Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 503727 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #60 Gepost op: 28 juni 2011, 21:28:52 »
En hier dan ook de echte Bosco:





Meestal met bordtje en een nummer eronder, gevolgd door iets van dead or alive  :D


Groet, Foots  O0


P.S. Wel een mooie en handige motor met verwarmd zadel en extra lage instap voor als je wat ouder wordt.
« Laatst bewerkt op: 28 juni 2011, 21:44:14 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #61 Gepost op: 30 juni 2011, 16:41:11 »
En hier Bosco in Kodo mode:
 

 
Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Bosco

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 79
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #62 Gepost op: 7 augustus 2011, 00:01:17 »
the pirate party
Bij binnenkomst in de bar na het omtoveren tot ijsbeer, werd ik gelijk deur 'n theke en 2 dames aangevallen die mij weer omtoverde tot pirate captain Bosco. Ineens had ik een bandana om mijn kop, grote captainshoed erboven op en 2 grote oorringen in en een ooglap voor mijn linkeroog.  ???De meeste dames hadden leuke kleine pirate jurkjes aan, en waren ook versiert met bandana's, ooglapjes, hoeden en grote oorringen die ze eigenlijk altijd wel dragen. De dames met een groter bos hout voor de deur, hadden die jurkjes niet lang aan omdat het de boel teveel afknelde. Zo ook bij mijn draga  ;)

Badslippers, Costana en SFL zullen wel gedacht hebben, wat voor mongool zit daar nu aan de bar. Gezellig zo wat tijd gespendeerd met de ijsberen aan de bar waar we regelmatig door dames werden afgeknald met plastic pistolen. Beetje gefrustreerd dook ik met een nieuwe schoonheid de kamer in, alleen al omdat ze geinteresteerd in mijn sjek was. De Ziva lookälike dacht waarschijnlijk dat het hasj was. Al met al viel ze mij niet tegen. >:D

Daarna gegeten met Big30, Costana en mijn draga die mij nog niet eens gemist had. Woedend was ze nadat ik het had opgebiecht, en Costana de vrouwenkenner zei dat dat hooguit een kwartiertje zal duren. Hij had gelijk of toch ook weer niet, toen we 'n uurtje later 'n kamer opzochten kreeg ik er flink van langs, en na een verhitte discussie die ik op punten had gewonnen kwam de goedmaaksex.  :P

Terug in de bar was de sfeer weer uitstekend, en er werd flink gedanst door de dames op de opzwepende muziek van DJ Sunny. Het was bloedheet in de ruimte, dan heb ik al snel mijn pels om mijn heupen zitten. Plotseling werd er door 2 dames ineens een piratejurkje over mijn hoofd aangetrokken die ik aan alle kanten hoorde scheuren, kreeg weer een bandana en grote oorringen in. ( het eerdere setje had ik ergens in 'n kamer verloren.) Er werden 2 groene appeltjes als tietjes gebruikt en ineens stond ik erbij als een uitgerangeerde dvp.  :-*

Natuurlijk werd ik flink uitgelachen door alle ijsberen en dames, achteraf bleek het een goed georganiseerde straf van mijn draga. Dat was nog niet het enigste, ik heb daarna denk ik wel 3 uur op de dansvloer gestaan, tegenstribbelen had geen zin. Vooral die zatte Isabella wilde maar niet stoppen met dansen met me. Ik was letterlijk en figuurlijk helemaal naar de klote na die uren dansen, toen ik eindelijk uit mijn jurkje werd geknipt door mijn draga. Het pluspunt was wel dat ik 60 euries tussen mijn appelentietjes vond, die door verschillende ijsberen er gerafineerd tussen gestopt waren.  ;D

Heb daarna een verkwikkende douche genomen, mijn draga 'n kamer in gesleurd en haar flink terug gestraft. 3:00 werden we wakker gebonkt op de deur.

Het was een bijzondere bizarre, zware, rare maar wel leuke dag geweest  ;)

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #63 Gepost op: 27 november 2011, 20:54:57 »
Vrijdag 25/11,Beursaandeel PHG verkeert in woelige waters.

Aangezien het al meer dan een jaar geleden was en dankzij een waardevole tip van Bosco besloot ik om GT en FKK Planet links te laten liggen en naar PHG te gaan. ;D
Bij aankomst ging ik al direkt op zoek naar de Hongaarse Chris want met deze dame had ik vorige keer een reuzegoede ervaring.
Het viel me meteen op dat de Line-up erg povertjes was en ook weinig klanten.Ik informeerde me even bij de zeer vriendelijke bardame of de Hongaarse Chris aanwezig was maar zij twijfelde.
Fuck,lichte paniek begon me te overmeesteren en na wat heen en weer geloop doorheen de bar en het nachtcafé kwam ik aan de ingang Costana tegen die vergezeld was van Jacky Packutra.Leuk om met Jacky eens kennis te maken.
Later kwam Mr Bosco ook binnengewandelt en na hem de hand te hebben geschud verzekerde hij me dat Chris er zeker zou zijn en wat later bevestigde een vriendinnetje van Costana me ook dat ze er was maar dat ze wat later ging arriveren.
Ondertussen had ik van heel wat dames vernomen dat ze nog met haar make-up bezig was.Ineens zag ik een blonde stoot en haar iets minder mooie vriendin aan de bar.Deze blonde Deerne bleek de Hongaarse Gina te zijn.
Deze laat ons zeggen,volwassen dame bleek niet alleen een lekker ding maar was ook in staat een leuk gesprek te voeren.Ondertussen was haar vriendin (sorry,naam ontgaat me) mijn kleine Dolfie aan het masseren. :P
Deze vriendin drong aan op een trio en dit probeerde ze heel de avond nog zonder succes.
Aangezien Chris niet te bespeuren was en ik op springen stond besloot ik om met Gina een wipje te doen.
Deze sessie was hemels :P ( zie recensie ).
Na deze stomende sessie liep Chris mij voorbij,echter ik herkende ze niet meteen.Bosco riep nog ; hé Dolfie daar is ze…Fuck,ik liep haar achterna en toen ik haar aansprak herkende ik haar.Tja ze had haar haar helemaal anders,krullend en in een staart gebonden.
Ze lachte en zei tegen me ; er zijn een heleboel meiden me komen zeggen dat iemand op zoek naar me is en dat ben jij dus.Ze wou meteen de kamer op maar ik bekende dat ik effie moest bekomen van een ander Hongaars aperitiefje.
Mmmm dat viel niet direkt in goede aarde maar ik beloofde haar na het eten een sessie wat haar terug in een “good mood” bracht.
Na het eten in het leuke gezelschap van Gina wat liggen uitbuiken met een lekker frisse Warsteiner en ook eindelijk kennis gemaakt met de leuke gozer Alabama.
Ik kreeg terug zin en ineens zag ik Costana met naast hem een heerschap die zich liet verwennen door een Meisje.Dit bleek de one and only Mr Pistol Pete te zijn.
Deze Pistol Pete bleek ook een erg fijne kerel te zijn.Er waren schat ik 50 a 60 dames aanwezig waarvan enkel Chris,Gina en Simona me echt konden bekoren.
Van deze 3 keuzemogelijkheden was enkel Gina te bekennen en ben ik met deze Hongaarse Deerne aan een tweede sessie begonnen die zelfs nog beter was dan de eerste. :P
Toen kwam daar uit het niets Jacky Pakutra,de man van de marathon sessies.Hij had het echt naar zijn zin met zijn vaste dame,Larissa als ik het me nog goed herinner.
Het werd al laat en ik zocht een derde sessie.Toen botste ik op Chris maar ze was net bezet…Fuck dat was echt klote.
Ik overwoog Gina terug maar als echte hoereloper 3 keer met dezelfde dame vond ik er zwaar over. 8)
Ik spotte een dame die er eigenlijk ook erg lekker uitzag.
Dit bleek de Roemeense Roxanna te zijn.Ik vroeg advies aan Alabama die me adviseerde het niet te doen omwille overwegend slechte ervaringen.Echter Dolfie,de keikop vraagt steeds raad maar lapt het meestal aan zijn laars.
En ja ik had weeral beter deze raad opgevolgd want de sessie was een katastrofe. ???Ik had beter terug met Gina deze avond afgesloten.
Nadien was Costana spoorloos verdwenen,waarschijnlijk was ook hij bezig met een marathonsessie.Na nog een drankje afscheid genomen van Alabama en na een lange rit heerlijk gedroomd over Gina.
Besluit : PHG is een erg mooie club met echt zeer vriendelijk gedienstig personeel.Wel erg jammer betreft de povere line-up. ???
Vele dames kloegen over te weinig bezoekers en vooral veel te weinig kamergangen.Ik kreeg van een heleboel dames te horen dat ze binnekort PHG verlaten want de verdiensten liggen te laag.Hier zou PHG iets moeten aan doen om terug uit deze negatieve spiraal te komen anders vrees ik het ergste.

Grtz,Dolfie                                                                                                             

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #64 Gepost op: 24 februari 2012, 13:27:11 »

Hier dan mijn verslag over mijn eerste dag/ervaringen in Planet Happy Garden te Oedt.

Gistermiddag samen met een vriend van mij uit Eindhoven richting Oedt gereden. Eenmaal aangekomen was het parkeren absoluut GEEN probleem. Snel auto neergezet en naar binnen gegaan. Daarna richting de kleedhokjes en snel een badjas aandoen.

Eenmaal met de badjas aan maar richting bar gegaan. Daar had hij al snel zijn favoriet gevonden: Simone. Even later kwam Alexis bij ons staan en  daar raakte ik mee in gesprek. Voor mijn gevoel klikte dit wel…en na ruim een uur trok ik toch de stoute schoenen aan vroeg of zij een sleutel wilde gaan halen. Ik dacht als het dan toch moet beginnen…dan is Alexis (ook op aanraden van een vriend van mij) een mooi begin. Alexis, 23 jaar inmiddels 3 mndn in PHG. Op haar rug heeft ze een tatoo van haar zoontje *** en is een sociale dame.

Op de kamer hebben we een sessie gehad die ik later nog wel zal beschrijven. Ik had wel vooraf gekozen dat ik maar een half uurtje met haar zou blijven. Gedurende deze sessie was alles wel aardig: pzc, beffen, nmc en tz. Wat me tegenviel was dat ze vingeren niet wilde. Maar verder een aardig begin, niet goed..maar ook niet slecht.

Daarna weer terug in de bar gegaan. Daar raakte ik aan de praat met een dame Cyndia.  Zij was 3 dagen aanwezig in phg. Gedurende dit gesprek vertelde dat zij niet uit Roemenie kwam….dus vroeg ze aan mij waar ik dacht dat zij vandaan kwam….nadat ik alles had opgenoemd…..zat ik nog niet goed….en bleek dat ze uit Albanië kwam. Bij haar was alles mogelijk…behalve tz. Dus dat was een kleine tegenvaller, maar goed alleen een gesprek kost ook verder niks. Daarna ben ik ook weer even bij die vriend van me gaan staan.

Toen hij besloot om samen met Simone ruim 2 uur op een kamer te gaan verblijven….besloot ik zo rond 18.30u om maar eens op onderzoek uit te gaan bij de ruimte waar het eten staat (na 19u.)  Daar heb ik een gesprek gehad met een man die al vaker in PHG komt….en een enkele keer in GT is geweest.  Hij heeft me ook de ruimtes laten zien zowel binnen als buiten (kino, blokhutten, sauna’s enz.)

Tijdens het eten…kwam er een nieuwe dame bij de banken zitten…en daar raakte ik mee in gesprek…..dus ben naast haar gaan zitten…want haar look die sprak me zooooo aan. Daar wilde ik wel meer over weten. Eenmaal in gesprek vertelde ze dat zij Wanna hete. Natuurlijk met als bijna alle meiden daar ook uit Roemenie. Omdat dit gesprek zo goed voelde ben ik met haar buiten naar een blokhut gegaan. Wanna is een heel spontaan en LIEF meisje. Zij is 26 jaar oud….uit Roemenie. Bij haar is alles mogelijk, behalve anaal. Pas in de blokhut viel me op dat zij toch wel volslank is met behoorlijke borsten…cup c. Ook met de start voelde alles goed….en besloot ik voor de eerste keer gedurende mijn saunaclubs bezoek om een vol uur met haar door te gaan brengen. Dus heb met haar: tz, vingeren, beffen, pzc, nmc in verschillende standjes. Dit alles lekker relaxed. Toen dit voorbij was….ben ik maar weer ff gaan douchen. Daarna in de bar was ik wat aan het rondkijken en kwam ook Paula naar me toe. Na kort met haar gesproken te hebben over wat mogelijk was bij haar…..vertrok ze weer richting de bar en stond daar met Katty en een man te praten. Ik zei net tegen een vriend van mij dat ik er over dacht om een trio met Paula en Katty te gaan doen. Maar toen ik dat zei en bij de dames aan de bar stond ging er een andere man met deze twee dames vandoor. Dus zo onlogisch zal mijn  gedachten niet geweest zijn .


Na het douchen weer richting bar gegaan. In de middag had ik al even heeeel kort gesproken met Louana, maar die zag je met vlagen voorbij komen. Ze had het echt druk!! Maar dat is geen nieuws. Rond 22.10u was het dan toch zover…toen ik haar in de bar voorbij zag lopen, meteen schoot ik haar aan en vroeg haar om een sleutel te halen van de kamer. Dit duurde nog wel even want de drie kamers naast de voordeur waren bezet….maar uiteindelijk ook met Louana op de kamer beland. Communicatie bleek lastig te zijn (zoals ook eerder werd beschreven.) Eerder in de avond vertelde ze dat alles mogelijk was….maar op de kamer bleek ze er niet van te houden om gevingerd te worden. Verder heb ik wel alles gedaan: tz, pzc, beffen, nmc. Dit voor ruim een half uur. Voor mij was deze tijd wel voldoende en zijn we weer terug in de bar gegaan.

Eenmaal in de bar was de dj volop bezig en raakte ik nog in gesprek met Katty die weer terug was. Katty is een mooie jonge dame van 19 jaar, met een paardenstaart, mooi slank figuur. Zij vertelde dat echt niks een probleem was (ja, ja ….behalve anaal.) Dus ook met haar al snel in de kamer beland. De communicatie verliep stukken beter dan met Louana. Wat mogelijk was met Katty was: tz, vingeren, beffen, pzc, nmc in verschillende standjes. Katty is een dame die heel open is en ook geïnteresseerd in mensen. Na deze sessie weer terug in de bar gezeten en rond 1.00u vond ik het voldoende om aan mijn 2,5uur durende terugrit te beginnen.

Al met al vond ik het een GESLAAGDE dag. Vooraf had ik het idee dat het zeer lastig zou zijn om mijn nr. club Golden Time van een eerste plaats af te halen….maar over die gedachten ben ik nu aan het twijfelen. Ik heb de thekefrau gezegd dat wanneer zij buiten bij het zwembad een ramp zouden  maken….zodat je vanuit de bar zonder problemen richting de eetzaal of blokhutten kan gaan….deze saunaclub ook best toegankelijk is voor mensen die met een rolstoel komen. De toiletten…zijn redelijk te gebruiken en op de begane grond zijn 3 kamers…dus wel mogelijk. Verder is het altijd mogelijk om buiten een blokhut te bezoeken. Ik ben niet beneden geweest…dus daar heb ik ook geen mening over. Verder vond ik de bar, misschien wel wat smalle doorgang, maar ook wel te doen….zolang er niet te veel rolstoelen binnen zijn.

Nogmaals…..het bezoek was het dubbel en dwars waard !!!! Ik denk dat ik binnenkort wel weer terug ben in deze club.



P.S. ik heb even een beetje prive info hieruit gehaald, g O0 [size=78%]roet, Foots [/size]

Offline satanic surfer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 673
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #65 Gepost op: 16 april 2012, 12:22:44 »
PHG is om irrationele redenen op de één of andere manier niet zo m'n clubje. Heb er de laatste 3 jaren telkenmale een 4-tal keer geweest, en telkens vond ik niet zo m'n draai in die club. Vind de barruimte bijwijlen te druk, en vooral de nauwe gang naast de bar vind ik "lastig". Voorts is de line-up steeds zeer Roemeensgetint, versta me niet verkeerd, ik heb vele leuke Roemeense dames tegengekomen, maar een overheersing van om en bij de 90% is simpelweg té groot, en komt de gemiddelde service ook niet ten goede schat ik in. Club heeft wel een gezellig en mooie tuin met minizwembadje, sauna is ok, relaxgedeelte is rustig om wat te soezen, hygiêne is ok te noemen. Eten is meestal matigjes en slechts korte tijd beschikbaar... S'avonds vaak enorm vervelende sleutelwachttijden wat het boeken van sommige dames aanzienlijk bemoeilijkt, de meeste dames verliezen kostbare tijd en dus geld, en s'namiddags is het pover gesteld met bezoekersaantallen meestal, slechts enkele dames verdienen dik de kost, velen maken amper kamers heb ik de indruk, of hangen urenlang vast aan 1 bepaalde ijsbeer...

Leuke kamergangen had ik met Louana, in het verleden met Anita, in het heden met Marie (topsessie), maar tijdens m'n laatste bezoek gedroeg zij zich dusdanig diva-achtig dat er van kameren niets in huis kwam, deze reactie hoor ik van meerdere collega's, vreemd toch... Mooie meid met topskills, maar de sociale onaangepastheid om potentiële regelmatige klanten aan zich te binden. Ik had de indruk dat ze zinnens was om richting VV te verhuizen na haar vakantieperiode die ze nu in Roemenië doorbrengt, afwachten maar.
Mindere tot slechte kamers had ik met Katty, Mandy en een blondine die vroeger in VV werkte, maar wiens naam ik al tijdens de snertsessie zelve ben vergeten, en da's niet van m'n gewoonte...

Club waar ik slechts zeer sporadisch zal aanwezig tekenen in de toekomst, schat zo enkele keertjes per jaar...

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #66 Gepost op: 18 juli 2012, 22:31:52 »
Happy Garden, 16 juli 2012

Zo na een aantal maanden ben ik weer richting Happy garden gegaan. Eenmaal binnen (rond 16u), kwam ik bij de kluisjes al Katlea tegen. Nog geen 5 min. later waren we al in de bar met elkaar in gesprek. Nog geen half uur later besloot ik om met deze schoonheid naar de kamer te gaan. Katlea is een dame van 26 jaar uit Roemenië. Ze is heel communicatief en open naar de mannen toe.

Op de kamer nam zij toch volop het initiatief, alles was mogelijk…..tz, vingeren, beffen, pzc en natuurlijk nmc. Gedurende de sessie hebben we verschillende standjes gedaan….(voor wat mogelijk was.) Het is zeker geen dame die op de tijd let. Ik ben volgens mij iets langer dan een half uur met haar op de kamer geweest….en heb toch gewoon 50 euro afgerekend zonder problemen.

Na deze sessie later weer terug in de bar kwam ik de volgende schoonheid tegen. Ik denk dat Nancy (23 jr. uit Bulgarije, zeer slank)zeker een dame is die tot de mooiste dames behoort van Happy Garden. Ze had een zwarte stocking aan en dat stond goed bij haar mooie zwarte lange haren. Ook met haar raakte ik in gesprek, hebben rustig wat met elkaar gedronken. Omdat het vlak voor het eten was vroeg ik of dat zij ook eerst mee wilde gaan eten. Dat heeft ze ook gedaan, heeft alle tijd gegeven en was zeer sociaal. Wat ik voor mijn idee niet meer zo snel zal doen is meteen roepen dat ik wel een uur met haar op de kamer zou willen verblijven. Bij haar was ook bijna alles mogelijk…..behalve vingeren. Maar toen ik met haar op de kamer was en mijn vingers dichtbij haar k.tje kwam reageerde ze echt afwijzend. Toen ik zei dat ik haar niet zou vingeren ging het wel weer. Maar blij was ik er nog niet  mee (haha.) Toch heb ik ruim een uur met haar doorgebracht. Ook samen weer verschillende standjes gedaan en toch een mooie tijd met haar gehad.

Na deze sessie ben ik weer richting sauna gegaan. De buiten sauna was echt warm, heb ook echt verschillende momenten gehad om buiten in mijn nixie ff af te koelen in de kou/regen. Maar op het eind toch ff het zwembad ingegaan en weer naar binnen.

Zo rond 22u werden er gamba’s klaar gemaakt. Hiervoor kwam ik in gesprek met ene Denisa. Met haar handen, hield ze haar borsten vast. Daarop was mijn reactie of ze pijn had…..ze vertelde dat haar menstruatie er weer aankwam en dat ze dan wat meer gevoeliger was daar. Dat deed me even twijfelen om met haar naar de kamer te gaan, maar zo snel ging alles niet volgens haar (wat bloedingen betreft.) Dus ben ik na het eten van de gamba’s toch met haar richting de kamer gegaan. Vooraf ff richting toilet en toen ik terug kwam stond ze al naakt op me te wachten. Ook bij haar was alles mogelijk (tz, beffen, pzc, vingeren en nmc.) Ook met haar weer de verschillende standjes relaxt afgewerkt en ben met een goed gevoel na een half uurtje weer terug richting bar gegaan.

In de bar raakte ik nog in gesprek met een man die daar werkte en heb hem mijn brief gegeven (zoals ik een aantal maanden terug al had aangegeven dat ik die zou schrijven over mogelijke goedkope aanpassingen voor rollende beren.) Hij was het helemaal met me eens en zou het met de baas overleggen. Dus dan praten we bij Happy garden over een oprit (naast het zwembad) en evt. een opklapbare douchezitting aan de muur.

Zo rond een uur of 0.30u werd gevraagd door de dames of ik meeging naar de nachtclub. Dat is een groot gebouw naast Happy garden…..en ra ra hoe dat heet: nachtclub happy garden. Van binnenuit kan je aangekleed daar gratis naar binnen gaan. Als je wilt kan je daar ook nog met de dames kameren. Voor een half uur betaal je daar ook 50 euro alleen voor een uur betaal je 100,00 euro. Deze nachtclub is elke dag geopend tot 4u. Als de club sluit om 1u dan gaan nog enkele dames daar naar toe om wat extra’s te verdienen. Naast de dames uit de club die een hele dag hebben gewerkt zijn daar altijd nog 4 dames aanwezig. Wat niet meer gratis is daar dat zijn de drankjes.  Maar om 2.30u ben ik toch terug naar huis gegaan…..waar ik toch om 4.30u aan kwam!!!

Toch terug kijkend op een mooie dag in deze vrolijke tuin!!!!!!

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #67 Gepost op: 3 augustus 2012, 12:00:59 »
Hier even een vraagje......ik zag op de site een advertentie staan dat als je voor 15u in Happy Garden bent...je 30,00 entree hoeft te betalen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft......is dat voor die dag of krijg je een kaartje mee dat het voor de volgende keer is? Staat nl. weinig info bij? Ben nl. zondag weer in happy garden.....dus is een overweging!!!

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #68 Gepost op: 3 augustus 2012, 21:35:43 »
PHG kost tegenwoordig € 60.
Als je telkens (of telkens per twee bezoeken) voor 15:00 komt krijg je de volgende keer de korting als en alleen als je dan ook weer voor 15:00 komt.
Voor vogels die altijd vroeg zijn komt de inkomprijs zo op € 45 per keer.  Rare bedoening daar.  Eerst trekken ze de prijs op met € 10 en daarna geven ze je € 5 korting op de oude prijs van € 50 als je minimaal twee keer voor 15:00 komt.

Hoe lang moet ik nog doorgaan.  Het is een wir-war.  Wat voor een reclameconsulent werkt daar (ontslagen - verstrooide - professor misschien  ;)?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline jeank

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #69 Gepost op: 3 augustus 2012, 23:19:18 »
Fout !
Je betaalt bij je eerste bezoek 60 EUR en  bij elk volgend bezoek 30 EUR, voor zover je voor 15:00 aankomt en zolang deze zomeractie geldt (er is geen einddatum aangekondigd).

Dus niet 60/30/60/30 maar wel 60/30/30/30.
Zeer ongebruikelijk voor PHG, maar wel heel sterk !

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #70 Gepost op: 4 augustus 2012, 00:17:40 »
Fout !
Je betaalt bij je eerste bezoek 60 EUR en  bij elk volgend bezoek 30 EUR, voor zover je voor 15:00 aankomt en zolang deze zomeractie geldt (er is geen einddatum aangekondigd).

Dus niet 60/30/60/30 maar wel 60/30/30/30.
Zeer ongebruikelijk voor PHG, maar wel heel sterk !


ja klopt Jeank....zo heb ik het inmiddels ook begrepen.....och een vervolg van 30 euro entree, klinkt ook niet verkeerd voorlopig!!!! en die dagen kom je daar ook wel door :).

guest9105

  • Gast
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #71 Gepost op: 6 augustus 2012, 23:48:59 »
Zondag 5 augustus 2012, Planet Happy Garden,

Vandaag was het weer eindelijk zover. Ik ben met twee vrienden richting Happy Garden gegaan. Omdat we voor 15u binnen waren konden we gebruik maken van de actie (een volgende keer als je weer voor 15 uur komt kan je binnen voor 30,00 euro en krijg je als het goed is weer een tegoedbon voor een volgende keer.) Deze actie loopt volgens de theke-frau tot ergens eind september…..maar zeker weten deed ze niet. Dus houdt er maar rekening mee dat het net zo goed tot eind augustus geldig is!!!

Eenmaal binnen was het nog redelijk rustig. Verder kwam ik nog een bekende tegen: Jean K. Ook werd ik meteen door de baas aangesproken en dat ik eens in de douche moest gaan kijken. JAWEL!!!!! Het douchezitje was aanwezig, GEWELDIG!!!! Vol trots vertelde hij mij dat ik nog even geduld moest hebben, maar ook de ramp/helling buiten naar de beneden verdieping daar wordt nog aan gewerkt. Toch super dat er in ieder geval naar je word geluisterd en dat er op zeer korte termijn ook iets mee wordt gedaan!!! Dus het eerste resultaat is er.

Na wat rustig rond gekeken te hebben kwam ik Denise/Denisa weer tegen. Ze kwam meteen naar me toe en ik vertelde haar dat ik op zeker in de avond een sessie met haar wilde…….maar tja, je weet hoe het gaat…je praat en praat en zo ga je een half uur later toch samen naar een kamer. Na mijn goede sessie als afsluiter van de vorige keer koos ik ervoor om deze sessie dan maar een uur te laten duren. Dus Denise ging een sleutel halen. Waar ik overigens geen rekening mee had gehouden was dat ze een kamer op de beneden verdieping zou nemen. Maar goed, dus toch maar even naar beneden gekropen. De kamer was zeer groot (nr. 17.) De sessie verliep echt super….we hebben echt het volle uur beiden genoten en geen woord uitgesproken naar elkaar ja in de laatste 5 min. maar dan ook heel  kort.

Na deze sessie weer terug naar boven geklommen. Op de rookvrije verdieping was het best gezellig, maar ook buiten was er voldoende te zien en te doen.  Zo vlak voor het eten kwam ik in gesprek met Lori.  Deze dvp is er nog maar 3 dagen zoals ze zei. Het is een vriendinnetje van Cattleya/Katlea. Ze boden me gaande weg nog een trio aan. Maar daar had ik niet zoveel zin in. Maar ze was wel heel duidelijk in wat ze wilde: “ Fuck me!!!!” Tja, ik zei dat ik deze woorden niet elke dag te horen kreeg van een dame :)…….en dat ik daar zeker gebruik van wilde maken. Maar eerst wilde ik wat gaan eten….dit mede om even het voorstel van dat trio te doorbreken.

Na het eten heb ik Lori toch weer opgezocht, kon haar in eerste instantie nergens vinden. Toen ze eenmaal rond 20.15u weer in de bar kwam  hebben we meteen spijkers met koppen geslagen. Zij koos er gelukkig voor om kamer 1 te nemen, dus dat scheelde weer een hoop klim werk. Tja, wat moet ik van Lori zeggen…..het is een mooie en leuke dame, goed figuur. Maar eenmaal op de kamer zag ik een klein schoonheidsfoutje, ze had een grote moedervlek op haar buik. Maar och, al doende kijk je daar ook wel overheen. Deze sessie vond ik genoeg voor een half uur. Daarna heb ik haar nog op een paar kleine momenten gezien gedurende de avond.

Zo later op de avond raakte ik nog in gesprek met verschillende dames, waaronder Valentina (een meisje/vrouw uit Ukraine) die er zeer mooi uitziet. Maar als je een sessie met haar wilt dan moet je er wel rekening mee  houden dat zij niet tz en gevingerd wil worden. Verder reageerde ze wel heel bot op een reactie die een vriend van mij naar haar maakte. Dus neen, deze dvp gaat het voor mij niet worden!!

De planning was dat we rond 23u terug zouden gaan. Via Jean K., kwam ik tot de gedachten om een sessie te doen met een dame die de hele dag rond Jean hing nl. Rose. Deze dame was er deze dag voor de laatste keer (hoorde ik.) Zij gaat terug naar Roemenië. Dus ik wilde nog graag een laatste sessie met deze vrouw, ware het niet dat zij al bezig was maar als ze klaar was was  het mijn beurt. Toen ik haar rond 23.30u de tent uit zag komen (waar zij bezig was geweest), liep ze richting bar waarna ik dacht dat ze klaar was. Toen ik later hoorde dat ze met een glas champagne toch met een ander naar een kamer beneden was gegaan……..was de twijfel groot. Wat gaan we doen? Terug naar huis of nog even rond kijken. Uiteindelijk werd  het even rondkijken.

In de rookvrije ruimte was ik nog in gesprek met Denise, waar haar vriendin Rebecca bijzat. Na een half uurtje besloot ik om de dag af te sluiten met een sessie met Rebecca. In eerste instantie kwam ze wat vermoeid en schuchter over. Toch veranderde dat in positieve zin op de kamer. Ze was naar mij toe zeer initiatiefvol en we hebben een leuke sessie gehad. Ze vertelde mij dat ze er nog maar 2 weken was. Het enige nadeel was de communicatie dat niet geheel soepel verliep. Gedurende de sessie vroeg ik haar of ze ook aan deep throat deed. Ze zei nee, en toen ze dat wilde proberen was  het wel even lachen dat ze toch een beetje begon te kokhalzen hihihi. Maar verder heeft ze er wel van genoten, net als ik.

Tja, ik kan wel zeggen dat ik toch wederom een geslaagde dag heb gehad in deze Happy Garden. Binnenkort toch weer terug en dan de bon van 30 euro korting op entree gebruiken…….nogmaals zeer uitgekookte en mooie actie!!!!

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #72 Gepost op: 19 augustus 2012, 15:35:28 »
Sun & Fun Party in Planet Happy Garden

Zaterdag 18 augustus 2012 was de Sun & Fun Party in Planet Happy Garden.

Sun & Fun
Sun was er in overvloed. Er was geen wolkje aan de hemel te bespeuren en de hitte viel uit de lucht. Buitenluchttemperaturen van ver boven de 30°C werden ruimschoots bereikt. Een vereiste voor mijn clubbezoek was dan ook dat de club over een zwembad moest beschikken.
Fun was er ook. Het was namelijk een leuke en gezellige feestdag waarbij we vooral veel plezier hebben gehad in en om het zwembad.
 :)

Aanwezige forumleden
Er waren best veel forumleden aanwezig, namelijk: Laurent74, JeanK, Dupke, Knabbel, Wipneus, WillieW, Ricardo Banana, KoningBadjas, Bokito8, Keeper, TimD, Willi69 en Manni1A.

Alvast sorry als ik een aantal rakkers vergeet op te noemen.

- Laurent74 was met zijn Belgische en Franse kameraden naar PHG gekomen.
- JeanK was zo zwart van het zonnen geworden dat een neger bijna jaloers zou worden.
- Dupke zocht zorgvuldig zijn potentiële slachtoffertjes uit en genoot van de partydag.
- Knabbel moest in de voormiddag nog bijkomen van zijn PHG-bezoek van de dag ervoor.
- Wipneus werd op handen en voeten gedragen door de spontane dame Humera.
- WillieW is een kameraad van Ricardo Banana die ook goed thuis is in de FKK-wereld.
- Ricardo Banana was druk, lekker aanwezig en maakte heel veel plezier (wat ook leuk was).
- KoningBadjas zorgde ervoor dat het water vooral buiten het zwembad terecht kwam.
- Bokito8 zette de hele tent op zijn kop tijdens het puddinggevecht.
- Keeper is een goede kameraad van mij en het was leuk om hem na lange tijd weer te ontmoeten.
- TimD kwam wat later op de dag en genoot ook met volle teugen van het feestspektakel.
- Willi69 heb ik mogen ontmoeten en het was leuk om kennis met hem te mogen maken.
- Manni1A was wel aanwezig, maar wij hebben nog geen kennis met elkaar mogen maken.
:)

Lekkere dames
Natuurlijk waren er genoeg lekkere dames aanwezig die topless of in sexy mini-bikini in de rondte huppelde. Het was een genot voor het oog om de zon of de zwembadwaterdruppels op hun naakte huid te zien schitteren. Een aantal dames kwamen wat pré-salen en om een kamergang bedelen, maar het overgrote deel van de bezetting liet de rakkers lekker met rust en amuseerde zichzelf op het terras of in het zwembad. Erg mooi vond ik een nieuwkomer; althans dat werd mij verteld dat het een nieuwkomer was, want ik kom maar heel incidenteel in PHG. Dit meisje was de Hongaarse Zoë die erg jong en strak is met heerlijke looks. Ze heeft wel wat erg veel tatoeages.
:)

Relaxen in en om het zwembad
Vanwege de enorme hitte was het erg fijn om in het zwembad af te koelen. Hier heb ik dan ook een groot deel van de dag in doorgebracht. Niet alleen rakkers, maar ook redelijk wat dames kwamen het water in om af te koelen of om pret te hebben. Voor de kinderen onder ons had PHG namelijk het zwembad volgegooid met speelgoed zoals: plastic ballen en balletjes, plastic tennisrackets, opblaasbare papagaaien, palmbomen, bandjes en luchtbedjes en een grote band om in te zitten. Natuurlijk begon al snel het spel wie er in de grote band mocht zitten en werden er heel wat dames van plezier kopje onder gedrukt. En gelukkig waren er in PHG geen zeikende wijven die zich druk maakte over een paar waterdruppels, over hun make-up of mascara die wegspoelde of over hun verdwijnende haardracht. De dames deden vrolijk mee en leken na afloop wel verzopen katten. Dit waren pas dames van plezier met echt veel plezier!!!
:)

Taalles Frans
Vanwege het gestoei met de dames in het zwembad, het zien van de lekkere natte borsten en de geile looks, werd ik helemaal gek. Grrr…wat was dat lekker!!! Ik werd helemaal gek toen Humera haar bikini-slipje uit deed en zich vlak voor mijn neus op de zwembadrand begon te vingeren. Naar Laurent74 riep ik: ”Dadelijk trek ik me nog af in het zwembad”. Dit deed ik natuurlijk niet, maar ik moest wel mijn uitspraak nog eventjes vertalen voor de Franse compagnons. ”Tirez descendre” noemde ik het aftrekken, maar dat moet zijn: ”pranler”. Zo, weten jullie dat tenminste ook voor het geval jullie ooit nog eens een Franse vriendin mochten krijgen.
:)

Eten en drank
Eten kon je de hele dag door. En ook nog eens in ruime mate. Vanaf 18:00 uur was er BBQ die de hele avond en zelfs tot in de nacht doorging!!! De BBQ was zeer uitgebreid en het smaakte heerlijk!!! Ook drank (alcoholische en non-alcoholische drank) was in ruime mate aanwezig. Aangezien Ricardo Banana het advies had gekregen om veel te drinken met dit warme weer, nam deze aardige gast nog wat extra Heinekens tot zich. Hi hi…!!! Handig is het trouwens dat je ook zelf je drankje kunt pakken bij die ijskasten en tap daar beneden.
:)

Dansen in de kooi
In de avond gingen diverse dames afwisselend geil dansen in een ijzeren kooi met tralies. Een zekere blonde Vera met enorme pornolooks beet de spits af. Geil, geil, geil en nog eens geil was dit om te zien. Ricardo Banana, KoningBadjas en Bokito8 werden helemaal gek!!! Opeens gingen deze drie gasten helemaal uit hun dak en werd het zwembad en de nabije omgeving geheel onveilig gemaakt. ADHD-persoontjes waren er niks bij: schreeuwen, lachen, gek doen, stoeien, duiken met aanloop, bommetjes maken, ballen en andere plastic zaken door de lucht gooien waren het gevolg. Na een half uurtje enorme drukte was het een hele veldslag geworden en was alles binnen 3 meter afstand van het zwembad geheel nat. Hier lieten de ”Hollanders” zich dus weer eventjes van hun beste kant zien en zullen de Belgische en Duitse gasten vast en zeker gedacht hebben: ”Wat zijn die Hollanders toch een rumoerig volkje”. Maar op deze party kon en mocht het wel eventjes. Ik was er trouwens ook bij, maar ik was relatief rustig.
:)

Lekker puddinggevecht
Alsof dit nog niet genoeg was, stonden Ricardo Banana en Bokito8 geheel vooraan op het moment dat er op het terras een dame werd versierd met pudding, slagroom en fruit. Natuurlijk zaten beide rakkers alweer snel met hun vingers in het lekkers. Niet alleen aan het lekkere eten, maar ook aan het lekkere wijfje dat eronder lag. De bosten en de pruim werden door beide heren lekker afgelikt en al snel zaten hun snuffels dan ook vol met eten. Op een gegeven moment kwam de vrolijke Humera (ex-LR en Laufhaus-Duisburg-dame) meedoen. Zij wreef haar lichaam tegen dat van de andere dame aan en toen zat zij ook vol met pudding. Maar dat was voor Ricardo Banana en Bokito8 natuurlijk nog niet lang genoeg. Zij deden er nog een paar schepjes pudding bovenop en het gevolg was dat er een geheel pudding gevecht ontstond op het terras. Zonde van het lekkere eten dat zo goed smaakte, maar het was leuk om te zien.
:)

Goede muziek door DJ
Er werd zeer goede muziek gedraaid door een DJ. Deze DJ en zijn muziekinstallatie stond gedurende de middag en avond op het terras en gedurende de nacht stond hij binnen. Het volume was behoorlijk hard; ook in de buitenlucht. Later op de avond werd er naast het zwembad veel gedanst door de meiden. Ik lag toen natuurlijk op een bedje ernaast om alles als een geil mannetje te scannen en Ricardo Banana stond natuurlijk weer gek te doen door op de tafeltjes te staan dansen.
:)

Tuinhuisjessessie
Omdat het zo gezellig was in het zwembad en op het terras (en waarschijnlijk ook vanwege de hitte) is er door mij maar weinig gekamerd. Ik ben dan ook maar één keer geweest in de late avond. Samen met de 21-jarige Russische Samantha ben ik (na 20 minuten wachten) in tuinhuisje #29 gaan vogelen. Dit was een goede sessie waar ik uitermate tevreden over was. Samantha is klein, heeft een lekker lichaampje en heeft een aardig en lief snoetje. Bovendien is ze erg aardig, is ze niet opdringerig en neemt ze ruim de tijd voor pré-sales en verwennerij op de kamer. Het was een echte GFE-sessie waarbij Samantha goed aanvoelde wat ik graag wilde. Het was dan ook een waar spuitfestijn toen ik klaarkwam en dat deed me goed. Kortom: Samantha is okay en het herhalingsgevaar is 100%!!!
:)

By Night
Tot twee keer toe ben ik eventjes bij By Night gaan kijken samen met Ricardo Banana en Wipneus. Hier kon je ook dames neuken voor €50,- per half uur en €100,- per uur. Alleen waren er bij By Night op dat moment (middernacht) nog niet zo veel dames aanwezig. De club ziet er wel mooi en spannend uit, dus daar moet ik maar eens gedurende de nacht naar toe gaan.
:)

Tot slot
Ik vond het een ontzettend leuke partydag in PHG. Lekker kunnen afkoelen in het zwembad, genoten van de mooie dames, geconverseerd met diverse forumleden, lekker gegeten en vooral genoten van de bijzonder goede sfeer. Ik kom maar incidenteel in PHG (dit was pas de zesde keer voor mij omdat ik veelal naar andere clubs ga), maar daar moet natuurlijk verandering in komen. Misschien binnenkort weer naar PHG, want die actie voor maar €30,- is natuurlijk erg interessant.
:)

Tot binnenkort in FKK-saunaland.
Groeten Rudi_NL
:)
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus

Offline Laurent74

  • Held
  • *****
  • Berichten: 550
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #73 Gepost op: 19 augustus 2012, 15:45:47 »
Sun & Fun Party in Planet Happy Garden

Taalles Frans
Vanwege het gestoei met de dames in het zwembad, het zien van de lekkere natte borsten en de geile looks, werd ik helemaal gek. Grrr…wat was dat lekker!!! Ik werd helemaal gek toen Humera haar bikini-slipje uit deed en zich vlak voor mijn neus op de zwembadrand begon te vingeren. Naar Laurent74 riep ik: ”Dadelijk trek ik me nog af in het zwembad”. Dit deed ik natuurlijk niet, maar ik moest wel mijn uitspraak nog eventjes vertalen voor de Franse compagnons. ”Tirez descendre” noemde ik het aftrekken, maar dat moet zijn: ”pranler”. Zo, weten jullie dat tenminste ook voor het geval jullie ooit nog eens een Franse vriendin mochten krijgen.
:)

Branler, Rudi, niet Pranler  ;D

Offline Rudi_NL

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 112
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #74 Gepost op: 20 augustus 2012, 22:31:59 »
Sun & Fun Party in Planet Happy Garden

Taalles Frans
Vanwege het gestoei met de dames in het zwembad, het zien van de lekkere natte borsten en de geile looks, werd ik helemaal gek. Grrr…wat was dat lekker!!! Ik werd helemaal gek toen Humera haar bikini-slipje uit deed en zich vlak voor mijn neus op de zwembadrand begon te vingeren. Naar Laurent74 riep ik: ”Dadelijk trek ik me nog af in het zwembad”. Dit deed ik natuurlijk niet, maar ik moest wel mijn uitspraak nog eventjes vertalen voor de Franse compagnons. ”Tirez descendre” noemde ik het aftrekken, maar dat moet zijn: ”pranler”. Zo, weten jullie dat tenminste ook voor het geval jullie ooit nog eens een Franse vriendin mochten krijgen.
:)

Branler, Rudi, niet Pranler  ;D

Godmiljaaaaar!!! Heb ik het nog fout!!!
Dat Frans is en blijft een lastige taal.
 ???  ???  ???
Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus