Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503672 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #345 Gepost op: 1 april 2023, 00:56:20 »
LAATSTE KEER

Eigenlijk zou de titel van dit verslagje 3 op rij zijn, aangezien dit de 3e aansluitende bezoek aan Happy was, terwijl ik me voorgenomen had elke week een andere club te bezoeken.
Want op de 13e van de 3e was het eigenlijk de bedoeling om weer es een andere club te bezoeken. Doch, er was weer sirene gezang die me richting Oedt deed varen. Het hielp natuurlijk ook dat er een vrijkaartje van het forum in het postvakje lag. Blij dat ik gegaan was...

En zodoende rammelde ik stipt om openingstijd aan het tuinhekje. De theke die er overdag meestal staat verwelkomde me binnen en nam het vrijkaartje in ontvangst, waarvoor dank aan club en forum.
Binnen no time was ik omgetoverd tot ijsbeer en stortte ik me op de voederbakken. Lekker soepje en een warme hap om de innerlijke mens aan te sterken.
Ook het middag eten was weer smakelijk met kip aan spit, pasta en andere warme hap naast het konijnenvoer.
En uiteraard in de avond weer de gamba's die ik me goed liet smaken. Ik ga voorlopig in de gamba's ramadan...

De buitensauna was weer lekker op temperatuur en de ganse dag wat wellness rondjes gedaan en lekker in de tuin kunnen afkoelen op hun bankje. Het is simpel en wat verouderd, maar voor mij voldoende.

Een rondje door de club leerde dat er overdag al een tiental dames aanwezig waren, waarvan een zeven tal in m'n straatje pasten. En daarvan 4 favorietjes. Ik ben blij dat ik die dag meerdere joker kaarten had ingezet. Carpe diem...
In de avond kwam het op de 15 a 20 dames. Kwa heren was het wat rustig. Ik schat door de dag heen zo een 15 a 25 man.

Sirene Maya was er vroeg bij. Gezellig eventjes bijgekletst, maar gaf aan dat ik nog aan het acclimatiseren en bijkomen was van de lange rit. Daar had ze begrip voor en we zouden elkaar vast later op de dag treffen.
Toeval wilde dat het echter favorietje Carina was die ik trof nadat ik weer opgeladen was. Altijd een leuke en goeie meid, dus hoefde niet te twijfelen om de kamer mee op te gaan waar we weer geweldig van elkaar hadden genoten.

2e Favorietje aan de beurt was Bianca. Niet een dame die op me afstapt, maar mij de stap laat zetten. Maar eenmaal aan de praat wel een leuke conversatie mee heb. Ook haar een sleutel laten halen en wederom geweldig van elkaar genoten tijdens een kamertje. Volgende keer neem ik een snorkel mee...

3e Favorietje Isabella had ik eigenlijk voor een andere keer willen bewaren. Ze kwam echter toenadering zoeken en van het 1 kwam het ander en belandden we op een kamer. Ook met haar geweldig van elkaar genoten, doch wat aan de korte kant op een kamertje.

En last but not least, dus uiteindelijk ook met Bianca op een kamer belandt. Totaal geen rancune dat ze de laatste was en geweldig van elkaar genoten. Wel was er een klein misverstandje. No biggie en dacht dat het over 2 weken goed te maken.

Maar dat liep anders dan gedacht...
Ongeveer een weekje later kreeg ik namelijk bericht dat Happy voor circa een maand zou gaan sluiten vanwege een overname. Ik balen dat ik al afspraken had staan die ik niet kon schuiven. Had graag nog es Happy bezocht onder de vlag van Elena en Clemence.
Dus zonder dat ik het wist, was dit mijn LAATSTE KEER in het oude Happy Garden.

Hopelijk dat ze gauw weer heropenen en niet dat er ergens kortsluiting ofzo ontstaat...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #346 Gepost op: 7 augustus 2023, 00:22:45 »
Club is tijdelijk dicht.