Auteur Topic: MELANIE  (gelezen 40204 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Gepost op: 24 november 2013, 14:23:29 »
MELANIE is een Bulgaarse nieuwelinge in HP, sinds kort aanwezig doch zinnens te blijven lijkt me stellig. 1m60 hoog, normaal postuur, licht golvende zwarte middellange haren, erg mooi gezichtje, geen tattoos of piercings gespot. Grootste nadeel momenteel: mejuffer spreekt behoudens 7 woordjes Duits en 25 woordjes Engels louter Bulgaars, geen Spaans/Italiaans/Frans weet ik veelwat, dus eentje die niet is opgeleid in Malaga :)) . Dit bemoeilijkt de communicatieve strapatsen toch behoorlijk en tengevolge bestaat het presalen de eerste minuutjes vooral uit elkaar wat aangapen enzo, een fijn spel, doch gelukkig is na ietwat geflikflooi tongzoenen de hoofdbezigheid der sofatijd waar voorts weinig slechts over valt te melden. Op de kamer is het eigenlijk improviseren geblasen, wel koddig, blasen behoort weinig verrassend tot die 7 woordjes Duitskennis, doch tentatieve opstartwerkzaamheden lijken me aan te bevelen om te ontdooien. Facts dan maar:

TZ: zéér goed
PZC: ok zonder te excelleren, nog ietwat schuchter en onzeker somtijds, EL aufbaufähig
Lecken/Fingern: erwünnscht, laat zich welgevallen en is generlei terughoudend
Pussysliden etc: valabel doch nog aufbaufähig
NMC: goed met continue TZstrapatsen...puur technisch natuurlijk nog geen hoogervaren dame, doch stuurbaar en variatieonthalend, nice

Fazit: leuke en lichtjes mysterieus ogende talenknobbelantipode die zich mits enigerlei finetuning tot een zéér degelijke DVP kan ontwikkelen mijns inziens. Taalfetishisten gelieve zich nog effie te onthouden vooralsnog. Aftersales koddig en tentatief, erg mooi snoetje dat mits goede luim een halve kamerruimte kan oplichten; die kan je d'r maar bijhebben in de winterperiode lijkt me stellig. Leuk meisje, voor exploratieve rakkers een feesje...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Melanie: Bulgaarse
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 15:23:34 »
Moraal van het verhaal: PSE of GFE (of mix)?


MELANIE is een Bulgaarse nieuwelinge in HP, sinds kort aanwezig doch zinnens te blijven lijkt me stellig. 1m60 hoog, normaal postuur, licht golvende zwarte middellange haren, erg mooi gezichtje, geen tattoos of piercings gespot. Grootste nadeel momenteel: mejuffer spreekt behoudens 7 woordjes Duits en 25 woordjes Engels louter Bulgaars, geen Spaans/Italiaans/Frans weet ik veelwat, dus eentje die niet is opgeleid in Malaga :)). Dit bemoeilijkt de communicatieve strapatsen toch behoorlijk en tengevolge bestaat het presalen de eerste minuutjes vooral uit elkaar wat aangapen enzo, een fijn spel, doch gelukkig is na ietwat geflikflooi tongzoenen de hoofdbezigheid der sofatijd waar voorts weinig slechts over valt te melden. Op de kamer is het eigenlijk improviseren geblasen, wel koddig, blasen behoort weinig verrassend tot die 7 woordjes Duitskennis, doch tentatieve opstartwerkzaamheden lijken me aan te bevelen om te ontdooien. Facts dan maar:

TZ: zéér goed
PZC: ok zonder te excelleren, nog ietwat schuchter en onzeker somtijds, EL aufbaufähig
Lecken/Fingern: erwünnscht, laat zich welgevallen en is generlei terughoudend
Pussysliden etc: valabel doch nog aufbaufähig
NMC: goed met continue TZstrapatsen...puur technisch natuurlijk nog geen hoogervaren dame, doch stuurbaar en variatieonthalend, nice

Fazit: leuke en lichtjes mysterieus ogende talenknobbelantipode die zich mits enigerlei finetuning tot een zéér degelijke DVP kan ontwikkelen mijns inziens. Taalfetishisten gelieve zich nog effie te onthouden vooralsnog. Aftersales koddig en tentatief, erg mooi snoetje dat mits goede luim een halve kamerruimte kan oplichten; die kan je d'r maar bijhebben in de winterperiode lijkt me stellig. Leuk meisje, voor exploratieve rakkers een feesje...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #2 Gepost op: 9 december 2013, 15:42:45 »










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2013, 13:43:11 »
Gisteren aanwezig, zeer mooi gezicht, zeer mooie borsten. Niet heel slank zoals je op de foto's kunt zien, daardoor wel zeer vrouwelijk en door haar jonge leeftijd tegelijkertijd een meisje. Dit is de knappe versie van Paula. ;)
« Laatst bewerkt op: 15 december 2013, 20:19:29 door Hansdordt »

Offline Gert Jan

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2013, 18:30:06 »
Naam: Melanie

Nationaliteit/taal: Bulgaarse/Bulgaars, minimaal Duits

Leeftijd: 18

Haarkleur/lengte: Bruin/lang

Lengte: 165

Postuur/Cupmaat: Slank/prachtige volle B

Tatoeage/Piercing: N.V.T.

Service: TZ(10!)/PZC/69/Eierlecken/NMC/FT/slikken

Tijd/Kosten: 30 minuten €40 en FT €25.



Deze Melanie was me al een paar weken geleden opgevallen, maar gaf me niet de indruk dat ze een goede service kon geven. Zat altijd alleen en stilletjes op een bank. Seth had al eens een praatje proberen te maken, maar dat zonder succes. Bulgaars en Turks, en nu inmiddels 60 woordjes Duits. Dit weekend werd Seth direct benaderd door Melanie en dat resulteerde in een zeer goede GFE sessie. Terwijl ik me klaar maakte voor een sessie stond Melanie naast me onder de douche, Seth vergreep zich nogmaals aan haar tijdens het afdrogen en tussendoor greep ze dus echt iedere lul die langs kwam. Mijn eerste indruk van een verlegen meisje veranderde direct in de echte slet die ze blijkbaar is of geworden is.
Tijdens mijn afdrogen werd ik gekust met de passie van een MILF die jaren geen lul gezien had en gezien het effect wat het had, ook nog in de douche gepijpt. Met een stijve lul liet ze me achter en Seth kwam echt niet meer bij.

Zo kwam Melanie bovenaan mijn lijstje en werd rond een uur of twaalf afgewerkt. Pre-sales duurde aan de bar zo'n 10 min. daarna in de Kino een 20 minuten waar ik eigenlijk al alle voordelen van deze super jonge meid kreeg voorgeschoteld. Super TZ, harde naturel tieten, zeer natte poes plaats voor 2 vingers, ballen likken goed, ballen zuigen iets minder, pijpen heerlijk zacht en nat. Pussy sliden heerlijk, Seth dacht dat die er al in zat! Melanie had het condoom al in haar handen, maar ik wilde graag naar de kamer.

Op de kamer herhaling van dit alles, maar dan nog cow-girl met een beetje floetsjie. Ze deed FT en die had ik nog niet gehad in HP. Wilde me klaar laten pijpen, maar toen klaagde ze over "Schmertz" aan de mond. Toen maar knielend naast haar het in haar mond af gemaakt. De optie "schlukken" laten lopen, maar was tot mijn verbazing mogelijk.

Afgerekend en daarna nog heel veel aftersales gehad. Eigenlijk niet netjes, maar buiten was Seth haar aan het vingeren en ik aan het TZ-en, een Turk die daar getuige van was, schold haar in het Turks voor van alles uit. Maar deed haar echt niet veel. Ging om 01.45 uur nog snel een kamer maken om maximaal te verdienen.

Ik ben bang dat dit toppertje niet lang blijft, indien dat wel zo is hoop ik dat ze de Duitse taal snel machtig is.

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2014, 14:46:58 »
wieder da

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #6 Gepost op: 22 januari 2014, 09:50:39 »
Deze dame op een gegeven moment getroffen na een enige tijd gespot te hebben. Helaas vaak in gezelschap van een vriendin die te nadrukkelijk aanwezig is.
Later haar alleen aangetroffen.

Melana is een bulgaarse dame van 18/19 jaar.
Haar woordenschat in het engels/duits is vrij gering wat een gesprek niet bevorderd.

