Auteur Topic: Schippersstraat 12/1, Vanessa  (gelezen 102621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Gepost op: 24 november 2013, 02:57:20 »

 
[box title=VANESSA]
Land:             ZWITSERLAND
Taal:              ENGELS, DUITS, HONGAARS, FRANS
Leeftijd:         25-30
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Stevig
BH:                 E cup, echt.
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Lang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
PMC NMC
[/box]

[box title=extra info]
Deze dame met zuiderse roots werkt overdag.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 12 oktober 2017, 17:50:23 door bet(d)weter »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #1 Gepost op: 3 januari 2014, 14:38:36 »
Van Carolien vernam ik dat deze dame Hongaarse is.
Haar lengte is maximum 1,65 m.
Ik ben er net binnen geweest.
Spijtig dat ze niet laat beffen anders was ik gebleven.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2014, 14:45:34 »
Spijtig dat ze niet laat beffen anders was ik gebleven.
Voorgoed?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2014, 14:47:16 »
Paspoortje is aangepast.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2014, 15:17:17 »
Spijtig dat ze niet laat beffen anders was ik gebleven.
Voorgoed?  ;D

Voorgoed misschien niet, maar toch voldoende lang om goed kennis te maken met de dame.  ;)
Spijtig natuurlijk van dat beffen  :sorry:
Maar ik heb mijn schade ingehaald bij Carolien  ;)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #5 Gepost op: 2 februari 2014, 18:36:30 »
2 weken geleden (of 3 weken kan ook) bij deze Vanessa geweest en heb enkele suggesties voor het paspoort:


de borsten zijn weldegelijk natuurlijk en niet siliconen! dat dat maar rap aangepast word.
Ik ben een kenner, want ik ga buiten enkele uitzonderingen na (kont madammen), altijd naar meiden met grote tieten.
En ofwel zie je het ter plekke, en in twijfelgevallen op het eerste zicht, voel je het eens je het risico genomen hebt.

Hier zie ik toen ze achter het raam stond dat het natuurlijk was, de tieten sprongen op natuurlijke wijze en bij het bezoek zelf heb ik het kunnen bevestigen door de tast laat ons zeggen :)

Het moet overigens gezegd worden dat moeter natuur deze dame gezegend heeft met HEEL MOOI en VOL GEVORMDE tieten, zo zie je er niet veel.
Qua grootte, vergelijk ze met Caroline, maar met iets minder volume.
Qua vorm weet ik niet hoe ik ze tegenover die van Caroline moet zetten want het is te lang geleden dat ik BBW Caroline heb bezocht.
Als je weet dat Caroline echt joekels van tieten heeft en dat ik zeg dat die van Vanessa iets kleiner zijn, dan weet je dat je nog steeds te maken hebt met grote tieten, eigenlijk ook wel joekels.
Dus voor tietenliefhebbers (en zeker voor zij die van natuurlijke tieten houden), EEN MUST!

Het formaat E cup, zal wel kloppen inderdaad. Hoewel ze, meende ik mij toch te herinneren, zelf tegen mij antwoordde op mijn vraag naar haar cupmaat dat ze over een DD beschikte.
(voor bepaalde fabrikanten en ini bepaalde landen zal dat dacht ik wel overeenkomen met onze Belgische E-cup formaat)
En ze zei me ook dat het naturels waren :) (waarom zou een dame daarover liegen niet waar)

Maar het lichaam van deze Vanessa, hoewel ook wel voller dan mijn normale smaak (cfr Agnes van indertijd, of Daniella in Bxl of Tatiana in SKW), staat gelukkig zichtbaar veraf van het hoge BBW gehalte die Caroline heden ten dage uitstraalt.


Haar nationaliteit is Zwitsers.
Ze spreekt ook nogal wat talen, wat ik niet kon verifieren: Duits, Frans, Engels, ik dacht ook Italiaans (niet zeker). Dus voor de talenknobbels, je kan je laten gaan en het zelf verifieren.
Maar Hongaars daar geloof ik zelf ook niets van, ze is daarvoor ook veel te gedistingeerd.


