Auteur Topic: Crystal (Bulgare - Blonde)  (gelezen 158431 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Gepost op: 8 maart 2014, 17:48:00 »
Seconde session avec Crystal ce vendredi 7 mars au Sixsens.

CRYSTAL  :sign0098:

Crystal, est facilement reconnaissable, petite, blonde, porte des lunettes, grand tatouage sur une partie de dos et le nom de son frère sous son sein gauche, si vous vous ennuyez en sa compagnie vous aurez au moins un peu de lecture mais mon petit doigt me dit que vous n'allez pas vraiment avoir le temps de vous ennuyer en sa compagnie.

Envie de la rencontrer, rien de plus simple, installez vous dans le jacuzzi et la belle passera faire votre connaissance, oui Crystal fait du harponnage mais rien d'intensif et industriel comme d'autres, d'ailleurs le harponnage devient un effet de mode, même des filles comme Anna qui ne quittait jamais son tabouret au bar, tourne aussi dans le club. Le harponnage ne me gêne pas vraiment lorsque je sais que le service offert sera de qualité.

Côtés positifs : DFK, l'une des meilleurs techniques de fellation avec en prime un petit regard coquin à travers ses lunettes, superbe corps, très bonne gestion de temps, mix de GFE et PSE, parle très bien anglais, italien et espagnol, social Time avant et après session de qualité, il ne sera pas étonnant de voir Crystal venir vous faire des petits bisous au tes tour d'un couloir en fin de soirée.

Cotés négatifs : pas encore trouvés

Conclusion: Crystal est l'une des stars montantes du club, à booker sans modération ...


De Nederlandse versie:

Tweede zitting met Crystal deze vrijdag 7 maart aan Sixsens.

CRYSTAL  :sign0098:

Crystal, is gemakkelijk herkenbaar, klein, blond, heeft brillen, grote tatoeëring op een deel van ruggen en de naam van zijn broer onder zijn links midden betrekking, als u zich in zijn maatschappij u zult hebben een minstens een beetje lezing verveelt maar mijn pink zegt me dat u niet echt de tijd gaat hebben om zich in zijn maatschappij te vervelen.

Lust om het te ontmoeten, niets van eenvoudiger, plaatst u in jacuzzi en mooi zal uw kennis voorbijgaan doen, ja gedane Crystal van het harpoeneren maar niets van intensieve en industrieel zoals anderen, trouwens wordt het harpoeneren een gevolg van manier, zelfs van de meisjes als Anna die nooit zijn kruk aan de zeebaars verliet, richt eveneens in de club. Het harpoeneren belemmert me niet echt wanneer ik weet dat de dienstverlening van kwaliteit zal zijn.

De positieve kanten: DFK, één van de beste techniek van fellation met bekronen een kleine schalks blik ervan door zijn brillen, schitterend lichaam, zeer goed beleid van tijd, mix van GFE en PSE, spreekt zeer zeer Engels, Italiaans en Spaanse, sociale Time voor en na zitting van kwaliteit, zal het niet verwonderlijk zijn om Crystal te zien u kleine bisous aan de T-stukken omloop van een gang aan het eind van de avond komen doen.

Genoteerd negatief: niet nog gevonden

De conclusie: Crystal is één van de filmsterren stijgend van de club, aan booker zonder matiging…

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #1 Gepost op: 23 maart 2014, 13:51:26 »
12 februari 2014.
 
Toen ik er vanavond een proefrit in heb gemaakt sprong de vonk goed over; de bougies zijn dus ook weer afgesteld.  ;)
 
Verder heb ik de motorolie ververst, die liep er aan de onderkant zomaar uit!? en niet zo zuinig ook...  :o
 
Peilstok had ik gelukkig bij de hand, dus oliepeiling is ook gelukt.  ;D
 
Tevens van alle banden het profiel getest, voorwaarts, achterwaarts, noem maar op...  :dance2
 
Resultaat: GOEDGEKEURD! (met vlag en wimpel!)  :sign0098:


Ik wou het kenteken nog op mijn naam zetten, maar daar trapte ze niet in.
Vraag maar eens wat de tekst van haar tattoe betekent, dan snap je het wel...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #2 Gepost op: 23 maart 2014, 14:04:16 »
SixSens, Zaterdag 15 maart 2013
Pannekoeken bakken met Crystal...

Wat mij betreft een toppertje, al wil ik natuurlijk niet te veel reclame maken omdat ze het anders te druk voor mij krijgt...

Ze valt misschien niet meteen op door haar looks, die overigens voor mij perfect zijn maar dat is natuurlijk smaak-onderhevig. Er lopen in SixSens genoeg dames rond die meer opvallen en zichzelf ook meer laten opvallen, onder andere door hun door hun verschijning (lengte, haren, kleding) en uiteraard jaag-gedrag.
 
Ik val op deze schone, die een perfect afgetrainde body heeft (toch weer heel anders dan de afgetrainde body van Knaktuut...), een sexy brilletje, een heerlijk prutlipje en een wel zeer smakelijke poes. Normaal ben ik niet gek op tattoo's, vooral die standaard hertengeweien en dergelijke, maar deze meid heeft een prachtige versie die haar body echt siert, een bewijs dat tattoo's toch mooi kunnen zijn. Het getuigt wat mij betreft van een goede smaak!
 
Het fijne van Crystal is dat ze zelf, uiteraard afhankelijk van de klik die ze met je heeft, ook kan genieten van een kamergang en dat maakt voor mij een kamergang extra mooi en geil. Je "wordt" dan niet geneukt maar bent samen aan het neuken, als het ware. Ze geeft ook zonder schroom aan wat ze lekker vindt en wat ze graag wil doen (en wat ze graag wil dat jij voor haar doet). Ook dat vind ik persoonlijk zeer opwindend en maakt het spel op de kamer een tweerichtingsbelevenis.
 
Verder is dit een dame, zoals ik dat noem, met inhoud. Een dame die ondanks haar 21 lentes toch al weer heel wat heeft meegemaakt (zoas dat in deze branche geen uitzondering is). Zodra je wat van haar vertrouwen kunt winnen zal ze daar op een gegeven moment ook het een en ander van vertellen en zul je af en toe versteld staan. Met inhoud betekent ook dat ze van haar eerdere ervaringen het een en ander geleerd heeft en een interessant levensinstelling heeft (getuige de tekst onder haar tattoo). Mij boeit dit enorm en maakt dit de dame in kwestie extra interessant om mee op kamer te nemen, naast uiteraard haar erotische vaardigheden.
 
Jammer genoeg heeft ze het ook in haar thuisland erg druk mat familie beslommeringen en is ze na vandaag weer een week of twee afwezig.
Ik mis haar nu al...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 026/2014 Sixsens
« Reactie #3 Gepost op: 25 maart 2014, 00:42:12 »
Ce Lundi 03/03/2014

CRYSTAL.BU  :-\

Cela fait déjà un petit mois que je n’arrive pas à mettre la main dessus.
Chose faite ce lundi, fille très cool qui cherche à faire plaisir à son client.
Il ne lui manque pas grand-chose pour être une top gfe pour moi.
Son seul default étant quelle ne veux pas ce laissé aller au cunni
et qu’elle ne devient gfe que lorsqu’elle est certaine
d’aller en chambre avec son client.
Donc légèrement pro, mais c’était quand même une bonne session.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #4 Gepost op: 8 mei 2014, 12:12:03 »
Nog niet gepost na mijn bezoek aan SixSens op 11 februari (maar beter laat dan nooit)...

SixSens, Zaterdag 15 maart 2013
Pannekoeken bakken met Crystal...

Wat mij betreft is dit een toppertje, al wil ik natuurlijk niet te veel reclame maken omdat ze het anders te druk voor mij krijgt...

Ze valt misschien niet meteen op door haar looks, die overigens voor mij perfect zijn maar dat is natuurlijk smaak-onderhevig. Er lopen in SixSens genoeg dames rond die meer opvallen en zichzelf ook meer laten opvallen, onder andere door hun door hun verschijning (lengte, haren, kleding) en uiteraard jaag-gedrag.
 
Ik val op deze schone, die een perfect afgetrainde body heeft (toch weer heel anders dan de afgetrainde body van Knaktuut...), een sexy brilletje, een heerlijk prutlipje en een wel zeer smakelijke poes. Normaal ben ik niet gek op tattoo's, vooral die standaard hertengeweien en dergelijke, maar deze meid heeft een prachtige versie die haar body echt siert, een bewijs dat tattoo's toch mooi kunnen zijn. Het getuigt wat mij betreft van een goede smaak!
 
Het fijne van Crystal is dat ze zelf, uiteraard afhankelijk van de klik die ze met je heeft, ook kan genieten van een kamergang en dat maakt voor mij een kamergang extra mooi en geil. Je "wordt" dan niet geneukt maar bent samen aan het neuken, als het ware. Ze geeft ook zonder schroom aan wat ze lekker vindt en wat ze graag wil doen (en wat ze graag wil dat jij voor haar doet). Ook dat vind ik persoonlijk zeer opwindend en maakt het spel op de kamer een tweerichtingsbelevenis.
 
Verder is dit een dame, zoals ik dat noem, met inhoud. Een dame die ondanks haar 21 lentes toch al weer heel wat heeft meegemaakt (zoas dat in deze branche geen uitzondering is). Zodra je wat van haar vertrouwen kunt winnen zal ze daar op een gegeven moment ook het een en ander van vertellen en zul je af en toe versteld staan. Met inhoud betekent ook dat ze van haar eerdere ervaringen het een en ander geleerd heeft en een interessant levensinstelling heeft (getuige de tekst onder haar tattoo). Mij boeit dit enorm en maakt dit de dame in kwestie extra interessant om mee op kamer te nemen, naast uiteraard haar erotische vaardigheden.

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #5 Gepost op: 8 mei 2014, 12:18:00 »
Heren fans,
 
GOED NIEUWS: CRYSTAL IS PER VANDAAG WEER TERUG IN SIXSENS !!!
 
Zorg er voor dat ze zich niet verveelt!
 
Behandel haar met respect en ze zal hetzelfde met jou doen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #6 Gepost op: 12 mei 2014, 22:53:05 »
SixSens, 11 mei 2014

Vandaag al voor een heerlijke GFE sessie van 2 uur met Crystal op jamer geweest. Ze had haar outfit met "police" opschrift weer aan maar gelukkig ben ik niet gearresteerd deze keer. Ik heb nu eenmaal respect voor de arm van de wet en ben dan ook gedwee voor een verhoring mee gegaan. Ik had wel nog wat steekpenningen meegenomen in de vorm van verse aardbeien met slagroom dus dat heeft wellicht ook wel een handje geholpen...

in ieder geval 2 uur heerlijke sessie met een hoog intiem GFE gehalte. Zoals al eerder geschreven kan ze zelf ook van zo'n sessie genieten en dat maakt het allemaal nog completer. Het woord "faken" staat niet in haar woordenboek en daar heeft ze sowieso ook een hekel aan.
 
Jagen doet deze dame nauwelijks, ook daar heeft ze weinig mee. Ze zoekt haar mogelijke klanten met zorg uit en laat zich het liefst door hen benaderen, bijv. op basis van oogcontact of een vriendelijk kennismakingsgesprek. Allemaal erg rustig dus, misschien wel te rustig maar dat is nou eenmaal haar stijl.
 
Zoenen doet ze ontzettend goed en daarmee vult ze dan ook het grootste deel van haar presales. Ze zal (volgens mij) nooit bij een eerste contact al meteen brutaal onder je badjas of handdoek grijpen en heeft al evenzeer een hekel aan de agressieve aanpak die sommige andere dames hanteren. Een dame met respect voor haar klanten, waarvan ze dat respect ook terug verwacht.

Is er een klik, dan volgt vanzelf een mooie sessie en vast en zeker een vervolg!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #7 Gepost op: 19 mei 2014, 23:22:54 »
Belangrijk fanclub nieuws: Crystal gaat donderdag 22 mei weer naar huis...

Of ze nog terugkomt is nog niet duidelijk ...  :017:

Stay tuned voor updates...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #8 Gepost op: 20 mei 2014, 15:10:48 »
Wow, licky luke seems to have a crush on her. Totally understandable ;D

Everything has been said about her and her services in mesrine and licky luke’s posts.
I totally agree.
I had the chance to have an amazing meeting with her this Saturday the 17th before she disappeared all the evening.
Torrid and frenzy. And What a body.
 :13:

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #9 Gepost op: 21 mei 2014, 01:56:21 »
Heren van de fanclub, we hoeven ons geen zorgen te maken, ze komt weer terug naar SixSens.

Ik heb de avond/dag met haar afgesloten met een heerlijke sessie waarin ze spontaan aangaf terug te zullen keren.

Ze laat me nog weten wanneer, dat zal ik uiteraard per omgaande met jullie delen...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #10 Gepost op: 8 juni 2014, 10:34:38 »
Voor de leden van de fanclub: Crystal is sinds gisterenochtend weer terug in SixSens!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #11 Gepost op: 22 juni 2014, 11:38:43 »
Update voor de fanclub: Crystal is vandaag weer terug naar huis om de nodige zaken te regelen...

Terugkomst wordt (naar gisteren beloofd) aangekondigd!
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #12 Gepost op: 31 juli 2014, 22:17:05 »
Oeps, was haar terugkomst op dit dorum vergeten te melden.... helaas heeft dat nu geen zin meer, want:

Crystal is per woensdag 30 juli voor langere tijd terug naar Bulgarije.

Terugkomst verwacht begin september, dus even geduld a.u.b. ...


Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #13 Gepost op: 9 augustus 2014, 20:54:07 »
Only messages from licky luke? So I was right, he has a big crush on her ;D
And so do I ;)
I met her once more, back on Sunday the 8th of June.

I recall it was a sunny and warm day, everybody was outside. Well, I mean, the very few girls and clients as the line up was really really poor :017:
So depressing that I decided to put myself at the swimming pool, with the idea of doing some swimming and wellness all day.
that was until … I saw Cristal coming and sitting next to me at the swimming pool :o
Lucky strike  :celebrate:
We spent some time there talking, having a sunbath  :showtits1 and a bath together .
And she couldn’t prevent herself to put her hands where they shouldn’t be, in front of everybody :17:. Giving me a permanent boner that made her quite laugh. That was the idea, I guess :-P
Of course I was very excited and after giving me a moment to come back to normal ;D, I didn't resist long to go to a room for a frenzy and torrid piece of sex  :censored
She’s incredible and saved my day this Sunday.

hope to see her again after her return.
Thanks for the news licky!
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2014, 21:38:43 door boff »

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Crystal (Bulgare - Blonde)
« Reactie #14 Gepost op: 17 augustus 2014, 23:21:32 »
Dear boff (and all other members of the Crystal fanclub):

She came back from home last Saturday, earlier than expected but who minds?

And already very muched booked on het first day back... go girl!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...