Auteur Topic: Eindelijk de waarheid: Man is 'wegwerpartikel'  (gelezen 8287 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Eindelijk de waarheid: Man is 'wegwerpartikel'
« Reactie #15 Gepost op: 1 november 2010, 01:39:38 »
Nee, helemaal mis !
 
Ik ben en blijf de rakker met de meeste humor en bij dames vaak van het zwartgallige soort, vandaar mijn post over wegwerpartikelen.
Iemand ander mijn mening opdringen, past totaal niet in mijn vrijheidsideaal en wederom de plank mis.
 
Volgens mij lees je mijn posts door een andere bril dan die ik op heb, iedere post kun je namelijk op verschillende manieren interpreteren.
Lees hem nog eens en wellicht dat je er dan weer anders over denkt.
 
Groet, Foots  :o

Dat vrijheidsideaal lijkt meer op onverschilligheid. Als je dat combineert met jezelf uit aandachtsoverwegingen centraal plaatsen, letten op de centen en irritatie over je landgenoten dan kan ik niks anders concluderen dan: JE BENT EEN ECHTE HOLLANDER  ;D

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Eindelijk de waarheid: Man is 'wegwerpartikel'
« Reactie #16 Gepost op: 1 november 2010, 18:54:08 »
Pica, ik kan je niet helaas volgen over mijzelf centraal plaatsen en de centen, sorry. Ook de irritatie over de landgenoten is een misvatting, het is de regels van NL die me tegenstaan, niet de mensen, veral heb je goede en slechte.
 
SM, ik bemerk een vooringenomenheid die ik ook niet begrijp, in elke post zit weer een stuk frustratie die er blijkbaar bij je leeft.
 
En verder was het artikel over mannen als wergwerpartikel en ik kan geen enkele associatie meer met het onderwerp maken.
 
Mocht je mij weg willen, zeg het dan, is voor mij geen enkel probleem.
 
Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16219
    • Bekijk profiel
Eindelijk de waarheid: Man is 'wegwerpartikel'
« Reactie #17 Gepost op: 1 november 2010, 19:13:55 »
Pica, ik kan je niet helaas volgen over mijzelf centraal plaatsen en de centen, sorry. Ook de irritatie over de landgenoten is een misvatting, het is de regels van NL die me tegenstaan, niet de mensen, veral heb je goede en slechte.
 
SM, ik bemerk een vooringenomenheid die ik ook niet begrijp, in elke post zit weer een stuk frustratie die er blijkbaar bij je leeft.
 
En verder was het artikel over mannen als wergwerpartikel en ik kan geen enkele associatie meer met het onderwerp maken.
 
Mocht je mij weg willen, zeg het dan, is voor mij geen enkel probleem.
 
Groet, Foots


Foots, alweer ga je beoordelen en oordelen vellen.
Van een bekend iemand heb ik geleerd dat je een mening mag hebben, maar geen oordeel mag vellen, dat doet een rechter wel voor je  ;D
Ik heb geen enkele frustratie, ik ben tevreden met de huwelijksstatuten, ik heb geen problemen met vrouwen, niet met NL of met de inwoners, kortom, ik voel me goed, en ik neuk graag.
Nu effe daar jou frustratie tegenover plaatsen?  ;D ;)
Goed, omdat je het zo lief vraagt.
Jij zit vol frustraties, vindt dat het leven je het moeilijk maakt, bent tegen ieder vorm van binding waar de vrouw met de centen kan gaan lopen, hebt problemen met vrouwen dus, met NL, en je hebt een hekel aan neuken.
Voila, mijn "frustratie" is er alweer een keertje uit  :o ;D ;)


Wat een belachelijke opmerking van "je weg willen", we willen je in actie zien, en je "manieren leren"  :P
(ben je zo snel op je teentjes getrapt? :) )


Ieder zijn vrijheid is ons motto, en dat geldt uiteraard ook voor jou, dus laat je maar eens goed gaan :o


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline SexAndPleasure

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 3
    • Bekijk profiel
Eindelijk de waarheid: Man is 'wegwerpartikel'
« Reactie #18 Gepost op: 2 november 2010, 03:47:48 »
Beste Sexmachien: Foots noemt zichzelf het liefst 'Nederbelg'.
Tis voor hem de beste tussenweg om afstand te nemen van Nederland en tegelijkertijd op de deur te kloppen bij de Belgen. Gun hem dat. Hij vindt het niet leuk om voor Hollander uitgescholden te worden.

Wat voor Foots geldt, geldt omgekeerd in een andere vorm voor mij (in zekere mate, de uitzonderingen bevestigen de regel):
- ik heb moeite met mijn eigen landgenoten in de clubs (met een aantal niet)
In Nederland kennen we veel neppers en hardroepers, helaas ook in de clubs vertegenwoordigd.

- met het land NL is niet zo veel mis (afgezien van de islamisering ervan, en het gebrek aan autoriteit van/respect voor de politie)
Met Mark Rutten en Geert Wilders heb ik zelfs weer een klein beetje vertrouwen gekregen.
Twee mannen die ter zake komen.
« Laatst bewerkt op: 2 november 2010, 03:49:48 door Jünther »