Haar looks zijn des te meer makkelijk te verwoorden.
Slanke meid, met zeer mooie meisjesborsten, stevig zacht en mooie tepels. Het kontje is zeer zacht en lekker klein maar ideaal voor een doggy gang.

Melanie zoent vurig, schuwt niet haar tong veelvuldig te gebruiken.
Alleen haar rokersmaak moet ze nog leren te verdoezelen.

Op de kamer is deze meid lekker in voor een geile opticfuck

Het pijpen door haar is boven gemiddeld. Zacht diep maar nog te voorzichtig. maar wel met gevoel. Maar na aangeven wat ik lekker vond nam ze dit over en werd het orale werk steeds beter.
Nu nog wat reductie vragen voor de lessen  :lol_hitting:

Het sex werk met deze dame is geil. Melanie gaf zelf aan dat ze hield van het harde pompwerk. Dat laat ik mij niet ontgaan. Van hard in missionaris waarbij de benen in de nek gelegd mochten worden of in spagaat tot in doggy waarbij ze zo ging leunen dat je hard en diep kon penetreren.
Melanie kon ik dus hard en diep in doggy nemen. Eindelijk een dame die niet zeverde om zachtjes maar juist om het harde.\

Ai ai ai wat heb ik mij mogen laten gaan. Deze sessie werd met een knal afgesloten..Heerlijk

Melanie:

PZC         8/10   
TZ           7/10 Alleen nu rokersmaak nog weg en ze scoord hoger
PMC         9/10

Herhalingsgevaar    voor een geile opticfuck zeer zeker
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #7 Gepost op: 25 januari 2014, 12:07:27 »
Ik heb gisteren op Knaktuut zijn verjaardagsfeestje voor de eerste keer met Mélanie gekamerd. Het is een uitstekend anderhalf uurtje geworden: hevig tongzoenen, lekker pijpen (al mocht dat voor mij iets harder), een intieme 69 waarbij ze kleddernat werd, zalig neuken...

Ik heb me super geamuseerd. Dit toppertje ziet me zeker terug!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 015/2014 Panthera
« Reactie #8 Gepost op: 6 februari 2014, 22:29:41 »
Smart tour 015/2014 Panthera

Ce vendredi 31/01/2014

MELANIE.BU  :nofuck
En milieu de soirée j’attends toujours impatiemment ma grande Veronika
qui doit revenir de Wuppertal ,
mais c’est la petit Mélanie qui vient ce frotté à moi.
La première session (il y a quelques semaines) avait été très bien et
je me laisse porté par son charmant sourire.
Mais en chambre elle n’est plus comme la première fois ,
elle veut aller trop vite et ne se donne plus autant.
Ou alors c’est moi qui pense trop à veronika.
Enfin soit pas une top chambre cette fois ci.
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2014, 23:03:57 door raze495 »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #9 Gepost op: 8 februari 2014, 19:44:34 »
Mélanie zou verhuisd zijn naar FKK Van Goch, waar ze nu Golenga noemt.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #10 Gepost op: 8 februari 2014, 20:04:03 »
Mélanie zou verhuisd zijn naar FKK Van Goch, waar ze nu Golenga noemt.
Gisteren nog gezien bij de huiskatjes en toen dacht ik nog  :littleangelx
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #11 Gepost op: 8 februari 2014, 20:47:33 »
Mélanie zou verhuisd zijn naar FKK Van Goch, waar ze nu Golenga noemt.
Gisteren nog gezien bij de huiskatjes en toen dacht ik nog  :littleangelx

Zou sinds vandaag zijn. Ik heb het wel maar van horen zeggen 8)
Laten we hopen dat de info fout is en dat ze toch gewoon in HP blijft!
« Laatst bewerkt op: 8 februari 2014, 20:56:47 door KanariePiet »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Hansdordt

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 161
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #12 Gepost op: 9 februari 2014, 11:22:07 »
Het schijnt dat ze binnen 2 maanden weer terug zal zijn in HP ;)

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #13 Gepost op: 12 februari 2014, 17:45:47 »
Kan iemand ondertussen al met zekerheid bevestigen dat Mélanie HP (tijdelijk) heeft ingeruild voor VG?
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
MELANIE
« Reactie #14 Gepost op: 12 februari 2014, 20:33:07 »
Kan met zekerheid bevestigen dat Melanie gewoon aanwezig is/was in Haus Panthera...