Auteur Topic: PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES  (gelezen 502309 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #330 Gepost op: 22 oktober 2022, 02:35:51 »
PANNENKOEK

Op de 6e van de 9e trok ik na een uitstapje in Penelope richting Hotel Happy. Onderweg realiseerde ik me dat m'n navigatie me een weg instuurde die me langs voormalig Villa Vertigo/Vanilla zou sturen en besloot een kijkje te nemen.
De poort voor de Villa stond open en ik draaide de binnenplaats op. Om staande gehouden te worden door een iemand van de club. Ze zouden nog gesloten zijn. Een man kwam erbij en zag aan m'n kentekenplaat dat we in het Nederlands verder konden praten. Chip bleek de beste man te heten en hij besloot me een sneak peak te geven. Ik kreeg een rondleiding en een verhaal waar ze mee bezig zijn en hoe ze hopen dat het gaat worden. De GT spirit proberen ze terug te brengen. Ik hoop dat ze daar in zullen slagen.

Na hen het beste te hebben gewenst, vervolgde ik m'n rit naar m'n nachtverblijf.
Ditmaals haalde ik de happy hour entree en bespaarde mezelf 20 op de reguliere 60 euro.
Door de dag heen lekker genoten van de wellness en de rust in de club.
Overdag waren er een kleine tiental dames aanwezig. 'S avonds ging dat richting de dertig. Kwa heren was het redelijk goed in balans. De dames werden ook niet allemaal gekaapt voor een feestje ofzo. Dus genoeg keuze.
Het eten was wat mij betreft weer prima. Bij m'n vorig verslagje me even vergist, aangezien ik toen van de gamba's had genoten. Maar ook de BBQ vind ik een welkome aanvulling op de buffetbakken.

In de avond met Maya een geweldige kamer gehad. En later in de nacht een dame gePANNENKOEKt, waar het zo goed mee beviel dat we aansluitend de nacht samen met elkaar doorbrachten.
De volgende ochtend lekker samen ontbeten. Wat ik een beetje jammer vond, was dat het eten zeer ruim voor openingstijd al opgediend wordt. Met verder was het ok.
Daarna vertrok ik richting de Babylonische tuinen voor een uitgebreid dagje wellness...


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #331 Gepost op: 25 oktober 2022, 01:41:58 »
FRATSEN

Ik weet niet meer of ik happy hour op de 7e van de 9e nog haalde. Maar terug kwam ik wel weer in Happy.
Heerlijk zo een tent waar je uitgebreid de tijd kunt nemen en er altijd wel wat te schansen valt.

En aan dames wat mij betreft geen gebrek. Maar tja, na een paar jaar is er met enkele dames er klik ontstaan en vind ik het niet erg om op herhaling te gaan.
Zo ook met Iouana. Een dame die niet zo slank is als waar ik normaal voor val, maar ze heeft fraaie rondingen en een mooi gebruind huidje. Heb d'r op een kamertje heerlijk verwend.

Alice heeft de afgelopen dagen meermaals lopen polsen voor een kamer, en vandaag me weer es aan toegegeven. Mezelf als een hulpeloze groen schildpadje door haar laten verwennen op een kamertje.

Wellness rondje gedaan en wat lekkers van de grill gehaald.

In de avond waren er intussen wel een man of 20 a 25 aanwezig. En dames rond de 30 a 35.
Een dame die een week eerder in m'n hoofd bleef spoken bleek er deze avond ook te zijn. Nu maar es gevraagd wat haar naam is, dat bleek Denise te zijn. Echt een mooi poppetje a la Ramona van Sixsens. Geblondeerd, slank en een prachtig gezicht. Had graag intiemer met haar kennis gemaakt. Alleen d'r FRATSEN van 100p30 staan me niet aan.

Dus uiteindelijk uitgeweken naar een oude bekende: Janina. Eigenlijk ging ik naar Rebeka, maar Janina zat te lonken waarom ik niet weer es met haar ging. Rebeka gunde het haar en wik zouden het een andere keer inhalen.
Me weer es lui laten verwennen door deze dame tijdens een groene kamer. Jammer dat ze niet zo van mijn kunsten kan genieten. Maar dat maakt ze goed met d'r pijpvaardigheden. Mijn hemel, wat kan zij stevig blazen. Een ware Nilfisk. Je moet oppassen dat ze je ballen er niet uitzuigt ;)

Ik vind het wel wat vervelend dat het nachtcafe door wat luide muziek uit zo een mega Bluetooth speaker, niet altijd meer een rustige plek is. Gelukkig waren er geen grote parties wat eerder op de avond, waardoor ik nog toevlucht kon zoeken in de kino.
Na wat bijgekomen te zijn lieve Maya opgezocht. Heerlijk van elkaar genoten tijdens de kamergang.

Na nog een pizza of 2 mezelf een warme kruik gezocht om liefkozend de nacht mee door te brengen.


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #332 Gepost op: 26 oktober 2022, 23:37:08 »
UITHUILEN

Met wat gehaast kwam ik, na me in de ochtend elders vermaakt te hebben, op de 8e van de 9e bij PHG aan.

Na m'n berenvel aangetrokken te hebben, me als een hongerige ijsbeer op de voederbakken gestort.
Nadat de inwendige mens verzadigd was lekker wat wezen uitbuiken in de lokale Mentholcave: de kino. Deze wordt hier amper meer gebruikt voor publieke actie. Misschien op een druk weekend, maar dan mijd ik de SC juist.

Ik had gehoopt Daniella te treffen. En hoewel ze er die dag was, vertrok ze door omstandigheden eerder dan verwacht, waardoor een kamer er helaas niet in zat.

Dan maar wezen 'UITHUILEN' bij Rebeka. Lieve meid deed weer goed d'r best me te troosten, alhoewel ze de eenogige slang liet tranen ;)

Lekker van de wellness genoten en gegeten verder. Er waren redelijk wat dames die avond. Ik vermoed ergens tussen de 25 a 30. Kwa mannen hing het er omheen. Dus relatief wat rustig voor de dames.
De DJ draait tegenwoordig niet meer zo oorverdovend z'n plaatjes in de bar. Daarentegen loopt er een andere DJ met z'n bluetooth speaker muziek door de hele club te verspreiden. Ik heb persoonlijk liever de rust van vroeger in het Nachtcafe.

Hoewel er dus behoorlijk wat dames te kiezen viel, koos ik wederom voor Maya. Heb er een leuke klik mee en geheel tegen mijn doen in deelden we maar liefst 5 uur elkaars gezelschap.
@Pret, wat is de ijsberenterm voor een dergelijke sessie ook alweer? ;)

Na een midnight pizza snack aansluitend de nacht met een warme kruik doorgebracht.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #333 Gepost op: 17 november 2022, 12:35:34 »
NIEUWE GENERATIE

Geheel onverwacht viel er een vrijkaartje in m'n postvakje, waardoor ik de 24e van de 10e nog es naar de olijke tuin trok.

Rond het middaguur werd m'n kaartje soepeltjes in ontvangst genomen, waarvoor dank aan club en een ander forum.
Na m'n ijsberenvel te hebben gekregen trof ik in de kleedkamer 2 jonge sudlanders aan die op het punt stonden te vertrekken na een nacht en wellicht een weekend flink feesten. Meestal slingeren dat soort lui alles maar rond en ook nu liepen ze weg met rondslingerende slippers.
Doch, tot m'n verbazing kwamen ze even later weer terug om te kijken of ze niks vergeten waren en 1 van die jongens opperde uit zichzelf dat het netjes zou zijn als ze hun slippers terug zouden brengen naar de receptie.
Ik wees ze er maar vriendelijk op dat die in de daarvoor bestemde bak kon. Maar blijkbaar is er toch nog hoop voor de NIEUWE GENERATIE ;)

Enfin, Mentholbear ging zich na dat tafereeltje braafjes opfrissen, om zich vervolgens te voorzien van wat ei en een soepje.

De dag verliep wat anders dan ik had verwacht, aangezien Natasha en Maya niet kwamen werken die dag. En overdag waren er slechts 4 dames en in de avond kwamen er maar enkele bij. Kwa heren was het ook niet zo druk met afwisselend 5 a 10 man.
Wie er wel was en me al snel wist te strikken was Isabella. Wat is ze toch een lekker ding. En doordat ze er zelf ook van genieten komt de waardering van ons kamertje op geweldig. Jammer dat haar inzet en service niet ouderwets goed waren, anders zou ze een favorietje kunnen zijn.

Het volgende slachtoffer ligt niet zo voor de hand, omdat ik meer op slanke dames val. Maar aangezien een eerdere keer ze onwijs van m'n kunsten genoot, Ditmaals op herhaling gegaan met Eva. Geweldig van elkaar genoten op een kamertje.

Laatste dame van de dag was Rebeka. Een ouwe bekende die me altijd heerlijk weet te verwennen tijdens een kamertje.

Verder meermaals lekker genoten van de gamba's en de buiten sauna (binnen staat uit). Ik denk er achter te zijn gekomen, waarom een zekere heer vaak bij Happy te vinden is, terwijl ie volgens de dames er niet kamert. Ik vermoed dat dit waarschijnlijk komt doordat Happy toe laat dat ie eten en drinken de sauna in neemt. In een normale sauna en menig saunaclub is dat een big no no. Maar bij Happy kan veel...

Enfin, ik heb me er weer prima vermaakt en kom er graag weer gauw langs. Wellicht m'n 1e club na een korte break...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #334 Gepost op: 18 december 2022, 09:45:11 »
Information ohne Gewähr, da noch nicht auf Clubseite:

Weihnachten geschlossen wohl vom 24./25./26.12. und Silvester 31.12.2022
Neujahr??

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #335 Gepost op: 31 december 2022, 01:39:23 »
VERRASSING

Op de 19e van de 12e richting Oedt getrokken. In de avond hebben ze namelijk heerlijke gamba;s die deze veelvraat zich maar al te goed laat smaken.
Na nog eerst wat inkopen kwam ik rond het middaguur aan. Binnen een man 2. En wederom een groepje partypeople die vertrokken na een feest weekendje.
Happy Garden is nog 1 van de clubs met een Happy hour entree. Dus 4 tientjes afgetikt in plaats van de reguliere 60 euro. Met een wat lange doch lekker donzige ijsberenvel met omgekleed en opgefrist.
De soeppan stond al klaar met een lekker soepje. Nog wat mini frikandellen en kip erbij voor een stevige brunch. In de middag en avond was er zoals gewoonlijk het buffet. En tegen 20 uur kon er gesmikkeld worden van de gamba;s onder het genot van een glaasje witte wijn. Allemaal inbegrepen bij de entreeprijs.

Tegen m;n verwachting in stond de buiten sauna aan. Ik had verwacht dat ze zoals menig club die met de wintermaanden uit zouden hebben gezet om energie te besparen. En daarvoor in de plaats de sauna binnen aan zouden hebben staat. Dan kun je ook gelijk de club een beetje verwarmen. 2 Vliegen in 1 klap zou ik denken.
De binnen sauna stond ook wel aan, maar leek meer op een bio sauna met z;n circa 60 graden. Sommige dames maakten er gebruik van om even op te warmen. Ik bedoel, met een badjas vond deze koukleum het best redelijk te doen in de club. Maar met alleen wat lingerie kan ik me voorstellen dat opwarmen wel zo prettig is.
Het zwembad is onverwarmd en is deze maanden enkel goed als ijskoud dompelbad na een sauna rondje.

Kwa dames waren er volgens de theke al 7 dames aanwezig. Had minder verwacht, maar een deel van de dames gaan over een paar dagen pas met reces. Vandaar ook dat er dit jaar geen oudejaarsfeest gehouden wordt en de club dan helemaal gesloten is. Heren waren er die dag in beperkte mate. In de vroege middag 3 a 5 en in de avond circa 10.
Kameraad Klaus was die dag ook weer mee en z;n zak was voor de avond al eerder leeg dan verwacht.

Tot mijn vreugde bleek die dag een favorietje te zijn komen opdagen. Daniella had haar vrije maandag omgewisseld voor dinsdag en zodoende kon ik de dag met haar beginnen. Geweldig van elkaar genoten tijdens een kamergang.
Isabella zat bij aankomst al te vissen om met me te kameren. Hoewel ze wat laks kan zijn, lijkt ze wel te genieten van mijn kunsten, wat ik geil vind. Daardoor geweldig van elkaar genoten tijdens het kamertje.
In de bar dacht dat ik een nieuwe meid was, maar niets bleek minder waar. Bianca blijkt er al langer ietjes te zijn en vriendinnen te zijn met 2 andere favorietjes van me. Vreemd dat ze me eerder niet was opgevallen, want ze valt wel in mijn straatje. Jong, slank en een leuk snoetje. Op de bank was de klik er ook en hoefde niet lang meer te twijfelen. Integendeel, bij m;n aankomst had ik d;r al op m;n dansboekje gezet. En totaal geen spijt van gehad, ze was de VERRASSING van de dag. Geweldig van elkaar genoten op het kamertje. En weer een favorietje erbij.
Volgende slachtoffer was Alice. Me heerlijk door haar laten verwennen tijdens een kamertje.
Hetzelfde gold voor Rebeka.
Als afsluiter besloot ik nog een keer met Bianca te kameren, aangezien we er voor niet aan neuken toe waren gekomen. Wat een strakke muts heeft ze. En dat zegt iemand met niet zo een hele grote schoenmaat ;) Heerlijk van d;r genoten.

Na een bordje gamba;s en een sauna rondje was het alweer tijd om te vertrekken. Heb weer een fijne dag gehad, waarbij me opviel dat ook rond 22 uur het muziek niveau aangenaam was. De huis DJ zat ook niet met z;n boomblaster in het nachtcafe herrie te maken, maar gewoon rustig achter de fruitmachines. Sterker nog, je kon er krekels horen tjirpen bovenop de relaxte achtergrondmuziek. Super chill.


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #336 Gepost op: 13 januari 2023, 20:18:08 »
HAPPY

Waar beter een HAPPY new year in te luiden als in Happy Garden...

En zodoende de 3e van de 1e richting Oedt getrokken voor een heerlijk avondje gamba's smullen...

Happy hour entree is er gelukkig nog steeds en lijkt toch wel wat mannen op de vroege uurtjes, voor phg begrippen, naar de club te trekken.
Eenmaal omgekleed lekker brunch genomen met een warm soepje en wat worst.
In de avond kwamen daar de buffet bakken bij en tegen 8en sisten de gamba's geurig op de grill plaat.
Rond 1 uur in de nacht kwamen daar 5 grote platen pizza's nog om de laatste honger te stillen.

Een rondje door de tent leerde dat er in de middag 4 dames aanwezig waren en volgens de theke 6 man. Later op de avond ging het aantal dames rond de 10 en kwa mannen circa 25.
Tijdens dat rondje viel me op dat er briefjes opgehangen werden dat bier niet langer meer gratis is. Een klein biertje kost 1 euro. Een groot glas zou 2 euro kosten.

De sauna binnen stond vandaag helemaal uit. Sauna buiten was goed warm. En zwembad was goed koud. Er was een vriendelijke Nederlandse man die voor het eerst in Happy was en em meermaals als dompelbad gebruikte.
Wat wel weer jammer was dat in de nacht waarschijnlijk een groep dronken gasten (gezien de bierglaasjes bij de buiten sauna) het opgiet emmertje gemold hebben...

Zelf die dag een kamertje gedeeld met Isabella waar we geweldig van elkaar genoten hebben.
2e Dame van de dag was Maya. Elkaar geweldig verwend tijdens een kamergang.
Alice kwam meermaals vissen voor een kamertje. Begon wel beetje vervelend te worden dat ze een afwijzing niet lijkt te accepteren en een reden wilt waarom je niet met d'r gaat.
Ene Sara probeerde 100p60 uit m'n badjas te kloppen. Heb gepast voor dat soort prijsfratsen.
Vond het eigenlijk wel welletjes, tot een dame in een jurkje m'n interesse trok. Een striptease danseres verdwaald in de olijke tuin. Emilia blijkt deze slanke oost Europese dame te heten. En op een kamertje geweldig van elkaar genoten.
Ze leek wel iets te veel op te hebben.

Een bekende van de kok vroeg om pizza, en zo waar kwam er eerder als verwacht 5 forse platen met pizza. Na die midnight snack nog wat uitgebuikt.
Het was intussen best laat geworden en besloten een warme kruik op te zoeken.
Heb me weer prima vermaakt in PHG en kom er graag weer langs. Hopelijk dat er tzt wat dames van reces terug zijn.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #337 Gepost op: 14 januari 2023, 11:17:43 »

Ene Sara probeerde 100p60 uit m'n badjas te kloppen. Heb gepast voor dat soort prijsfratsen.

Oeps, bedoelde 100p30 die ze vroeg.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #338 Gepost op: 5 februari 2023, 00:16:43 »
KLAPEKSTER

Op de 30e van de 1e was de lokroep van een KLAPEKSTER die me naar de olijke tuin verleide.
Ze deed haar naam eer aan, want die dag kwam ze niet opdagen...

Enfin, na het Happy hour tarief van 4 tientjes afgetikt te hebben, m'n troost dan maar gezocht bij de voederbakken.
Maandag blijkt behalve gamba's dag ook kippenbouten-aan-het-spit-dag te zijn. Smaakte me allemaal prima.

Kwa dames was het niet zo heel druk op een lome maandag. 5 stuks in de middag en 9 in de avond. Kwa heren schommelde het aantal tussen de 1 en 5.
Zelf geweldig van elkaar genoten met Isabella. Ene Sara die een vorige keer nog 100p30 verlangde, accepteerde ditmaal 50p30 maar dan met jasje aan. Heerlijk van elkaar genoten. En ze complimenteerde me voor m'n aanpak (voor wat het waard is).

Voor de rest lekker geluierd en wat sauna rondjes gedaan. Later dan verwacht het hekje van de oijke tuin achter me dicht gedaan.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #339 Gepost op: 10 februari 2023, 15:36:17 »
KARNEVALSPARTY  am 18.02.2023

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #340 Gepost op: 15 februari 2023, 01:05:31 »
SIRENE

Eigenlijk was het de bedoeling elders te vertoeven. Maar het gezang van SIRENE Maya was te onweerstaanbaar en toch weer op de 6e van de 2e naar Happy gevaren.

Rond openingstijd aan het tuinhekje staan rammelen. Voor 4 tientjes happy hour entree zou ik me weer een dagje kunnen vermaken tussen de bloemetjes in de olijke tuin.
De dag begon rustig met 3 dames. In de avond nam het aantal toe tot een kleine vijftiental. Kwa heren schommelde het tussen de 3 en 12.

Eten was weer prima met goed gevulde voederbakken, kippenbouten van het spit en all you can eat gamba's in de avond.
Na een ontbijtje lekker sauna rondje gedaan en wat wezen uitpuffen van de lange rit.

De binnen sauna heeft nieuw behang gekregen en staat weer aan. Het lijkt echter meer als kachel te dienen, want hij stond niet erg warm en het blaadje met verzoek om de buiten sauna te gebruiken hangt er nog steeds. Die was wel weer goed op temperatuur met 85 graden. Hoe ijskoud het onverwarmde zwembad was heb ik maar niet geprobeerd...

Na bijgekomen te zijn es wezen kijken of er een leuk mokkeltje beschikbaar was. Isabella was helaas vrij en andere dames liet ik even aan me voorbij gaan.
In de kino dan maar wat liggen chillen. Klopt daar na een poosje ineens Maya. Ze was gearriveerd en fris en fruitig. Lekker even liggen bijkletsen. En na een poosje ons teruggetrokken op een kamer waar we elkaar geweldig verwend hebben.

Later op de avond was daar Bianca bijgekomen. Niet die 'van' Jermane met zwarte haren, maar een slanke blondine. Helemaal mijn type kwa figuur, aangezien ze ook wat rondingen op de juiste plekken heeft. Ik had helaas net gegeten, wanneer niet..., en vertelde d'r over een poosje pas te kunnen.
Niet veel later zocht ik Bianca weer op, en hadden op een kamertje wederom geweldig intens van elkaar genoten. Oscar waardige prestatie heeft ze neergezet. Ik zet d'r alvast op m'n miss ijsberen lijstje voor 2023.

Door de dag heen meermaals genoten van hun heerlijke sauna. Daar werd die dag flink gebruik van gemaakt door de aanwezige heren.

Laat op de avond werd ik door een dame aangesproken die me een bekend leek voor te komen, maar geen idee had wie ze was. Ze vroeg om een massage en haar vriendin wilde ook. Nou ben ik de beroerste niet, dus gaf aan dat ik in de kino op hen zou wachten. Dat duurde en duurde echter maar. Na een lange tijd kwam Maya even buurten. Wat ik daar nig steeds lag te doen. Ja wachten op twee meiden die een massage wilden. Oh, die heeft ze al even niet gezien. Waarschijnlijk hebben ze een klant en zijn op kamer.
Enfin ik dan nog maar blijven wachten. Na lange tijd kwam die donkerblonde alsnog de kino in en vroeg of ik tijd had. Jawel, want het bleek dat ze inderdaad op kamer was geweest. Haar alsnog de beloofde massage bezorgd, waar ze erg van leek te genieten. Als een lome poes lag ze op het eind zowat te spinnen en had wel willen liggen maffen.
Ik was wel benieuwd geworden hoe ze wist dat ik massages gaf. Bleek het Julia te zijn die ik eerder es gemasseerd had. Ze gaf zelf al aan dat ze wat was veranderd, niet wetende dat dementholbear een geheugen als zeef heeft. Maar dus o.a. ietsjes aangekomen en had wat verdikte lippen.
Ik twijfelde beetje of ik met d'r nog een kamertje zou doen. Omdat ze destijds met haar slanke figuur m'n type was es geprobeerd en dat kwam helaas niet verder dan redelijk, besloten haar maar te laten rusten. Na een poosje namen we afscheid van elkaar.

Het was intussen behoorlijk laat geworden en na een paar stukken pizza, met een warme kruik de nacht door gebracht. Lekker knus zo met het kouwe weer...


Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #341 Gepost op: 1 maart 2023, 10:15:02 »
Montags "Gambas all you can eat"  (das ist bekannt!)

Mittwochs "Ein Cocktail for free" (das ist neu!)

vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #342 Gepost op: 12 maart 2023, 00:13:28 »
VERRASSING

Paar dagen eerder ontving ik een vrijkaartje van een ijsbeer die zelf niet kon, en zo met een A4-tje op zak op de 27e van de 2e richting Oedt getrokken.

Iets na openingstijd aan het tuinhekje gerammeld en na bestudering van het vrijkaartje, waarvoor dank aan club, forum en mede ijsbeer, kreeg ik een warme witte vel mee.

Bij het omkleden kwam er ineens een bekend gezicht naar me toe komen. Ik moest 3x met mn ogen knipperen en mezelf nog even knijpen om te weten dat ik niet aan het dagdromen was.
Maar nee, ze stond er toch echt: Carina die rond corona d'r hoge hakken had opgeborgen was weer terug.
Rebekka had verteld dat ik was aangekomen (voor meerdere interpretaties denkbaar ;)) en ze kwam even gedag zeggen. Dat was een leuk weerzien en even bijgekletst.

Daarna was het toch de hoogste tijd om de innerlijke mens aan te sterken. Een andere fan was intussen ook aangekomen: middagbeer. Even praatje mee gemaakt en door de dag heen wat sauna rondjes gedaan.
De binnensauna lijkt overdag uit te staan om pas 's avonds aangezet te worden. Mogelijk om energie te besparen. Gelukkig stond de buitensauna wel aan en was met 85 graden lekker warm.

Na wat sauna rondjes en afgekoeld te zijn, es wezen kijken of iets of eigenlijk iemand me ook warm kon krijgen.
Isabella had me al snel in het vizier en ze heeft wel door dat ze in de smaak valt. Afgelopen keren met haar mee geweest en liet me nu ook weer makkelijk overhalen. Geweldig van elkaar genoten weer op een kamertje.
Carina was enige tijd bezet door een zekere beer die in de middag graag komt en daarna nog door een andere beer die ze dacht ik van vroeger kent. Maar daarna was ze eindelijk beschikbaar en was er een hernieuwde intieme kennismaking met elkaar. Het voelde als vanouds aan. Ouderwets goed met deze dame en meermaals geweldig van elkaar genoten tijdens de kamergang.
En tot m'n genot was nachtvlinder Bianca de tuin ingefladderd. Een jongedame die groenlicht krijgt voor een kamertje en in aanmerking komt voor een Oscar tijdens het genieten van elkaar. Ook zij begint een favorietje te worden...

Eigenlijk had ik wel zin in een warme kruik. Helaas had ik de volgende dag afspraken. In tegenstelling tot een enkeling die denkt dat Mentholbear nog de hele week in een club vertoeft, moet ook hij centjes binnensprokkelen voor de spaarpot van de DVP ;)
Dus na een 'verplicht' bordje gamba's het tuinhekje achter me gesloten.


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #343 Gepost op: 18 maart 2023, 01:20:59 »
PRETPARK

Als een klein kind die dagen uitkijkt naar een dagje PRETPARK ofzo, kon ik de nacht voor de 6e van de 3e maar moeilijk in slaap komen. En maar woelen in bed...
Doch uiteindelijk in slaap geraakt en na een korte nachtrust was het alweer tijd om de weg op te gaan.

De BFT tankstelle in Grefrath waar ik geregeld tank was voor onderhoud gesloten. Gelukkig is de straat uit er nog pomp.
En zo rond openingstijd bij de entree het Happy hour tarief van 40 euro afgetikt ipv de reguliere 60.
Thema van dit amusementenpark was de Noordpool en alle bezoekers verkleden zich in passend tenu. Eenmaal verkleed als schattig ijsbeertje even een bodempje gelegd in de maag.
Een rondje door het park leerde dat het een rustig dagje was. Er waren zo een tiental vrouwelijke bezoeksters en afwisselend 5 mannelijke bezoekers aanwezig.
De bar ruimte bleef de ganse dag relatief rustig. Ook het nachtcafe was een oase van rust om even bij te kunnen komen na een ritje op 1 van de attracties te hebben gemaakt. Ook heeft dit pretpark een speelhoek waar ze 24/7 filmpjes op afdraaien. Alleen niet bepaald geschikt om kleintjes in achter te laten, zoals bij een Ikea filmhoek ;)

Ik ging linea recta op mijn hoofdattractie van de dag: Carina! Als een lange achtbaan geweldig van genoten, met hoogtepunten en rustige momenten. Kom er graag voor terug.

Maar in Pretpark Happy hebben ze nog meer leuke attracties. Zo is er ook Isabella The Looping Ship. Een kort ritje waar ik onderste boven vandaan kwam. Ook weer geweldig van genoten.

Tussendoor lekker van het buffet & de gamba's gesmuld en gezeten in het buiten gelegen warme broedhok.
En hoewel ik als een klein kind de nacht ervoor van de opwinding maar niet kon slapen, tikken de jaren wel aan. Want als een ouwe beer lag ik een poosje later te ronken in hun theater...

Het was intussen al best wel donker geworden en tijd voor een laatste rondje. De keuze viel op de Bianca River Splash, wat een natte bedoeling was dat! Ook weer geweldig genoten van een kort maar krachtig ritje.

Van al die activiteiten krijgt een mens trek. Gelukkig hadden ze de midnight pizza's al klaar staan. Heerlijk om op het late uur nog wat naar binnen te kunnen werken.

Mijn accommodatie van die dag zat in het pakket en moe maar voldaan de dag met een warme kruik en een glimlach afgesloten.


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
PLANET HAPPY GARDEN, HOF VAN EDEN VERHAALTJES
« Reactie #344 Gepost op: 21 maart 2023, 22:53:16 »
Kleine aanvulling:

Vergeten te vermelden dat het die dag behoorlijk rustig was. Toen ik laat in de nacht mijn overnachtingsspullen ging halen uit de auto en weer op de bel drukte hoorde ik luid gejuich van de meute dames binnen. Ze waren vast in de veronderstelling dat er eindelijk weer een klant aankwam. Ik kon m'n gegniffel niet onderdrukken toen ik hoorde dat de receptioniste het enthousiasme temperde door te vertellen dat it's only Mentholbear who is coming back in  :lol_hitting: