Auteur Topic: Dolce vita Wellness  (gelezen 22285 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dolce Vita Wellness

  • Gast
Dolce vita Wellness
« Gepost op: 14 januari 2014, 20:49:23 »
Dolce Vita is hard aan het verbouwen en alles aan het vernieuwen voor onze nieuwe opening Maandag 3 Februari en we zijn er trots om te mogen zeggen :

Nieuw! Dolce Vita Total Wellness Club opent de deuren vanaf 03 Februari 2014!
Echter dienen er bepaalde regels in acht te worden genomen.
Respect en waardigheid zijn essentieel

Openingstijden: Maandag t/m donderdag: 12.00 uur - 24.00 uur
Entree € 30,00 pp inclusief 2 drankjes, badjas, slippers, locker en handoek.

Wij bieden een mooie luxe sfeervolle ambiance waarin u optimaal en volledig in privacy kunt relaxen.
Na ontvangst kunt u zich omkleden in onze ruime kleedkamer welke is voorzien van een groot aantal lockers, waar u uw waardevolle spullen veilig in kunt opbergen. Daarna kunt u gebruik maken van onze douches, om u op te frissen.

Na aankomst in onze clubruimte kunt u gezellig aanschuiven aan de riante bar. Tevens kunt u in een ongedwongen sfeer andere gasten ontmoeten, genieten van een drankje en gebruik maken van de diverse wellness faciliteiten. Buiten bevindt zich een groot terras met zwembad, hier kunt u in de zomermaanden heerlijk vertoeven . Binnen bevinden zich een aantal lounge en wellness gedeeltes. Ook bevindt zich hier een binnen zwembad en whirlpool, deze zijn tegen betaling te gebruiken.

Eventuele erotische contacten zijn ieder op eigen initiatief en geheel niet noodzakelijk, deze zijn voor eigen rekening en verantwoordelijkheid. Bij de entreeprijs van € 30,00 zitten onderstaande faciliteiten inbegrepen zodat u een heerlijke tijd tegemoet kunt gaan, 2 drankjes, badjas, handdoek, slippers en locker.

Na de entree ontvangt u een badjas, handdoek en badslippers. U krijgt een sleutel van een locker waarin u al uw persoonlijke spullen veilig kunt opbergen. Dolce Vita Total Wellness Club is gevestigd in Herten bij Roermond. Ons prive parkeerterrein bied u voldoende privacy,

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dolce vita Wellness
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2014, 20:55:37 »
We zullen eens kijken waar we dit in een mooi topic voor jullie kwijt kunnen  :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dolce vita Wellness
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2014, 20:58:37 »
Een vraag die spontaan in me opkomt, zijn er zelfstandige dames aanwezig of moet ik op foots kruipen als ik zin heb in sexxx?  ;D :111: O0
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Dolce vita Wellness
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2014, 21:03:16 »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Dolce vita Wellness
« Reactie #4 Gepost op: 14 januari 2014, 21:52:28 »
Een vraag die spontaan in me opkomt, zijn er zelfstandige dames aanwezig of moet ik op foots kruipen als ik zin heb in sexxx?  ;D :111: O0


Tja dat vraag ik me nu ook of, is het alleen voor swingers of lopen er ook zelfstandige dames door de club ? Het liefst zie ik eigenlijk de combinatie, lijkt me een verrijking voor overigens al goed bedeelde en mooie Limburgse landschap.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Dolce vita Wellness
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2014, 01:21:50 »
In elk geval van harte welkom op Relaxxxboard Dolce Vita Wellness, en veel succes met jullie zaak.

:1rij: