Auteur Topic: Erospark 26, kamer 101, Andrea  (gelezen 29385 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Erospark 26, kamer 101, Andrea
« Gepost op: 15 december 2013, 21:59:36 »
Na een paar weken niet meer op de Vulkan te zijn geweest vonden ik en me maten het gisteren weer hoog tijd worden de Vulkan weer ééns als einddoel in onze navi te programmeren. :steeringwheel:
Bij aankomst bleek het behoorlijk druk te zijn, we waren er zo tegen twaalven. Onze auto hebben we met moeite op de parking van het Vulkanhaus kunnen parkeren. ::)
Eerst maar eens een ronde gelopen om te zien of er weer wat nieuw vrouwlijk schoon aan de al bestaande collectie was toegevoeg. Inderdaad een paar nieuwe koppies maar niets wat me van me voetstuk sloeg. Dus eerst maar ééns een biertje gedronken in de bar van Eros26. Daar stonden me toch 2 mooie dames achter de bar! :ladyinred :06: De aanblik van deze dames fungeerde als een goede warming up voor ons testosteron gehalte. Ik en me maten werden er behoorlijk geil door. :-\ Dus maar vlug ons biertje gedronken en weer op pad. Ditmaal richting Vulkanhaus waar ik een prachtige dame tegen het mooie lijf aan liep. :13: Kamer 112. Deze kamer kende ik al van me avontuurtje met Susan die nu in Eros26 werkt.
De dame die er nu werkt heet Andrea. Ze komt uit Roemenie. Een bijzonder mooie brunette met haar tot ver over haar schouders voorzien van een werkelijk goddellijk mooi lichaam met zeer vrouwelijke wulpse rondingen. :blonde Dit kon Duckie niet aan zich voorbij laten gaan. Dus, prijs afgesproken en naar binnen. Kleding uitgetrokken en klaar voor een behoorlijke portie geile aktie. Nou, deze Andrea houdt wel van een potje stevige sex hoor. Wat een mooie borsten heb deze vrouw trouwens.  :showtits1 Super naturel, prachtig van vorm, ik schat een c-cup, een lichaam waarop buiten een enkele tattoo geen vlekje aan is te ontdekken. Tja, mooie vrouwen maken, dat kunnen ze wel daar in Roemania! We hebben zo een beetje alle standjes der kamasutra gehad en had was dan ook voor ons beiden een behoorlijke uitputtingsslag. 000006 Ik vond vooral Andrea in de doggy een onbeschrijvelijke heerlijke ervaring. Die aanblik van dat geweldige lichaam en haar mooi gevormde achterwerk...de manier waarop ze in dat standje tekeer gaat.....heerlijk! :fuck Tot een spetterend einde ben ik gekomen in de missio waarbij zij haar handen stevig om mijn lichaam sloeg en ze me geile woordjes in me oor fluisterde. Hoe mooi kan het leven zijn op de vroege zondagmorgen toch? :wtf:
Voor de liefhebbers van het sociale gebeuren met de dames....Deze dame praat uitstekend Engels en Duits en natuurlijk Roemeens...maarja....daar verstaat Duckie natuurlijk weer geen klap van. Andrea is een bijzonder vriendelijke en goedlachse jonge meid die weet hoe ze een man moet verwennen. :happy Speciaal voor de liefhebbers van een lekker potje stevige sex is zij in Duisburg de ultieme aanrader.
Maar wees zuinig op deze dame want ze moet langer mee. Duckie gaat op herhaling. Dat is wel zeker. :cheer:
Helaas was het na dit super geile avontuur alweer snel tijd om de reis richting Nederland te aanvaarden. Maar niet voor even een flinke fles water ter afkoeling leeg te hebben gedronken en een flinke döner kebap naar binnen te hebben gewerkt. koch
Mij zien ze er zeer snel weer terug. :039:
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 03:37:13 door Rolly »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Andrea (Servische) Eros 26 kamernr. 217
« Reactie #1 Gepost op: 7 mei 2017, 14:22:03 »
Naam: Andrea
Nationaliteit: Servische
Leeftijd: 31
Lengte: 1.50 - 1.55
Postuur: zeer slank
Borsten: B - natuur
Tatoeage: ja - rug/zij
Piercing: nee
Haar: zwart - halflang
Taal: Duits (goed)
Service genoten: HJ, BJ, NMC, bondage

Afgelopen donderdagavond weer eens een bezoekje gebracht aan dit "kleine Luder" zoals ze zichzelf noemt. Een profi in de puurste betekenis van het woord, maar als je een klik met haar hebt een dame die er een groot genoegen in schept je op een sensuele, erotische manier te prikkelen. Bij mijn vorige bezoekje aan de vulkaan in maart was ze er na een afwezigheid van twee jaar weer. Ik werd echter gekidnapt door een Roemeense waardoor het niet tot een sessie is gekomen destijds.

Ik liep langs haar kamer en ze zat met haar telefoon te spelen, zag mij, legde hem aan de kant en kwam mijn richting uit. Natuurlijk vroeg ze waarom ik niet bij haar was geweest. Toen ik lachend zei dat ik door een Roemeense "vastgebonden" was en niet meer wilde laten gaan zei ze dat het dan nu haar beurt was om me te gijzelen. Ze weet dat ik haar niet kan weerstaan en begon haar verleidingsspelletje. Na enkele minuten haar maar gezegd dat we beter het gordijntje dicht konden maken.

Als straf moest ik haar natuurlijk eerst masseren. Na de massage lieten we onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden totdat ze plotseling opstond en terugkwam met twee lintjes. Mijn handen werden bij elkaar gebonden en vol ondeugd zei ze dat ik nu aan haar overgeleverd was en dat ze met me kon doen wat ze wilde. Het werd een sensueel, erotisch GFE spelletje waarbij al kronkelend over me heen heerlijk pijpte, een edging handjob, een potje Russisch en droogneukte om meer verder te pijpen. Het plezier spatte er vanaf. Zij werd ook geiler en geiler en rukte mijn handen los. Tijd om over te gaan tot de daad zelf. We zijn slechts aan missio toegekomen. De wijze waarop ze meeging en haar kutspiertjes aanspanden zorgden ervoor dat ik me na enkele minuten al gewonnen moest geven. Na afloop nog rustig een sigaretje gerookt en nagebabbeld waarbij we al de afspraak gemaakt hebben wat de plannen zijn voor een volgende sessie.

Andrea is een dame met een gebruiksaanwijzing, maar als je die kent is het een top wijffie met een waanzinnig lichaam.