Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 502292 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #285 Gepost op: 28 augustus 2018, 01:26:25 »
Tijdens Temptation Garden 2018, was Joker in zn beschonken en weemoedige toestand in eerste instantie niet onder de indruk van Carol. Wellicht dat ie ook een jaartje ouder wordt en z'n oogjes nog wat achteruit zijn gegaan. Hoe dan ook, in tegenstelling tot ondergetekende maakte hij geen aanstalten om op haar te jagen. 
Pas toen ik afscheid van haar nam in de kleedruimte, en hij wederom langs liep, toonde ie interesse. Tja, net te laat. Omdat het em niet lukte haar af te vangen, en de klok begon te slaan voor onze Assepoetser, hield ie het voor gezien en vetrok. 
Doch Caro bleef in z'n koppie rondspoken, dus enkele weken later weer met em afgesproken bij PHG. Enerzijds kon ik hem helpen Caro te spotten, en anderzijds kon hij mijn teugels wat inhouden. Vorige liep het totaal uit de hand...
Dus telkens wanneer ik lust had en op een dame af wilde stappen, ging hij er met open badjas ervoor staan en daalde m'n lust vanzelf naar sub zero, of zo iets ;)

Dus zodoende de 2e woensdag van augustus weer aan het tuinhekje gerammeld. Na betaling vd entree, kon ik me eindelijk weer omtoveren tot Mentholbear.

Het was wederom een mooie dag, doch wat minder zonnig en warm als m'n vorige bezoek. Kwam Joker ook beter uit,  Lekker hapje eten en wat relaxen. 

Een aantal vroege vogels waren al begonnen, en mij motto is liever vroeg proberen te kameren dan (te) laat. Dus toen Carina zich aanbood, vrij vlot met deze leuke dame een kamer in gedoken, met wederom een geweldige sessie.

Overdag waren er zo een 12 dames en 7 heren. Later op de avond waren de rollen omgedraaid, doch het werd voor mijn gevoel nimmer crowded.

Daniella kwam zich beklagen dat ik geen kamertje met haar maakte. Ze zou immers binnen afzienbare tijd met vakantie gaan. Ik zou dat later nog es goed maken.

Maar ik was vandaag een men with a mission, Joker zien te koppelen aan een zekere Duitse blondine.
In de wetenschap dat ze meestal ergens in de vroege avond zou beginnen draaiden onze dvp radar op volle toeren. Doch, we waren ook op de hoogte dat ze niet zo een pannenkoekster is, dus kansen genoeg die avond.
Uiteindelijk spotte Joker haar als eerst. Target locked and loaded en na wat slokken van de cocktail man's wonder potion ging ie er met volle zelfvertrouwen op af.
Enige tijd later, mission accomplished, dus voor de rest van de avond was het lekker relaxen en genieten van de cocktails. Zoals gewoonlijk ging The Joker er niet al te laat alweer vandoor om elders de buurt weer onveilig te maken. 

Besloten dat het die avond toch wat fris was om alleen in een koud bed te slapen, dus een kruik gezocht en het hutje waar normaal personeel slaapt maar net op vakantie was. Dat werd ons liefdesnestje en ditmaals lekker vroeg de deur achter ons op slot gedaan... En meer zeg ik wijselijk maar niet ;)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Rookvrije week deel 4 van 4 (Happy Garden, zaterdag 8 september)
« Reactie #286 Gepost op: 13 september 2018, 11:43:40 »
Rookvrije week deel 4 van 4 (Happy Garden, zaterdag 8 september)



De laatste dag van mijn niet rokers tour zou plaatsvinden in Happy Garden, op de verjaardag van Firehawk. Ik was al erg vroeg in de club, om 12 uur en dat is voor een club als Happy Garden veel te vroeg. Ik had afgesproken met Cheasehead en samen zijn we naar binnen gegaan. De Thekedame excuseerde zich voor het feit dat er nog geen dames in de club aanwezig waren. Dat had ik wel verwacht en gaf aan dat dat geen probleem is.

Nadat ik me had omgekleed, eerst een ontbijtje proberen te maken. Het buffet zag er een beetje karig uit, met nog 2 gebakken eieren en een beetje roerei. In het verleden is dat wel beter geweest in Happy Garden. Graagneuker was al aanwezig samen met een Belgische vriend van 'm en ik vermoed dat hij zo'n beetje het halve buffet al naar binnen heeft gewerkt :) Het is een vermoeden hé :) Afijn, met hun en Cheasehead een tijdje doorgebracht.

Pret en zijn makkers waren inmiddels ook gearriveerd en voegden zich bij ons. Na een tijdje besloten Cheasehead en ik om naar de sauna te gaan. Cheasehead had opgietmiddel meegenomen om het nog aangenamer te maken in de sauna.

Firehawk zelf was er rond een uur of drie, samen met de opperklapekster, Piet Plezier aka Breitling. Hij was blij me weer eens te zien en liet dat merken :) Het blijft een leuk kereltje, hé :)

Inmiddels begonnen de klapeksters ook langzaam binnen te druppelen. Er liepen zeker wat mooie exemplaren rond, maar bijna elke dame rookte. De enige dames die ik niet zag roken waren Betty en haar vriendin Carmen, een mooie blondine met een heerlijk kontje en lekker stevige tieten. Betty kende ik nog van een jaar of 2 geleden en ze heeft ook een tijdje in Sixsens gewerkt. Haar service is niet om over naar huis te schrijven.

Een andere dame die ik niet zag roken was de Duitse Caro. Schijnt niet zo'n servicekanon te zijn, maar ziet er wel erg goed uit met een lekker kontje.

Carmen (ex-Acapulco Velbert)
Wat later op de dag toch besloten om die Carmen eens te proberen. Ik had net een colaatje genomen aan de bar en iets verder kwam ik haar tegen en we begonnen een praatje. In 1 van de sofa's zijn we toen gaan zitten. Het praatje begon leuk. Cheasehead zat schuin naast ons en mengde zich in het gesprek. Hij spreekt Roemeens, dus het gesprek tussen hem en Carmen kon ik niet volgen. Daarna pakte ik het gesprek weer op met Carmen. Al gauw kwam ze met de kamervraag, maar ik zei dat ik eerst mijn colaatje wilde opdrinken in de bar. Kon ook op de kamer, zei ze. Ja, dat ken ik, liever hier in de bar. Daarna viel het gesprek een beetje dood. Eigenlijk een voorteken, waar ik beter op had moeten letten, maar ja, ik was behoorlijk geil en zij zag er ook erg geil uit met die kont en tieten.

Toen ik mijn colaatje op had zijn we naar de kamer vertrokken. Vooraf had ik haar nog gevraagd of ze ook tongzoende en daar zei ze volmondig ja op. Op de kamer viel dat erg tegen. Slechts twee keer tikte ze licht met haar puntje van haar tong mijn tong aan en dat was het. Het zoenen was dus niet veel bijzonders.

Dan maar pijpen. Mevrouw begon gelijk te zeuren dat mijn jongeheer rook... Dat heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat ik clubs, raambuurten en privédames heb bezocht. Ze stond er zelfs op dat ik mee eerst ging douchen. Ik zei, dat gaat zeker allemaal van mijn tijd af zeker. Nee, zei ze, de tijd staat even stil. Ik ben me toch maar snel even gaan douchen en mijn jongeheer flink met shampoo gaan wassen, om verdere discussie te voorkomen. Terug op de kamer vond ze dat ik me wel heel snel had gedoucht. Ik zeg, ja, wil je dat ik een uur weg blijf of zo? Wat een dramwijf, dacht ik. Hopen dat het nu maar beter wordt, maar dat bleek niet het geval. Haar blowjob is gewoon slecht.

Ik probeerde me te concentreren en toen ik uiteindelijk gelukkig een erectie had, gelijk voorgesteld om te gaan neuken. Dan had ik in elk geval zelf de controle. Haar genomen in missio. Zoenen zat er uiteraard niet meer in, maar het enige positieve is wel dat haar tietjes heerlijk meegingen in de beweging. Daar kon ik nog wel geil van worden. Nadat ik was klaargekomen en me had opgefrist probeerde ze weer een praatje aan te knopen, maar daar had ik weinig behoefte aan. Ik zei, dat ik het wel goed vond zo en we verlieten de kamer na ongeveer 20 minuten. Haar snel betaald, douchen en me weer bij m'n makkers gevoegd. Hun in geuren en kleuren mijn ervaringen verteld en ik kon er ook wel een beetje om lachen.

Eén van de slechtste kamers ooit in een saunaclub. En ik had het kunnen weten. Een vriendin van Betty en te snel met de kamervraag. Nee, dit is echt een meid om links te laten liggen, tenzij je haar heel aantrekkelijk vind en voor een optikfick gaat. Het enige positieve aan haar, zijn haar kont en tieten en het feit dat ze niet rookt.



Naam: Carmen
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits
Leeftijd: 26
Haarkleur/-lengte: Blond, licht krullend
Lengte dame: 1,60 mtr
Postuur/Cupmaat: slank, 55 kg,  maat 36 / Stevige C-cup

Verder niet meer gerouwd om deze sessie. Af en toe heb je dit soort sessies er tussen zitten. Ik hoorde van meerdere gasten dat de service erg matig was van de dames. Ja, ok, er waren ook gasten die lovend waren over de dame waarmee ze naar de kamer waren geweest. Op de vraag wat voor service de dame gaf, bleek dat ze niet eens zoende, laat staan tongzoende en was het alleen maar PMC en NMC. Dat is volgens mij toch ook het minimale wat je mag verwachten. Dan is Carmen een toppertje in Happy Garden, want die zoende in elk geval nog een beetje... Als ik een slechte sessie heb gehad, schaam ik me daar niet voor en vertel ik het voort, zodat andere gasten de dame kunnen mijden....

Nee, de enige dame die ik op dit moment kan aanbevelen in Happy Garden is Melinda. Ze liep er afgelopen zaterdag ook en heb zelfs nog even getwijfeld om met haar ene kamer te gaan doen. Het enige nadeel aan haar is dat ze rookt. Verder een erg mooie meid om te zien. Ze heeft wel een litteken op haar voorhoofd, met dat stoort me niet. Op de kamer heeft ze goede service en ze doet zeker goed tongzoenen. Na de kamer met Carmen nog even met Melinda gesproken over mijn sessie. Ik zei haar dat die Carmen haar glazen zelf ingooit met deze slechte service, want wat denk je dat ik ga vertellen aan mijn vriendengroep? Ze kon me goed begrijpen. Als ik Happy Garden nog eens ga bezoeken en Melinda loopt er rond, dan is de keus niet moeilijk.