Haar face was wat mij aantrok, niet normaal mooi vind ik persoonlijk.
Haar tieten hielden mij uiteraard ook in de ban. Alleen twijfelde ik wel of haar lichaam à la Caroline ging zijn of niet, want zoals gezegd is zij idd wat voller dan wat ik normaal prefereer.
Dat was voor mij een twijfelgeval omdat ik niet goed haar figuur in volle glorie kon aanschouwen door haar redelijk bedekte klederdracht.
Op de strategische plekken was ze nogal bedekt en je weet nooit wat daar onder schuilt :)
Ik heb het over de buikstreek die bedekt was en dan nog es jartellen die het geheel kunnen bedriegen.
Haar kont was ook niet 100% zichtbaar, ze toont die ook niet (ze bleef eerder haar balkon showen, terecht), maar de enkele flashen dat ik kon observeren tonen idd een vollere doch ronde en gave kont aan, dus dat is voor mij ook nog goed.
Na het bezoek kan ik concluderen dat Caroline die grens voor mij overschrijdt, en dat Vanessa nog net perfect binnen mijn lichaamsbouwvoorkeuren valt :)
Ze heeft een mooi natuurlijk bruin velleke en belangrijk, een zachte gave huid.

Dus eenmaal binnen werd ik heel vriendelijk begroet, voor sommigen kon dit wel zakelijk overkomen, maar laat je niet misleiden, het is wel vriendelijk bedoelt. De vergelijking met Caroline is niet onlogisch op dit vlak.
Dan eenmaal dat ik uitgekleerd was, ging ik op bed en voila, zij joinde en ik was toch even niet goed, want ik vroeg me af: wat krijgen we nu, een soort van mini showke op het bed.
Op haar knieeen tussen mijn benen begon ze wat te kronkelen, altijd kijkend naar de spiegel of naar mij, heel gefocused.
Al die tijd hield ze wel al haar kleren aan en ik had een dubbel gevoel:
ofwel wordt dit de max en komt de climax ofwel ben ik hard bescheten!


Gelukkig voor mij was het dat eerste, want na een tijdje ging (EINDELIJK) die BH af en ging ik te weten komen of ik gelijk had mijn intuitie te volgen.
In het verleden pakte dat gelukkig in de meerderheid van de gevallen positief uit. Pakt 70/30 verhouding.
En inderdaad, hier ook! Over de pracht van haar borsten verwijs ik weer naar het begin van deze review :)

Ik mocht er ook aankomen geen probleem.
Positie wisselen ging wel, maar had de indruk dat zij na een tijd toch wel wil switchen.
Dus tis niet dat je complete vrijheid hebt.
Op het ander forum bleek dat zij zelf ook aanstalte gaf om je te haasten.
Bij mijn beurt (ik eindigde doggy) leek het ook zo te eindigen, maar ik kwam nog gelukkig klaar.
Dus ik kan niet oordelen of zij uiteindelijk iemand is die veranderd in een klokkenkijkster.
Dus toch wel een minpuntje, absolute vrijheid van tijd heb je denk ik niet.
Of het moet zijn dat je er misschien meer naartoe gaat en dat ze die bepaalde klanten wat meer vrijheid gunt. Wishful thinking? dat zal de tijd uitwijzen zeker, want ik ga er zeker nog naar terug!

Dat brengt mij met de volgende vraag: wanneer werkt zij nu?
Want ik ben vandaag omstreek 16u45 toegekomen, gebleven tot 17u30 ofzoiets.
Haar gordijn was toe, lichtje brandde, dus ik dacht dat ze bezet ws, maar wel heeel er lang.
Er bleken ook wat mensen rond het raam te cirkelen, dus ze heeft blijkbaar al wat vaster clienteel. :)
Rond 17u00 kwam er een andere dame toe, die belde op haar gsm voor Vanessa haar raam,  ik dacht dat ze binnen wou gelaten worden (want er waren nog 2 vrije ramen in het midden) en ze deur ging maar niet open, dus ik dacht, die is bezet voor een langere duur :)
Uiteindelijk werd de toekomende dame binnengelaten door het eerste raam en omstreeks 17u30 ging opeens Vanessa's raam open....maar zonder Vanessa, het was de toekomende dame die daar stond ineens....raar.

Dus werkt zij enkel in de week of op een zaterdag?
De dame in kwestie op vanessa haar plaats zei dat ze ook maar net begon en dat ze soms ook in de nacht werkt, het hangt er van af zei ze...dus mss is er een soort van regeling tss beiden en kan ik Vanessa nog treffen komend weekend in de dag?
Weet iemand iets meer?

Note Mechelen : een beetje privé-info verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 3 februari 2014, 00:14:01 door mechelen »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #6 Gepost op: 3 februari 2014, 00:15:09 »
Paspoort is aangepast. Wie nog info heeft (geen privé-zaken!) mag het melden natuurlijk.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #7 Gepost op: 4 februari 2014, 22:29:40 »
heeft er iemand de volumeuze Vanessa al gespot in haar raam?

want afgelopen zondag en vandaag was ze er niet. Vandaag stond weer diezelfde van zondag, die trouwens vertrok omstreeks 19u15.


zou het apprecieren moest er nieuws zijn, want sinds lang weer eens een lekkere dikke tetten madam in mijn eigen stad, das van Agnes geleden dak daar naar uitkijk :)
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2015, 15:27:30 door bet(d)weter »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #8 Gepost op: 3 maart 2014, 22:41:28 »
ze was al een week of meer terug en heb ze vandaag es goed onder handen genomen, wat een geile doos!!

heb vanaf nu officieel een nieuwe lieveling, in Gent welteverstaan :)

dat gezicht is echt prachtig!
die joekels zijn ook zo groot dat het een wonder mag heten dat ze natuurlijk zijn!
en haar huid is mooi en zacht exotisch

en niet te vergeten, de service!
ze ging gewillig in op mijn vraag om standwissels te doen! niet evident als je weet dat ze haar hoge stelten wel aanhoud...

had haar oa gevraagd om met haar kontzijde richting giga spiegel te richten zodat ik kon zien hoe ze mij berijdt :)

zal ze de volgende keer (die komt er sowieso aja) es vragen om haar hoge hakken uit te doen zodat ze mij nog beter en dieper kan berijden!!  :-\


pittig detail: onder haar bh zie je niet direct haar blote joekels, ze draagt zo van die hartjes over haar tepelgebied, super geil :)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #9 Gepost op: 9 maart 2014, 17:08:38 »
weetje voor de fans: ze werkt niet op zondag.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #10 Gepost op: 10 maart 2014, 05:23:40 »
weetje voor de fans: ze werkt niet op zondag.

Vraagje,
Ken je nog dagen, tijdstippen waarop ze zeker wel komt of zeker niet komt ?
Kan je even aangeven, indien mogelijk, op welk uur ze meestal begint met werken ?

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #11 Gepost op: 11 maart 2014, 10:15:02 »
beginuur, weet ik zelf niet dus ik ben daarvoor afhankelijk van andere bronnen (lees: ander forum) en daar lees ik dat ze om 13u30 begint. Dus maw, blijkbaar laat.

Einduur, nooit gevraagd, maar uit ervaring bij het passeren na een werkdag zal dat rond 19u schommelen. De 'andere bronnen' spreken van 19u30.

Zoals ik al zei, zondag werkt ze niet. Heb ik niet van haar gehoord, maar van 1 van de dames in hetzelfde etablissemenet.


Voila, dat zou je wel verder moet helpen.



ps: waar is den tijd van Agnes...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #12 Gepost op: 26 mei 2014, 17:34:46 »
Volgens info op het andere forum noemt Vanessa zichzelf nu ook Adriana.
Het is maar dat jullie het weten.  ;)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #13 Gepost op: 15 september 2014, 13:09:01 »
Niettegenstaande de melding was deze dame toch al aanwezig, wel vreemd, eerst maakte zij haar opwachting in de Vogue en enkele minuten later stapte ze naar bar Crystal.
Dat zo enkele keren na elkaar.
Toen zij eindelijk gekozen had, ben ik bij deze Vanessa / Adriana binnen geweest.
Voor mij was dat een van de slechtste ervaring ooit, deze dame hoort zeker in de TOP 10 van slechte ervaringen thuis.
Vriendelijke begroeting aan de deur en gekozen voor het standaard pakket.
Ze nodigde me uit om gebruik te maken van het sanitair, wat ik ook deed.
Ik heb Adriana zelf geen gebruik zien maken van het sanitair.

