VERRASSING
Op de 19e van de 12e richting Oedt getrokken. In de avond hebben ze namelijk heerlijke gamba;s die deze veelvraat zich maar al te goed laat smaken.
Na nog eerst wat inkopen kwam ik rond het middaguur aan. Binnen een man 2. En wederom een groepje partypeople die vertrokken na een feest weekendje.
Happy Garden is nog 1 van de clubs met een Happy hour entree. Dus 4 tientjes afgetikt in plaats van de reguliere 60 euro. Met een wat lange doch lekker donzige ijsberenvel met omgekleed en opgefrist.
De soeppan stond al klaar met een lekker soepje. Nog wat mini frikandellen en kip erbij voor een stevige brunch. In de middag en avond was er zoals gewoonlijk het buffet. En tegen 20 uur kon er gesmikkeld worden van de gamba;s onder het genot van een glaasje witte wijn. Allemaal inbegrepen bij de entreeprijs.
Tegen m;n verwachting in stond de buiten sauna aan. Ik had verwacht dat ze zoals menig club die met de wintermaanden uit zouden hebben gezet om energie te besparen. En daarvoor in de plaats de sauna binnen aan zouden hebben staat. Dan kun je ook gelijk de club een beetje verwarmen. 2 Vliegen in 1 klap zou ik denken.
De binnen sauna stond ook wel aan, maar leek meer op een bio sauna met z;n circa 60 graden. Sommige dames maakten er gebruik van om even op te warmen. Ik bedoel, met een badjas vond deze koukleum het best redelijk te doen in de club. Maar met alleen wat lingerie kan ik me voorstellen dat opwarmen wel zo prettig is.
Het zwembad is onverwarmd en is deze maanden enkel goed als ijskoud dompelbad na een sauna rondje.
Kwa dames waren er volgens de theke al 7 dames aanwezig. Had minder verwacht, maar een deel van de dames gaan over een paar dagen pas met reces. Vandaar ook dat er dit jaar geen oudejaarsfeest gehouden wordt en de club dan helemaal gesloten is. Heren waren er die dag in beperkte mate. In de vroege middag 3 a 5 en in de avond circa 10.
Kameraad Klaus was die dag ook weer mee en z;n zak was voor de avond al eerder leeg dan verwacht.
Tot mijn vreugde bleek die dag een favorietje te zijn komen opdagen. Daniella had haar vrije maandag omgewisseld voor dinsdag en zodoende kon ik de dag met haar beginnen. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamergang.
Isabella zat bij aankomst al te vissen om met me te kameren. Hoewel ze wat laks kan zijn, lijkt ze wel te genieten van mijn kunsten, wat ik geil vind. Daardoor geweldig van elkaar genoten tijdens het kamertje.
In de bar dacht dat ik een nieuwe meid was, maar niets bleek minder waar. Bianca blijkt er al langer ietjes te zijn en vriendinnen te zijn met 2 andere favorietjes van me. Vreemd dat ze me eerder niet was opgevallen, want ze valt wel in mijn straatje. Jong, slank en een leuk snoetje. Op de bank was de klik er ook en hoefde niet lang meer te twijfelen. Integendeel, bij m;n aankomst had ik d;r al op m;n dansboekje gezet. En totaal geen spijt van gehad, ze was de VERRASSING van de dag. Geweldig van elkaar genoten op het kamertje. En weer een favorietje erbij.
Volgende slachtoffer was Alice. Me heerlijk door haar laten verwennen tijdens een kamertje.
Hetzelfde gold voor Rebeka.
Als afsluiter besloot ik nog een keer met Bianca te kameren, aangezien we er voor niet aan neuken toe waren gekomen. Wat een strakke muts heeft ze. En dat zegt iemand met niet zo een hele grote schoenmaat

Heerlijk van d;r genoten.
Na een bordje gamba;s en een sauna rondje was het alweer tijd om te vertrekken. Heb weer een fijne dag gehad, waarbij me opviel dat ook rond 22 uur het muziek niveau aangenaam was. De huis DJ zat ook niet met z;n boomblaster in het nachtcafe herrie te maken, maar gewoon rustig achter de fruitmachines. Sterker nog, je kon er krekels horen tjirpen bovenop de relaxte achtergrondmuziek. Super chill.