De vraag is of ik Happy Garden nog wil bezoeken. Qua kwalitatieve dames gaat de club er flink op achteruit. Vorig jaar nog erg goede sessies gehad met Giulia, Elisa, Gabriela en zelfs de mooi Adrianna

In Happy Garden was het tamelijk tam en het viel me op dat niet iedereen op de verjaardag van Firehawk was gekomen die zich ook had opgegeven. Ik twijfelde nog om nog een kametje te gaan doen, maar had er eerlijk gezegd niet zo heel veel zin in. Er kwam nog wel een mooie meid bij me zitten, maar die overduidelijk rookte, want ik kon de walm over haar hele lichaam ruiken. Ze had wel een werkelijk heel erg mooie kont en toen ze bij me kwam zitten, deze toch even flink gemasseerd. Erg jammer dat ze zo uit haar mond stonk naar tabak. Gadverdamme!



Verder nog wat lol gehad me “Mo” een Duitssprekende Turkse gast en “Jacky Chan” een zeer grappige Chinees of japaner. Verder nog die Amerikaan tegen gekomen uit Babylon en met hem nog een paar gesprekken gevoerd. Aankomende zaterdag zal ik 'm weer zien in Babylon.

Tussen 9 en 10 kwam Firehawk met het gebak. Het duurde wel even voor het personeel van Happy Garden er mee kwamen, maar de vlaai smaakte heerlijk.

Ook erg positief aan Happy Garden is het Hongaarse barmeisje. Met die meid zou ik echt wel een keer willen kameren. En ze rookt niet. Maakt me niet uit of de service slecht is of niet, maar 't is gewoon een erg lekker ding. Doet me altijd denken aan Beatrice uit Dolce Vita. Zelfde formaat dame en bijna hetzelfde gezichtje, alsof het zusjes zijn.

Tegen een uur of 12 hield ik het voor gezien. Ik nam afscheid van Firehawk en ben huiswaarts vertrokken. Helaas geen goede sessie, maar het neuken was wel lekker :) no offence ;)
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #287 Gepost op: 5 november 2018, 01:18:22 »
Op de 2e woensdag van de maand was het weer tijd om de bloemetjes wat water te geven in de Olijke Tuin.

Met een vrijkaartje van een ander forum langs het tuinhekje gekomen, waarvoor dank aan club, jury en forum.
Mijn eerste opstakel... Ik las wel es dat ze de wasmachine te warm hadden gezet, maar ik weet niet wat ze er nu mee hadden gedaan. Er waren in ieder geval geen kleine maten badjassen meer. En ook de slipper maat begon vanaf 43 ofzo. Dan maar mijn eigen voorraad sauna attributen aan te spreken. Deze ijsbeer was op alles voorbereid.

Enfin, first things first: omtoveren tot ijsberen, dan opfrissen en vervolgens de voederbakken plunderen. Door onvoorziene werkzaamheden in de ochtend, kwam ik wat na het middag uur pas aan. gelukkig lag er nog voldoende voer om een start te maken. Bovendien zou niet veel later de middag lunch beginnen. 

Ik liet het buffet me smaken en lekker uitbuiken op de bankjes naast de binnen sauna.
Het was lekker weer, en niet veel later werd ik opgeroepen door Natalie om haar wat te doen ontspannen in de warme zon.

En het is waar, Happy is meer een SC die in de late uurtjes tot leven komt. Maar overdag dwalen er ook al wat beren en dames rond. Het sfeertje is meer relaxed en daar hou ik wel van. De dames hebben ook wat meer tijd voor je, aangezien het niet zo druk is met mannelijke gasten. Ideaal voor zo een lome ijsbeer als ikzelf, die graag even een tukkie doet, wat werk verzet op laptopje of smartphone, en zo nu en dan even geniet van de sauna, welke prima op temperatuur was. De lamp vannde binnen sauna vond ik wel wat fel. Voorheen zat daar een iets warmer kleur pitje in, maar daar kwam ik wel overheen. Bedenk me net dat ik eigenlijk amper van hun buiten sauna gebruik heb gemaakt. Zal misschien komen doordat ik niet zo een water rat ben, want menig gast neemt na de buiten sauna, al dan niet na douche, een verfrissende duik in het zwembad. Mij niet gezien...

Zowaar komt Betty daar aan met een nieuw vriendinnetje, genaamd Ruby. Die laatste wou ook even ontspannen, en ik ben de beroerdste niet om daar gehoor aan te geven. Niet helemaal mijn type, maar wel een vriendelijke dame. Bovendien heb ik al een aantal favorietjes in de club en daarmee genoeg keuze stress. Dus een verdere intiemere kennismaking bleef uit.

Gedurende de dag kwamen verscheidene dames contact maken. Allemaal best wel leuke dames.
Zo zat ik in het nachtcafe, met een lekkere mix van de cocktailman, te overdenken wie er deze keer aan de beurt zou zijn. Daniella, Rebeka, Ariana, Iouna, en hoe later het werd, des te meer er te kiezen viel. Beetje bij beetje stroomden er namelijk nog meer Happy dames binnen. 

Durf ik het te zeggen, ja, eigenlijk werd het teveel keuze voor me. 1 a 2 favorietjes per club vind ik meer dan genoeg. Dan blijft er nog es wat te variëren met nieuwe en/of andere dames. Totdat die ook weer favorietjes worden...

Door al dat getreutel was het intussen threshold tijd geworden. Wat te doen, kamertje pakken en de rit terug ondernemen? Me als een maffia slachtoffer in de kofferbak gaan verschuilen voor de nacht?
De volgende dag zou een prettig gestoorde ijsbeer bij de buren langs gaan als ik zou blijven crashen in Happy. 
Even aan een dame gevraagd of ze met me de nacht wilde doorbrengen. En daar had ze wel oren naar. Maar aangezien het een beetje onverwachts en ze onvoorbereid was, mocht ik even wat boodschappen voor haar gaan doen. Ik m'n berenvel dus maar even verwiselene voor een normale kloffie, ze zien me bij die supermarkt al aankomen in badjas... En hop de weg op en zsm weer terug. Bijna was ik vergeten om die andere viespeuk met onderbroekenlol op de hoogte te brengen dat onze date voor de volgende dag door kon gaan.

Dat geregeld te hebben, kon ik lekker ontspannen. Geen overpeinzingen meer met wie ik een kamertje zou maken. Gewoon vreten en zuipen tot ik er bij neer zou vallen.

Komt daar ineens een nachtegaal binnen. Een Happy Girl die meestal pas in de wat latere uurtjes begint. Ze leek wel een schoolmeisje met haar brilletje en beugel. Een ondeugend schoolmeisje welteverstaan. Ze was namelijk eerder gekleed voor een pyama feestje, dan voor een lesje aardrijkskunde...
Ze keek even rond om een prooi te vinden en een blik van herkenning verscheen op haar gezicht in de vorm van zo een lieve glimlach, gevolgd door 2 kusjes.
Het was alweer enige tijd geleden dat we elkaar gezien hadden. Even staan bijpraten en ik besloot m'n joker in te zetten voor een extra kamertje met Renata. Ik vroeg of ze zin had in een kamertje. Met haar ondeugende schoolmeisjes look keek ze me aan van uh huh, je wilt weer met mij wat stoute dingen doen.
Reken maar van yes! Echter aangezien ze pas net binnen is wou ze even sigaretje roken. Laat dat nou 1 van de dingen zijn die ik niet verdraag. Dus afgesproken dat ik wat ging eten en haar later zou treffen.

Even langs bij de grill chef voor wat vlees en paprika's. Smaakte me niet verkeerd en opgeladen, ging ik Renata es opzoeken. Ze was gezellig met vriendin Natali aan het kwebbelen met nog een sigaretje. Liep langs haar en zei dat ze me kon opzoeken wanneer ze er klaar voor was. 
Kon ik lekker in de kino wat liggen uitbuiken en nog wat werk verzetten. Het wachten duurde langer dan ik verwacht had. Maakte wederom een rondje en trof haar. Ze vroeg zich af waar ik was, ze kon me niet vinden. Realiseerde me dat Renata gedurende m'n SC vakantie volgens mij me nooit in m'n Happy Mentholcave had opgezocht. Zij is niet een meid om in de kino viespeukers naar een kamer te lokken. Geen wonder dat ze er niet op kwam om me daar te zoeken.
Natali kwam er ook bij en met z'n drieën zaten we aan een tafeltje even te kletsen en te dollen met wat Indiërs.
Maar toen werd het wel es tijd dat ik wat aan al die aangekomen calorieën zou doen en verkoos een stoeipartijtje met Renata te verkiezen boven de hometrainer.
Wederom werd het een geweldige sessie met haar, met massage aan toe. 

Na de administratie geregeld te hebben nog een klein hapje genomen van de grill, en rustig bijkomen in het relaxte rustige nachtcafé. De feestvierders kunnen intussen in de bar helemaal losgaan, zonder dat je last hebt van de herrie.

Na alle verrichtingen, deze avond voor Happy begrippen best vroeg m'n nest op kunnen zoeken. En gelukkig hielden de party people geen luide feestjes in de VIP hoek, en kon ik me mooi met m'n warme kruik het bed in duiken. Na wat geflirt, gekus, gefriemel en geouwehoer lekker in een diepe droom gedoken...

Pieperdepiep!! Zei haar wekker. En we werden alle 3 lekker wakker. Wablief, alle drie?!
Jawel, de kleine soldaat stond alweer paraat. Daar wist madame wel raad mee en er volgde een heerlijke sessie. Even opfrissen, samen uitgebreid ontbijten. Ik propte me helemaal vol met al het lekkers aan hun ontbijt buffet met beleg, zalm, croissantjes, roerbak, gebakken, gekookte ei en een yogurtje om het af te maken.
Daarna snel afscheid genomen van de lieverd, om als een ware Dagobe(a)rt te hollen naar de buren om Happy Hour te halen  ^_^'

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #288 Gepost op: 7 december 2018, 17:58:38 »
A New Beginning Or History Repeats?

2018 was nogal een heftig jaar op elk gebied. Om af te rekenen met de demonen die hem achtervolgde en hem telkens in een vicieuze cirkel deden belandden had Tafkap besloten om een nieuwe start te maken. Weg van de verleidingen die hem telkens op een "road to nowhere" brachten. De gedachte om dit te doorbreken deden hem besluiten om te kijken of hij dit in een club waar hij al geruime tijd niet was geweest achter zich kon laten.