Nadat ik me ontdaan had van mijn kledij en een wasje had gedaan, ging ik op het bed liggen.
Het begon goed, Adriana / Vanessa deed zowaar een kleine stripact.
Een echt mooi lichaam heeft ze dat moet ik toegeven.

En toen de "service",
Eerst een 3 tal moves met haar mooie borsten over mijn buik en gelid.
Blijkbaar moest dat volstaan.
Het condoom ging dan onmiddelijk rond mijn nog slappe gelid.
Dan kwam een ultra korte pijpbeurt (zeker 1 minuut).
INtussen deed ik pogingen om haar borsten te beroeren maar die waren totaal "off-limit", de dames schrmde ze steeds af met haar linker hand.
En onmiddelijk de vraag "What position do you want ?", ik koos voor girl on-top.
Nog steeds dacht ik haar borsten te kunnen beroeren, maar dat was zonder haar gerekend.
Ze klom op mijn nog steeds slappe lid en schermde opnieuw haar borsten af.
Het ging haar niet snel genoeg, nadat ze 2 keer op en neer gereden was, wist ze te zeggen "Your penis is not hard, it will not go like this, can i finish you by hand ?".
Wat kan je anders zeggen dan ja ?
Na 3 pomp bewegingen, kwam de opmerking "You have to hurry, you don(t have much time left, you have to concentrate that's why it doesn't work" (ik was alles bij elkaar nog geen 10 minuten binnen.

Ik ben toen opgestaan en heb mijn kledij weer aangetrokken.
Ze vertelde "Sorry i don't ask you to leave right now, you just have to concentrate more.".  "Concentrate", al bij al een onmogelijke opdracht in extreem korte tijd en als de dingen waarop je je kan concentreren bij wijze van spreken achter een onoverkomelijke bariere geplaatst worden. Dat werkt bij mij alleen maar frustrerend.
Als ik bij een dame binnen ga is dat om te ontspannen en te genieten.
Niet om mij te concentreren naar dat ene hoogtepunt (dan doe ik naar mijn gevoel een deel van haar werk, ja toch .....).
Ik stelde haar gerust omdat ze niet ophield met "I'm so sorry" te zeggen, want een discussie starten daar had ik geen zin in.
Conclusie, heel sexy dame maar bij basis tarief is de dienstverlening ondermaats.
Als ze er is, zal ik zeker naar haar kijken, maar binnen gaan doe ik niet meer.
« Laatst bewerkt op: 15 september 2014, 16:49:37 door Tellme »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 12/1, Vanessa
« Reactie #14 Gepost op: 16 september 2014, 00:20:50 »
ik schrik van je recensie Tellme, waarde confrater :)

Ben er al ettelijke malen bij langsgeweest en haar service was telkens subliem te noemen.
Ikzelf mocht wel haar borsten aanraken, op zijn zachtst uitgedrukt. Ik mocht er zelfs op duwen.

Sprekend in mijn voordeel, ik had wel direct een niet aflatende boner dus stelde het probleem zich niet voor dat jij hebt meegemaakt.
En bijgevolg werkte ze alles mooi af en bleven standjes duren tot de klant zelf het initiatief nam om te switchen.

Blijkbaar zag zij het allemaal negatief in doordat het bij jou moeizaam lukte om een boner te ontwikkelen en kreeg jij bijgevolg het wat onhandige optreden van haar.

Niettemin spijtig om te horen voor je, want ik kan je verzekeren, als je spellement zou meewerken van in het begin dan krijg je er veel voor in de plaats bij deze dame.

Zoiets kan iedereen overkomen zeker, ikzelf had het zelf tegengekomen middenin een bezoek bij Agnes indertijd :) kan je het geloven, en het lukte maar niet om hard te worden wat ze ook deed ;)