Auteur Topic: Clara  (gelezen 21601 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Clara
« Gepost op: 16 januari 2014, 20:52:26 »
haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
ogen: erg mooi, donkerbruin
lengte dame: 1,70
postuur/cupmaat: slank (prachtig lijntje)/fake C (wel zacht)
nationaliteit/taal: Roemeense/Duits
leeftijd: 23
tatoeages/piercings: ? (dacht het zeker wel)/?
service: knuffelen, strelen, zoenen, tongzoenen (heel erg goed), PZC (heel erg goed), NMC (erg goed), anaal, FT, lesbi show, spuiten op lichaam, beffen, vingeren, 69
voordelen: "BOM van een wijf"
nadelen: valse borsten
opmerkingen: heel erg professioneel (in goede zin - techniek - en slechte zin - "foortrucs" -), weet dat ze een BABE is (zegt het ook zelf), mooie kont

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Wat moet ik met valse tetten?
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2014, 22:44:24 »
Een "BOM van een wijf"!!

Ze komt op me af.  Ik lag in het grote schommelbed.  Er zijn op dit vroege uur op deze maandag nog zo goed als geen mannen en meer vrouwen dan mannen.  Ze vraagt of ik zin heb of dat ik misschien liever gewoon alleen blijf liggen.  Ik laat haar zonder (veel) woorden blijken dat het zo snel bij mij niet zal pakken.  Niet dat ze dan uitgebreid ging pre salen met mij.  Ze kwam op mij gekropen, gaf me een kus op mijn borstkas en verdween.  Ze zei wel dat ze zou terugkomen.  Poging 1 dus. 
Mijn gedacht over haar momenteel.  Veel te snel.  Ik zag haar trouwens al eens vertrekken met een man en ze was na hooguit vijftien minuten al terug helemaal klaar in de bar voor een volgende klant.  Nog mijn gedacht.  Héél professioneel (negatief bedoeld).  Ze jaagt, ook niet positief.  Tegelijk denk ik.  Wat is ze razend knap. 

Snel is ze wel.  Ongeveer 15' later komt ze al terug naar mij.  Ze kruipt nu meteen bij me.  Ik lag nog steeds lui in het schommelbed.  Ze voelt, na kort wat tegen me aangekropen te zijn, eens aan mijn lul onder mijn handdoek.  Mijn lul was een beetje gegroeid.  Haar schoonheid was daar schuld aan.  Ze is ook lief.  Ze komt wat boven me hangen en neemt wulpse en verleidelijke houdingen aan.  Ze kijkt geil en heel diep in mijn ogen.  Ze vraagt of ik nog altijd niet aan het bezwijken ben voor zo'n knappe griet (zegt ze van zichzelf).  Ik laat ze toch weer gaan.  Ze laat me weten dat ze een derde keer zou terugkomen.  Dat mag ze altijd natuurlijk.  Ik heb graag dat ze heel nabij mij is.
Mijn gedacht over haar nu.  Jaagt, is snel, werkt af, maakt geen vijf minuten tijd op kalme momenten, valse tieten, ik schat ze o zo professioneel in.  Ze is wel lief, heel erg knap, ze verleidt je als de beste, ze is zeer attractief.  Waarom zou ik met haar gaan?  Om onverklaarbare reden had ze me deze tweede keer toch bijna mee.  Ik kon me nog net sterk houden.  Ik geraak helemaal over de (normaal gezien) no go van me.  Haar valse borsten.  Ik geraak helemaal gefascineerd door haar.  Poging twee dus. 

Ik lig weer languit en lui op een ligbed, noem het sofa met veel goede wil.  Ze loopt voorbij en kijkt naar mij en... ik knik voorzichtig van nee.  Ze loopt dus gewoon verder.  Ik wou eigenlijk gewoon achter haar aan hollen maar dacht te veel en dacht dat ik me dan wel heel erg belachelijk zou maken en deed het dus niet.  Ze loopt verder door en staat recht naast het schommelbed waar ik daarnet nog inlag.  Ze praat welgeteld een halve minuut met de man in het schommelbed en de man vertrekt met haar naar kamer.  Op tien minuten was ze weer beneden.
Mijn gedacht op dit eigenste moment.  Ik wil haar!!

Weer lig ik op dat schommelbed.  Wat heb ik daar toch mee?  Het verplicht te dames in zekere mate om een beetje losjes te doen als ze naar je toekomen.  Je hebt ook een prachtig uitzicht op wat zich afspeelt in de club.  Ik probeer altijd strategisch welgekozen plekjes te bemachtigen.  Ze komt weer naar mij.  De derde keer.  Ze vraagt hoe de zaken er nu voorstaan.  Tja, het zal nu of nooit worden maar dat hoef ik haar niet te verduidelijken natuurlijk.  Ik zorg dat ze weer bij me moet komen liggen.  Mij krijg je niet op kamer door vanop afstand wat vraagjes te stellen.  Hallo!  Komaan hè.  Clara komt tegen me aan liggen, legt haar benen over mijn benen.  Ze zal goed genoeg gevoeld hebben dat ze mij niet op afstandsbediening kan bevelen.  Wat gaan we nu krijgen?  Gaat ze tijd voor me maken?  Gaat ze verrassend positief uit de hoek komen?  O nee, daar dacht ik niet aan, aan dat laatste.  Ik verwachtte dat helemaal niet van haar.  Ze is razend knap.  Het is heerlijk als ze zo close naast je ligt.  Ze is lief, ze doet lief.  Even aan haar tieten voelen.  Ze voelen mals aan voor betontieten.  Wat een meevaller nog.  Ineens sprong ik bijna een gat in het plafond (ware het niet dat die tientallen meters hoog is).  Ze zoent me, heel spontaan, alsof het de gewoonste zaak van de wereld is voor haar in de bar/lounge.  Ik verschiet nu nog harder.  Ze tongzoent me.  Gewoon of het is de normaalste zaak van de wereld voor haar.  Ze tongzoent me heel passioneel, liefdevol, innig, aangenaam.  Enfin, tongzoenen waar een échte GFE-lover alleen maar kan van dromen.  Dromen werden werkelijkheid.  Ik droomde niet!  Het had eventueel gekund.  Weet ze nu (professioneel als ze wel is) dat ze dit moet doen om de garantie te krijgen dat ik met haar zal vertrekken?  Ze neemt de tijd voor mij.  We flirten nog wat.  Héérlijk!  Zo zie je maar weer .  Het is altijd ook een beetje een kwestie van weten wat je wil en als het moet afdwingen wat je wenst.  Derde keer, goede keer.  We zijn weg, naar boven.

O wee als het tongzoenen op kamer ineens niet meer kan of op niets trekt.  De deur direct toe en madam kan niet langs start meteen naar de gevangenis.  Hopelijk heeft ze een vrijkaartje dan. 

Of ze nu telkens eerst bij haar vriendin zat als ze naar mij toe gekomen was, weet ik niet maar de laatste keer was het in elk geval zo.  Terwijl we de trappen oplopen, kan ze het niet laten om te lachen naar haar vriendin.  Valt dat een beetje tegen dat ik dat toch weer net zag.  Had ze erom gewed dat ze me toch mee zou krijgen?  Meer nog?  Had ze erom gewed dat ze me effe snel ging afwerken?  Dat ze dat laatste dan maar al snel uit haar hoofd zet want mijn voornaamste bedoeling is om de volle dertig minuten te genieten van haar en met haar.  We lopen in het begin een beetje als een verliefd stelletje de trappen op.  Dat gaat me normaal goed af maar nu vond ik het ergens niet zo kunnen.  Het moest een beetje arroganter.  Dat gebeurde dan ook.  Ik gedroeg me als een haantje de voorste.  Lekker stoer.  Boven gekomen, lopen we naar een kamer.  Ze klets op mijn poep.  We kussen nog even.  Pas op!!!  subiet is het weer van dat verliefd gedoe.  Subiet zijde écht verliefd.  Tja... waar is mijn stoerheid ineens gebleven.  Zo snel weg.  We omarmen mekaar ook nog.  Jezus toch!  Al bij al verbaasde ze me hoe langer hoe meer.

Op kamer laat ik haar alles zelf doen.  Bed opmaken, je kent dat wel.  Anders zou ik al snel een handje helpen.  Da's makkelijker voor de dame.  Een dame met zo'n Ego, awel doe het maar alleen.  Verdient zo één wel.  Zal wel weer nen kronkel van mij zijn zeker. 
We kruipen op het bed.  Al zittend flirten we wat.  Kussen mekaar en we beginnen ook te tongzoenen.  Ze heeft zeer zwoele zachte aangename natte lippen.  Het is een zaligheid van jewelste om te tongzoenen met haar.  Ze tongzoent zeer afwisselend.  Altijd vol passie, intiem, diep, zacht, warm, lang,...  Fijn, fijn, fijn!!!  We friemelen wat en ze belandt in mijn schoot, met haar rug naar mij.  Een ideaal moment om met haar borsten te spelen.  Ze draait haar hoofd naar mij en we zijn mekaar weeral erotisch aan het tongzoenen.  Ik laat haar op bed vallen.  Ze ligt op mij.  Wat moeten we nu zo?  Ik rol haar van me af en kruip op haar.  Droogneuken is precies niet haar ding want ze neemt sterk initiatief om weer recht te komen en op mij te gaan liggen (half).  Ze kust mijn borstkas en zakt stilletjes aan af naar beneden.  Op weg naar mijn spelelement.  De blow job begint.  Ook dat gebeurt heel erg goed en erg gevarieerd.  Spijtig genoeg niet DT.  De ballen worden niet gerust gelaten tijdens het pijpen.  Ze zet haar zo dat je overal aankan.  69, beffen, vingeren.  Ik kon me dus lekker uitleven.  Af en toe gewoon naar haar kijken terwijl ze bezig is, was ook erg opwindend.  Even haar wulpse sexy houdingen aanschouwen.  De moeite, zeer zeker.  Een heerlijke blow job, heerlijk figuur, zeer knappe dame, geil.  Wat wil je als man nog meer.  Zelden zeg ik tegen een dame hoe knap ik ze vind.  Ik zei het haar.  Ze bedankte me.  Moet dat nu echt? 
We zijn toegekomen aan het condoomgefoefel gedeelte.  We beginnen te neuken.  In missio.  Ook dit gaat heel erg lekker.  Passioneel, met veel liefde en ze neukt goed mee.  Ze geniet van de snelle pompbewegingen en de langzame in- en uitbewegingen.  Ze windt me op door haar kleine geluidjes.  Het leek héél echt.  Het leek!  Plots veranderde dit.  Ik zie aan haar manier van doen en aan haar gezichtsuitdrukking dat ze eigenlijk begint te denken dat ik niet na tien keer pompen klaarkom.  Het moment om van standje te wisselen.  Ik vroeg om op zijn hondjes te neuken.  Ze wou nog eens de bevestiging.  Het is niet mijn favo-standje, verre van maar deze keer wou ik absoluut doggy.  Vraag me niet waarom.  Ik kan het niet zeggen.  Haar lekkere kont misschien?  Misschien mijn onderbewustzijn dat me gesignaleerd had dat het zo voor mij makkelijker zou zijn om de zaak te rekken?  Zelden heb ik zo genoten van doggy.  Ik kan me nog maar twee sessies zo direct voor de geest halen waar het nog net een tikkeltje beter was.  Ja, Oase maar ook Mainhattan.  Het ging zo lekker dat ik weer wat rust nodig had. 
Ik zette haar dan maar weer achter de stofzuiger.  De stofzuiger bleek nu echter het probleem van een volle zak te hebben.  Het pijpen was nog maar een fractie van wat het daarnet was.  Wat nu, dacht ik?  Ineens wist ik het.  Ze is heel erg professioneel.  Ja, dat wel, toch wel.  Niet dat ik het zo direct gemerkt had tot nu toe maar je voelt het als het ware in de lucht hangen.  Het is altijd aanwezig.  Het kan zo op je neervallen.  Dat gebeurde dan ook.  Ze vroeg of ik zin had in een FT.  Ha zo.  Ik zal je eens flink zitten hebben afwerksterke, professioneeltje.  Ik zei haar dat ze dat gerust mag proberen, om het zover te krijgen.  Overtuigd van haar slaagkansen, begon ze nu nog beter (het kan altijd beter dus) te pijpen dan zo-even.  Waaauuuwwww!!!!!  Ik wist dat natuurlijk op voorhand.  Ik wist direct hoe de vork in de steel zat toen ze eerst niet goed meer pijpte en dan de FT-vraag stelde.  Een paar keer kon ik me controleren.  Zalig, zalig!!!  Op een moment voelde ik dat ik het niet meer zou kunnen bedwingen en zou gaan spuiten.  Dat mocht niet gebeuren.  Op tijd deed ik haar stoppen.  Ik gaf haar de opdracht om nu op mij te komen zitten.  Nu was het haar beurt om tijdens het neuken te werken.  Zoals het hoort, werd een tweede condoom genomen.  We kussen en tongzoenen tussendoor nog wat.  Ze reed me redelijk goed af.  Het deed goed maar hierbij liet ze zich zeker niet gaan.  Ze had duidelijk schrik dat ze te veel gevoel ze krijgen.  Een beetje op het topje en zo, je kent dat wel.  Het deed er niet meer zo heel erg veel toe want we naderden zowat de dertig minuten.  Ik liet me na even dan ook gewoon helemaal gaan.  Daar was ook niet zo heel veel meer voor nodig gezien ze me al helemaal dol had doen draaien.  Tijdens de blow job deed ze wel haar haar samen.  Meestal vraag ik om dat niet te doen maar deze keer wou ik er niets van zeggen. 

Ik ga er van uit dat, zeker zo'n professionele geroutineerde dame als Clara, niet werkelijk geniet van het samenzijn met haar klant en alles kan blokkeren.  Ik denk dat ze eerder zal gedacht hebben dat ze zich een beetje vergist had in deze "makkelijke prooi".  Ik spreek dan nog niet over hoe ze dit zal moeten uitleggen aan haar vriendin, die bijna zeker zal vragen wat haar mankeerde om zo lang weg te blijven. 

Nadat ik was klaargekomen, dat merkte ze goed hoewel ik dat (altijd overigens) probeer te verbergen, sprong ze direct van me af.  Typisch voor professionele dames.  No nonsens.  We verdwenen niet gelijk van kamer.  Ze sprong niet direct terug in haar niemendalletje.  Ik verschoot dus weer even.  Heel spontaan rondden we af met knuffelen, strelen, zoenen en tongzoenen.  Het tongzoenen na de sessie, daar wil ik dit nog over kwijt.  Wou ze het liever niet meer doen?  Waarom zou ze nog?  Ze moest me niet meer geil krijgen.  Was het toeval?  Sprak ze de waarheid?  In elk geval probeerde ze het zoenen en tongzoenen eerst af te wimpelen.  Dan zou ze terug lippenstift moeten aandoen en daar had ze geen zin in.  Ik ken daar maar één woord voor: kwats.  Ik vol op de mond kussen en dan tongzoenen.  Ze was niet koppig.  Ze kwam ook nog languit in mijn schoot liggen. 

Een afwerksterke bij uitstek, geklist en 30' aan het werk gezet!  Ik heb enkel puur genoten met haar.  Opdracht volbracht, met veel plezier.

Met wat show liep ik door de lounge met haar naar de lockers.  Ik wou het zo en het werd alleen maar leuker als je van andere dames hun gezicht kon aflezen dat ze zich vragen stelden.  Ze begrepen niet zo direct waar ik het in mijn hoofd haalde om uitgerekend met Clara te gaan kameren.  De dames kennen mij daar als een GFE-beertje op zoek naar alles wat Clara niet heeft.  (Natuurlijke borsten, niet super professioneel....)
Aan de lockers haar € 50 overhandigd.  Haar ingesteldheid is vooral zakelijk.  Ik zag niet zo direct een reden om haar wat drinkgeld te geven.  Daar vroeg ze wel achter.  Dan krijg je het al zeker niet.  Ik zei haar dat niemand van mij van bij de eerste sessie al drinkgeld krijgt.  Da's niet waar maar dat weet zij niet en overigens moet ze een leugentje zeker kunnen aanvaarden als Roemeense.  Bovendien, goed overwogen, deed ze eigenlijk toch maar gewoon wat ze moet doen.  Dertig minuten fun en seks leveren. 

Later zou ik met een man een gesprek hebben over Clara.  Hij had me met haar zien gaan en hij was er die dag ook mee geweest.  Hij vroeg of ik ooit nog eens met haar zou gaan.  Hij niet omdat hij ze slecht vond.  Afwerken, pijpen, neuken, weg.  Tja.  Ik heb het kort gehouden met die man en rond de pot gezeverd.  Of ik nog met haar zal gaan is een andere kwestie.  Ik vertrouw haar eigenlijk voor geen haar.  Ik denk dat het risico groter is dat ze 1 - 1 zal willen scoren dan dat de tweede sessie beter zal zijn.

Toen ik in haar buurt zat, ze zit bijna altijd op de sofa die grenst aan de balustrade ter hoogte van het wellnessgedeelte ter hoogte van de HWP, vroeg ze me of ik nog zin had in een tweede ronde.  Niet gedaan dus.  Haar vriendin zat weer naast haar.  Ik vroeg haar of ze mijn naam nog wist.  Zeker als ik was dat ze die niet meer zou weten.  Ze wist hem ook niet meer.  Pech, antwoordde ik nog.  Ze lachte eens.  Typisch ook weer voor afwerksterkes.  We speelden nog wel wat kat en muis  :douchen.           
« Laatst bewerkt op: 16 januari 2014, 22:59:14 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Clara
« Reactie #2 Gepost op: 16 januari 2014, 23:41:43 »
Die vragen die jij je stelt tijdens zo'n beurt, dar komt er werkelijk niet 1 in mij boven. Laat staan de conclusies die je daaruit trekt. Echter deze keer denk ik dat je de dame goed hebt geanalyseerd, bewerkt en deze keer begreep ik ook jou spel, alleen is het niet 1-0 voor jou, maar simpelweg 50 euro voor haar en 30 minuten voor jou, ofwel eerlijk spel.


Wel knap dat jij je kan controleren, ik ga genadeloos voor de bijl, net als de meneer die je aansprak. En die leugen dat ik de eerste keer geen fooi geef die neem ik misschien wel over bij vragende dames. Niet alleen bij Roemeense, maar dan bij alle vragende dames.


Wel grappig dat je ze de vraag over je naam nog stelde, daar was ik ook niet opgekomen, want ik ben meestal 5 seconden nadat ze hun naam gezegd hebben hun naam al weer kwijt, op kamer weet ik het zeker niet meer en na de sessie vraag ik het iemand anders want anders kan ik hier geen naam vermelden en dan stamp ik de naam door hem een aantal maal te herhalen in mijn gatenkaasbrein. Soms vergeet ik het dan alsnog  :17: .


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
kleine tip
« Reactie #3 Gepost op: 17 januari 2014, 19:53:07 »
Als je op het forum wat wil neerpennen over een dame is het uiterst belangrijk dat je de naam nog weet.  Omdat ik die vaak ook direct vergeet, schrijf ik dat op een stukje papier. 

Niets voor foots maar wel voor GFE-beren.  Dames vinden het geweldig als je volgende keer hun naam nog weet.  Echt waar!  Zo vond in Sakura 's avonds een dame het geweldig dat ik haar naam nog wist, toen ze me dat vroeg.  Ze had hem in de namiddag (na een praatje) verklapt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
kleine tip
« Reactie #4 Gepost op: 17 januari 2014, 20:08:18 »
Als je op het forum wat wil neerpennen over een dame is het uiterst belangrijk dat je de naam nog weet.  Omdat ik die vaak ook direct vergeet, schrijf ik dat op een stukje papier. 

Niets voor foots maar wel voor GFE-beren.  Dames vinden het geweldig als je volgende keer hun naam nog weet.  Echt waar!  Zo vond in Sakura 's avonds een dame het geweldig dat ik haar naam nog wist, toen ze me dat vroeg.  Ze had hem in de namiddag (na een praatje) verklapt  :douchen .
Op een papiertje? Met een alcoholstift op je lul ja  :lol :blonde
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
kleine tip
« Reactie #5 Gepost op: 17 januari 2014, 21:05:23 »
Als je op het forum wat wil neerpennen over een dame is het uiterst belangrijk dat je de naam nog weet.  Omdat ik die vaak ook direct vergeet, schrijf ik dat op een stukje papier. 

Niets voor foots maar wel voor GFE-beren.  Dames vinden het geweldig als je volgende keer hun naam nog weet.  Echt waar!  Zo vond in Sakura 's avonds een dame het geweldig dat ik haar naam nog wist, toen ze me dat vroeg.  Ze had hem in de namiddag (na een praatje) verklapt  :douchen .


Ik wil niet flauw zijn, maar eerlijk 3 seconden na de naam max 5 seconden dan is het weer weg. Voordat ik een pen en papier of mijn mobiel te pakken heb dan zou ik het al niet meer weten. Vaak vraag ik niet eens naar een naam meer, want ik vergeet die toch. Ik moet die er echt in stampen anders werkt het niet meer.


Alleen van een uitzonderlijke topper onthoud ik die weer wel en als de club kleiner is onthoud ik meer dames dan in een grote club. Milena in Samya was ook verrast dat ik haar naam nog wist en dat ik het me nog herinnerde. Tja, Je hebt gelijk SEF interesse of aandacht werkt trouwens bij alle soorten dames of sex, van GFE tot gangbang van Duits tot Aziatisch.


Als ik de naam op mijn lul moet schrijven kom ik helaas niet veel verder dan 1 lettergreep  ::) ;D  Sexmachine echter met de ballen erbij kan ik alle namen van de dames op de club gemakkelijk kwijt  :lol_hitting:




Groet Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2902
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Clara
« Reactie #6 Gepost op: 17 januari 2014, 21:20:31 »
ik onthoud het gewoon ik heb een goed geheugen alleen helle slechte sessies vergeet ik alles naam dvp ma ik heb ook nog geen alshijmer   8)