed.  Ze pijpt enkel heel goed en daar houdt het op.  Natuurlijk is ze heel erg mooi en kan dat wel een reden zijn om er mee te gaan.  Wie enkel wil gepijpt worden en niet meer zoekt, koopt dus ook zeker geen kat in een zak met haar. 
Voor mij was de sessie een moment van in de wolken zijn, een moment van waauuuwwww, zaaaalig maar dat was enkel omdat ik zowaar in snel tempo zwaar verliefd aan het worden was  :douchen.   


* zenuwen
 
« Laatst bewerkt op: 23 november 2013, 17:53:56 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man