Auteur Topic: Champions League  (gelezen 152821 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Atletico - Chelsea: 0-0
« Reactie #30 Gepost op: 23 april 2014, 10:23:11 »
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Atletico - Chelsea: 0-0
« Reactie #31 Gepost op: 23 april 2014, 10:34:54 »
http://m.sporza.be/cm/sporza.mobile/m_voetbal_andere/1.1947561

Straks DE klapper: Real - Bayern
Onvoorspelbaar, Real is niet in al te beste doen (mijn mening) en bij Bayern is er saturatie na het veel te vroeg behalen van de landstitel.
Stiekem hoop ik dat "den duits" het haalt en dat in Chelsea volgende week mourinho afgestraft wordt voor zijn anti-voetbal dat hij gisteren op de mat heeft gelegd.
Langs de ene kant is het schandalig wat Chelsea gisteren heeft gedaan, maar als je de centen in rekening neemt (en voetbal draait nu eenmaal spijtig genoeg om de centen en niet om ons iets moois te tonen) meer dan begrijpbaar.


Het wordt eens hoog tijd dat de puntentelling aangepast wordt, en dat er extra punten gegeven worden voor gescoorde doelpunten.....
Vier, vijf, zes, tig scheidsen dat haalt allemaal geen zak uit om het voetbal atraktiever te maken, scorende ploegen belonen met extra punten daarentegen.....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Atletico - Chelsea: 0-0
« Reactie #32 Gepost op: 23 april 2014, 11:45:42 »
Stiekem hoop ik dat "den duits" het haalt...

We hadden het niet anders verwacht!
Nu Messi er niet meer bij is, kunt gij anti CR7 supporteren!  :-P
Gij hoeft u geen zorgen te maken, Bayern München gaat naar de finale!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Atletico - Chelsea: 0-0
« Reactie #33 Gepost op: 23 april 2014, 12:12:00 »
Stiekem hoop ik dat "den duits" het haalt...

We hadden het niet anders verwacht!
Nu Messi er niet meer bij is, kunt gij anti CR7 supporteren!  :-P
Gij hoeft u geen zorgen te maken, Bayern München gaat naar de finale!
Hoe is dat nu in hemelsnaam mogelijk?
Ik vind Bayern het tictac voetbal spelen en ik vind dat mooier dan eht voetbal van Real of van Barca momenteel.
En ik supporter voor Atletico momenteel, een ploeg naar mijn hart. En daarmee bedoel ik met "beperkte" middelen Barca gewoon van de mat spelen.
En ik was blij dat Real de Copa heeft gewonnen, verdiend.
Ik ben een supporter van mooi voetbal, en Messi faalt momenteel, dus kan Barca ook neit meer op mijn steun rekenen. omdat ik vind dat de "mooist voetballende" ploeg de beker met de grote oren verdient.


Ik kijk echter uit naar vanavond, en indien Real me aangenaam verrast met mooi voetbal, indien Pepe zijn hakbijl thuis laat, en indien Baile zijn flitsen tentoonspreidt, zal ik met plezier toegevend at Real verdiend naar de finale mag gaan.


Als ik dus een top 5 mag opstellen van ploegen die ik momenteel het liefst zie spelen, is dat het volgende lijstje:
- Bayern Munchen
- Athletico Madrid
- Real Madrid
- Liverpool
- Zulte Waregem


En daar staat messi met zijn ploegske geeneens bij  ;D :pica


Dus ik ben geen anti CR7 supporter. Integendeel, momenteel verdient hij de titel van de beste speler ter wereld. Oververdiend dus die Gouden bal die hij kreeg. Oververdiend  ;)
Al vind ik wel dat die strandjanet zijn haar voor de match moet goed leggen en zijn kam en gel in de kleedkamers laten  :lol_hitting: :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #34 Gepost op: 23 april 2014, 12:24:05 »
Rustig blijven, ik weet ook wel dat gij van mooi voetbal houdt.
Bayern München speelt op dit moment het mooiste voetbal, maar ik mag u toch effe opjagen, hé?  ;D

Mooi voetbal van Real Madrid vanavond zie ik niet zitten, daar wacht ik al sinds 2002 op!  :017:

Het is niet alleen Messi die faalt bij Barça, Xavi en Iniesta zijn ook een pak minder.
Dan komen er nog al die blessures bij, Puyol, Valdes, Piqué, Alba,...

Atletico verdient dit jaar minstens de titel. Ze hebben de laatste jaren steeds hun beste spelers (Torres, Agüero, De Gea, Falcao...) moeten verkopen vanwege financiële problemen.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #35 Gepost op: 23 april 2014, 13:00:10 »
Rustig blijven, ik weet ook wel dat gij van mooi voetbal houdt.
Bayern München speelt op dit moment het mooiste voetbal, maar ik mag u toch effe opjagen, hé?  ;D

Mooi voetbal van Real Madrid vanavond zie ik niet zitten, daar wacht ik al sinds 2002 op!  :017:

Het is niet alleen Messi die faalt bij Barça, Xavi en Iniesta zijn ook een pak minder.
Dan komen er nog al die blessures bij, Puyol, Valdes, Piqué, Alba,...

Atletico verdient dit jaar minstens de titel. Ze hebben de laatste jaren steeds hun beste spelers (Torres, Agüero, De Gea, Falcao...) moeten verkopen vanwege financiële problemen.
Bayern speelde mooi voetbal, tot enkele weken geleden, oversaturatie na de titel zou hen wel eens het kampioenenbal kunnen kosten. En dan mag eht gerust een finale zijn van me tussen de Spanjolen, en dan een finale 3-3 en strafschoppen en Tibaut pakt de beslissende strafschop van CR7  ;D , och, neen, liever van Pepe.
Tibaut droomt namelijk van de titel in Spanje, EN de CL te winnen EN wereldkampioen te worden in Brasil. Dat laatste is het moeilijkste van de drie met een blunderende Vincent voor hem en met een gestoorde Vandenborre in de ploeg,w ant die flipt opd e meest belangrijke momenten in zijn carriere.....


Maar laten we wel wezen, het Spaans voetbal scheert terug hoge toppen, twee halve finalisten in de CL en in de Europa League ook niet zo slecht.
Attractief voetbal willen we zien vanavond, en ik hoop dat Real ons aangenaam gaat verrassen.
Net zoals Gilbert al twee weken doet, en zondag weer  ;D :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #36 Gepost op: 23 april 2014, 22:54:23 »
cl ; beiden ploegen verdienen de finale,zowel het sterke Bayern Munchen als Real Madrid met zijn allure,we moeten daar niet flauw over doen,
ik vrees echter dat we het in de finale weer met Chelsea moeten doen(onterechte trekking)gisteren was een kwartier kijken niet genoeg om me wakker te houden,dan kijk ik liever naar Erps_kwerps tegen de Oosterzonen ofzo.
Bayern zal het niet gemakkelijk hebben,en wat me opviel is dat Robben zich meer in zijn sas voelt op rechts dan op links,voetballend dus hé,op politiek gebied ken ik zijn voorkeur niet.
zat deze keer op het puntje van mijn zetel en kijk zeker naar de terugwedstrijd.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Real - Bayern: 1-0
« Reactie #37 Gepost op: 23 april 2014, 23:14:07 »
Real Madrid heeft Bayern München onder de duim gehouden in de halve finales van de CL. Benzema rondde voor de rust een van de vele Real-counters af. Bayern had vaak de bal, maar het miste vernuft in de zone van de waarheid. De Duitsers zullen volgende week dus nog vol aan de bak moeten!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #39 Gepost op: 29 april 2014, 22:53:47 »
dit Bayern was onherkenbaar.
elke zaterdag dat ik in een club in Duitsland,tussen de sex door,wat van Bayern Munchen zag,was ik effectief onder de indruk en twijfelde er niet aan dat dit de beste ploeg ter wereld was.
maar@alle aanhangers van het totaalvoetbal op dit forum,je kon nu merken dat veel balbezit ook niet allesmakend is,en wat ik zeker niet begrijp is dat zo een ploeg bij stilstaande fases op dit niveau nog op zonedekking speelt.
het Bayern van enkele maanden geleden deed mij denken aan het Anderlecht van de jaren 80,het Bayern Munchen van vandaag? PSV of NEC misschien?

