LOOM
Een paar dagen voor het betreffende bezoek, kwam via pb van een onfortuinlijke heer die zelf niet meer tijdig z'n vrijkaartje kon verzilveren de vraag of ik voor hem de bloemetjes wilde water geven in de olijke tuin. De goedheid zelve ben ik natuurlijk niet te beroerd om een mede beer uit de brand te helpen

En zo vertrok ik 3 dagen eerder als gepland op de 4e van de 4e richting Oedt.
Tanken zou ik later op de avond wel doen, aangezien de Jet tankstelle redelijk op de route terug ligt en de prijzen meestal nog iets lager liggen.
Bij de receptie aangekomen werd het vrijkaartje zonder problemen aangenomen, al was het precies op het randje. Dank aan club, een ander forum en de gulle beer.
Eenmaal opgefrist gauw de voederbakken aangevallen. Diverse broodjes, beleg, waaronder zalm en tonijn ofzo voor visliefhebbers, roerbak ei en nog iets in de warmhoud bak.
Om erna de spijsvertering te bevorderen even een rondje gemaakt door de tent. In de kelder zijn ze wat aan het verbouwen, waardoor een paar kamers niet in gebruik leken.
De binnen sauna was lekker op temperatuur. Het zwembad leek meer op een Finse dompelbad. De buiten sauna niet geprobeerd, aangezien uit de buiten douche helaas alleen koud water komt.
Rond 11:30 waren er nog 3 vroege vogels die kwamen profiteren van de 40 ipv 60 euro happy hour entree tussen 11 en 16 uur.
Rebeka, Raluca en Amina waren al vroeg present. In de olijke tuin worden de bloemetjes vaak besproeit, waardoor de dames standaard een regenjasje gebruiken. Niet zo milieubewust, maar tja, het heet er ook de olijke tuin en niet de biologische tuin

Bij menig schijnt een milieutax mogelijk te zijn, maar daar past deze Dagobeer voor.
Harry de paashaas was meegekomen om alvast her en der wat eitjes te verstoppen. Daar kwamen enkele dames voor bij zitten waaronder Raluca. Een fraaie slanke brunette die helemaal in m'n straatje past. Na een mentholspelletje die ze won, claimde ze haar prijs: lekker potje worstelen!
We hebben dusdanig van elkaar genoten dat het uitliep naar een uurtje voor 100 ballen.
Even lekker in de sauna liggen bijkomen en op de bankjes er voor even zitten afkoelen. Komt daar ineens een nieuwe jonge dame bij me zitten. Deze Duitse luistert naar de naam Sereen. Aparte Duitse naam. Nee, het zou Iraans zijn en iets als zoet of lief betekenen. Okay... tot zo ver artiestennamen.
Ik vond dat we elkaar maar es wat intiemer moesten gaan leren kennen. De Duitse geilheid spatte er helaas niet van af en het werd een redelijk kamertje.
Na zo een lauwe kamer maar weer op gaan warmen in de sauna. Om vervolgens de verloren zoute mineralen aan te vullen met een lekker kommetje soep.
Het waaide een fris briesje die dag. Lekker om mee af te koelen, maar niet om in de tuin te blijven hangen. Na nog een sauna rondje en me opgefrist te hebben wordt ik door een Nederlander begroet. Net uit de douche en zonder bril ben ik net een mol. En de enige keer dat we elkaar tegen kwamen was in Club Voldemort. Toch had ik het vermoeden dat dit wel es de beer is die alleen 's middags een wit vachtje heeft: de enige echte Middagbeer.
Gezellig in de bar even zitten kletsen over van alles en ouwe 'liefdes'...
Best wel prettig zo een rustige bar. Maar ergens vind ik beter bij de sfeer passen als ze van dat Schlager muziek zouden draaien. Het is denk ik ook beetje dergelijk publiek wat er rond dat tijdstip rond doolt.
Tot m'n verbazing spotte ik een bekend gezicht die er de vorige keer niet was. Alice was weer terug en ze had net d'r mega klauwen laten doen. Van mij had dat niet gehoeven, maar het was ook geen dealbreaker. Nadat ze ook een paasei en een spelletje won, vertrokken we naar een kamertje waar we als vanouds geweldig van elkaar hadden genoten. Schade 50p30 en een extra speeltje, omdat ze het spelletje ook met het thuisfront wilde spelen.
Erna de honger gestild met een klein bordje uit de voederbakken. Er moest immers ruimte over blijven voor het hoofddoel van de dag: de gamba's

Terug de bar in voor een glaasje prik, zie ik daar de bevallige Rebecca met d'r mooie kijkers zitten. Ze was verbaasd dat ik een paar dagen eerder dan verwacht was gekomen. Aangezien ze al lang wist dat ik een ijsbeer ben, uitgelegd dat ik voor iemand anders moest invallen.
Het spelletje met de paashaas won ze na een paar rondje ook, en als prijs koos ze mij uit als persoonlijke slaaf. Heerlijk kamertje gehad voor 50p30.
Alice kwam een poosje later wat gestrest naar me toe. Ik vroeg wat er aan de hand was, want er leek wel een ramp ofzo te zijn gebeurd. Wat bleek, ze was haar extra speeltje kwijt en vroeg of ik gezien had of het op de kamer was achtergebleven ofzo. Want de schoonmakers zouden niks tegengekomen. Ik had echt geen idee en dacht dat ze het wel in d'r tasje had gedaan, maar geen ramp stelde ik d'r gerust. Ze mocht er gerust nog eentje krijgen en de dankbaarheid was groot. Wat een kleinigheidje voor sommige dames kunnen betekenen...
Middagbeer had intussen een maat van hem opgehaald en even een korte kennismaking gedaan. M'n aandacht was intussen afgedwaald naar een blonde dame met sexy rood setje aan. Terwijl ik opstond en op d'r af liep, werd ik onderschept door een bekend gezicht. Het was de fraai gebronsde Iouana. Ook zij wilde een spelletje spelen met Harry de Haas. En wel ja, ook zij wist het geluk naar zich toe te trekken. Wat ze voor prijs wilde? Een massage. Ja doei, ik ben niet van gisteren, een massage in de kino kan ze krijgen. Maar nee, ze wou de kamer op. Nou vooruit.
Terwijl ze terug kwam met een sleutel en ik braafjes achter haar aan liep grapte ze dat ik d'r sowieso een massage zou geven. Ik was verbaasd en ook verwonderde ik me waar ze me naar toe bracht. Ik vroeg hoezo en of we een blokhutje hadden, want we liepen voorbij de VIP kamers, richting het Nachtcafe. You'll see knipoogde ze naar me. En tot m'n stomme verbazing liep ze zo de Thaise massage kamer binnen. Althans... voormalige Thaise massage kamer, want de glazendeur was vervangen voor een houten deur. Ik vroeg waar die kleine knijpkat naartoe was. Ze had geen idee, alleen dat die niet meer kwam. Voor mij is zo een harde massage maar niks, maar kan me herinneren dat sommige ijsberen dat wel lekker vonden.
Enfin, we begonnen elkaar maar te 'masseren' en na een tijdje had ze zo iets bekijk het maar en ik mocht het werk verder doen. Ze zouden mij er voor moeten betalen

Geweldige kamergang gehad.
In de afgelopen jaren zijn we zo vaak met elkaar de kamer op geweest, dat deze klapekster intussen alle snuisterijen van ChinaClaus al heeft. Ze hunkerde naar M&M's. Mijn chocolade bonbon vervangers pur sang na het fiasco in 2017. Had toen iets van 30 doosjes ofzo choco bonbons gekocht. Een tijd lang ging dat prima, tot die ene keer in By Night. Na een kamergang met een jonge dame gaf ik haar een doosje chocolade in hartjes vorm. Ze was er zeer verheugd mee, en opende em gelijk en zag toen: POEP!! Shitzooi, het was intussen beetje zomer aan het worden en m'n kofferbak was een oven geworden. De mooie hartjes op het doosje waren allemaal gesmolten tot plasjes diaree...
Ik zal dat beduusde gezicht niet nooit vergeten. Geschokken liep ik gauw naar m'n auto en waar ik voor vreesde bleek te kloppen de laatste tiental doosjes waren allemaal naar de filistijnen... Vandaar voortaan alleen nog maar M&M's die smelten niet zo makkelijk. Maar laat ik die nou net niet bij me hebben. Normaal komt zij namelijk pas op een tijdstip aan dat ik al vertrek. Maar die avond was de kok blijkbaar nog de gamba's aan het vangen ofzo...
Dus vertrok ze voor het eerst met lege handen. Nou ja, op het gele 50 euro briefje na dan heh. Zo goed zijn mijn 'massages' nou ook weer niet

Terug in de bar als een dolle lopen zoeken naar die blonde dame. Gelukkig zat ze op d'r krukje 'op me te wachten'. Dementholbear was helemaal vergeten dat ze zij de eerste was die kennis had gemaakt met Harry Haase. Toen had ze na een spelletje met hem chocolade gewonnen. Nu won ze een sleutel...
Geweldig van elkaar genoten waarbij ze me op een relaxte tempo gevoelig wist te verwennen. Op het laatst wist ze me nog te verrassen met een flinke knobbel. Een talenknobbel welteverstaan. Dame spreekt maar liefst 7 talen, waaronder de onze. Dus pas de volgende keer op je woorden wanneer je in de olijke tuin met je maten onbeschaamd hebt over de grote koplampen en de forse achterbumpers van de bolides daar

Ik was in de haast en de herrie (hadden kamer nabij de bar) vergeten m'n timer aan te zetten en vroeg bij de lockers wat ze van me kreeg. Hoe lang waren we op de kamer vroeg ze. Gelukkig had ik wel mijn duikersring ingesteld. Kon daardoor vertellen dat het nu 34 minuten zijn. Oh, dan is dat 5 tientjes. Dat er nog correcte klapeksters ronddwarrelen...
Na me opgefrist te hebben nog even bij het voorbij gaan Middagbeer en z'n makker begroet. Het was intussen toch echt wel avond... Mb vroeg of ik erbij wilde komen zitten. De dame waar ze in gesprek mee waren keek wat kil naar me, alsof ik ze stoorde. Wellicht omdat ik deze keer niet met d'r naar de kamer was geweest. Dus ik paste. Bovendien wilde ik me eindelijk op de gamba's storten.
2 heerlijke volle borden laten opscheppen (zonder voordringen!) en spullen maar. Voor de liefhebbers hebben ze er een glaasje witte wijn bij. Ik hield het maar op een citroentje en een sausje.
Na even uitbuiken en een wellness rondje was het eigenlijk de hoogste tijd om te vertrekken. Maar Rebecca kwam melden dat er een nieuw bloempje in de olijke tuin is gaan bloeien. Aangezien je niet weet hoe lang een nieuw bloempje hier in de bloei blijft staan heb ik kameraad Harry er op afgestuurd. Na een kort spelletje gaf de Haas het groene licht en ging Aida een sleuteltje halen.
Pas op de kamer zag ik haar prachtige lichaam in alle glorie. Potverdorrie, wat een plaatje is het. Met een prachtige gouwe gloed in het gedimde kamerlicht. Kwa service kan ze nog wel wat groeien en ook kwa acteertalent, waardoor het een redelijk kamertje werd voor 50p30. Maar tjonge jonge, soms wilt het oog ook gewoon wat. Zo een fraai slank lijfje dat ik hoop dat ze er de volgende keer weer is.
Toen ik wat spullen uit de auto haalde, kwam ik in m'n weekendtas nog wat M&M's tegen. Daar Iouana nog blij mee maken. Verrast vroeg ze waar die vandaan had. Uit m'n magic bag grapte ik. Een andere dame kon er om lachen.
Na nog een sauna rondje om even bij te komen was ik eigenlijk best wel LOOM. Bij elke andere club zou ik een powernap in een rustig hoekje van de club of langs de snelweg doen. Gelukkig hebben ze hier warme kruiken en ben ik daar maar tegen eentje aan gaan kruipen...