Auteur Topic: Doubletstraat 3, Saskia  (gelezen 26776 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Doubletstraat 3, Saskia
« Gepost op: 20 januari 2014, 22:38:30 »
Ik was vandaag voor afspraken in de Hofstad en besloot de Haagse straatjes eens te bekijken.  De eerste rondjes Doublet weinig redenen tot juichen.  Toen een rondje Geleen. Weinig ramen open. Een of twee bloedmooie dames maar gek genoeg wantrouw ik dat altijd.  Geen knoop kunnen doorhakken en terug naar de Doublet. Daar aangekomen zag ik milf Saskia waar ik op een ander forum over had gelezen. Wat volgde was een van de betere blowjobs in tijden.  Eerst lekker wat knuffelen en (tong) zoenen  daarna verleidelijk langzaam naar beneden voor een hemelse pijpbeurt (zc). Afwisselend zacht en hard. Lekker sabbelen aan mijn ballen en dan weer diep. En dat aan het eind waarbij ze je heerlijk geil aankijkt. Saskia is niet meer de jongste maar een echte gewillige milf die ook nog prima Nederlands spreekt en een positieve uitstraling heeft. Van harte aanbevolen!

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Doubletstraat 3, Saskia
« Reactie #1 Gepost op: 21 januari 2016, 10:16:10 »
Na drukke maand eindelijk weer eens tijd om een bijdrage te leveren aan dit forum. Wel mbt een bekende dame, mijn inmiddels favoriete Haagse Milf Saskia. Ik kom niet zo vaak in Den Haag maar als ik er ben dan hoop ik dat ze vrij is want als ik ergens een hekel aan heb is om al te lang rond te hangen. Ik had geluk want het was niet zo druk afgelopen dinsdag, vwb wandelaars en dames achter het raam én ze was vrij dus gelijk toegehapt. De sessie was net zo goed als hieronder beschreven (o.a. blowjob deluxe) en dus weinig aan toe te voegen behalve dat ze een echte aanrader is. Niet de knapste maar wel erg lekker. Ik hoop binnenkort weer tijd te maken om onze oosterburen te bezoeken!

Offline Asterix

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Doubletstraat 3, Saskia
« Reactie #2 Gepost op: 5 september 2017, 14:18:52 »
Ik kom helaas niet vaak in Duitsland voor business anders zou ik dit veel vaker kunnen combineren aan een Saunaclub. Nu moet ik een Saunabezoek echt inplannen in mijn drukke agenda en dat lukt lastig. In Den Haag kom ik echter vaker en dan eindig ik vaak bij mijn favoriete milf Saskia. Vorige week was ik er weer en eigenlijk is het maar een gribusbuurt die Doubletstraat en wat je af en toe achter het raam ziet zitten... brrr. Toch maar een paar keer heen en weer gelopen want het vlees is zwak en ik had enorme zin. Helaas geen Saskia. Net toen ik de hoop had opgegeven stak ze haar hoofd door het raam en riep ze me toe, ze had zich opgefrist en zag me lopen. Snel naar binnen. Zoals hieronder al beschreven, niet de knapste, maar voor wat mij betreft wel dé dame die mij nog steeds de beste service geeft, zelfs naar saunaclubmaatstaven. Na opfrissen en mond fris spoelen een heerlijke beurt gehad inclusief sensueel knuffelen en diep tongzoenen. Ze gaf mij een heerlijke pijpbeurt z.c., m'n klokkenspel werd niet vergeten en er kwam zelfs wat anaal vingeren aan te pas, voorzichtig dan. Daarna heb ik haar lekker onder handen genomen en daar genoot ze van. Dit is een dame die je oraal tot aan het einde verwent dus het neuken maar overgeslagen en haar lekker haar gang laten gaan. Kortom, het was een heerlijk halfuurtje en wederom een topervaring met deze Argentijnse milf.... tot snel Saskia....