Look
If you had
One shot
Or one opportunity
To seize everything you ever wanted
In one moment
Would you capture it
Or just let it slip?


Het was alweer meer dan een jaar geleden dat Tafkap een bezoekje had gebracht aan de Planeet genaamd Happy Garden in het ijsberen universum. HG is er eentje die voornamelijk in de nachtelijke uurtjes fonkelt. Met die wetenschap had de duisternis de dag al verdreven toen hij zijn ijsschots om 17.30 aanmeerde op een nog opmerkelijk lege parkeerplaats. De papieren vrijgeleidingsbrief werd moeiteloos geaccepteerd en na overhandiging van de bijbehorende kledij vervolgde Tafkap zijn weg richting kleedkamer. Deze was leeg en verlaten en op zijn gemakkie begon hij aan zijn transformatie. Hij hoorde het geluid van hoge hakken langzaam aanzwellen en nog voordat hij kon kijken klonk er een Mi Amor door de ruimte. Dit kon er maar eentje zijn en het was inderdaad Brenda die vanuit het nachtcafé de kleedkamer was ingelopen.

Ze kwam op hem afgelopen en voordat hij ook maar iets kon zeggen had ze haar tong al in zijn mond gestopt. Nadat ze hem weer uit zijn mond had gehaald kwam natuurlijk de onvermijdelijke vraag waarom hij al zo lang niet was geweest. Voordat hij antwoord kon geven vroeg ze of hij zijn olie bij zich had. Toen hij zijn magisch flesje tevoorschijn toverde glunderde ze van oor tot oor en zei dat ze in het nachtcafé op hem zou wachten. Er moest natuurlijk het nodige bijgepraat worden en na ruim een half uur opperde Tafkap dat hij eerst een sigaretje ging roken.

Terwijl hij door de bar liep voelde hij dat een vijftien paar ogen nauwlettend iedere stap die hij nam volgden. Op het overdekte rookterras zitten twee dames. Een mooie slanke dame en eentje uit de dubbele DKC categorie (in zijn perceptie met daarbij de kanttekening dat zijn voorkeur naar de GMC-tjes gaat). De forse dame nodigde hem uit bij hen te komen, maar in de wetenschap dat zij een poging zou gaan wagen haar vriendelijk bedankt en nadat hij zijn sigaret had uitgedrukt ging hij terug naar het nachtcafé waar een latina loeder op hem zat te wachten.

Bij terugkomst maakte Brenda geen enkele aanstalten om hun hereniging op een intiemiere locatie voort te zetten. Ze was in de spraakwaterval modus en zelfs Tafkap komt er dan niet tussen. Het was inmiddels zeven uur geweest en zowel de sexuele als de letterlijke honger kwamen op een pint dat er keuzes gemaakt moesten worden. Ditmaal werd de subtiele hint wel begrepen en Brenda ging op pad voor een sleutel terwijl Tafkap zijn iPad en olie ging halen.

Designated destination werd een VIP-kamer en nadat ze zich beiden van hun overtollige kledingstukken hadden ontdaan liet ze er geen gras over groeien. Haar tong zocht de zijne op en ondertussen gleden vingertoppen over elkaars lichaam. Schijnbaar had hij haar devil's spot gevonden zoals ze zelf zei. Ze nam de teugels in handen en draaide hem op zijn rug. Er volgde een pussy slide zoals hij al lang niet meer had ervaren. De geilheid spatte ervan af en na een tijdje glibberen moest en zou er volgens haar geneukt moeten worden. De BJ werd overgeslagen en ze besteeg hem. Er volgde een zeer intieme en slow cowgirl. Na een tijdje boog ze helemaal voorover, greep hem stevig vast en haar intentie was duidelijk. Ze draaiden door en in missio werd er verder gegaan. Het was er een van diepe halen langzaam thuis. De Spaanstalige aansporingen lieten niets aan twijfel over. Beetje bij beetje werd het tempo opgevoerd totdat ze bijna gelijktijdig ontploften. Haar benen omklemden hem en ze wilde dat hij bleef doorgaan totdat ook daadwerkelijk de allerlaatste druppel eruit geperst werd. Ze hadden daarna even tijd nodig om op adem te komen en de resterende tijd werd volgemaakt met massages. Na een uur verlieten ze de kamer.

Na deze stomende sessie zocht Tafkap een stomende douche op om zijn zonden van zich af te spoelen. Voordat hij ging eten besloot hij eerst een sigaretje te roken. Er zaten een drietal Roemeense dames een tafel naast hem. De blonde met een Che Guevara tattoo en wimpers die als afdak gebruikt konden worden sprak hem aan. Ze zei hem te herkennen uit YY en ze zouden drie jaar geleden ooit eens samen een kamer hebben gedeeld. Hij kon haar helemaal niet herinneren en wist zeker dat ze nooit een intiem moment hadden gedeeld. Zijn aandacht ging echter uit naar een rondborstige dame met kastanje bruine haren. Wat had zij een mooi gezicht en een lieve glimlach. De dames hadden hun longen gevuld en gingen naar binnen, de rondborstige dame had goed door dat Tafkap iets meer dan bovengemiddelde interesse had en in plaats van linea recta naar de bar te lopen maakte ze een toeristische omweg om langs hem te lopen. Er volgde een kort gesprekje en ze zouden elkaar later wel opzoeken nadat Tafkap gegeten had.

Nadat hij wat gegeten had en een tijdje uitgebuikt in het nachtcafé was hij toe aan een sigaret. Eenmaal terug binnen nam hij strategisch plaats in de disco bar. De rondborstige Roemeense van eerder keek verleidelijk zijn kant uit. Juist op dat moment stortte een oudere Roemeense dame (Alina)'zich naast hem. Ze deed verwoede pogingen zijn aandacht te trekken maar hij had alleen oog voor miss boobs. Alina staakte haar poging maar ondertussen was miss boobs verdwenen. Enkele minuten later kwam ze terug en liep richting rokershok terwijl ze hem een wulpse blik toewierp. Hij wilde er niet als een hijgerig hondje achteraan en bleef zitten.

Er kwam een andere dame aangelopen en zij was van plan om een sigaretje te gaan roken. Toch hield ze even in en een ondeugende blik werd zijn deel waarop ze het rokersterras opliep. Vanachter het glas bleef ze hem op non verbale manier uitdagen. Nadat ze haar sigaret had uitgedrukt kwam ze naar binnen en liep recht op hem af om naast hem neer te ploffen. Er volgde een kennismakingsgesprekje vol dubbelzinnigheden en pesterijtjes. Namen waren nog niet uitgewisseld. Tafkap besloot om toch maar eens te informeren onder welke naam de dame hier door het leven ging. Het bleek om Mart(h)a te gaan en een behoorlijke zotte doos. Hij had echter zijn zinnen gezet op miss boobs. Hij maakte haar duidelijk dat hij nog in zijn herstelfase zat. Dit weerhield haar niet om te blijven zitten. Het dollen ging verder. Na een tijdje kwam de kamervraag van haar zijde. Hij zei dat hij sowieso eerst een sigaretje ging roken en dan zou kijken. Zij kwam op de proppen met een opmerkelijk voorstel om dit samen op de kamer te doen en de eerste tien minuten zou de klok niet meetellen. Hij vroeg haar of ze wel zeker wist of ze Roemeens was. Eigenwijs als hij is besloot Tafkap toch een sigaretje in het rokershok te roken. Zij bleef op het bankje zitten. Toen hij bijna klaar was stond ze in de bar al achter de deur op hem te wachten. Hij was inmiddels toch wel zodanig getriggerd door haar dat hij miss boobs dan wel als derde sessie zou doen.

You better lose yourself in the moment
You own it, you better not let it go
You only get one shot, do not miss your chance to blow
This opportunity comes once in a lifetime


Terug in de bar bood hij haar zijn arm aan. Ze haakte in en vroeg of ze voor de sleutel gingen. Één knikje was voldoende om een grote glimlach op haar mond te laten verschijnen. Op de kamer vroeg ze zijn leeftijd. Hij liet haar raden en zij schatte een paar jaar te oud. Hij zei dat hij alsnog gebruik ging maken van haar tien minuten free aanbod. Een "I kill you" werd zijn deel en de toon was gezet. Ze bleven elkaar plagen. Uiteindelijk werd er dan toch een begin gemaakt met datgene wat de initiële reden was om een kamer op te zoeken. Ze begon aan een gevarieerde BJ met zelfs pogingen tot DT. Natuurlijk moest de daad zelf ook plaatsvinden en na een kwakje gel besteeg ze zijn fier overeind staande lid. Als er nog twijfel was over haar afkomst dan was deze gelijk verdwenen door haar positionering. Toch een typisch Roemeens dingetje. Echter na een tijdje ging de handrem ervan af. Ze draaiden in missio en ze bewoog lekker mee. Het rubbertje werd gevuld en het uurtje was op een haartje na voorbij. Ze verlieten de kamer en onderweg richting kleedkamer vroeg ze naar zijn plannen. Hij zei dat hij minimaal anderhalf uur in herstel modus ging. Ze keek op haar horloge en zei dat ze om 00.30 uur op hem zou wachten.

Na een douche liep hij richting nachtcafé. De doorgang werd versperd door de forsere dame van het begin. Ze vroeg wat hij ging doen. Hij zei relaxen en herstellen aangezien hij zojuist van de kamer kwam. Ze liet hem voorbij met bij hem het gevoel dat ze wel eens spoedig voor zijn neus zou kunnen staan. Hij had zich wat te drinken gehaald en neergeploft op een bankje of ze kwam al voorbij gelopen. Ze nam wat te drinken en inderdaad kwam ze regelrecht op hem afgelopen en zette zich bij hem neer. Ze stelde zich voor als Melanie uit Bulgarije en legde haar hoofd op zijn schoot. Patjax maakte haar nogmaals duidelijk dat hij in de herstelstand stond. Ze bleef rustig liggen en honderd uit praten. Er was inmiddels een uur verstreken en ze richtte zich op en vroeg of ze een sleutel mocht halen. Hij zei dat het nog wel een half uur zou duren voordat zijn lustobject weer volledig operationeel zou zijn. Schijnbaar zag ze daar een uitdaging in en haar hand verdween onder de badjas. Nu is Tafkap niet vies van wat inleidende viespeukerij maar dan wel als hij van plan is om met de dame in kwestie een kamer te gaan delen. Vriendelijk maakte hij haar duidelijk dat het vergeefse moeite was. Ze leek in eerste instantie de boodschap te begrijpen om na een minuut of zo toch weer de aanval in te zetten. Ze probeerde hem nu ook te kussen maar net als Rob Rensenbrink in zijn hoogtijdagen wist hij deze te ontwijken. De hele situatie begon ongemakkelijk te worden en Tafkap zei dat hij een sigaretje ging roken. Zij nodigde zichzelf uit om hem te vergezellen. Buiten kreeg ze telefoon en hij liep door naar het rokershok.

Daar werd hij door een dame aangesproken over het tafereel in het nachtcafé. Ze zei dat ze de ongemakkelijkheid van zijn gezicht had afgelezen. Hij bevestigde het en het leverde de quote van de dag op van haar zijde. "I know what I am and what i do here, but it doesn't mean i forget to behave like a lady". Hier was weinig aan toe te voegen. Aan de binnenkant van de bar verscheen Mart(h)a voor het raam. Demonstratief wees ze op haar horloge. Tafkap wist dat hij in de val zat. Verderop rechts van hem stond een tanker op collision intercourse en rechtdoor zijn ondergang. Hij liep richting bar en Mart(h)a keek hem zowel ondeugend als triomfantelijk aan. Zij zou een sleutel halen en hij de massage olie en muziek. Ze kwam de kleedruimte in en zei dat alle kamers bezet waren en er alleen nog een tuinhuisje vrij was. Gezien de temperaturen niet echt uitnodigend en ze besloten te wachten. Zij liep terug om amper een minuut later weer te verschijnen met alsnog een sleutel van een tuinhuisje.

First we gonna ROCK, Then we gonna ROLL
Then we let it POP, GO LET IT GO
Tafkap gon give it to ya


Ze eiste haar massage op en Tafkap had er geen enkele moeite mee hier gehoor aan te geven. Blijkbaar had dit haar bedrijfstemperatuur aardig doen oplopen. Vol enthousiasme begon ze aan de BJ. Veel intenser dan tijdens hun eerdere kamer. Ze wisselde af tussen slow and edging en porno waarbij ze hem intens aankeek. Ze kronkelde langzaam over zijn lichaam naar boven en kuste hem vol op de mond en richtte zich op. Waar ze eerder nog een kwak gel gebruikte spuugde ze ditmaal in haar hand om dit op haar poesje aan te brengen. De luststaaf liet ze langzaam in haar vochtige vrucht verdwijnen. Er volgde een intense en ongecompliceerde cowgirl. Ze hield dit verbazend lang vol. Hij vroeg of ze van standje wilde wisselen. Hij mocht kiezen en ze vervolgden in lepeltje lepeltje waarbij ze zich helemaal tegen hem aan drukte en zich volledig overgaf. Aan haar ademhaling kon hij horen dat dit haar niet onbetuigd liet en beetje bij beetje voerde hij het tempo op totdat  er een wederzijdse big bang plaatsvond. Er was bijna een uur verstreken en ze rookten nog samen een sigaret.

Na de financiële afhandeling was het tijd om te douchen. Toen hij zich aan het afdrogen was stond miss boobs hem ondeugend aan te kijken. Haar ogen daalden af naar zijn middelste regionen en haar stoute blik sprak boekdelen. Het was echter eerst tijd om de maag aan te vullen met een midnight snack. Hij voelde een vermoeidheid opkomen en was van plan om naar huis te gaan nadat hij nog een sigaretje had gerookt. Mart(h)a kwam ook het rokershok binnen en ging bij een andere dame zitten. Ze maakte duidelijk dat ze het koud had en Tafkap wees op de badjassen die er hingen. Ze knikte nee en wees op hem. Het was duidelijk dat ze wilde dat hij haar warm hield. Ze kwam naar hem toe en sloeg zijn armen om hen hem. Er volgde een zeer persoonlijk en openhartig gesprekje en ze vroeg hem of hij haar gezelschap wilde houden totdat ze ging. Terug in de bar aangekomen bij haar krukje stond miss boobs tegenover hun aan de bar. Even maakte een what if gevoel zich meester van hem toen ze hem aankeek met een oprechte glimlach.

Nadat hij een tijdje later afscheid had genomen van zijn leenliefje van de nacht besloot hij nog een laatste sigaretje te roken alvorens hij aan de terugreis zou beginnen. In zijn hoofd liet hij de gebeurtenissen de revue passeren. Het maakt niets uit waar hij ook heengaat. Een dagje clubben draait uit op een groundhog day met als enigste verschil dat de hoofdrolspeelsters telkens anders zijn.

History repeats
Life got tricks but it's treats too
Notice I've noticed
what it is about all this
seperating real from the fake
Still making the same mistake
What if .....?
These questions surprise
as I look in my eyes
and I see my own surprise
wondering ever....
History repeats


Conclusie
PHG op een vrijdagavond is mij goed bevallen. Het grootste deel van de avond was er sprake van een overtal van dames waaronder voor mij persoonlijk toch een aantal zeer geschikte kandidates om nader kennis mee te maken. Helaas is het er niet van gekomen omdat leden van de firma kleefteef hun pijlen op mij hadden gericht.

So the story is told and unfolds,
I suppose it's old partna,
But the beat goes on
Da da dumb da dumb da da

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #289 Gepost op: 19 december 2018, 15:15:45 »
Enige tijd geleden bezocht ik PHG weer eens, want ik vind dit een erg leuke club waar ik al een tijd niet meer ben geweest. Persoonlijk ben ik meer van de dagclub dan van de nachtclub/discotheek met (veel te) luide muziek, maar de LU is uitstekend, de inwendige mens wordt prima verzorgd en het personeel is behulpzaam en doet z’n best om de tent keurig op orde te houden. Daarom vind ik het erg jammer dat er zo weinig over deze club wordt geschreven. Maar goed, iedereen evalueert zijn ervaringen op een eigen manier. Persoonlijk verheug ik mij nu al op het (warmere) voorjaar als je weer lekker kan genieten van de heerlijke tuin van PHG.

Mijn aankomst had ik dus wat later gepland en leverde mijn kaartje om ca 5 uur in. Probleemloos geaccepteerd, douchen en verkleden. Direct zag ik al een uiterst wulpse dame die mij zeker kon bekoren. Meende haar te herkennen maar haar naam schoot mij niet te binnen. Tijdens het omkleden sprak een uiterst vrolijke dame met heel goed figuur mij aan en probeerde mij te verleiden tot een snelle kamer. Nou moppie, dacht het niet.
Aangekomen in de bar zat ze op een kruk en trok mij naar zich toe. Natalie heet ze en zag er bekoorlijk uit. Toch nog maar even verder kijken nog. De eerste dame die ik had gezien was Roxy, zo herinnerde ik mij ineens. Wat een lekker ding is dat toch. Ze is wel wat flinker geworden t.o.v. mijn vorige bezoek, maar lekker ………..!!

Eerst maar even de inwendige mens verzorgen zodat ik voldoende krachten bezit om probleemloos door de avond te komen. En dat is hier uitstekend verzorgd nogmaals.

De LU zag er zoals gezegd prima uit en ik zag ook enkele bekende gezichten, maar mijn aandacht werd toch telkens getrokken door de twee eerder genoemde dames. Daarom mijn eerste keus laten vallen op Natalie. Een prachtig figuurtje heeft ze en een hele opgewekte natuur. Tijdens het gesprekje vertelde ze Cubaans te zijn, maar later bleek dat ze gewoon uit Roemenië komt. Waarop ze vrolijk vertelde dat ze best af en toe een beetje mocht jokken ….. Ach, wat kan mij het bommen. Naar de kamer dus maar want ik had behoorlijke goesting gekregen naar deze Natalie.
Dat zou echter snel veranderen, helaas. En dat begon al direct toen ze haar top uitdeed en haar boobjes direct naar navel hoogte uitzakten. Mijn goudstaafje daalde dus ook van navelhoogte naar kniehoogte en helaas was Natalie niet in staat om dat goed om te keren. Dus aan de slag en tijdens de sessie bleek Natalie een enorm stuiterballetje te zijn waardoor ik mij onvoldoende kon focussen. Uiteindelijk besloten om de sessie voortijdig te beëindigen en de schuld daarvan op mij te nemen. Kan gebeuren dacht ik.
Netjes haar de toegezegde vergoeding overhandigd en met een knuffel afscheid genomen. Daarna bleek ze toch wat rustiger rond te lopen en ik kon vaststellen dat Natalie het minder druk had dan ik zou verwachten. Kennelijk had ik dat ook verkeerd ingeschat. Vette pech.

Na verloop van tijd en na enige malen aangesproken te zijn door Roxy (en anderen) besloot ik (weer) met Roxy te kameren. Moet echt zeggen dat dit mijn hele avond en bezoek aan PHG goed heeft gemaakt.
Roxy heeft dus wat pondjes meer dan van de zomer, maar stellig een lijf om van te watertanden. Op d’r blote voetjes is Roxy 173 hoog en op haar bordeelstelten torent ze hoog boven mij en alle anderen uit. Wel makkelijk als je haar zoekt overigens.
Na aankomst op kamer ontdeden we ons van alle textiel en betraden de matras. Na wat inleidend geknuffel en gefriemel breidde de actie zich snel en steeds verder uit en na een drie kwartier worstelen waren we beiden voldaan. Ik meer dan dat zelfs. Het hele denkbare oeuvre hebben we doorgenomen en geoefend. Gesloopt voelde ik mij zelfs. Vervolgens nog lekker wat na gekletst met Roxy. Inmiddels zal ze vetrokken zijn naar haar geboorte grond en verwachtte niet voor 15/20 januari terug te zijn.
Conclusie: Roxy staat weer snel op mijn  lijstje voor het eerste kwartaal volgend jaar want voor mij is dit opnieuw een heerlijk vrouw en dito ervaring. Klasse!!

Na nog wat rond gekeken, gekletst en een biertje (-s) gedronken te hebben mij nog een keer lekker gedoucht en huiswaarts gekeerd. Gewapend met weer een leuke ervaring in PHG verheug ik mij nu al op het volgende bezoek.  :pica.

Grtz.         :039:
K

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #290 Gepost op: 4 januari 2019, 01:25:59 »

PAKJESAVOND IN HAPPY GARDEN

Alleen en zonder z'n trouwe knecht kwam hulp Sint in de donkere avond aan bij de Tuin. The Joker had namelijk maar liefst 4 kamer opties gespot in de Villa. Wie ben ik dan om em daarvan af te houden?
Gebroederlijk vroeg ie nog of ik het niet erg vond dat ie niet mee ging.
Ben je mal. Maanden lang verliet ie de Villa ongekamerd. Dus was blij voor em dat ie er eindelijk weer es keuze stress kon ervaren.
Bovendien vermaakt deze lonewolf zich prima alleen.

Dus eenmaal bij Happy aangekomen, stalde hulp Sint z'n stalen ros voor de club en kwam met een flink geslonken zak de club binnen.
Bij de Villa had ik een briefje meegekregen, dat ik braaf was geweest in de Villa en slechts 30 euro hoefde af te tikken in de Tuin. Een flink makkelijkere combi, dan voorheen om helemaal naar Magnum te trekken. En in Happy zitten er ook een hele hoop leuke dames.

M'n rode mantel omgewisseld voor een witte ijsberenvel. Voor ik goed en wel klaar was, vroeg roodharige merrie Roxy of de hulp Sint wat zoets had. Wel ja, effe in de zak graaien en zie daar, een pakje m&m's waar ze wel raad mee wist.
Ik gauw opfrissen, en wel verdraaid. Daar staat Proxy weer voor m'n neus met een beteutelde blik. Wat bleek, dat zakje m&m was een paar weken over datum..  Wat een blunder. Ik vreet dat glazuur slijtende spul amper, en vul de lading periodiek bij. Net pech, dat een pakje m&m's telkens blijkbaar bleef hangen.
Gauw omgewisseld voor een nieuwe. Als ze voedselvergiftiging had, zou ze me weten te vinden. Prima, hulp Sint is dan al naar Spanje  ;)
Maar wat een blunder. Om het goed te maken, mocht ze als eerste een presentje uit de zak graaien. Daar liep ze tevreden mee weg.

Even een verkenningstochtje door de club. Het was nog best goed gevuld met zo een 25 a 30 dames. Heren aantal schommelde ook ongeveer zo. Het was voor een woensdagavond niet erg druk. Je kon je er prima rustig vertoeven in het nachtcafe. Bij de bar ruimte was er wel een feestje met bijbehorende muziek. Lekker die combi en afwisseling van de 2.

Niet veel later spotte ik mijn dame voor de avond. Lieve Carina had haar coupe wat aangepast en met een brilletje op, zie ze er als een leuke secretaresse uit. Gezellig babbeltje om even bij te praten, en voor een intiemer onder onsje een kamertje opgezocht. Onderweg kwam ik Betty tegen, die was ook al op de hoogte dat hulp Sint in tha house was. Maar ik ging net met Carina mee, en zou haar later wel treffen om haar een presentje te overhandigen.
Geweldige GFE met deze meid. Ik was behoorlijk gevoelig na de vorige 2 dames. En Carina deed d'r magic met veel gevoel, pauzeerde om de zoveel tijd heel even kort om aandacht elders te schenken, en erna weer verder te gaan waardoor het weer super gevoelig werd.
Goed gloeiende genade, ik leek wel Dokter Bibber op de operatie tafel!



Nadien mocht ook Carina natuurlijk in de zak graaien voor een presentje, maar ze kreeg ook nog een kleinigheidje wat ik op reis had meegenomen.
Na afscheid van haar genomen te hebben, werd het hoog tijd om me te goed te doen aan het vele lekkers van de grill. Ook de cocktail man was present, en mezelf tijdens het eten maar verwend met de 2 gratis cocktails per bezoeker op de woensdagavonden.

Ondertussen was het nieuws dat hulp Sint was gearriveerd als een lopend vuurtje door de club gegaan en kwamen diverse dames hun presentje ophalen. Sonia was ik volgens haar nog iets 'verschuldigd', zoals DVPs dat zo mooi weten te verwoorden. Nou vooruit, ik had behalve voor Carina ook voor haar een extra presentje mee. Evenals voor Rebekka. Dus deze gelegenheid kwam goed uit om het hen te geven.

Lekker in de kino liggen bijkomen van een dag hard 'werken', voor de rit terug naar de Mentholcave.
Ik stond op het punt de locker ruimte in te lopen, staat daar een blonde dame op m'n pad. Die vroeg ineens om een massage. Volgens mij ken ik haar niet, dus geen idee hoe ze op kwam om me een massage te vragen.
Ik stond echter op het punt om Betty nog eens proberen te zoeken, en daarna te vertrekken. Dat vertelde ik haar ook, maar ze vroeg of het toch niet even kort kon.
Nou vooruit, dan maar. Was zo alweer even bezig, staat daar ineens Betty voor de ingang van de kino om d'r presentje te claimen. Zo hulp Sint daar zit je dus, zei ze. Oeps, betrapt met de handen in... nou ja, aan de koekjes trommel  ^_^'
De blonde begon zich gereed te maken om plaats te maken voor Betty. Tot mijn verbazing verontschuldigde ze zich bij het passeren van Betty. Sorry Betty zei ze.
Er leek weer een pikorde in het kippenhok  ^_^

Nog even gezeten met Betty en ook zij kon een presentje in ontvangst nemen.  Daarna was het de hoogste tijd dat hulp Sint met pensioen zou gaan.
Heb genoten van een volle dag. En het prettige was dat de 3 clubs By Night, Villa Vanilla en Happy Garden lekker dicht bij elkaar zitten.
Die entree combi van Villa en de Tuin vind ik een relaxte zet. In weze loop je met een combi geen verlies op, als je al van plan was om naar Happy te gaan. Overdag lekker genieten in de Villa, om vervolgens in de avond te feesten in Happy. Lijkt me helemaal geweldig als deze actie ook in de zomer door loopt. Dan is het helemaal lekker vertoeven in de grote mooie tuin van de Villa.

En wie weet, misschien ook nog es een extra combi met Magnum erbij, gezien de recente events...

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #291 Gepost op: 4 maart 2019, 19:38:19 »
Vijfde clubbezoek in 2019, Happy Garden

Zaterdag 23 februari in de avond naar Happy Garden gegaan, nadat ik in de middag in By Night was geweest. Ik kwam aan rond half zeven en besloot te beginnen met een sauna en daarna een paar heerlijk getapte koude biertjes aan de bar, getapt door dat leuke Hongaartje achter de bar ;) God, wat blijf ik dat altijd een mooie meid vinden en zeker nu ik net van By Night kom ;) Wat wel jammer was, was dat ze dit keer naar mijn mening iets te veel make-up op haar ogen had...

Aan de bar kwam ik gelijk al aan de praat met een Roemeense die voorbij liep, maar zij bleek meer van het type “Wie geht's, Was machst du en Zimmer?” te zijn, dus op haar aanbod verder niet ingegaan. Even later kwam er een andere dame naast me zitten. Zij was veel relaxter en met haar een leuk gesprek gehad. Haar naam is Kitty en ze blijkt een Oekraïense te zijn. Een Oekraïense heb ik nog niet op m'n lijstje, dus dat is wel interessant. Wat ook interessant was, is dat ze niet rookt. Omdat ik net 2 kamers gehad had in By Night, haar aangegeven dat een kamer er nu nog niet in zit, maar misschien later op de avond wel. Afscheid van haar genomen en ik ben wat gaan eten. Het eten in Happy Garden is goed. Wel altijd barbecue en Kebab, dus heb wel medelijden met de dames die er dagelijks werken. Tijdens het eten een potje Bundesliga voetbal gekeken en de wedstrijd afgekeken onder het genot van een potje Tsjechisch bier.

Toen ik weer naar de bar wilde, viel het me op dat Kwakje een tafeltje verderop zat. Met hem bijna de gehele avond opgetrokken. Veel (club)ervaringen uitgewisseld met elkaar. Kitty kwam ook een paar keer buurten om te kijken of ik er al klaar voor was. Haar op een gegeven moment aangegeven dat ze over een uurtje maar weer moest komen. Met Kwakje zat ik op een gegeven moment in de bar te kijken naar allerlei dansende mooie klapeksters. Het uurtje was bijna voorbij ik zei tegen Kwakje dat ik me even ging douchen, want Kitty zou elk moment wel op kunnen duiken.

Kitty

Ik ging me dus even douchen en toen ik me stond om te kleden, stond Kitty ineens in de deuropening. Ik zei, ik ga me even douchen, waarop zij vroeg of ze alvast de sleutel moest halen. Ik zei, ik zoek je zo wel op en dan gaan we naar een kamer. Ik wilde niet dat ze al een sleutel ging halen en ik dan al 5 á 10 minuten tijd kwijt zou zijn, omdat ik me aan het douchen was. Toen ik klaar was, zocht ik haar weer op in de bar. Ik kwam haar tegen, maar ze verontschuldigde zich bij me, want ze had net een andere klant en of ik even wilde wachten. Het zou maar een paar minuten duren. Mooie klapekster, maar ik zei tegen haar dat ik wel een paar minuten zou wachten. En inderdaad, ze is iets meer dan 10 minuten op kamer geweest met die gast en Kwakje keek me vragend aan. Hmmm, dit is niet echt een goed teken, een dame die al na 10 minuten van de kamer komt...

Toch de gok maar gewacht met Kitty en het bleek een goede gok. Ze was erg relaxt op de kamer. Zoenen en tongzoenen waren goed, maar niet perfect. Pijpen deed ze erg lekker en ik zat er even aan te denken me tot het eind te laten pijpen, maar zelf stelde ze voor om te gaan neuken, dus dat maar gedaan. Tijdens het neuken merkte ik dat ik niet makkelijk zou klaarkomen, dus haar maar weer gevraagd om me verder te pijpen en gevraagd of ze mijn tepels dan ook kon bewerken. Dit deed ze zeer goed, zonder angst om me pijn te doen, want ik houd er wel van dat het wat harder gaat ;) Mijn derde orgasme van de dag duurde daarna niet meer lang.

Na de tijd nog even een tijdje bijgepraat. Erg leuke meid en zeker een goede aanwinst voor Happy Garden, waar ik ook weleens mindere sessies heb gehad. Ook met Kitty heb ik overigens niet het volledige half uur volgemaakt. Ook dit keer was het 25 minuten, maar haar presales waren dik in orde dus ik vond het wel prima en heb er geen probleem van gemaakt.



Naam: Kitty
Nationaliteit/Taal : Oekraïense / Duits
Leeftijd : 27
Haarkleur/-lengte : Zwart
Lengte dame : 1,70 mtr
Postuur/Cupmaat : slank, 58 kg, maat 36/ A-cup

Na de kamer met Kitty  nog een tijdje rondgehangen in de club met Kwakje. Er liepen opvallend veel mooie dames rond, maar dat kan ook komen, omdat ik eerder op de dag in By Nihgt was en dan wordt veel al snel mooi ;) Mijn oog viel op een groepje mooie Bulgaarse dames. Met 1 daarvan (Elisabeth) nog een praatje gemaakt. Leuke meid, maar voor vandaag ging het 'm niet meer worden. Wel jammer vond ik dat ze te veel make-up op had en iets te veel tattoos. Ook haar vriendin zag er erg goed uit, zeker qua figuurtje alleen zij had ook te veel make-up en nog meer tattoos en daarnaast silis... Niet echt mijn ding, maar voor haar zou ik een uitzondering kunnen maken ;) Of ze beiden servicekanonnen zijn...? Ik heb sterke twijfels, maar optisch hebben ze wel iets.

Aan 't eind van de avond werd ik nog aangesproken door een mooie blonde Roemeense, Cleo geloof ik. Op zich een leuke spontane meid, maar ze had net gerookt en dat kon ik duidelijk ruiken uit haar mondje... De reden dat mijn voorkeur uitgaat naar dames die niet roken.

Om 3.15 vond ik het welletjes en Kwakje ook. De club verlaten en huiswaarts gekeerd. Dit keer weer een positieve ervaring in Happy Garden. De laatste keer vorig jaar was helaas dramatisch. Ook vond ik dat het dit keer ook redelijk druk was, dus het gaat blijkbaar weer redelijk goed met Happy Garden.

Résumé 2019:
5 saunaclubbezoeken
8 verschillende dames
vs 5 – 2
vs 3 – 5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #292 Gepost op: 24 maart 2019, 18:03:37 »
Gisteren het feestje van Partycrasher en Pret bezocht. Patjax  was ook meegekomen en kwamen aan rond 18:00 uur. Het was nog vrij rustig.
Ook de opkomst voor het feestje bleek niet zo hoog te zijn. Van alle die zich hadden opgegeven was meer dan de helft niet komen opdagen.
Eerst even Partycrasher de hand geschud en die van Pret later want die was er nog niet.
Bleek dat het bij hun mis was gegaan met de vlaaien. Schijnbaar wist Piet Plezier dit en is in de middag nog bitterballen en dergelijke gaan halen. Deze heeft PHG klaargemaakt zodat we toch nog een extraatje te eten hadden. Het was allemaal maar moeizaam met het feestje.

Moet zeggen dat ik mij persoonlijk wel heb vermaakt. Het was wel wat rustiger in PHG en de meeste vonden dat er ook niet zoveel meiden waren maar dat vond ik niet. Vooral later op de avond waren er genoeg. Genoeg mooie meiden maar vertrouw er geen een. Servicepakketje laat te wensen over en eentje kwam niet verder dan “sex” tegen mij te zeggen. En dat moest mij dan verleiden tot een kamer.

Onderweg met Patjax naar de rookruimte zag ik een bekend gezicht maar moest even schakelen. Bleek het Lulu te zijn. Bleek haar eerste dag in PHG te zijn en wou het eens proberen. Beetje bijkletsen en na een tijdje vroeg ze voor een kamer. Lulu ken ik en heb er geen super kamer mee gehad maar is gewoon een ok kamer. Haar service was niet veranderd zei ze dus gewoon tongzoenen en zonder extra wat veel meiden in PHG vragen of ze doen het helemaal niet.
Lulu is ook wel een vrolijke en lekkere meid dus met haar naar de kamer gegaan.
Het was weer een ok kamer en niet super maar goed genoeg voor weer eens een keer met haar. Eerst lekker tongen met haar en daarna ging ze over naar pijpen en daarna over naar neuken. Na een paar posities gedaan te hebben ging het maar moeizaam en ze had ook een beetje last volgens mij. Die dikke rode condooms werken ook niet mee. Ze vroeg of ze mij een handjob kon geven, en dat liet ik haar proberen. Ze gebruikte lekker veel spuug en af en toe over de dop wrijven en toen hield ik het niet meer. De druk was eraf

Eerst even lekker douchen en wat eten. Zo een beetje ouwehoeren de avond door. Was weer van allerlei soort volk daar maar verder geen last van gehad. Zag er eigenlijk naar uit dat ik geen kamer meer zou maken en Patjax en ik hadden besloten om zo naar huis te gaan. Komt er in het rustige gedeelte een meid tegenover mij zitten eten. Vriendelijk gezicht en iets steviger. Piet Plezier was er ook eerder die dag mee geweest. Maar door haar tieten die verpest waren door de dokter was hij er snel klaar mee. Haar naam is Daisy 26 jaar, Bulgaarse. Beetje gesprekje aan gegaan en het liep wel. Beetje lachen met elkaar en uiteindelijk ging ze weg. Door aandringen van Patjax ben ik naar haar toe gelopen en ze stond daar met een andere meid. Ze vroeg om naar de kamer te gaan en vroeg of ze deed tongzoenen en daar werd geheimzinnig over gedaan. Er werd over ‘pari” gepraat tussen de 2 meiden. Ik zeg geen ‘pari” gewoon inclusief. Dat deed ze niet. Ik zeg ok geen probleem is jouw keuze. Die andere meid ging weg en ik wou ook weggaan maar ze pakte mij vast en zegt dat het goed was dat ze dat gewoon deed maar dat niet kon zeggen waar die andere meid bij was.
Dus toen is ze de sleutel gaan halen. We moesten naar buiten in zo’n hutje. Daar begon ze mij voordat we op het bed waren al te tongzoenen dus het was niet gelogen van haar. Lekker op bed verder het gebruikelijke repertoire. Pijpen en daarna over naar neuken. Ze was lekker strak en duurde niet lang voordat ik lekker doggy in haar klaarkwam. Het was een beetje snel gegaan en de resterende tijd nog een beetje op bed gelegen en wat kletsen. Hier tieten zijn inderdaad aardig mislukt helaas en zag een groot litteken aan de zijkant. Heb ze ook maar niet heel aandachtig bekeken. Schijnbaar moet ze voor de 3e keer onder het mes om het in orde te laten brengen.
Verder aardige leuke meid.

Kom ik van de kamer en klaar om naar huis te gaan want Patjax was moe van zijn zware dag ervoor en wou naar huis. Zie ik hem nog snel met Lulu naar de kamer gaan. Hij kon het toch niet laten.
Iedereen van het feestje was inmiddels ook vertrokken. Nog een beetje rondhangen en na een uur komt hij van de kamer. Toen ook maar gelijk naar huis gegaan was toch al 3:30 uur geweest.

Heb mij wel vermaakt in PHG, komt ook vooral door de gasten die er waren zodat je wat praatjes kunt maken. En Piet nog bedankt voor de bitterballen!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #293 Gepost op: 24 maart 2019, 19:06:29 »
Allee, pret was dan toch eens op zijn eigen verjaardag .... voor een onevenwichtige (lees:labiele) Turk is dat al iets  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #294 Gepost op: 28 maart 2019, 22:08:44 »
Verslagje verjaardagsparty P&P

Verborgen onder de vleugels van Firehawk datgene gedaan wat een van de twee jarige joppen tot in perfectie beheerst, nl het crashen van een party. Rond 18.30 kwamen we aan en ik liep al gelijk tegen de Franse veelpleger aan van een dag eerder in SS. Nadat we ons omgetoverd hadden tot party people eerst maar eens een hapje gegeten. DS en PP een handje gegeven en even later ook de twee jarigen.

Ondanks dat het nog rustig was kwamen de meeste dames niet verder dan het je aantikken met de toevoeging "sex?". Bij de derde maar de hand uitgestoken en gezegd dat dat dan €50 is. Kennisgemaakt met Smouse die schijnbaar zijn tent hier had opgeslagen. Over de taart is inmiddels genoeg gezegd en het was aan PP te danken dat er toch nog iets van een feestelijk hapje rond kon gaan.

Er waren een drietal uurtjes verstreken toen Firehawk, Smouse en ik wat stonden te praten toen Marta mij zag. Natuurlijk een hele reeks aan vragen en verwijten waarom ik mijn gezicht zolang niet had laten zien. Er werd behoorlijk gedold en na een tijdje ontvoerde ze me naar een rustig plekje. Ik zei haar dat het nog wel even zou duren alvorens er weer leven in mijn vriendje zou komen. Ze stelde voor samen een sigaretje te roken. Haar gezegd dat ze rond 23.00 uur maar terug moest komen. Als er wat te verdienen valt kunnen de dames de klok ineens heel goed en enkele minuten eerder meldde ze zich. Kamertje opgezocht en waar de vonken er de vorige keer vanaf spatte kwam het nu niet verder dan een waakvlammetje. Herhaling in de toekomst is dan ook klein.

Veel gezeverd met Firehawk, Smouse en PP. Inmiddels was het al ruim twee uur geweest en we zaten erover te denken om naar huis te gaan. Firehawk raakte in gesprek met een Bulgaarse en met een kleine aanmoediging van Smouse en mij vlogen ze samen weg. Na een tijdje besloot ik nog een sigaretje te gaan roken voordat hij terug zou zijn. Daar liep ik regelrecht tegen lachebekje Lulu aan. Eerder op de avond had ze al tegen me aan staan rijden en nu wenkte ze me. Even wat kletsen en ze stelde voor om "Liebe zu machen". Een verademing na alle banale pogingen gedurende de avond en tel daarbij mijn zwak voor Albanese dames op en een intiemere kennismaking kon niet uitblijven. Geen hoogvlieger maar een leuke sessie met een leuke dame.

Inmiddels was het kwart over vier en bleek iedereen al weg te zijn. Voor Firehawk en mij het teken om ook te gaan. Jammer dat veel van de opgegeven ijsberen verstek hebben laten gaan. Als je twijfelt doe dan zoals ik. Niet opgeven en gewoon "crashen" als je zin hebt.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #295 Gepost op: 28 april 2019, 01:25:09 »
PROFETISCHE WOORDEN


Na een lange hete weekend was het op de 3e woensdag van de 2e maand in Mentholland pittig opstaan om te zwoegen.
Dat eenmaal achter de rug, daarom even ergens willen relaxen.

En waar beter dat te doen dan in de olijke tuin? In de middag aangekomen was het nog niet zo heel druk, maar wel al beetje levendigheid met ongeveer 7 dames en 5 a 6 heren. M'n vrijkaartje werd even besnuffeld en geaccepteerd, waarvoor dank aan de club en een ander forum.

Gauw even omkleden en de sauna in om op te warmen. Daarna nog net een brunch naar binnen kunnen werken. Dat is in Happy prima op orde met wat eieren, worstjes en wat luxe beleg.

Het is alweer een poosje geleden dat ik in m'n moestuintje was, maar alles ziet er nog steeds hetzelfde uit. Papi alles proper aan het maken, thekes die lege glaasjes opruimen, wat heren die aan het relaxen waren, dames die rond paraderen en even gedag kwamen zeggen. Eentje was verontwaardigd dat ik dr verjaardag was vergeten. Wellicht later nog es goed maken.

Beetje bij beetje kwamen er steeds meer dames bij. Voor een woensdag niet bijster veel, ik gok in de avond zo een 30 a 35. Als iemand de aanwezigheidslijst gezien heeft, zou dat best wat meer of minder kunnen zijn geweest.

De cocktail man toverde later op de avond allerhande drankjes uit zn hoed, waar ik gretig gebruik van maakte. De DJ kwam ook om wat plaatjes te draaien op nightclub geluidsniveau. Hij doet maar, want ik dook lekker m'n mentholcave in voor een winterslaapje. Tussendoor me tegoed gedaan aan de bbq. Daar staat nu een andere kok achter. Soms mis je wel es kleine dingetjes, zoals een bekend gezicht.
2 dames wisten me voor hun karretje te spannen voor wat ontspanning.

Zo rond middernacht zou de klok slaan, m'n wagen in een pompoen veranderen, en ik in een snurkende prins. Dus gauw een keuze moeten maken. Zoveel keuze, leuke vertrouwde dames, of avontuurlijk voor een nieuwe te gaan.

Het werd weer het vertrouwde met de donkerharige Roemeense Carina. Een lieve schattige meid, voor een prima GFE.  Vraag me af of iemand met zo een schattige meid een PSE heeft gehad...
Wederom een geweldige kamergang met haar. Dat deed m'n maag weer knorren. Gelukkig valt er in de tuin op elk moment wel wat te eten.

Na dat volproppen werd ik wat slaperig. Zeg maar een after dinner dip. Het was intussen alweer aardig laat aan het worden. Later dan ik nu normaal de club verlaat. Mentholbear begon langzaam maar zeker in die snurkende prins te veranderen. Gauw een warme kruik gezocht en lekker mee onder de dekens gekropen...

Volgende ochtend lekker samen ontbeten. En terwijl zij zich erna ging klaarmaken voor een nieuwe dag, zat ik lekker op banken in het nachtcafe te mijmeren over die PROFETISCHE WOORDEN van Partycrasher. Een weekendje werd namelijk al gauw een verlengd weekendje, en met vandaag erbij is het intussen een volle week geworden. Want de flow was nog niet voorbij...
« Laatst bewerkt op: 28 april 2019, 01:44:56 door mentholbear »

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #296 Gepost op: 28 april 2019, 17:02:20 »
Gisteren met Patjax, Piet Plezier, Koos Albers, SAS en Johnny Fontane een avondje PHG gedaan.
Ik kwam met Patjax rond 18:30 aan. Viel mij persoonlijk met het aantal meiden niet tegen. Rond 20:00 uur kwam er een lading bij en zelfs rond 22:00 uur zag ik er nog nieuwe gezichten bij komen.
Schat zo tussen de 35 a 40 meiden uiteindelijk. Ook wat meiden van Vanilla erbij vanwege een feestje daar. Aangezien veel meiden op vakantie zijn nu, viel het aantal meiden mij niet tegen in PHG. Zat ook vanalles tussen qua uiterlijk, genoeg mooie ertussen.

Helaas de houding van de meiden en de aanpak liet te wensen over. Sas kreeg boze verwensingen van een meid omdat hij niet snel genoeg aan de kant ging. En het merendeel van de meiden kwam niet verder dan “seks” te roepen en dat moest je dan verleiden voor een kamer.

We stonden bij een statafeltje en een meid kwam ook polshoogte nemen. Iedereen ging er van door om te roken en ik stond er nog. Daar kwam ze ook niet ver dan “zimmer?” te zeggen. Gelijk nee gezegd en er kwamen nog wat kerels voorbij en waar ze dat ook bij deed, dat lukte ook niet. Ik zeg heb je geen geluk vandaag? Je moet direct zijn zegt ze. Ik zeg nee zo werkt dat niet, in ieder geval bij ons niet. Toen kwam ik met haar normaal in gesprek en zijn we ons ergens gaan zitten. Mooie slanke meid, Diana, Bulgaarse, 23 jaar. Nu nam ze de tijd en toch zeker zo’n 10 minuutjes gepraat zonder dat ze weer over zimmer begon. Ze deed de ouderwetse service gewoon voor 50 en geen upselling. Met haar maar eens een kamer gaan wagen. Ze deed wel wat we hadden afgesproken, beetje tongzoenen en pijpen deed ze wel lekker. Ze vroeg elke keer wat ze moest doen en het voelde heel mechanisch. Uiteindelijk haar gaan neuken maar ze lag er een beetje dood bij. Uiteindelijk in doggy klaar gekomen. Zij nog beetje poetsen, klein praatje en van de kamer. Mooie meid, heeft gedaan wat ik van haar vroeg maar voelde allemaal plichtmatig aan zonder gevoel. Maar wat ik in PHG zag had ik het veel slechter kunnen treffen.

Eens gaan eten en later kreeg Patjax het nog aan de stok met een meid die geen “nee” kon verstaan/begrijpen.
Was niet echt een lekker sfeertje wat er hing bij de meiden. Johnny Fontane had zin om naar de Vulkaan in Duisburg te gaan en Piet Plezier en Koos Albers wilden ook wel. Patjax en ik besloten om ook mee te gaan en zou zijn we rond 00:00 uur vertrokken. In Duisburg heb ik niks gedaan want daar vertrouw ik de meiden al helemaal niet en bijna alleen maar slechte sessies gehad. Maar was wel gezellig met een groepje erheen wat rondlopen.

Jammer dat PHG nu zo geworden is, viel mij bij mijn vorige bezoek ook al op. Maar werd gister weer bevestigd. Jammer. Hoop dat het gedrag en service van de meiden gaat verbeteren, lijkt nu net het wilde westen daar.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #297 Gepost op: 2 mei 2019, 22:00:03 »
De laatste tijd weinig behoefte gehad om mijn ervaringen nog te delen. De neerwaartse tendens bij de clubs zet zich door op een enkele uitzondering na en ik heb dan ook geen zin om in herhaling te vallen. Het bezoekje van afgelopen zaterdag aan PHG oftewel het pruts hoeren gemeenschap heeft me doen besluiten om er toch wat woorden tegen aan te gooien. Voor het eerst in anderhalf jaar tijd heb ik ongepopt een club verlaten en heeft een club zich als eerste een plekje op de no go lijst weten te plaatsen. Ik heb mezelf alvast gecensureerd omdat ik zeker weet dat als ik zou schrijven wat ik denk er weinig van het stukje over zou blijven. Om het beeld te schetsen zal ik een viertal voorvallen met dames beschrijven.

Dame 1: Het blonde Bulgaarse opdringerige jaagstertje
Ik stond met JF aan een ronde tafel bij te praten toen een blonde dame zich ongevraagd tussen ons in wurmde. Iets waar ik werkelijk een bloedhekel aan heb en ervoor zorgt dat ik al klaar ben met zo'n dame zonder dat er ook maar één woord is gewisseld. Ze stelde zich voor als Nelly en vroeg onze namen, waar we vandaan kwamen en of het ons eerste bezoekje aan de club was. Op de laatste vraag zei JF nee en ik ja als een eventuele uitweg voor JF. Hij begreep de hint en zei haar vriendelijk dat hij mij eerst nog de club moest laten zien. Je zag de twijfel op haar gezicht of ze weg zou gaan of toch nog een poging zou wagen. Na een klein minuutje kwam ze op de proppen met een briljante ingeving richting JF: Sex? Kort maar krachtig antwoordde hij nee. Tsja wat nu moet ze gedacht hebben om er in een uiterste poging om hem over te halen het welbekende riedeltje van gutes blasen enz er tegen aan te gooien. Na nogmaals een nee van JF besloot ze om uiteindelijk dan toch maar af te druipen.
Tip 1 voor de dames: Vraag of het ok is dat je erbij komt staan.

Dame 2: De look a like
Bij mijn vorig bezoekje een aantal weken geleden was ze me al opgevallen en toen ik aan Firehawk vroeg aan wie ze hem deed denken bevestigde hij meteen diegene die ik in gedachte had. Op de heenweg had ik al gezegd dat ze bij aanwezigheid hoog op mijn lijstje zou staan en dat ik zelfs van mijn gebruikelijke stramien van afwachten tot een dame bij je komt zou afwijken. Na een tijdje zagen we haar en subtiel keek ik haar aan. Ietsje later zat ze op een bankje met een andere dame bij ons in de buurt en er was oogcontact. Het leidde ertoe dat ze na haar gesprekje zichzelf tegen de reling van de trap uitdagend drapeerde. Toen ik me omdraaide en haar aankeek kwam er slechts één woord uit haar mond: sex? Nu ben ik niet voor één gat te vangen ook al is het de mooiste die er rond loopt. Ik telde hardop het aantal heren aan de tafel en zei "fünf nicht sechs". Dit ging haar intelligentie niveau duidelijk te boven. Toch knap dat je juist het enigste woord dat me ervan zou weerhouden om met haar te kameren de ether weet in te roepen. Domheid of misplaatste arrogantie? Geen idee maar de zin in haar was meteen over.
Tip 2 voor de dames: Als je het gevoel hebt dat je beet hebt zul je toch nog een beetje moeite moeten doen om hem helemaal binnen te halen.
Tip 3 voor de dames: Als je "slachtoffer" zich in een groepje bevindt probeer hem dan te scheiden van de kudde.

Dame 3: De onbeschofte schreeuwlelijk
We stonden wat te praten toen een dame SAS vroeg om hulp te gaan halen aangezien er iemand zich niet lekker voelde in de douches. Bij terugkomst ging hij in de opening staan zodat niet iedereen te pas en te onpas de ruimte in zou lopen. Natuurlijk ging het als een lopend vuurtje door de club en al snel stonden er een aantal dames bij. Vanuit de kleedkamers kwam er ook een dame aangelopen en hoewel ik betwijfel of het hier om een gediplomeerde verpleegster ging wilde ze koste wat kost naar binnen (waarschijnlijk was de heer in kwestie haar kip met het gouden ei). SAS werd nogal bruut aan de kant gezet en enkele minuten later toen ze weer naar buiten kwam kreeg SAS die inmiddels weer bij ons stond de nodige verwensingen naar zijn hoofd geslingerd. PP maakte haar netjes duidelijk dat ze dit ook wel op een andere manier kon formuleren en dat ze niet wist dat het juist SAS was die hulp had gehaald. Waar je zou denken dat iemand dan even zou nadenken kwam er echter een bak stront uit haar mond waar zelfs de bekende vliegjes zich vol afschuw vanaf hadden gekeerd. Ze eindigde met te zeggen dat we maar een klacht tegen haar moesten indienen maar dat hier toch niets mee gedaan zou worden aangezien dit haar "thuis" was en ze kon doen en laten wat ze wilde.
Tip 4 voor de dames: Wil je dat ze je met respect behandelen dan zul je je ook dusdanig moeten gedragen.

Dame 4: Het inmiddels voormalige PHG-liefje
Zij is één van de weinige dames die mijn nummer heeft. Een tweetal weken geleden appte ze me op een zaterdag of ze me die dag zou zien maar had al afgesproken om met Firehawk en BBZ naar Samya te gaan. Het feit dat het een last minute call was dat ik naar PHG ging en mijn verwachting dat ze wel eens naar huis zou zijn ivm orthodox Pasen hadden me doen besluiten haar niet te laten weten dat ik kwam. Het was inmiddels na negenen en ik liep door de bar toen ik haar met de rug naar mijn kant toe zag staan. Ik probeerde ongemerkt langs haar heen te glippen. Juist toen ik dacht dat het me gelukt was hoorde ik mijn naam met daarop volgend waar ik dacht heen te gaan. Ik liep terug en ipv een zoen kreeg ik een klap tegen mijn bovenarm. Het begin van een avondje waarbij ze de naam klapekster alle eer zou aandoen. Ze vroeg meteen waarom ik haar niet had laten weten dat ik zou komen. Ze snapte mijn uitleg en vroeg naar mijn plannen met haar. Ik zei dat ik op weg was naar mijn maten en dat we elkaar wel later zouden zien.

Een kleine vijf minuten later stond ze al voor mijn neus. Ditmaal wat uitgebreider bijgebabbeld en haar nogmaals duidelijk gemaakt dat ik niet van plan was om al te gaan kameren en dat ik sowieso niet mijn eerste sessie met haar zou doen. Ze stond erop dat ik samen met haar een sigaretje ging roken. Toen we terug de bar inliepen dacht ik dat ze op haar gebruikelijke plekje zou gaan zitten maar ze liep mee. Ze stelde voor om even in de Kino te gaan liggen. Deze bleek overvol te zijn waarop ze me meesleepte naar het bankje dat in het gangetje staat voordat je naar beneden richting de kamers gaat. Nu kwam het ekster gedeelte in haar naar boven. Ze vond het onzin dat ik eerst met een andere zou kameren en ze had al een poosje geen orgasme meer gehad en ik moest haar deze bezorgen. Bij wijze van grap zei ik dat ik haar een speciale aanbieding deed. Voor drie uur zou ze me maar €200 moeten betalen. Het kwartje viel niet en zij zei €250. Ik vroeg haar welke extra ze dan wilde en toen snapte ze hem. Ze bleef erbij dat we moesten kameren. Ik was nul geil en zei haar dat ik nog geen zin had. Uiteindelijk besloot ze dan toch bakzeil te halen en te gaan.

Een half uurtje later kwam ze heel demonstratief aangelopen en wees naar haar klokje. Ik was het inmiddels beu en zei haar dat ik nog niet gekamerd had en zei dat ze voor middernacht niets hoefde te verwachten. Ze stormde weg en ik dacht in eerste instantie dat ze gespeeld boos was weggelopen totdat Firehawk zei dat ze wel echt boos was. Toen ik later een sigaretje ging roken deed ze uit de hoogte en was ik er helemaal klaar mee. Kort daarop stonden we ons om te kleden om te gaan en de interne tam tam bleek weer vliegensvlug te zijn. Ze kwam opzichtig onze kant uit om me straal voorbij te lopen en afscheid te nemen van Firehawk. Ik kon een hoofdschuddende glimlach niet onderdrukken.
Tip 5 voor de dames: Het vertonen van kleutergedrag kent maar één gepast antwoord en dat is negeren.

Overige zaken
* Het eten was ditmaal passend aan het niveau van de dames
* De "Daisy Duck's" lippen waren schijnbaar in de aanbieding bij de plaatselijke botoxboer
* De toestroom aan party people en feestneuzen deden ons besluiten om al om 23.30 uur de club te verlaten

De club en dames richten zich duidelijk op een andere categorie beren dan waar ik toe behoor. Bij het weggaan werd natuurlijk de vraag gesteld of alles naar wens was geweest. Op mijn kort maar krachtige nee kwam de dame niet verder dan "jammer, volgende keer beter" zonder verder te vragen. Mijn opmerking dat de kans zeer klein zou zijn dat er nog een volgende keer zou volgen werd voor kennisgeving aangenomen.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #298 Gepost op: 20 juli 2019, 03:03:11 »

VERANDERING VAN SPIJS

Na in de middag eerst lekker in de villa gerelaxt EN verrast te worden, mocht ik met hum combo actie voor 3 tientjes ook in de speeltuin komen spelen.
De theke bestudeerde het gestempelde briefje van de zusterclub, en voorzag me van een gepast tenu. Onderweg naar de locker ruimte werd ik al snel onderschept door Betty die terug is van weggeweest. Verdraaid, wat is zij fraai afgevallen zeg!

Maar first things first, aangezien het eten in de Villa matig was, me in de Garden prima tegoed gedaan aan de BBQ.

Na een poosje me in de bar genesteld, aangezien het muziek niveau nog uit te houden was. Daar praatje aangeknoopt met Iouana. Net als ik, is ze een paar kilo's bijgekomen. Maar in tegenstelling tot een ijsbeer, staan de rondingen bij haar wel prima. Besloot ook m'n kamertje met haar te doen, en genoten van een geweldige sessie.

Wellness rondje gedaan en na nog wat gegeten te hebben, lekker in de kino liggen uitbuiken en terug te blikken op een SC weekendje in Hamburg.
Het klopt wat ze zeggen. VERANDERING VAN SPIJS doet eten. Maar eerlijk gezegd vind ik de simpele Hollandse kost prima te verteren. Of in dit geval de spices in en rondom NRW ;)

Zo rond middernacht hopte er een tweetal dames binnen. Eentje kende ik niet, de ander wel. Pas toen ik Sibel riep herkende ze me aan m'n stem.
Hoe weet je dat je teveel bent aangekomen? Als zelfs een DVP je niet meer herkend...
Aangezien het niet zo druk was, vroeg ze om een massage. Nu ben ik de moeilijkste niet, en kon ze zo lekker een klein uurtje liggen ontspannen.
Aangezien ze geen zin meer had om nog te werken. kwam ze na de massage er lekker bij liggen voor wat geklets. Over koetjes en kalfjes.
Op een gegeven ogenblik kwam er een klant binnen die ze al kende. Tactisch maakte ik me uit de voeten, zodat hij haar kon benaderen. Helaas toen ik na een rondje terug kwam, waren ze alweer uit elkaar. Blijkbaar waren ze tot een overeenstemming gekomen...
Dat kan ook gebeuren. Niet alles is te koop ;)


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #299 Gepost op: 10 augustus 2019, 01:57:48 »
TIMING

De 1e woensdag van de vorige maand eigenlijk druk gehad met andere dingen. Bovendien de volgende dag een afspraak in Mentholland.
Maar er stond een uitnodiging van vreet kameraad Joker uit voor zijn verjaadag. Zijn presentje had ik al gekocht en wist niet wanneer we elkaar weer zouden treffen.
Dus na mijn afspraak in de avond richting Oedt vertrokken. De rit ging voorspoedig. En voor ik het wist stond ik voor het tuinhekje.

Alias doorgegeven en kreeg een korting op de entree. Gauw omkleden en de jarige job zoeken. Kwam een enkele ijsbeer tegen, even praatje mee gemaakt. En na een poosje de ouwe wanker een hand kunnen geven. Even bijgepraat over het zware ijsberenleven.

De avond verliep gemoedelijk. Paar maal wat opgeschept bij het buffet. Bijna de cocktail bonnen vergeten, maar Joker zou de Joker niet zijn om je daar niet op te wijzen. De cocktailman weer lekkere zoete dikmakende suikerbommen klaarliggen.
De ijsberen en nog een bevriende beer zaten op een kluitje te bekokstoven hoe iemand met een overgebleven drankenbon nou nog een extra drankje konden scoren bij de cocktailman. Die had ieder van hen al 2x langs zien komen.
Beetje op een macho manier, zou ik dat wel even met de barman regelen. Met het bonnetje in m'n hand kreeg ik zonder moeite het begeerde drankje mee.
Tja, zo moeilijk was dat niet, aangezien ik pas 1x eerder bij hem was langs geweest ;)

Terwijl de avond vorderde een hoop bekende, maar ook een aantal nieuwe gezichten gezien. Ik schat dat er ergens tussen de 30 a 40 dames waren en enkele tientallen heren.
1 van de bekende gezichten tussen de dames was Daniella. Een lief buurmeisje type, mits je in Roemenie of Happy had gewoond...
Na ook even met haar bijgekletst te hebben, trokken we ons terug in ons voormalig 'huisje' voor een heerlijk kamertje.

Terwijl de uren voorbij tikten veranderde het publiek en begon het geluidniveau in  de bar stormachtige niveau te bereiken. Dus trok deze ijsbeer zich terug in de Mentholcave. Niet onopgemerkt blijkbaar, want een mij onbekende brunette heeft me zeker in het verleden eerder bezig gezien, en kwam voor een massage. Okay, ik ben de beroerste niet.
En nadien kwamen ook Natali en Nicole voor een momentje ontspanning. Van al dat harde werken wordt een mens moe. Ik besloot de Mentholtruuk te doen en ging een potje liggen ronken.

Rond sluitingstijd m'n spullen gepakt en het tuinhekje weer achter me dicht gedaan. Met een slakkengang rustig richting m'n volgende afspraak gereden, en kwam zo ruim een half uur van te voren al aan. Goeie TIMING, al zeg ik het zelf.