Auteur Topic: Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart  (gelezen 23903 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Gepost op: 29 januari 2014, 16:45:31 »
Kijk sommige mensen zullen er nooit komen en vanaf nu kun je gelukkig vanaf je lui stoel dingen bekijken in de Filipijnen.


Kijk hier een prachtig voorproefje van Walking Street (Fields Avenue) in Angeles City:
https://maps.google.be/maps?q=filipijnen&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x324053215f87de63:0x784790ef7a29da57,Filipijnen&gl=be&ei=Gh3pUsL6BfCOywPq2YGYAw&sqi=2&ved=0CJABELYD
en zoek op Fields Avenue, Angeles, Central Luzon, Filipijnen

En daar ga ik in juli samen met Dupke weer eens ouderwets wandelen. Deze nieuwe optie van Google verhoogd voor mij de voorpret enorm. Te samen met de verhalen die hier staan van mijzelf en Dupke en NogLangNietUitgewandeld kun je nu ook wat dingen ter plekke bekijken.


Echter op sommige andere fora staan (overigens bijzonder amusante) recensies die geschreven zijn door sensatiemakers en/of vrijkaartjagers, waardoor het heel leuk en grappig lijkt, maar in werkelijkheid zijn deze LEVENSGEVAARLIJK. In Azie kun je echt NIET van alles maken.


Gelukkig waken wij bij RB met kennis van zaken over de info van deze landen en zullen deze sensatie recensies geheel of gedeeltelijk worden verwijderd of worden voorzien van het nodige commentaar, want wij willen graag goede informatie bieden aan de leden en geen sensatieverhalen die aanzetten tot levensgevaarlijke capriolen


Heb je trouwens vragen over Azie, schiet me dan gerust aan in de club of stuur me een IM. Ook Dupke of NLNU kunnen je gerust om info vragen. Of kijk op Google streetview, want ook daar kun je nu het een en ander alvast bekijken. Veel plezier.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2014, 08:31:26 »
Jammer dat ik pas in september kan. Zoals je weet heb ik links en rechts al rond gevraagd naar info. Steeds krijg ik te horen pas op. Het kan LEVENS GEVAARLIJK zijn. De grote reis organisaties bieden er geen reizen naar toe aan. Op de site  http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/filipijnen word je ook niet echt vrolijk. Nu denk ik wel dat als je op het vliegveld aankomt en met een busje van het hotel mee gaat. Je alleen maar naar de bekende bar areas  gaat.  Een aantal normale voorzorgsmaatregelen treft dat het wel goed komt. Maar als ik dan toch eenmaal zover van huis ben, wil ik wel wat meer dan alleen  dames gezelschap. Een weekje duiken of zo. Dus ik hoor ter zijner tijd graag van jullie hoe de situatie er ter plaatsen is.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2014, 10:28:39 »
Wel Frogger, ik kom er al 20 jaar ik spreek wat Tagalog en ik kan je zeggen het is er levensgevaarlijk........ Zeker. Als je een paar fouten maakt.


Maar ik heb er al vele lange duik en damesvakanties gehad en vind het er geweldig. Een reisbureau die wel wat weet en goede info geeft is www.bmair.nl en ook de travelguide van Jens Peters nee niet de lonely planet want die distantieert zich van de adult scene.


Ik wil je wel eens wat info geven over duiken en wat tips, lees eerst hier de info door en we kunnen gewoon een belafspraak maken als je dat wil.


Groet, Foots
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline frogger

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 89
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2014, 11:43:27 »
Waardeer ik heel  erg, maar ik hoop je voor die tijd, eens tegen het lijf te lopen in een of andere  :pica22 tent.

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2014, 23:20:41 »
Nou.. Als ik dat stukje van de nl overheid lees dan zou je bijna denken dat de Filipijnen de ideale reisbesteming is om af te raden.

In bepaalde mate hebben ze gelijk.. Maar voor,de rest is alles netjes aangedikt om je thuis te houden.

Gebruik om te beginnen je gezond verstand. Als daar staat dat in het zuiden moslim terroristen zitten dan wil ik daar natuurlijk in hoogst eigen persoon dat gaan controleren. Als ze zeggen dat tacloban door,de tyfoon met de grond gelijk gemaakt ik dan geloof ik,dat niet en wil,dat met eigen ogen zien.  Ga je met die mentaliteit naar ginds.. Ja dan kan je beter hun raad opvolgen en thuis blijven.

Wat er niet staat is dat het overal zo is ... Wat er ook niet staat is dat al die mooie meiden uit samar en leyte dringend verse centjes voor de wederopbouw zoeken bij een of andere buitenlandse duikfanaat die s nachts niet graag alleen in zijn bedje naar foto's van de vissen van zijn laatste duik ligt te kijken.

Gebruik je gezond verstand.  Gedraag je low profile.  Loop niet te koop met uiterlijke kenmerken van rijkdom die hun de ogen uitsteken.  Als witte heb je enkel aan je huidskleur al genoeg om als rijkerd op te vallen.

Als iemand je hier op straat aanspreekt als hey mijn vriend en je kent hem niet , geef die filipino die je dat ginds wil flikken dan dezelfde blik als je die gast hier zou geven die je niet kent...


Het is hun land, hun regels respecteer dat en gedraag je niet als een Engelse hooligan na 2 kratjes bier...

Voor de rest.. Relax and enjoy.. Een beetje paranoia mag, dan ben je waakzaam , maar denk eraan jij brengt de centen en zij doet alles om je die afhandig te maken...

ATM  -->suck Dick for cash. Is de beste t-shirt slogan die ik ginds ooit gezien heb.


Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Streetview van Google brengt Filipijnen in kaart
« Reactie #5 Gepost op: 5 februari 2014, 00:19:38 »
Het is heel gemakkelijk.
Doe je het goed dan is het geweldig.
Doe je het fout eindig je zo:


[attachimg=1]


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.