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #40 Gepost op: 30 april 2014, 05:02:39 »
Bayern was gisteren inderdaad onmachtig en leed zijn zwaarste Europese thuisnederlaag ooit (0-4) :-\ Real heeft zich voor het eerst sinds 2002 voor de finale van de CL geplaatst.

Als Atletico zich vanavond tegen Chelsea plaatst, krijgen we een volledig Madrileense CL finale.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #42 Gepost op: 1 mei 2014, 10:09:51 »
Raul, je hebt je mooi voetbal van Real gekregen, en CR7 is momenteel de tweede beste speler ter wereld .... na .... Tibaut Courtois..... gisteren heeft de doelman van Chelsea er eigenhandig voor gezorgd dat zijn ploeg er uit ligt, door zowat 4 gemaakte goals op magische wijze te redden van datzelfde Chelsea...


Als Mourinho goed heeft nagedacht vannacht, staat onze Courtois volgend jaar bij Chelsea in doel en pas dan maken ze kans om de CL te winnen....


Ik zou liever hebben dat Real hem koopt, Atletico heeft domweg de centen niet....




Real, momenteel de sterkste ploeg ter wereld tegen Atletico, de beste ploeg ter wereld..... 
Een stadsderby als CL finale, nooit gezien.


Ik supporter nu WEL VOOR Courtois en dus tegen CR7
CR7 heeft trouwens zijn record beet, een dikke proficiat voor de verdiende Gouden Bal....
Het wordt echt tijd dat ze volgend jaar eens aan Courtois gaan denken voor de Gouden Bal van volgend jaar, hij heeft bijna in zijn eentje gezorgd voor een CL finale en een landstitel in Spanje. En als dat niet iets is, iedere week moeten opboksten tegen de Barcelona's, Real's, Sevilla's, Chelsea op een hoopje spelen.... Barcelona belachelijk maken in de kwartfinales van de CL....


Geef Courtois wat Courtois toekomt, de beker met de grote oren....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline RAUL7

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 125
    • Bekijk profiel
Champions League
« Reactie #43 Gepost op: 1 mei 2014, 14:36:26 »
Atletico Madrid verdient de titel en de CL, maar ik hoop toch dat Real Madrid de CL wint!
Het zal zeer moeilijk worden.

Courtois alleen is niet genoeg om een CL te winnen, ik denk dat Chelsea iets meer nodig gaat hebben!

Dan had Casillas ook een gouden bal verdient, die heeft hij ook nooit gekregen.

Ronaldo heeft zijn record wel beet, maar de belangrijkste goals waren van Benzema en Ramos.
Ik was blij voor Sergio Ramos, 2 jaar geleden miste hij in de halve finale tegen Bayern München de beslissende penalty. Neuer zijn commentaar na de wedstrijd; Ik wist niet dat Sergio Ramos ervan hield zijn strafschoppen over te schieten.
Nu heeft hij zijn revanche dubbel beet; TOMA y TOMA... ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Loting halve finales EL
« Reactie #44 Gepost op: 2 mei 2014, 06:31:32 »
Sevilla - Valencia
Benfica - Juventus

http://m.sporza.be/cm/sporza.mobile/m_voetbal_andere/1.1937336

Benfica - Juventus: 2-1

http://m.live.sporza.be/cm/lmc.mobile/2.29051/2.32921/1.1947735

Sevilla - Valencia: 2-0

http://m.live.sporza.be/cm/lmc.mobile/2.29051/2.32921/1.1947733

Valencia heeft in zijn eigen Mestalla net niet voor een mirakel kunnen zorgen tegen Sevilla. Tot de slotminuut leek Valencia op weg naar de finale, maar in de slotminuut kopte M'Bia nog tegen alle verwachtingen in raak (Valencia - Sevilla: 3-1)

Benfica heeft zich ten koste van Juventus geplaatst voor de finale van de Europa League. Na de 2-1 in Lissabon werd er niet gescoord in de terugwedstrijd. Juventus ziet zo een finale in zijn eigen stadion aan zijn neus voorbijgaan. "Benfica stoot onverdiend door", vond Juventus-coach Antonio Conte. (Juventus - Benfica: 0-0)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum