Auteur Topic: Aken, Antoniusstrasse 20, Oy (THA)  (gelezen 15535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
Aken, Antoniusstrasse 20, Oy (THA)
« Gepost op: 21 februari 2014, 00:42:05 »
 Naam : Oy
 Nationaliteit/Taal : Thais/Duits (gebrekkig)
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, tot net over de schouders
 Lengte dame : 1,55 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg, maat 36/ B-cup (naturel, niet hangend),
 Tatoeages/Piercings :
 Service: PZC, massage, TZ
 Voordelen:
 Nadelen:
 Tijdsduur : 20 minuten
 Prijs : EUR 30,=
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
 Vandaag nog wat zaakjes in Aken geregeld en tevens een volle tank Diesel getankt (EUR 1,329/L). Vreemd om te constateren dat die nu in Duitsland goedkoper is, nadat jarenlang alle tankstations hier in Limburg goed geld verdiend hebben aan vele Duitse klanten. Het kan niet anders dan dat er een kaalslag plaatsvindt onder de Limburgse pomphouders. Nu zijn dus alle brandstoffen goedkoper over de grens. Combineer dat met goedkoop boodschappen doen over de grens en het loont voor iedere Limburger om boodschappen aan de foute andere kant van de grens te gaan doen. Anders ben je dief van je eigen portemonnee.
 
 Na lange tijd dus ook nog eens naar het Akense budgetstraatje gegaan en gekeken wat er tegenwoordig nog zit. Behalve diverse dames die er al tijden zitten, waren er toch ook weer de nodige nieuwe dames aan te treffen. Zo ook Oy.
 Naar eigen zeggen is Oy sinds 3 jaar in Duitsland en doet ze dit werk sinds 2 weken. Het is moeilijk communiceren met haar, maar ik kon haar mijn voorkeur duidelijk maken: PZC met FT, zoals vrijwel alle dames hier op nimmer 20 doen. Dat was OK voor EUR 30,=. Zoals gebruikelijk hier, werd Wijze Stijve eerst door Oy aan de wasbak gewassen.
 
 Daarna begon een niet onverdienstelijk naturel blaasconcert, gecombineerd met zo’n sensuele massage die Thaise dames tot in de finesses beheersen. Ik genoot, totdat Oy me aangaf dat een FT liever niet gewenst was ivm een probleem met ???. Ja met wat eigenlijk? Dat kon ze me niet duidelijk maken, maar wat me wel duidelijk was, was dat Oy geen FT zou doen. Ze beloofde het me wel voor een volgende keer en verontschuldigde zich ook nog.
 
 Ze maakte het karwei wel nog (zeer lekker) met haar handen en olie af en enkele tongzoenen mocht ik ook nog genieten, maar door dit akkefietje leidt dit slechts tot een Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10


Note Foots het is niet de foute kant van de grens maar slechts de andere kant. Trouwens hier kost de diesel nog geen 1,30 dus ook hier ben je aan de "goedkopere" kant van de grens.