Auteur Topic: MARIANA  (gelezen 12679 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIANA
« Gepost op: 14 maart 2014, 09:53:23 »
Mariana

Spanische Lady

 
34 Jahre jung, schwarzhaarig, 166 cm groß, 64 kg leicht, blaue Augen, Körbchengröße 90C, komplett rasiert. Mariana ES spricht Spanisch, Englisch und ein bißchen Deutsch.

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
MARIANA
« Reactie #1 Gepost op: 14 maart 2014, 09:55:38 »
Gekopieerd uit mijn recensie van dinsdag 19 februari:

Eerst nog even wat gedronken om het verloren vocht aan te vullen en toen naar beneden gegaan om het topic “Live from Babylon” even bij te werken. Vlak daarvoor had de volslanke Mariana een poging aan de danspaal gedaan maar haar rubensiaanse lichaamsbouw is daar toch niet 100% geschikt voor... ik heb haar natuurlijk wel gecomplimenteerd en werd daarvoor beloond met een stralende lach en een lekkere zoen. Toen ik daarna naar beneden liep kwam ik haar weer tegen en werd ik bijna verkracht in het gangetje... tegen de muur gedrukt en vol op (en in) de bek getongzoend... en dat kan ze heel goed! Ze wilde natuurlijk dat ik met haar op kamer ging maar dat heb ik maar even afgehouden... hoewel die tongzoen me nog lang bijbleef…

Het viel me overigens ook op dat ik Vendezz nog steeds niet had gezien... Zou die naar huis zijn of had die misschien zijn eerste kamergang naadloos laten overgaan in een tweede kamergang? Later zou blijken dat hij na een kamergang met Ingrid onverwacht naar huis moest in verband met werkzaamheden. Omdat ik dat ten dien tijde nog niet wist ben ik hem maar eens in de kino gaan zoeken. Vendezz vond ik daar niet, echter wel ... Mariana ... Die had haar zinnen duidelijk op mij gezet...Ze trok me op een van de bedden, plofte op me en stak haar tong in mijn mond. Zo nat en zacht als zij kuste had ze al gauw al mijn protest in de kiem gesmoord.. en een kamersessie kon niet uitblijven. Ze bleef maar zeggen "I love you" en "Mi amore" (ze spreekt enkel Spaans en weinig Duits) en ik vroeg me af of ze het tegen mij of tegen kleine Luke had... Ik heb er in ieder geval van genoten en zij volgens mij nog meer...

Na mijn sessie met Mariana wederom gedoucht en nog eens een saunaatje genomen, gevolgd door een koude douche. Vooral dat laatste had ik na mijn sessie met Mariana wel nodig…
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline why not me

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 90
    • Bekijk profiel
MARIANA
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2014, 14:58:09 »
She finished

 :dance2