Auteur Topic: Vulkanstrasse Duisburg  (gelezen 563196 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #30 Gepost op: 7 januari 2012, 16:18:35 »
Elwood, gij hoerenloper  ;D
Verdomd, ik lees met verbazing je verslag, ik dacht dat je verkocht was aan je toppertje in het skw, en dat je geen andere hoertjes meer ging bezoeken?
En nu lees ik een geile rakker die ineens heel Duisburg wil platneuken  8) 
De volgende stap is een saunaclub, ik raad je met stip LR en PSR aan...  >:D


Euh, doe gerust he, neuk ze, ik heb het met plezier gelezen, mooi verslagje van beide rakkers trouwens.
Nu wachten we op dat van 'playboy bema', die rond iedere vinger tien vrouwen hangen had. Ook een openbaring  :P :P


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #31 Gepost op: 7 januari 2012, 16:22:58 »
Ik heb ook een echt toppertje in SKW zitten, en dat zal ze ook blijven. Alleen af en toe veranderen van spijs, dan blijf je eten, en waardeer je je favoriet nog meer, want ondanks dat ik het me niet beklaagd heb, kan Ines niet aan Mirela tippen, maar dat is normaal natuurlijk. Bij Mirela kom ik al een jaar of 12 a 13, en bij Ines ben ik nu slechts 1 maal geweest.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #32 Gepost op: 7 januari 2012, 16:57:56 »
... kan Ines niet aan Mirela tippen, maar dat is normaal natuurlijk. Bij Mirela kom ik al een jaar of 12 a 13, en bij Ines ben ik nu slechts 1 maal geweest.
Dan is Mirela je vrouw en Ines je minnares. En jij verkiest je vrouw, waarom houd je er dan meerdere minnaressen op na? Om je sexxxleven met je vrouw levendig te houden?  ;D ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #33 Gepost op: 7 januari 2012, 17:56:33 »
Raar verhaal van Duisburg, ongeloofwaardig en met zeer zeer rare keuzes. Ik zal mijn verwondering hier kort schetsen:
Bema schijnt grappig te kunnen zijn, wel dat verbaasd me al heel erg
Bema is de womanizer, ja daaaaaag nu houden jullie me voor de gek, dit is ongeloofwaardig.


Bij binnenkomst Loredana zien, vriendelijk als altijd en overslaan ???  ? Werkelijk oliedom of gebrek aan elk inzicht. Loredana is de mooiste en de allerbeste !
Overal rondkijken tot de conclusie komen dat Loredana de mooiste is en dan een bleke blondine als Ines boven Loredana verkiezen ? Koop een bril, heb ik ook !
En dan lees ik dat iemand hier een dezelfde dame al 12 of 13 jaar bezoekt, da's langer dan de meeste een relatie hebben met samenwonen en trouwen erbij.


Goed ik neem het allemaal aan en ik gun iedereen zijn plezier. Maar begrijp me ik heb het verhaal met sterke verbazing gelezen. Zelfs de overweging om bij de " bandido's" binnen te gaan, toont voor mij aan dat geen enkele van jullie alle 3 weten wat dit inhoud of te onnozel is om te beseffen waar je binnen treed. Misschien op de terugweg nog effe een bakje koffie gaan drinken bij de Nomads ?


Klinkt erg allemaal erg zwaar, maar ik kan het echt niet bevatten, echt niet.


Groet, Foots  O0


P.S. Trouwens Loredana staat helemaal niet op de Eros26.de website, dus die kan je niet van te voren op foto gezien hebben.
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 20:17:10 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #34 Gepost op: 7 januari 2012, 18:55:02 »
En toch zijn de 3 skw-musketiers er geweest  8)
Waar ik niet bij kan is inderdaad Loredana (ons aller Chantal PHG EN een moordgriet) laten staan voor Ines.
Ik ben ook eens gaan piepen op de website.
Ines boven Loredana verkiezen is hetzelfde als Gabi boven ons Sue verkiezen  ??? ???



« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 18:59:22 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #35 Gepost op: 7 januari 2012, 19:46:18 »
3 SKW musketiers ???





Tja mooier en beter dan Loredana, get real!

Groetjes Foots O0 
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 20:05:57 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #36 Gepost op: 7 januari 2012, 20:58:17 »
Foei Foots! Ik moet je nu op het matje roepen want je valt me tegen. ;D

 Aan mijn verhaal is niks gelogen, niks overdreven...

Als ik zeg dat Bema echt grappig was dan was dit ook zo. Eerlijk waar. Er was een moment dat ik dacht dat ik in mijn lach ging blijven.
Dat Bema zo'n womanizer was, wist ik eerlijk gezegd ook niet. Dit maakte de avond net zo geslaagd.

Dat Loredana voor mij de mooiste is, kan ik bijtreden maar goed, ik heb haar nu al 3 maal gehad. Dan vermindert mijn interesse in een dmae en Loredana is niet de enige hoer in Duisburg.

Patrizia is zeker zo mooi. Als je wil ga ik je ze eens tonen.

Hoe dan ook, met de hand op mijn hart kan ik zeggen dat het in mijn verslag zo gegaan is als het gegaan is.

Wat de vergelijking Loredana vs Inez betreft... Ik zou ook Loredana gekozen hebben. Toch verschillen smaken. Inez is immers ook geen vogelschrikker. Dus als Elwood daar zijn geld aan wil geven en die dame beter bij zijn smaak past, is dat zijn zaak en goed recht. Ik zou het alvast op Inez gekund hebben.

Gegroet.

Roberto houdt er niet van dat zijn recenties en verslagen in twijfel getrokken worden... :( Dat is namelijk een gebrek aan elk inzicht! :)
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 21:07:11 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #37 Gepost op: 7 januari 2012, 21:09:27 »
Ik ga me hier bij Roberto aansluiten.

Ik houd er ook niet van om voor leugenaar uitgemaakt te worden. Ook van mijn verhaal is niets gelogen.

Loredana staat inderdaad niet op de site. Ik was verward met Isabella met eenzelfde playboytattoo. Ines is in werkelijkheid veel mooier dan op de site. Je hoort me ook niet beweren dat Loredana niet mooi zou zijn. Ze is zeker mooi, en als je puur op uiterlijk afgaat, is ze zeker zo mooi als Ines, en misschien zelfs mooier, maar ik ga niet voor een "optikfick", en Ines past gewoon beter bij mijn smaak dan Loredana, die is gewoon net te mager voor mij. Ik wil voelen dat ik een Dame vast heb.

En ook van de rest is geen woord gelogen. Ik zou niet durven.
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2012, 21:22:55 door Elwood »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #38 Gepost op: 7 januari 2012, 21:49:58 »
Heren,


Even heel goed lezen, ik heb niet 1 keer beweerd dat het gelogen is of onwaar.
Ik heb gezegd dat het rare keuzes zijn en ongelovelijk, edoch ik ken jullie allemaal als heren die spreken zoals het is.


Dat iemand een blondine boven Loredana verkiest was slechts om mijn adoratie aan Loredana even aan te dikken, grappig bedoeld, blijkbaar niet als zodanig begrepen.
Het is ieders vrije keuze te kiezen wie hij wil, geen thema zou een Duitser zeggen. Ik ben de laatste die aan iemands vrijheid zou tornen. En iedereen mag kiezen wie hij of zij zelf wil, al kruip je op een olifant, dat is mij egal.


Wat vreemd overkomt staat er ook, Bema een womanizer en overwegen om bij de Bandido's binnen te stappen voor een pint. Dat zijn voor mijn onbegrijpelijk en rare keuzes, edoch nergens staat gelogen, raar en ongelovelijk is het voor mij wel.


Groet, Foots  O0


P.S. Graag goed lezen, want het is niet leuk als je dingen leest die er totaal niet staan, dit zorgt voor onnodige frustraties en discussies. (geldt voor elk forum)
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #39 Gepost op: 7 januari 2012, 21:52:52 »
Goed Foots,

Dan heb ik verkeerd gelezen en excuseer ik mij voor het misverstand. :)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #40 Gepost op: 7 januari 2012, 21:57:48 »
Geen punt, ik had al de indruk dat mijn commentaar wat feedback zou opleveren.
Altijd leuk om een Duisburg verhaal van 3 SKW rakkers te lezen, alleen ik kon het niet nalaten om mijn verbazing uit te spreken.


Ik hoop dat de post met de 3 brildragers wat goed kan maken, door er eens goed mee te lachen.


Groetjes Foots  O0


P.S. Ik ga ook maar heel af en toe naar Loredana, ook voor mij geldt dat ik er graag een gezonde afwisseling op na houd.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #41 Gepost op: 7 januari 2012, 21:59:18 »
Jaja, die post met de brildragers spreekt mij enorm aan!

Ik ben trouwens altijd in voor een goede grap! ;D ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #42 Gepost op: 7 januari 2012, 22:15:00 »
@Elwood,


Ja de verwarring tussen Isabella en Loredana kan ik me voorstellen gezien de playboy bunny tatoo. Awel ik ken Lore al zo lang dat ik al haar tatoes kan dromen. Op de www.eros26.de website staan nog 2 bloedmooie lekkertjes: Michelle en Monika, awel wel in mijn smaak en dat is zwarte haren en licht getinte huid.


Ieder zijn smaak Elwood en nogmaals dat maakt het afwisseld en leuk.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #43 Gepost op: 7 januari 2012, 22:52:57 »
Prachtig verlag, inclusief de aparte damestopics!

Te zeggen dat ik op tweede kerstdag er heen wou gaan met maten maar we waren niet gemotiveerd genoeg.  Roberto1989 zou me wel overtuigd hebben.  Dat weet ik zeker  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Vulkanstrasse Duisburg
« Reactie #44 Gepost op: 7 januari 2012, 22:59:13 »
Eigenlijk zijn sisi en monica de mooiste, volgens mijn smaak  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man