Auteur Topic: ELLA, www.deernes.com/ellakke  (gelezen 129440 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #120 Gepost op: 21 juli 2015, 20:32:07 »
Ik bezoek ons Ella zo'n acht tal jaren met de regelmaat van een klok. Zo'n één à tweetal dates per maand en ik heb me al die jaren nog nooit bestolen gevoeld. Integendeel als ons scheetje op zoek gaat naar haar orgasme dan mag je als klant content zijn dat je leuter er nog aanhangt. Het is niet omdat Ella zich niet meer in de vitrinekast zet, dat ze zonder werk valt.Voor haar tellen absoluut de hits op een forum niet meer, maar de tevredenheid van haar vaste klanten :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #121 Gepost op: 24 juli 2015, 13:07:58 »
Ik bezoek ons Ella zo'n acht tal jaren met de regelmaat van een klok. Zo'n één à tweetal dates per maand en ik heb me al die jaren nog nooit bestolen gevoeld. Integendeel als ons scheetje op zoek gaat naar haar orgasme dan mag je als klant content zijn dat je leuter er nog aanhangt. Het is niet omdat Ella zich niet meer in de vitrinekast zet, dat ze zonder werk valt.Voor haar tellen absoluut de hits op een forum niet meer, maar de tevredenheid van haar vaste klanten :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes

Is het lezen van haar mails die ze ontvangt nog altijd inbegrepen? ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #122 Gepost op: 24 juli 2015, 14:51:29 »
Ik zal heel kort zijn.....
OPHOUDEN MET MEKAAR TE BESCHIMPEN




Ik wil hier van geen van beiden een reactie met geschimp op mekaar, noch een reactie op mij, of mijn rechterwijsvinger gaat naar de banknop.


das wars


semachine - ik ben een slechte kleuterjuff, ik ben meer van de stijl van ILSA, SHE WOLF OF THE SS



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline beertje66

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #123 Gepost op: 25 juli 2015, 07:32:51 »
zuurpruim

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #124 Gepost op: 22 juni 2017, 05:29:02 »
Iemand die doelbewust van de radar verdwenen is, is ons aller Ella, de blonde bombshell uit het Gentse.
Als je als dvp reclame maakt op allerlei sites, dan wordt je op de duur gegijzeld door je eigen telefoon en door je eigen inbox; en daarvan is ons Ella nu verlost, tot haar tevredenheid heeft ze nu rust gevonden.
Wat niet wegneemt dat ze om haar nog steeds groot libido te stillen, haar oude regulars, met plezier van haar diensten laat genieten.
Ondertussen zit ons scheetje op tram vier, maar dit neemt niet weg dat ze nog steeds een vedette is tussen de lakens. Ondertussen frequenteer ik betrokkene ongeveer 10 jaar op meer dan regelmatige basis en ik lust er nog steeds pap van. Van eentonigheid geen sprake, zowat op alle plaatsen hebben we geneukt en ik ben steeds benieuwd wat ze nog in petto heeft.
Scheetje voor mij blijf je een dijk van een wijf :cochon :cochon :cochon

Charger

  • Gast
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #125 Gepost op: 3 januari 2022, 19:44:54 »
Hi .... isr ella nog activ?