Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503275 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #45 Gepost op: 19 april 2011, 14:54:07 »
Hof van Eden: was voor mij een gezellige nachtkroeg.
Woonkamer: gezelligste disco voor geile oude rakkers
Gouden Tijden: pluk eens een muurbloempje
PSR: freetschuur voor oude en minder oude rakkers, kwa fasciliteiten en freet top


En zo heeft iedere club zijn voor- en nadelen, en uiteindelijk blijft het allemaal persoonlijk.
Wat verlang jij van een club, daar gaat het uiteindelijk over.
En OVERDAAD schaadt en gaat vervelen na een tijdje.


Nu ik al een tijdje thuis blijf (personal reasons) besef ik maar al te goed dat het verlangen de geest prikkelt.
Toen ik zowat ieder weekend naar mijn geliefde woonkamer holde, was er na 6 maanden niets meer aan, buiten dat het een verslaving was.
En ik ging dan nog maar enkel op zaterdag en heel af en toe eens op zondag ook.


De momenten dat je jezelf afvraagt wat je eigenlijk in een club komt doen, zou je moeten beseffen dat je er te veel komt.
Of indien de clubmanagers je de hand komen schudden en een praatje met je maken, de thekes vragen waarom je vandaag een uur later was dan gisteren, de meiden je voorbij lopen en je als meubilair beschouwen.... .


Oops, daar ging het helemaal niet over, of toch een klein beetje. Overdaad schaadt.
En kritiek op een club mag, ieder zijn geliefkoosd plekje, en er valt nog zoveel te ontdekken in hoerenland in het algemeen en saunaclubland in het bijzonder.


Iedere rakker heeft zij clubje, en dat is maar mooi ook. Anders zou het wel eentonig worden ... .



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #46 Gepost op: 19 april 2011, 22:27:07 »
Relaxxxe rakkers,
 
Ook ik probeerde me in te beelden wat Boy69 voor redenen had om zich niet goed te voelen in PHG. Dit kan namelijk altijd iedereen gebeuren in elke club. Die jas lijkt me overkomelijk, het eten is er altijd tussen 19:00 en 19:30 dus dat verbaast me niet. Als er 3 dames zijn die me bevallen dan heb ik keuze genoeg, dus ook ik kon niet zo goed begrijpen waarom het hem niet beviel.
 
Ik denk dat Boy de gezelligheid van mederakkers miste, maar goed ik denk maar. Zelf voelde ik me nooit goed in GT, maar sinds de freet er beter is en 3 favo dames van mijn keuze er zitten en ik een beetje gewend ben, kom ik er zeer graag, bij voorkeur door de week.
 
Vandaar mijn equette, kan iedereen zijn favo club vertellen en zijn reden erbij plaatsen, dan hebben we er meer aan dan hier zo verspreid. ben het wel volledig met SM eens, hoewel PHG en Lr een ongelovelijk moeilijke keuze is voor mij.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #47 Gepost op: 21 april 2011, 12:04:19 »
Ik kan natuurlijk niet voor boy69 spreken, maar soms zijn kleine dingen genoeg om ongenoegen dat al langer sluimert te triggeren.

Ik heb dat daar ook al eens meegemaakt en heb ook een tijdje woedend rondgelopen over bepaalde kleine dingen die buiten proportie geraken.

Geef hem de tijd wat af te koelen... leuke clubs en meiden in overvloed

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #48 Gepost op: 21 april 2011, 13:03:27 »
Ik kan natuurlijk niet voor boy69 spreken, maar soms zijn kleine dingen genoeg om ongenoegen dat al langer sluimert te triggeren.

Ik heb dat daar ook al eens meegemaakt en heb ook een tijdje woedend rondgelopen over bepaalde kleine dingen die buiten proportie geraken.

Geef hem de tijd wat af te koelen... leuke clubs en meiden in overvloed
Ha ha, we grappen maar wat he Dupke, hij krijgt de tijd af te koelen in de club die hij wil  ;D
Jij woedend rondlopen, dat heb ik nog nooit gemerkt, ik zie je soms enkel wat draaien en keren, en bemerk dan een donderwolk op je gezicht  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #49 Gepost op: 2 mei 2011, 22:36:04 »
Relaxxxe rakkers,
 
Paaszondag en de laatste dag van de pijp 3 daagse van Foots. Vandaag ging de motorrit naar Oedt om mijn favo PHG op te zoeken. Na 2 topdagen verwachtte ik niet veel, want PHG is voor mij gevuld met mooie Roemeense en Tjechische met lange zwarte haren en ik verwachtte er eigenlijk geen 1. Paaszondag is zoals pica al zei de slechte dag van het jaar samen met kerst. De spaazame dagen dat de dames er niet zijn en het is gewoon afwachten, of geluk hebben of naar GT gaan. Tja ik ging naar PHG want ik had er afgesproken met mijn bouwvakmaten.
 
Binnengekomen waren er best wat heren en ik dook gelijk in de ontbijthoek voor verse broodjes met kaas, ham, zalm, feta, kaas, tomaat het hele geneuk erop. Ik liep naar buiten en zag Bosco al zitten bij het zwembad. Ook mijn 2 bouwmaten waren al paraat en het werd terraszitten alleen er waren maar weinig dames. Ik hoopte dat er meer zouden komen, maar dit bleek niet te zijn. Er zat wel een dame bij Simona bulgaars (niet uit LR) die een rustige service geeft van ddeftige kwaliteit, maar ik wilde mijn weekend eigenlijk afluiten met een spetter, een echte mooie playmate, een droomvrouw met lange zwarte manen en gedegen stevige service.
 


Ik droomde van ...... ja ik geef het grif toe van Chantal ofwel Loredana en rond 22:00 verliet ik PHG met bestemming Duisburg. Mijn motor had ik al op reserve zien schakelen, maar ik dacht dat haal ik wel tot NL terug. En ik naar Duisburg, jawel het licht was aan in Eros 26 op 402 en Loredana was volgens de buurvrouw langdurig bezet. Om de tijd te doden besloot ik wat rond te gaan lopen, maar ik heb een hekel aan traplopen. Simpelweg ik ben er fysiek niet op gemaakt en het kost me teveel energie die ik graag anders gebruik.
 
Uiteindelijk kwam ik uit bij een blonde bulgaarse slet op de 1e verdieping van 17-19 op het binnenpleintje en ik ging voor 30 euro naar binnen. Het gebruikelijke korte pijpen, iets langer op speciaal verzoek en toen in missie erover. Goed ik was mijn laatste paaslading kwijt, maar eigenlijk is ramenservice toch deftig onder de maat en was een rustig half uurtje met Simona een betere afsluiter geweest. Ik liep nog terug via de raam van Loredana, maar zij was ondertussen al weg en ik reed in alle rust naar huis.
 
3 dagen geclubt en ondanks de pasen heb ik me goed vermaakt. Het is ook wat je er van verwacht en soms een beetje geluk. Paaszondag was de slechtste dag, maar daar ga ik geen club voor afbreken, want ik had gemakkelijk een goede keuze daar kunnen maken.
 
Groet, Foots  O0
 
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2011, 22:42:00 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #50 Gepost op: 6 juni 2011, 18:39:52 »
Gisteren toen ik uit Valkenburg vertrok kwam ik toevallig na 'n uur omrijden langs happy, dus waarom niet ff stoppen daar. ;)
13:00 werd ik binnen gelaten, en er lagen in en om het zwembad zo'n 20 dames. Ik heb s'middags niet meer dan 5 beren gezien. Het weer was bloedheet en ik werd gelukkig door Miranda en Anita regelmatig met olie beschermd tegen de brandende zon.   :-\

Het water in het zwembad was ook heerlijk, en heb dan ook veel gespetterd met de dames, zelfs met Miranda onderzeeërtje gespeelt wat ze prachtig vond.
16:00 werden de dames gemaand om op te tutten en toen was het ineens 'n uurlang damesloos in happy.  17:00 druppelde ze gelukkig allemaal weer opgetut terug. Het duurde toen ook niet lang, dat ik beautyfull eyes Anita kon weerstaan.  :P

Na een heerlijk uurtje met haar, nog wat gegeten en 2 bakkies achterover geslagen te hebben, vertrok ik al om 19:30. Nu blijkt, gelukkig net op tijd, voordat ik die kale Badslippers tegenkwam.  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
badslippers meets bosco
« Reactie #51 Gepost op: 6 juni 2011, 18:51:18 »
 ;D
[smg id=3696 width=650]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #52 Gepost op: 6 juni 2011, 21:08:14 »
Ha Stinske was er ook en onderging een visuele inspectie van de dame in de auto en het was niet zijn lief of ex-lief.
 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #53 Gepost op: 12 juni 2011, 13:00:39 »
 Frans kamermeisje party
16:00 drukte ik op de bel van hemelpoort Planet Happy Garden. Zoals altijd werd ik vriendelijk ontvangen door Elena. Toen ik de barruimte inkeek dacht ik dat ik gek werd, heel de bar was gevuld met dames verkleed als dienstmeisje. Allemaal in het zwart/wit. Zwarte jurkjes, witte schortjes, sommige hadden handschoentjes aan, en weer andere hadden jarretelletjes met witte of zwarte kousen. Snel rende ik naar de lockerruimte, om mij te verlossen van mijn spijkerbroek omdat die plotseling veel te strak zat.  :D

Aangekomen in de barruimte werd ik gelijk welkom gezoend door Beatrice, Anita en Daniela. Beatrice die ziek was geweest, was behoorlijk afgevallen, tegen haar zei ik "blij dat je beter bent, maar je moet terug naar huis want je bent je tieten vergeten". Dat zette gelijk de stemming er goed in.  ;D

Anita was het meest doortastend, ze sprong om mijn nek om mij tenslotte 2 uur lang nietmeer los te laten. De dame die in mijn ogen het geilste eruit zag, in haar zwart glimmende lakjurkje en met haar flinke tieten er half uitstekend, wekte dat behoorlijk wat irritatie op.  Ze verdween dan ook snel uit het zicht.

Na een heerlijk uurtje met Anita gingen we samen nog ff wat eten. Daarna ging ik naast Michelle aan de bar zitten, een zeer mooie sympathieke Roemeense dame. Het was dat mijn batterij nog niet helemaal was opgeladen, anders had ik nog wat meer over haar kunnen typen. Timing is evrything, dus haar op de to-do lijst gezet.  ;)

Ineens kwam Daniela ook weer tevoorschijn, na de gebruikelijke Roemeense scheldwoorden en een stomp op mijn schouder geincasseerd te hebben, kwamen de zoenen en de woordjes dat ze mij zo gemist heeft. Het zijn toch schatjes die Roemeentjes hé?  :P

Na 'n behoorlijke tijd gepraat en geknuffeld aan de bar te hebben met haar, was de vleermuisprikker er weer klaar voor. 2 uur later kwam ik helemaal gesloopt, uitgewoond en dizzy van de kamer.  :-[

Nog ff gesproken met een nieuwe meid Irina, 'n mooie naturel donkerblonde Roemeense, die begreep dat na 2 uur Daniela er geen goesting meer is. Pffff zoveel mooie nieuwe dames gezien, zo weinig tijd. Ik had wel 10 namen kunnen toevoegen op mijn to-do lijst, kweet alleen niet of ik onder het claimgedrag van mijn favoos uit kan komen, en of ik dat wel uberhaupt wil.  :-\

Anyway, het was gezellig met dansende beren en dames op de uitstekende muziek van DJ Sunny. De sfeer zat er weer goed in.  ;D

Helaas zat ik er rond middernacht helemaal er al doorheen, heb toen afscheid genomen omdat ik nog een rit van 2 uur te doen had.

Weer een topdag naar de klote in happy.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #54 Gepost op: 12 juni 2011, 14:40:31 »
En dan nu de borg storten voor de handtastelijkheden. Hoeveel zou een Roemeens kamermeisje vragen als je haar bepotelt? 50 euro borg en 5 euro zwijggeld?  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #55 Gepost op: 20 juni 2011, 20:41:15 »
 18-6
Samen met Suri vertrok ik naar happy vanaf 'n motorzaak waar wij eerst 'n regenoveral gekocht hadden. a.s. Woensdag vertrekken wij met 'n groepje ongeregeld naar Oosterijk om daar 'n weekje te gaan crossen door de bergen, en de Europese meeting van Triump bij te wonen in Neukirchen. Ik ben bang dat we vaak die regenoverals aan zullen hebben die week.  :(

14:30 werden we weer welkom geheten door Elena. Tijdens het omkleden tot ijsbeer werden we al door Lucy welkom gezoend die verbaasd vroeg waarom Kaajaa niet bij ons was. Plagend zeiden we dat we hem onderweg uit de auto getiefd hebben omdattie strondvervelend was.  ;D

In de barruimte aangekomen namen we eerst een lekker bakkie, en we constateerden dat het nog erg rustig was. Maar de dames druppelde geleidelijk aan naar binnen. Zo ook mijn kleefteef Anita die mij meteen weer opeiste. Suri werd snel geschaakt door Anca, beetje overrompeld vroeg hij mij "Wat is dit". Nadat ik had gezegd "das een toppertje", had hij ook een kleefteef.  ;)

Paar heinikes later kwam ook Kaajaa binnen,( Lucy ook weer blij.) We besloten ff te vergaderen in de sauna, gelukkig duurde die niet lang omdat de sauna bloedverziekend heet was. Na een verkoelende plons van mij in het zwembad ( klereleiers hadden mij erin getiefd) namen we een douche en gingen we terug naar de bar waar onze kleeftefen een zithoek hadden gereserveerd.  ::)

Weer een paar heinikes later kwam Suri met het geniale idee om met z'n 6en een kamer te nemen. Ik vond het en leuk plan dus zeg tegen Anita haal sleutel 17. Zoals verwacht trokken Kaajaa en Lucy zich terug.  Onder belofte van mij aan de dames, dat we geen chancee zouden doen gingen we naar beneden.  :-\

In de gigakamer met het dubbele bed, ik met Anita de ene en Suri met Anca de andere. Nadat ik een poosje heerlijk had liggen TZ met haar ( waar ze super in is) daalde ze langzaam af om de vleermuisprikker te kluiven. Kijk ik naar links van mij, zie ik Suri met een fles nivea de rug van Anca onderspuiten. Dus ik vraag hem "wat ben jij nah aan het doen, mongool?" "Gewoon ff lekkuh maseren"zegt tie terug. Dus ik wijs met mijn vinger naar beneden en zeg tegen hem dat wat Anita aan het doen is, "veel lekkerder is hoor".  :P Ineens razendsnel en met de perfecte timing smeert hij een grote klodder nivea op mijn paal die tenslotte bij Anita in der mond komt.  Zij natuurlijk schelden op hem en spugen, en ik had een pijn in mijn buik van het lachen.  ;D Nadat hij 20x "sorry" had gezegd en mijn paal niveavrij was gemaakt ging het spel verder. Maar iedere keer trok mijn blik naar links, en iedere keer stopte Anita mijn mond vol met tong om mijn aandacht op haar te houden. Ik vond het geen gezicht die pompende bruine reet waar ik telkens tegen aan keek.  Anita ging toen maar over naar 69 zodat ik alleen nog maar haar prachtige vleermuis kon zien. Inmiddels had ik Suri al horen klaarkomen en zeggen dattie moest pissen, maar hij mocht van Anca niet de kamer afgaan voordat ik klaar was. Dat was onbeleefd en het zou me weer kunnen afleiden. Ze hebben dus zeker nogwel 'n kwartier moeten kijken.  Nadat ik klaar was zei Suri "wat ben jij een teringmongool zeg, dat arme meisje der kaken". Nadat ik hem had gerust gesteld had dat ze mij gewend is, rookten we met z'n 4en nog een peukie en gingen we naar boven.  :)

Gelukkig stond de BBQ al aan en na het opfrissen gingen we gezamenlijk eten. Daarna een lekker bakkie en uitbuiken op de bank. Kaajaa en Lucy waren er toen ook weer ff bij. Anca stond na een poosje op om weer wat werk te zoeken, maar Suri had snel weer de volle aandacht van een nieuwe Roemeense die naast hem ging zitten. Anita had last van haar nek dus die masseerde ik onder toezicht van Kaajaa los. Tegen Suri zei ik nog "zie je dat, ik doe dat gewoon op de bank".  ;) Suri vroeg of ik weer met Anita de kamer op ging. " Ik wil met iemand anders, maar hoe moet ik dat aanpakken? Vind het ook lullig om te zeggen dat ze nu mot opzouten, daar is ze veel te lief voor" antwoorde ik. Hij gaf me gelijk en wist ook niet hoe ik dat moest aanpakken In eens staat ze op en loopt naar de bar waar ze ging praten met een andere ijsbeer. Ze komt terug en zegt dat er een grote klant voor haar speciaal is gekomen en of ik het erg vind dat ze aan het werk gaat. "Natuurlijk niet draga, ik vind wel iemand anders" zeg ik. Zij blij, ik blij, probleem opgelost. Ben daarna meteen op Miranda gestapt die al de hele tijd liep te zwaaien naar mij met haar grote naakte cup C .  :P

Ruim uurtje later weer terug in de Barruimte kwam er een bloedmooie dame vragen in het NL, of ik een sjekkie voor haar wil draaien.  ??? Blijkt het een Roemeense uit Amsterdam te zijn, met een killerbody luisterend naar de naam Katarina. Shit wat baalde ik dat ik mijn kruit verschoten had.  :'(  Haar natuurlijk bovenaan de lijst gezet, en nu maar hopen dat zij een blijvertje is.

23:00 begonnen Suri en ik moe en voldaan weer aan de terug reis. Kaajaa was natuurlijk onvindbaar. Het was weer een dagje met een hoop fun gehalte geweest.   >:D

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #56 Gepost op: 28 juni 2011, 20:57:02 »
Bosco,


Je vergat je foto's over je moto toer.





En denk maar niet dat ik je niet herkend had in je Enrique Iglesias vermomming.




Trouwens er hing nog wat sjek aan je kin !


Big brother is watching you !


Groet, Foots  ;) O0
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2011, 21:10:03 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #57 Gepost op: 28 juni 2011, 21:11:01 »
Gisteren 'n relaxdagje genomen in Oedt. Nadat ik 6 dagen tot aan mijn onderbroek zeikendsnat op de motor had afgezien. 2 dagen stortregen en onweer op de heenweg naar Neukirchen-Oosterijk, 2 dagen regen en kou daar, 2 dagen door de files terug in een saunatemperatuur. Het was echt een leuke trip, zekers voor herhaling vatbaar.  >:(

Alleen Suri en ik namen de afslag Krefelt, de rest wilden zo snel als mogelijk weer thuis zijn. We knalden langs Oedt heen om in Kempen een kamer te boeken bij Hotel Papillon. ( aanrader) Na ons op gefrisd te hebben lieten we de motor van Suri bij het hotel, om samen naar happy te gaan op de mijne. 15:00 drukte we op de bel van de vleermuizengrot.  ;D

Daarna heerlijk relaxen bij het zwembad met vriendinnetjes Daniela en Juliana. Lekker gegeten van de bbq en het verbaasde mij dat de verhouding op 30/30 lag. Moet wel zeggen dat de line-up de laatste tijd steeds slechter lijkt te worden. Er waren hooguit 5 van de 30 Bosco-waardig.  Niet dat ik ook maar kans had om wat uit te proberen.  :-[

Anyway...het was een heerlijke dag, heerlijk weer, heerlijk gegeten en gedronken, en de garnalen en Daniela waren overheerlijk.  :P

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #58 Gepost op: 28 juni 2011, 21:16:25 »


Dit is mijn bike, foots.
Yamaha, MT-01 stage 3, oftewel de Kodo.  ;)

FZ1 is mij te gewoontjes.  :P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #59 Gepost op: 28 juni 2011, 21:17:53 »


Dit is mijn bike, foots.
Yamaha, MT-01 stage 3, oftewel de Kodo.  ;)

FZ1 is mij te gewoontjes.  :P
Een "driewieler"???:P ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal