Forum > MIJN EI

Droomsessie

(1/1)

foots:
Relaxxxe rakkers,
 
Iedereen heeft wel eens een geweldige sessie, een favo dame en zeker heeft ieder zo zijn voorkeuren. Zo zat ik me te bedenken wat is eigenlijk mijn droomsessie en ik probeer die hier te beschrijven, want ik moet mij ei ergens kwijt.
 
Mijn droomsessie begint in de bar waar de dame interesse in mij toont en dat doet ze door te lachen en wat humor. De humor van een vrouw is doorgaans niet verbaal, maar toont zich door me bv een keer in mijn kont te knijpen zodra ze langs loopt. Ik noem Casey LR, Leyla YY & LR als voorbeelden.
 
Met deze laat ze me blijken dat ik knap leuk en eigenlijk onweerstaanbaar ben voor een gewone aardse vrouw (effe stoefen SFL YBF). De kamer opkomend draait ze me een geweldige tong, Vicky LR, Anna PHG World, Angela PSR. Daarna strijkt ze met haar handen over mijn hairge borst, zuigt hard aan mijn borst en komt weer ontdeugend lachend naar boven voor een tongzoen. Daarna gaan haar handen verkennend naar de knoop van de badjas (Vicky LR) of ruw trekt de dame de badjas over mijn schouders uit alsof ze een banaan pelt (Anna PHG World), de badjas uit duwt de dame me tgen de deur, duwt haar decollete tegen mijn gezicht, waarop ik de natuurlijk deftig aan de borsten begin te sabbelen (Anna PHG World).
 
De dame zakt op haar knieen en ik krijg een harde, die meteen door de dame met Nilfisk kracht wordt afgezogen uiteraard zonder condoom (Vicky LR, Nicky LR GT en Anna, ja achtbaan Anna). Daarna stopt de dame en draait zich met haar rug naar ne toe en drukt me tegen de deur plat, ik pak haar borsten, ze zoent me achterwaards (Angela PSR) en gaat me droogneuken Anna PGH World. Dit terwijl ik van haar borsten met mijn rechterhand afzak tot haar poes, die nog netjes in de slip zit. Uiteraard ben ik behendig en zit ik zo met mijn middelvinger in haar natte spleet, die zodra ik mijn vinger binnenduw een lichte kreun geeft van genoegen Angela PSR.
 
Ze trekt me op bed, ik trek haar slip uit en zij springt bovenop mij, ze zoent me of haar leven er vanaf hangt, ik spartel tegen, maar dit heeft geen zin, de dame gaat rechtstreeks nar mijn paal en laat ook mijn ballen niet ongemoeid Vicky LR. Rustig wisselt ze de paal af met de ballen Vicky LR Vanessa LR en kijkt regelmatig met geile ogen naar me om te zorgen dat ik niet meteen uitelkaar spat. Uiteindelijk doe ik nog effe doggy, maar lang is me dat niet gegeven. Ze trekt het condoom eraf en zuigt keihard verder en met een keiharde scghreeuw spuit ik alles in haar keel (Vicky LR, Rachel PHG Dani PHG LR Veronica LR). Ze blijft echter zuigen (Rachel PHG Dani LR Veronica LR) Christina PSR) terwijl ik mijn geil in haar mond spuit. Daarna kus ik de dame echter bij Dani en Veronica rpoef ik niets meer, de anderen hebben nog wel wat zoute tandpasta, die ze graag met me willen delen (Leyla YY LR Christina PSR).
 
Zo dat was een droomsessie nmet wat naampjes zodat je weet waar je welke droom kunt waarmaken. Voor kopieerplezier rakkers !
 
Groet, Foots  ;D

guest13:
Geile sau !

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie